Oh dan ga ik even kijken, hij is namelijk wel goedkoper.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
die van medisana vind ik beter dan die van philips.
Heb die van philips mogen testen voor buzzer of insiders en ik vind het niet prettig werken.
Terwijl ik die van Medisana nu 2 jaar heb en er super blij mee ben.
gelukkig komt er nog een tweede dagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
We zijn het wel een beetje zat. De hele dag geen box (ook geen moonintheroom meer trouwens).
Nee dat laatste dacht ik inderdaad al, omdat geen DM. Maar wel lief van jequote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:35 schreef Karina het volgende:
[..]
We zijn het wel een beetje zat. De hele dag geen box (ook geen moonintheroom meer trouwens).
Leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee dat laatste dacht ik inderdaad al, omdat geen DM. Maar wel lief van je![]()
Wel twee crystal/wishing-jars van BrandX
ow sorry.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:37 schreef Uccie het volgende:
Nizno...ik zit even te kijken naar de beschrijving van die Medisanaen nu ben ik chagrijnig dat ik 'm gemist heb
![]()
Nee hoor, ontzettend bedankt, als hij nog voorbij komt neem ik 'm.quote:
Smart baby monitor? Die is nuquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:37 schreef Uccie het volgende:
Nizno...ik zit even te kijken naar de beschrijving van die Medisanaen nu ben ik chagrijnig dat ik 'm gemist heb
![]()
thxquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:16 schreef Karina het volgende:
[..]
EetseIk kijk nu nog even dan moet ik afwassen
Komt die met man in vruchtbare leeftijd, anders heb ik er niets aanquote:
Ja weetikveelquote:
Dat is een gewaagde uitspraak, want een man kan tot zijn 70e of zo nog wel vruchtbaar zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Komt die met man in vruchtbare leeftijd, anders heb ik er niets aan
ja al gegetenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Al gegeten? Je hebt niks gemist overigens.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee hoor, ontzettend bedankt, als hij nog voorbij komt neem ik 'm.
Oh jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is een gewaagde uitspraak, want een man kan tot zijn 70e of zo nog wel vruchtbaar zijn
ik ga geen filmpjes maken dus nee, bij mij lukt het niet.quote:
Ik heb helemaal een filmpje gemaakt met mijn kat. Maar volgens mij telefoon heeft het telefoonnummer nog geen whatsapp, of hij herkent het contact niet, maar geen idee hoe ik direct naar een nummer kan whatsappen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen whatsappDus mij lukt het sowieso niet
Trouwens, ik weet niet of er iets bijzat dat je via internet kunt kijken: maar dan kun jeje vogeltjes in de gaten houden!quote:
Ik heb ook echt geen flauw idee hoe whatsapp werkt, ik wist eigenlijk niet eens dat je ook filmpjes kon sturen daarmee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb helemaal een filmpje gemaakt met mijn kat. Maar volgens mij telefoon heeft het telefoonnummer nog geen whatsapp, of hij herkent het contact niet, maar geen idee hoe ik direct naar een nummer kan whatsappen.
Blijkt maar weer dat je een nerd moet zijn voor ibood.
je moet het nummer in je contactlijst zetten en dan in het hoofdscherm van whatsapp even synchroniseren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb helemaal een filmpje gemaakt met mijn kat. Maar volgens mij telefoon heeft het telefoonnummer nog geen whatsapp, of hij herkent het contact niet, maar geen idee hoe ik direct naar een nummer kan whatsappen.
Blijkt maar weer dat je een nerd moet zijn voor ibood.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Trouwens, ik weet niet of er iets bijzat dat je via internet kunt kijken: maar dan kun jeje vogeltjes in de gaten houden!
Is toch leuk! Als je niet thuis bent, kijken wat hij uitvreet. Mijn zus heeft het voor haar winkel, maar ja, dat is wat anders natuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:45 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
een vriendin van mij had dat voor de hond...die heb ik heel hard uitgelachen.
Maar die hond lag de hele dag te slapenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Is toch leuk! Als je niet thuis bent, kijken wat hij uitvreet. Mijn zus heeft het voor haar winkel, maar ja, dat is wat anders natuurlijk.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar die hond lag de hele dag te slapenze hadden na een week 30u slapende hondfilm.
Hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar die hond lag de hele dag te slapenze hadden na een week 30u slapende hondfilm.
vierkantje met een plus is nieuw contact of nieuwe status?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet het nummer in je contactlijst zetten en dan in het hoofdscherm van whatsapp even synchroniseren.
betere uitleg.
open whatsapp klik op dat vierkantje met die plus. kies opties en kies vernieuwen.
nieuw gesprek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
vierkantje met een plus is nieuw contact of nieuwe status?
dank je!quote:
graag gedaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest de favorietenlijst even naar beneden slepen. Bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |