11 punten - TicootjeLieve foto, helemaal de sprookjesprinses. Zou zelf een andere uitsnede gekozen hebben, waardoor het gezicht niet zo precies in het midden zou staan, maar verder helemaal goed.
10 punten - SchanulllekeEén van de weinige direct aan sprookjes te relateren inzendingen. Toffe plaat, maar de afwerking kan ook deze keer weer een stukkie beter
9 punten - LiesjeBroertje of zusje van de sprookjesboom in de Efteling? Geeft zo met die knotten en herfstachtige bladeren wel een beetje een elfjes en kaboutergevoel, sprookjesachtig dus.
8 punten - BakkerlZeg roodkapje waar ga je heene, zo alleen, zo alleen ... Schattige foto en goed gekozen zo met die boom en gras op de voorgrond. Hooguit iets meer nabewerking om het nog sprookjesachtiger te maken.
7 punten - flipmoehoeHele mooie foto, goede keuze zo met voorgrond en achtergrond en symboliek van de af te leggen weg, maar ik heb zelf weinig tot niks met huwelijkse plaatjes (zie ook SunChaser en NielsGeode).
6 punten - FyahErg leuk idee, maar het is een beetje te simpel er in getekend. Ondanks dat is het toch een intrigerende foto die zeker iets sprookjesachtigs heeft.
5 punten - SunChaserGoeie foto, veel huwelijksachtige inzendingen deze keer. Voor de mensen zelf vast sprookjesachtig, maar het roept bij mij niet dat gevoel op.
4 punten - NielsgeodePerfect geschoten foto, maar huwelijkse tafereeltjes werken voor mij dus niet. Ligt niet zo zeer aan de foto, maar aan mijn eigen voorkeur en smaak.
3 punten - Slenteraar Mooie foto en ik snap dat je het bij dieren niet altijd voor het zeggen hebt, maar het is net even te statisch voor mij, plus ik zou zelf denk ik een andere achtergrond gekozen hebben.
2 punten - AschkaelHele mooie foto, maar veel te flets en saai door de gekozen filter. Ik zou er wat van de oorspronkelijke kleuren doorheen laten sijpelen en een minder bruinige tint gekozen hebben. Al het sprookjesachtige is verdwenen nu voor mij.
1 punt - FogelIk hou op zich wel van de wat abstractere foto's, maar er had meer in gezeten bij deze foto. Andere kadrering en nabewerking, want nu is het 'm net niet.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.