Deed het goed op marktplaatsquote:
box ouwequote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
So I put a box in your box
BOXCEPTION
Juist wel,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik had eens een box met 2 verschillende mediaplayers. Like wtf?!
Wel goed verkocht, maar toch.. dan denk je niet bepaald na als je dat in 1 box stopt.
Hou je van dozen?quote:
Het ergste was nog wel dat ze de harde schijven eruit gehaald hadden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Juist wel,die medewerkers zitten dasr gewoon te klooien joh. Je bent getrolld
En er dan in gaan zitten, omdat fortquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef ejfaar het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA DAAR ISSIEEE
ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef Marco001 het volgende:
Fuck! Was bij de adresgegevens, klik op volgende: bad gateway
Ik was snel maar dat vlakje ging fout, terwijl ik ZEKER weet dat ik erop klikte. Rukkers.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef ejfaar het volgende:
hoe kunnen mensen ZO snel zijn zonder script?
Scripten kan niet met die captcha.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef ejfaar het volgende:
hoe kunnen mensen ZO snel zijn zonder script?
ik nu ook 3x op rijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik was snel maar dat vlakje ging fout, terwijl ik ZEKER weet dat ik erop klikte. Rukkers.
genaaid jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:13 schreef Bigwillem89 het volgende:
Sorry, er is een probleem
O nee! Uitverkocht? Sorry, andere iBOOD’ers waren je nét voor. Klik op OK om terug te keren naar de homepage. !!
Ik was aan het betalen..
Nu kun je deze stofzuiger nemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:13 schreef Bigwillem89 het volgende:
Sorry, er is een probleem
O nee! Uitverkocht? Sorry, andere iBOOD’ers waren je nét voor. Klik op OK om terug te keren naar de homepage. !!
Ik was aan het betalen..
2x melding verkeerd geklikt 2x bad gatewayquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef essnhills het volgende:
Gefaaldniet zo heel vreemd gezien ik mobiel zit
hij liep vast na het klikken op de afbeelding
Professionele stofzuigerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu kun je deze stofzuiger nemen.
Ik heb al een stofzuiger, ik wil een boxquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu kun je deze stofzuiger nemen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb liever iemand die mij professioneel zuigt.
Den Haagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Waar kom jij eigenlijk vandaan? Welke omgeving?
Just curious.
wij waren er ook al door maar er alsnog uitgegooidquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:18 schreef xminator het volgende:
Was uitgelogged moest alle gegevens invullen dus te sloom anders had ik hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |