Je hebt nog een uurquote:Op zaterdag 21 september 2013 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag foto's gemaakt, nu nog even snel kijken of er iets sprookjesachtigs bij zit.
Ik weet het en ik kan niet zo goed omgaan met tijdsdruk. En ik blijf maar twijfelen tussen een sprookjesachtig onderwerp of een sprookjesachtige sfeer. Toch maar voor het laatste gekozen, heb ook niet veel beters.quote:
Ik bekijk net alle inzending nog even en volgens mij hebben we weer een diskwalifikantje erbij, helemaal gemist toen ik de inzendingen op een rij zettequote:Op donderdag 19 september 2013 14:24 schreef slenteraar het volgende:
Hierbij mijn inzendig, een ietswat andere insteek dan wat ik hier voorbij heb zien gaan
Wel mooi overigens!![]()
[ afbeelding ]
Ongelukkig in de liefde, Fogel?quote:Op maandag 23 september 2013 21:34 schreef Fogel het volgende:
3 punten flipmoehoe - Net getrouwd. Een bruiloft is geen sprookje.
2 punten SunChaser - Een kussend bruidpaar. Een bruiloft is geen sprookje.
1 punt Nielsgeode - Taartdecoratie voor een bruiloft. Een bruiloft is geen sprookje.
Of gewoon realistischquote:Op maandag 23 september 2013 22:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ongelukkig in de liefde, Fogel?
klopt helemaal! Is mij ontschoten toen ik de foto instuurde!quote:Op maandag 23 september 2013 20:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik bekijk net alle inzending nog even en volgens mij hebben we weer een diskwalifikantje erbij, helemaal gemist toen ik de inzendingen op een rij zette
Taken on September 15, 2012
Nikon D5100
64 Views
Maar omdat t wel gemaakt is in sept wacht ik nog even of Flickr een fout heeft gemaakt of de instellingen vn de camera fout zijn
Is dat niet t geval kan er niet meer gestemd worden op de inzending en vervallen de punten ook gegeven door de inzender.
Inzender een DM gestuurd
Hoi, niks aan te doen, fouten maken is menselijkquote:Op maandag 23 september 2013 22:49 schreef slenteraar het volgende:
T zou alleen zonde zijn om te stoppen met de wedstrijd, er zitten hele mooie dingen tussen. Foutje van mij, ik heb er niet bij nagedacht toen ik de foto instuurde!
Helemaal goed!quote:Op maandag 23 september 2013 22:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hoi, niks aan te doen, fouten maken is menselijk
We gaan door hoor, alleen halen we deze maand je foto weg en tellen je stemmen niet
Over een week nieuwe ronde nieuwe kansen
En ik ben een zijquote:Op maandag 23 september 2013 23:00 schreef SunChaser het volgende:
Wie nog moet stemmen, de foto van Slenteraar is weg nu.
Zijn stemmen vervallen, sorry Aschkael
Bij degenen die al hebben gestemd is t makkelijk tellen. Hij valt weg en iedereen die boven Slenteraar staat krijgt 1 punt minder. Wie onder slenteraar staat blijft gelijk
Kloptquote:[img][quote][img]http://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op dinsdag 24 september 2013 00:42 schreef liesje1979 het volgende:
Klopt het zo qua punten? Dat 10 het hoogste is?
Dat mag natuurlijk, maar ik vraag me dan wel af hoe je zelf tegen je winnende inzending van 'Harig' aankijkt. Ik combineer twee opnames. Jij combineerde er 156. Snap je dat ik het vreemd vind dat je er bij jezelf niet over valt?quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:27 schreef nielsgeode het volgende:
schanulleke: 2 punten, ik vind het nog steeds een fotowedstrijd, en niet een photoshopwedstrijd
quote:Op maandag 23 september 2013 22:18 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ongelukkig in de liefde, Fogel?
quote:
scherpquote:Op dinsdag 24 september 2013 22:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat mag natuurlijk, maar ik vraag me dan wel af hoe je zelf tegen je winnende inzending van 'Harig' aankijkt. Ik combineer twee opnames. Jij combineerde er 156. Snap je dat ik het vreemd vind dat je er bij jezelf niet over valt?
Ik heb geen idee, gewoon een stand op mijn camera.quote:Op dinsdag 24 september 2013 22:27 schreef nielsgeode het volgende:
Liesje: 10 punten, mooit foto, alleen had ik wat m wat meer dichtgeknepen. Bij welk diafragma heb je deze genomen?
Aschkael: 9 punten, leuke foto, maar te gemaakt en kunstmatig in sepia vind ik
Fogel: 8 punten, leuke foto, jammer dat ik er geen goed lijnenspel in kan ontdekken
Bakkerl: 7 punten, leuk idee en leuk uitgewerkt, maar als je een foto (bijna) in de hoogte kan dubbelvouwen zonder dat je echt wat mist klopt er iets niet. Het was denk ik mooier geweest om wat meer te croppen en het camerastandpunt ietsie hoger te kiezen zodat je wat meer gezicht kan zien.
Ticootje: 6 punten, jammer van de onscherpe appel op de voorgrond, ik houd niet van voorgrondonscherpte.
Fyah: 5 punten, ziet eruit als een tekening ipv een foto
Weakling: 4 punte, grappig idee, doet me echter eerder denken aan de disco dan aan sprookjesachtig
flipmoehoe: 3 punten, mooie foto, goeie uitsnede, maar vind m niet sprookjesachtig en ik vind de kleuren niet mooi
schanulleke: 2 punten, ik vind het nog steeds een fotowedstrijd, en niet een photoshopwedstrijd
SunChaser: 1 punt, niet sprookjesachtig, teveel achtergrondscherpte, raar uitgesneden
Heb je de scores bijgehouden? Niet dat je ze nu moet posten want volgens mij is de top 3 redelijk dicht bij elkaarquote:
Te laat.... En als iemand puur daarop wil stemmen, is dat overzicht ook zelf te maken..quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Heb je de scores bijgehouden? Niet dat je ze nu moet posten want volgens mij is de top 3 redelijk dicht bij elkaar
Die punten die je krijgt bij een niet stemmer, reken je daar 11 voor? Ik dacht 10 (want dat is t maximale wat die stemmer kan geven) Niet dat t uitmaakt maar vroeg t me afquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:49 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Te laat.... En als iemand puur daarop wil stemmen, is dat overzicht ook zelf te maken..
Of mensen die laag op iemand stemmen omdat diegene ook laag op jou stemde.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
Dat zou ook wel triest zijn zeg, tactisch stemmen bij een wedstrijd voor de lol.Kan me niet voorstellen dat mensen daar lol uit halen.
Welja, en we mogen toch pas beginnen op 1 okt, het spannend voor jou en Schanulquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
Fyah heeft nog 4 dagen he? Komt vast wel goed.
Het zou 10 moeten zijn, Het zijn er nu 11, omdat de stemmen van slenteraar er nog in staan.quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die punten die je krijgt bij een niet stemmer, reken je daar 11 voor? Ik dacht 10 (want dat is t maximale wat die stemmer kan geven) Niet dat t uitmaakt maar vroeg t me af
ha oke, de punten van Slenteraar moeten idd nog weg, daardoor komt Liesje weer 2 punten dichterbij Schanulleke en schelen zij nog 1 puntquote:Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef bakkerl het volgende:
[..]
Het zou 10 moeten zijn, Het zijn er nu 11, omdat de stemmen van slenteraar er nog in staan.
En daar staat nog een 11 tussen.. Excel sheet neemt de hoogste score die door iemand is uitgedeelt als punten voor niet stemmer.. zo even aanpassen
quote:Op dinsdag 24 september 2013 23:54 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Of mensen die laag op iemand stemmen omdat diegene ook laag op jou stemde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Soms werkt 'simpel' het bestequote:Op woensdag 25 september 2013 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Daarnaast ben ik echt stom verbaasd dat ik stemmen krijg en vorige keer zelf de meeste. Dat vind ik ook leuk omdat ik mezelf niet zo hoog inschat op dit gebied
En soms nietquote:Op woensdag 25 september 2013 00:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Soms werkt 'simpel' het beste
Das meer omdat abstract het minder goed doet, jouw foto is vrij abstract. Out of the box wordt wel gewaardeerd maar is vaak toch geen nr 1 omdat je er van moet houdenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |