kijk in de OPquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:04 schreef summer2bird het volgende:
Godver, ik wou die knikkerbaan
Moest eerst een account aanmaken, en toen was hij weg
Ik had het nogal drukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:06 schreef Nizno het volgende:
euh tijdens de hunt nog een account aan moeten maken is dan ook........ DOM!
quote:
quote:Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
http://forum.fok.nl/user/profile/essnhillsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:09 schreef ejfaar het volgende:
Iemand hier die weleens box(en) gewonnen heeft zonder script?
das niet veelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/profile/essnhills
Bijna alle users die de hunt al een aantal jaren volgen hebben wel eens een box weten te bemachtigen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:09 schreef ejfaar het volgende:
Iemand hier die weleens box(en) gewonnen heeft zonder script?
dies weer wegquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef themole het volgende:
Wie wou er voor 200 euro zo'n receiver?
Ik nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Bijna alle users die de hunt al een aantal jaren volgen hebben wel eens een box weten te bemachtigen.
Ik! Maar bij de ideal gaf hij een foutmelding.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:11 schreef themole het volgende:
Wie wou er voor 200 euro zo'n receiver?
Nee. Dat wil niemand.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:13 schreef draadstalig het volgende:
Hoe werkt dat precies met dat script dan? Ik ben hier leek in. Kan iemand mij dit uitleggen
als de box komt klikt die meteen volgens mijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:13 schreef draadstalig het volgende:
Hoe werkt dat precies met dat script dan? Ik ben hier leek in. Kan iemand mij dit uitleggen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:13 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh. Ik zei dan ook BIJNA alle users
Het zijn stiekem 3 flashlights...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:13 schreef marcodej het volgende:
Weer een zaklamp. Ik heb in 28 jaar nog nooit een zaklamp nodig gehad.
quote:
quote:
Jammer voor je..quote:
Thnxquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
als de box komt klikt die meteen volgens mij
Werkt sowieso niet bij de box, omdat ze er nu een captcha bij hebben gezet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:13 schreef draadstalig het volgende:
toch lees ik heel veel dat mensen zeggen dat je zonder script kansloos bentquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Werkt sowieso niet bij de box, omdat ze er nu een captcha bij hebben gezet.
Die captcha was er vannacht bij de boxen niet toch? In elk geval niet bij de eerste.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Werkt sowieso niet bij de box, omdat ze er nu een captcha bij hebben gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |