abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  One tough cookie zaterdag 21 september 2013 @ 21:52:56 #101
169210 liesje1979
pi_131424439
Vandaag foto's gemaakt, nu nog even snel kijken of er iets sprookjesachtigs bij zit.
pi_131427289
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 september 2013 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
Vandaag foto's gemaakt, nu nog even snel kijken of er iets sprookjesachtigs bij zit.
Je hebt nog een uur :D
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  One tough cookie zaterdag 21 september 2013 @ 23:42:01 #103
169210 liesje1979
pi_131428796
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 september 2013 22:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je hebt nog een uur :D
Ik weet het en ik kan niet zo goed omgaan met tijdsdruk. En ik blijf maar twijfelen tussen een sprookjesachtig onderwerp of een sprookjesachtige sfeer. Toch maar voor het laatste gekozen, heb ook niet veel beters. :')

Wat een lastig thema trouwens, wie heeft het bedacht? :+

[ Bericht 1% gewijzigd door liesje1979 op 21-09-2013 23:58:52 ]
pi_131434619
Ik vind het een erg leuk thema, maar had totaal geen inspiratie. Volgende maand beter!!
  Redactie Frontpage zondag 22 september 2013 @ 11:15:31 #105
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131435429
INZENDINGEN
GRAAG PUNTEN GEVEN VAN HOOG NAAR LAAG, beste 10, minst beste 1
En als t kan een motivatie

(NB: dit zijn dus de inzendingen en niet mijn punten)

1 Aschkael

2 Fyah

3 Bakkerl

4 SunChaser

5 Weakling

6 flipmoehoe

7 Schanullleke

8 Fogel

9 Ticootje

10 Nielsgeode

11 Liesje

[ Bericht 3% gewijzigd door SunChaser op 23-09-2013 22:57:02 ]
pi_131436107
11 punten: Flipmoehoe
Ik vind de kleuren erg mooi en ik vind de positie van het paar erg goed gekozen. Ik weet niet of ik het perse heel sprookjesachtig vind, maar dat ligt meer aan mij.

10 punten: Aschkael
Prachtige plaat, past erg goed in het thema. Mooi met het licht enzo.

9 punten: Weakling
Ik vind de kleuren echt heel erg mooi. Het heeft echt iets magisch.

8 punten: Schanulleke
Zeker omdat we hebben mogen zien hoe je aan het werk was ermee. Ik vind het inderdaad supergaaf in zwart-wit, veel beter dan in kleur. Alleen vind ik het jammer dat je niet met de laatste tips in de bol aan het werk bent gegaan.

7 punten: Sunchaser
Gewoon mooie foto, maar ik mis wel het echte sprookjesachtige.

6 punten: Liesje
Ik vind de kleuren en het licht erg mooi. Maar ik zie dan ook hier niet echt het thema terug.

5 punten: BakkerL
Ja, leuke foto, past prima bij het thema. Alleen ik vind het gewoon niet erg spectaculair.

4 punten: Sienteraar
Prachtig dier, ook prima foto, maar het doet me weinig.

3 punten: Nielsgeode
Wel leuk gespeeld met de rook eromheen. Maar ik vind het toch een soort sombere foto.

2 punten: Fyah
Nee, ik vind het echt helemaal niets :D Het lijkt of ik een soort geranium zie waar je wat bij gepaint hebt. Sorry.

1 punt: Fogel
Ik vind de foto niet mooi en ik vind m ook niet bij het thema passen. Sorry.
  zondag 22 september 2013 @ 12:19:51 #107
27648 Weakling
available in strong mint
pi_131437013
11 punten - Ticootje
Lieve foto, helemaal de sprookjesprinses. Zou zelf een andere uitsnede gekozen hebben, waardoor het gezicht niet zo precies in het midden zou staan, maar verder helemaal goed.

10 punten - Schanullleke
Eén van de weinige direct aan sprookjes te relateren inzendingen. Toffe plaat, maar de afwerking kan ook deze keer weer een stukkie beter ;)

9 punten - Liesje
Broertje of zusje van de sprookjesboom in de Efteling? Geeft zo met die knotten en herfstachtige bladeren wel een beetje een elfjes en kaboutergevoel, sprookjesachtig dus.

8 punten - Bakkerl
Zeg roodkapje waar ga je heene, zo alleen, zo alleen ... Schattige foto en goed gekozen zo met die boom en gras op de voorgrond. Hooguit iets meer nabewerking om het nog sprookjesachtiger te maken.

7 punten - flipmoehoe
Hele mooie foto, goede keuze zo met voorgrond en achtergrond en symboliek van de af te leggen weg, maar ik heb zelf weinig tot niks met huwelijkse plaatjes (zie ook SunChaser en NielsGeode).

6 punten - Fyah
Erg leuk idee, maar het is een beetje te simpel er in getekend. Ondanks dat is het toch een intrigerende foto die zeker iets sprookjesachtigs heeft.

5 punten - SunChaser
Goeie foto, veel huwelijksachtige inzendingen deze keer. Voor de mensen zelf vast sprookjesachtig, maar het roept bij mij niet dat gevoel op.

4 punten - Nielsgeode
Perfect geschoten foto, maar huwelijkse tafereeltjes werken voor mij dus niet. Ligt niet zo zeer aan de foto, maar aan mijn eigen voorkeur en smaak.

3 punten - Slenteraar
Mooie foto en ik snap dat je het bij dieren niet altijd voor het zeggen hebt, maar het is net even te statisch voor mij, plus ik zou zelf denk ik een andere achtergrond gekozen hebben.

2 punten - Aschkael
Hele mooie foto, maar veel te flets en saai door de gekozen filter. Ik zou er wat van de oorspronkelijke kleuren doorheen laten sijpelen en een minder bruinige tint gekozen hebben. Al het sprookjesachtige is verdwenen nu voor mij.

1 punt - Fogel
Ik hou op zich wel van de wat abstractere foto's, maar er had meer in gezeten bij deze foto. Andere kadrering en nabewerking, want nu is het 'm net niet.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 22 september 2013 @ 12:22:36 #108
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_131437103
11 Schanulleke. Goed idee leuk om het zo uitgewerkt te zien
10 Slenteraar.
09 Flipmoehoe.
08 Sunchaser.
07 Weakling.
06 BakkerL.
05 Nielsgeode
04 Liesje
03 Ticootje
02 Fyah
01 Fogel
= there is a light that never goes out =
  Redactie Frontpage zondag 22 september 2013 @ 12:30:08 #109
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131437327
11 Liesje Herfst en sprookjesachtig gaan goed samen
10 Weakling - simpel maar doeltreffend
9 BakkerL - sprookjesachtig wel wat flets
8 Schanulleke leuk maar niet optimaal bewerkt
7 Ticootje, jammer dat je koos voor fletse kleuren
6 Flipmoehoe Dat grindpad haalt de sfeer weg
5 Askael - meer landschap dan sprookje
4 Sientenaar - niet sprookesachtig
3 Nielsgeode - vind het niet sprookjesachtig
2 Fyah, dat knip en plakwerk vind ik niet mooi
1 Fogel - niet sprookjesahtig
pi_131471306
11 punten - Liesje
Deze boom zou maar zo in de efteling kunnen staan, mooi al met de herfstkleuren erin.

10 punten - Schanulleke
Geweldig bedacht, ook goed uitgevoerd, enigste minpunt is toch het kleine randje bovenin de bol. had die nog wat zachter gemaakt.

9 punten - BakkerL
Leuk uitgevoerd, de foto is wel wat dof/flets

8 punten - Sunchaser
Goed idee van de trouwfoto ;), jammer van de storende mensen op de achtergrond en de lucht vind ik ook wat fel boven het bruidspaar.

7 punten - Weakling
Mooie kleuren, maar net iets te drukke foto (wat minder lampionnen had ik mooier gevonden)

6 punten - Ticootje
Outfit staat haar super! jammer dat de kleuren niet wat voller zijn

5 punten - Fyah
Grappige foto zo met paint bewerkt, net een sprookje en blijf steeds naar dingen zoeken

4 punten - Achkael
sprookjesachtig kasteel, de sepia kleur vind ik wat te overheersend en de schaduwen op de torens storen me.

3 punten - Nielsgeode
Leuk bedacht, ook met de rook maar doet me toch weinig

2 punten - Slenteraar
Prachtig beest, mooi belicht ook. maar weinig sprookjesachtig

1 punt - Fogel
Het is dat er een spoiler bij staatn, had anders echt geen idee waar ik naar keek.
pi_131474629
11 punten - Aschkael
Fijn sfeertje zo, voor mij zeker sprookjesachtig als ik daar naar kijk

10 punten - Schanulleke.
Leuk en creatief idee, had beter geshopt kunnen worden, maar 't is een fotowedstrijd geen photoshopwedstrijd.

09 punten - Weakling
Mooie kleuren, had zo bij een heks in huis kunnen hangen.

08 punten - Liesje
De typische boom uit een sprookje, mooie foto!

07 punten - Flipmoehoe
Een bruiloft en de jurk is altijd sprookjesachtig, hier door de compositie versterkt.

06 punten - BakkerL
Sprookjesachtige foto door het kostuum, verder niet heel bijzonder!

05 punten - Nielsgeode
Beetje statische foto, rook maakt het nog wel spannend.

04 punten - Sunchaser
Mooie trouwfoto, maar door de manier van licht voor mij niet sprookjesachtig.

03 punten - Ticootje
Foto is sprookjesachtig door het kostuum en de appel, verder vind ik de compositie niet spannend.

02 punten - Fyah
Foto heeft iets, maar vind de paintbewerking een beetje jammer.

01 punten - Fogel
Weet niet zo goed waar ik naar kijken moet..

Al met al toch een leuke serie van jullie allemaal! *)
I do it because I can, I can because I want to & I want to because you said I couldn't :)
  Redactie Frontpage maandag 23 september 2013 @ 20:58:04 #112
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131492543
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:24 schreef slenteraar het volgende:
Hierbij mijn inzendig, een ietswat andere insteek dan wat ik hier voorbij heb zien gaan
Wel mooi overigens! *)

[ afbeelding ]
Ik bekijk net alle inzending nog even en volgens mij hebben we weer een diskwalifikantje erbij, helemaal gemist toen ik de inzendingen op een rij zette
Taken on September 15, 2012
Nikon D5100
64 Views

Maar omdat t wel gemaakt is in sept wacht ik nog even of Flickr een fout heeft gemaakt of de instellingen vn de camera fout zijn

Is dat niet t geval kan er niet meer gestemd worden op de inzending en vervallen de punten ook gegeven door de inzender.

Inzender een DM gestuurd
  Moderator maandag 23 september 2013 @ 21:34:36 #113
45833 crew  Fogel
pi_131494342
11 punten Fyah - Leuk effect met de "rode ogen", zeker een afbeelding die je in een sprookjesboek zou kunnen vinden

10 punten Schanullleke - De glazen bol, mooi concept en goed uitgevoerd

9 punten Liesje - Mooie herfstkleuren en leuke sprookjesachtige details.

8 punten Weakling - Leuke sfeer met het gekleurde glas

7 punten Bakkerl - Roodkapje. Het is een sprookje, en een leuke foto

6 punten Aschkael - Een kasteel, onderdeel van veel sprookjes, maar er ontbreekt de "sprookjesbravoure" of details waarmee ik dit kasteel met sprookjesachtig zou associeren.

5 punten Slenteraar - Een witte vogel die misschien in een sprookje voor zou kunnen komen.

4 punten Ticootje - Carnaval

3 punten flipmoehoe - Net getrouwd. Een bruiloft is geen sprookje.

2 punten SunChaser - Een kussend bruidpaar. Een bruiloft is geen sprookje.

1 punt Nielsgeode - Taartdecoratie voor een bruiloft. Een bruiloft is geen sprookje.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Redactie Frontpage maandag 23 september 2013 @ 22:18:10 #114
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131496672
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 21:34 schreef Fogel het volgende:

3 punten flipmoehoe - Net getrouwd. Een bruiloft is geen sprookje.

2 punten SunChaser - Een kussend bruidpaar. Een bruiloft is geen sprookje.

1 punt Nielsgeode - Taartdecoratie voor een bruiloft. Een bruiloft is geen sprookje.
Ongelukkig in de liefde, Fogel? :D
pi_131496815
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Of gewoon realistisch :D
pi_131498064
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 20:58 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Ik bekijk net alle inzending nog even en volgens mij hebben we weer een diskwalifikantje erbij, helemaal gemist toen ik de inzendingen op een rij zette
Taken on September 15, 2012
Nikon D5100
64 Views

Maar omdat t wel gemaakt is in sept wacht ik nog even of Flickr een fout heeft gemaakt of de instellingen vn de camera fout zijn

Is dat niet t geval kan er niet meer gestemd worden op de inzending en vervallen de punten ook gegeven door de inzender.

Inzender een DM gestuurd
klopt helemaal! Is mij ontschoten toen ik de foto instuurde!
I do it because I can, I can because I want to & I want to because you said I couldn't :)
pi_131498183
T zou alleen zonde zijn om te stoppen met de wedstrijd, er zitten hele mooie dingen tussen. Foutje van mij, ik heb er niet bij nagedacht toen ik de foto instuurde!
  Redactie Frontpage maandag 23 september 2013 @ 22:56:01 #118
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131498403
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:49 schreef slenteraar het volgende:
T zou alleen zonde zijn om te stoppen met de wedstrijd, er zitten hele mooie dingen tussen. Foutje van mij, ik heb er niet bij nagedacht toen ik de foto instuurde!
Hoi, niks aan te doen, fouten maken is menselijk
We gaan door hoor, alleen halen we deze maand je foto weg en tellen je stemmen niet

Over een week nieuwe ronde nieuwe kansen
  Redactie Frontpage maandag 23 september 2013 @ 23:00:55 #119
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131498592
Wie nog moet stemmen, de foto van Slenteraar is weg nu.
Zijn stemmen vervallen, sorry Aschkael :)
Bij degenen die al hebben gestemd is t makkelijk tellen. Hij valt weg en iedereen die boven Slenteraar staat krijgt 1 punt minder. Wie onder slenteraar staat blijft gelijk
pi_131499717
quote:
14s.gif Op maandag 23 september 2013 22:56 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Hoi, niks aan te doen, fouten maken is menselijk
We gaan door hoor, alleen halen we deze maand je foto weg en tellen je stemmen niet

Over een week nieuwe ronde nieuwe kansen
Helemaal goed! ;) dankjewel!
pi_131499857
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 23:00 schreef SunChaser het volgende:
Wie nog moet stemmen, de foto van Slenteraar is weg nu.
Zijn stemmen vervallen, sorry Aschkael :)
Bij degenen die al hebben gestemd is t makkelijk tellen. Hij valt weg en iedereen die boven Slenteraar staat krijgt 1 punt minder. Wie onder slenteraar staat blijft gelijk
En ik ben een zij :'(
Hehe *)
  Redactie Frontpage maandag 23 september 2013 @ 23:29:56 #122
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131499900
quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 23:29 schreef slenteraar het volgende:

[..]

En ik ben een zij :'(
Hehe *)
oh daar gelden andere straffen voor :o
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 24 september 2013 @ 00:18:21 #123
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_131501364
Goed opgelost zo. Hulde. ^O^
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  One tough cookie dinsdag 24 september 2013 @ 00:42:39 #124
169210 liesje1979
pi_131501878
10 punten: Ashkael. Mooi, niet alleen het onderwerp heeft iets met sprookjes te maken maar ik vind er ook zeker een sprookjesachtige serene sfeer in zitten. De schaduw is jammer maar voor mij doet dat niet af aan dat ik dit de mooiste vind.

9 punten: weakling: Erg hoog 1001 nacht gehalte, en dat is voor mij echt sprookjesachtig. Leuk. Had op zich nog wel iets meer van het venster willen zien.

8 punten: Bakker, Leuk en heel goed passend bij het thema. Zoals ik in het testcase topic al zei had ik zelf een andere gekozen. Dit omdat roodkapje voor mij niet per se een gezicht hoeft te hebben, het zet mijn fantasie een beetje buiten spel zo.

7. punten: Schanulleke: creatief met het thema en leuk uitgewerkt.

6 punten: Flipmoehoe: een bruidspaar is voor mij niet per definitie sprookjesachtig maar de ietwat mistige sfeer op deze foto absoluut wel.

5 punten: Fyah: ik heb niet zoveel met het painten maar toch straalt je plaat sprookjesachtig uit.

4 punten: Sunchaser: lief! Mooie omgeving ook, ik ben gek op het strand. Het paar had wat mij betreft wel iets minder uitgelicht mogen zijn.

3 punten: Ticootje: ik probeer te bedenken waarom deze foto me niet zoveel doet, heet past prima bij het thema. Je hebt er over nagedacht maar het is het net niet voor me. Misschien iets te licht en ik denk dat ik hem mooier had gevonden met een andere achtergrond, bos ofzo. Groen in ieder geval.

2 punten: Fogel: ik geloof dat het betoverend geweest moet zijn om te zien zoiets! Het grijs en het grauw en mistige in contrast met dat felle blauw. Ik had hem zelf denk ik meer ingezoomd of uit een andere hoek genomen zodat het wat spannender wordt. Hij is nu een beetje vlak ofzo.

1 punt Nielsgeode: Ik snap je gedachtegang en zo met die rook vind ik het grappig gedaan maar je foto doet mij verder niet veel. Gewoon een plaatje ik mis iets wat me pakt.

Klopt het zo qua punten? Dat 10 het hoogste is?
  dinsdag 24 september 2013 @ 08:01:46 #125
52513 whosvegas
The Trickster
pi_131503302
Was van plan om afgelopen maand naar het kasteel in 's-Heerenberg (huis Bergh) te gaan voor een foto sessie, maar door dat ik ziek was, is er niks van gekomen, jammer! Dat plan heb ik trouwens nog steeds :)
Are you nuts??
  Redactie Frontpage dinsdag 24 september 2013 @ 08:57:12 #126
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131503859
quote:
[img][quote][img]http://i.fokzine.net/p/14s.gif[/img] Op dinsdag 24 september 2013 00:42 schreef liesje1979 het volgende:

Klopt het zo qua punten? Dat 10 het hoogste is?
Klopt

En er hebben al zeven mensen van de 11 gestemd, gaat goed :)

[ Bericht 15% gewijzigd door SunChaser op 24-09-2013 09:10:31 ]
  dinsdag 24 september 2013 @ 21:35:15 #127
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_131529855
10 punten: BakkerL- Lieflijk plaatje. Dat ze zo wegstapt achter de boom is slim gebruik van de compositie, het creëert spanning.
9 punten: Aschkael - Mooi plaatje en kastelen zijn inderdaad erg sprookjesachtig.
8 punten: Sunchaser - Mooie foto. Liefdevol.
7 punten: Liesje - Originele invalshoek. Als zulke oude bomen kondern praten, zouden ze genoeg stof voor verhalen hebben.
6 punten: Flipmehoe - Samen de toekomst in.
5 punten: Ticootje - Een beetje rechttoe rechtaan, maar een lief portretje.
4 punten: Weakling Mooie foto wel, maar de directe sprookjesachtigheid ontgaat me wat.
3 punten: Fyah- Aardig idee, uitwerking onvoldoende
2 punten: Nielsgeode - Een beetje saaiig.
1 punt: Fogel -De link met sprookjesachtig ontgaat me, of het moet zijn dat de zeven dwergen ook in een mijn werkten.
Life is what you make it.
pi_131533422
Liesje: 10 punten, mooit foto, alleen had ik wat m wat meer dichtgeknepen. Bij welk diafragma heb je deze genomen?
Aschkael: 9 punten, leuke foto, maar te gemaakt en kunstmatig in sepia vind ik
Fogel: 8 punten, leuke foto, jammer dat ik er geen goed lijnenspel in kan ontdekken
Bakkerl: 7 punten, leuk idee en leuk uitgewerkt, maar als je een foto (bijna) in de hoogte kan dubbelvouwen zonder dat je echt wat mist klopt er iets niet. Het was denk ik mooier geweest om wat meer te croppen en het camerastandpunt ietsie hoger te kiezen zodat je wat meer gezicht kan zien.
Ticootje: 6 punten, jammer van de onscherpe appel op de voorgrond, ik houd niet van voorgrondonscherpte.
Fyah: 5 punten, ziet eruit als een tekening ipv een foto
Weakling: 4 punte, grappig idee, doet me echter eerder denken aan de disco dan aan sprookjesachtig
flipmoehoe: 3 punten, mooie foto, goeie uitsnede, maar vind m niet sprookjesachtig en ik vind de kleuren niet mooi
schanulleke: 2 punten, ik vind het nog steeds een fotowedstrijd, en niet een photoshopwedstrijd
SunChaser: 1 punt, niet sprookjesachtig, teveel achtergrondscherpte, raar uitgesneden
blub blub
  dinsdag 24 september 2013 @ 22:35:35 #129
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_131533842
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:27 schreef nielsgeode het volgende:

schanulleke: 2 punten, ik vind het nog steeds een fotowedstrijd, en niet een photoshopwedstrijd

Dat mag natuurlijk, maar ik vraag me dan wel af hoe je zelf tegen je winnende inzending van 'Harig' aankijkt. Ik combineer twee opnames. Jij combineerde er 156. Snap je dat ik het vreemd vind dat je er bij jezelf niet over valt?
pi_131535173
Nog even zonder commentaar, ben al blij dat ik even wat (normale) internet verbinding heb, dus zonder verdere commentaar. Deze wil ik nog wel maken, maar dat wordt het pas volgende maand dat ze erbij komen..

10 Ticootje
09 Schanulleke
08 SunChaser
07 flipmoehoe
06 Liesje
05 Weakling
04 Nielsgeode
03 Aschkael
02 Fyah
01 Fogel

Wel weer het overzicht tot heden gemaakt... http://vps.lannerd.nl/files/fok/fok-201309.png
(probeer hem deze week savonds bij te werken als er weer wat te verwerken is en ik nog wat internet verbinding heb)
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
  Moderator dinsdag 24 september 2013 @ 23:01:44 #131
45833 crew  Fogel
pi_131535300
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:18 schreef SunChaser het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op maandag 23 september 2013 22:20 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Of gewoon realistisch :D
:Y wat Tico zegt.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  Redactie Frontpage dinsdag 24 september 2013 @ 23:08:08 #132
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131535602
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:35 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat mag natuurlijk, maar ik vraag me dan wel af hoe je zelf tegen je winnende inzending van 'Harig' aankijkt. Ik combineer twee opnames. Jij combineerde er 156. Snap je dat ik het vreemd vind dat je er bij jezelf niet over valt?
scherp :D
  One tough cookie dinsdag 24 september 2013 @ 23:10:48 #133
169210 liesje1979
pi_131535730
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 22:27 schreef nielsgeode het volgende:
Liesje: 10 punten, mooit foto, alleen had ik wat m wat meer dichtgeknepen. Bij welk diafragma heb je deze genomen?
Aschkael: 9 punten, leuke foto, maar te gemaakt en kunstmatig in sepia vind ik
Fogel: 8 punten, leuke foto, jammer dat ik er geen goed lijnenspel in kan ontdekken
Bakkerl: 7 punten, leuk idee en leuk uitgewerkt, maar als je een foto (bijna) in de hoogte kan dubbelvouwen zonder dat je echt wat mist klopt er iets niet. Het was denk ik mooier geweest om wat meer te croppen en het camerastandpunt ietsie hoger te kiezen zodat je wat meer gezicht kan zien.
Ticootje: 6 punten, jammer van de onscherpe appel op de voorgrond, ik houd niet van voorgrondonscherpte.
Fyah: 5 punten, ziet eruit als een tekening ipv een foto
Weakling: 4 punte, grappig idee, doet me echter eerder denken aan de disco dan aan sprookjesachtig
flipmoehoe: 3 punten, mooie foto, goeie uitsnede, maar vind m niet sprookjesachtig en ik vind de kleuren niet mooi
SunChaser: 1 punt, niet sprookjesachtig, teveel achtergrondscherpte, raar uitgesneden
Ik heb geen idee, gewoon een stand op mijn camera. :@
  Redactie Frontpage dinsdag 24 september 2013 @ 23:37:27 #134
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131536953
Er moet nog 1 iemand stemmen, wie?
  dinsdag 24 september 2013 @ 23:44:19 #135
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_131537237
Weakling?
pi_131537295
volgens mijn overzicht Fyah
Bij (tik)fouten kunt u de foute letters/tekens zelf vervangen door dejuiste uit onderstaande lijst (letters/tekens kunnen/mogen meerderemalen gebruikt worden). abcdefghijklmnopqrstuvwxyz1234567890-=[];',./`~!@#$%^&*()_+|{}:"<>?
  Redactie Frontpage dinsdag 24 september 2013 @ 23:48:23 #137
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131537438
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:45 schreef bakkerl het volgende:
volgens mijn overzicht Fyah
Heb je de scores bijgehouden? Niet dat je ze nu moet posten want volgens mij is de top 3 redelijk dicht bij elkaar
pi_131537510
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:48 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Heb je de scores bijgehouden? Niet dat je ze nu moet posten want volgens mij is de top 3 redelijk dicht bij elkaar
Te laat.... En als iemand puur daarop wil stemmen, is dat overzicht ook zelf te maken..
  One tough cookie dinsdag 24 september 2013 @ 23:52:13 #139
169210 liesje1979
pi_131537626
Dat zou ook wel triest zijn zeg, tactisch stemmen bij een wedstrijd voor de lol. _O- Kan me niet voorstellen dat mensen daar lol uit halen.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 september 2013 @ 23:54:23 #140
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131537738
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:49 schreef bakkerl het volgende:

[..]

Te laat.... En als iemand puur daarop wil stemmen, is dat overzicht ook zelf te maken..
Die punten die je krijgt bij een niet stemmer, reken je daar 11 voor? Ik dacht 10 (want dat is t maximale wat die stemmer kan geven) Niet dat t uitmaakt maar vroeg t me af
  Redactie Frontpage dinsdag 24 september 2013 @ 23:54:56 #141
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131537763
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
Dat zou ook wel triest zijn zeg, tactisch stemmen bij een wedstrijd voor de lol. _O- Kan me niet voorstellen dat mensen daar lol uit halen.
Of mensen die laag op iemand stemmen omdat diegene ook laag op jou stemde.
  One tough cookie dinsdag 24 september 2013 @ 23:55:37 #142
169210 liesje1979
pi_131537793
Fyah heeft nog 4 dagen he? Komt vast wel goed.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 september 2013 @ 23:57:03 #143
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131537861
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
Fyah heeft nog 4 dagen he? Komt vast wel goed.
Welja, en we mogen toch pas beginnen op 1 okt, het spannend voor jou en Schanul
pi_131537877
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:54 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Die punten die je krijgt bij een niet stemmer, reken je daar 11 voor? Ik dacht 10 (want dat is t maximale wat die stemmer kan geven) Niet dat t uitmaakt maar vroeg t me af
Het zou 10 moeten zijn, Het zijn er nu 11, omdat de stemmen van slenteraar er nog in staan.
En daar staat nog een 11 tussen.. Excel sheet neemt de hoogste score die door iemand is uitgedeelt als punten voor niet stemmer.. zo even aanpassen
  Redactie Frontpage woensdag 25 september 2013 @ 00:01:09 #145
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131538040
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:57 schreef bakkerl het volgende:

[..]

Het zou 10 moeten zijn, Het zijn er nu 11, omdat de stemmen van slenteraar er nog in staan.
En daar staat nog een 11 tussen.. Excel sheet neemt de hoogste score die door iemand is uitgedeelt als punten voor niet stemmer.. zo even aanpassen
ha oke, de punten van Slenteraar moeten idd nog weg, daardoor komt Liesje weer 2 punten dichterbij Schanulleke en schelen zij nog 1 punt :D
  One tough cookie woensdag 25 september 2013 @ 00:01:14 #146
169210 liesje1979
pi_131538042
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 23:54 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Of mensen die laag op iemand stemmen omdat diegene ook laag op jou stemde.
:')
Dat is wel heel schoolpleinachtig hoor. Ik moet zeggen ik vind het heel leuk juist om de commentaren van mensen te lezen op de foto's. Leerzaam ook bij foto's van anderen. Eigenlijk is het gewoon een soort van beoordeel de foto van je voorganger keer veel. Leuk.

En ik vind het grappig dat foto's toch ook echt met smaak te maken hebben. Wat de een tof vindt, vindt iemand anders weer minder.

Naja wat ik bedoel te zeggen is dat het voor mij dus meer om de lol draait dan om zulke zaken en kan me niet zo goed voorstellen dat dat voor anderen anders is.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  One tough cookie woensdag 25 september 2013 @ 00:02:07 #147
169210 liesje1979
pi_131538078
Oh en ik vind het heerlijk om te doen vooral, het is soort van fietsen met een missie. En veel om je heenkijken. O+
  Redactie Frontpage woensdag 25 september 2013 @ 00:02:35 #148
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131538097
quote:
10s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:01 schreef liesje1979 het volgende:
Daarnaast ben ik echt stom verbaasd dat ik stemmen krijg en vorige keer zelf de meeste. Dat vind ik ook leuk omdat ik mezelf niet zo hoog inschat op dit gebied
Soms werkt 'simpel' het beste
  Moderator woensdag 25 september 2013 @ 00:03:10 #149
45833 crew  Fogel
pi_131538126
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:02 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Soms werkt 'simpel' het beste
En soms niet ;)
  Redactie Frontpage woensdag 25 september 2013 @ 00:04:26 #150
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_131538179
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 00:03 schreef Fogel het volgende:

[..]

En soms niet ;)
Das meer omdat abstract het minder goed doet, jouw foto is vrij abstract. Out of the box wordt wel gewaardeerd maar is vaak toch geen nr 1 omdat je er van moet houden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')