Kunnen we dat controleren dan?quote:Op maandag 2 september 2013 19:50 schreef Schanulleke het volgende:
Voorheen was het zo, dat je zelf alle handelingen moest uitvoeren. Dat lijkt me een prima uitgangspunt.
Ik mag toch hopen dat mensen in een wedstrijdje om de eer gewoon eerlijk kunnen zijn. Al hebben we natuurlijk al een droeftoeter gehad...quote:
Ik kan ook niet overweg met photoshopquote:Op maandag 2 september 2013 22:40 schreef Ticootje het volgende:
Ah. Shitzooi. Ik heb geen skills, maar ik kan denk wel wat klooien met filters. Meh. Eerst de foto maar maken.
Mits zelf gemaakt en bewerkt wel lijkt me. Als we het niets vinden merk je dat in de stemmen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef SunChaser het volgende:
Een drieluik, is dat toegestaan eigenlijk?
Wat ons betreft (Uncle, Puala & D_A) geen probleemquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:15 schreef SunChaser het volgende:
Een drieluik, is dat toegestaan eigenlijk?
Ow. My. God!!!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef Aschkael het volgende:
[ link | afbeelding ]
as the dawn breaks by Aschkael, on Flickr
Vuurvliegjes.. Afgelopen zomer in Duitsland geprobeerd was geen succesquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:26 schreef Rebubbled het volgende:
Ik heb hier de hele nacht over gedroomd. Ik wilde vuurvliegjes op de foto zetten, maar kreeg ze niet scherpgesteld. Ik was zo geïrriteerd.
Nee lijkt me ook.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vuurvliegjes.. Afgelopen zomer in Duitsland geprobeerd was geen succes
Prachtig!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:04 schreef Aschkael het volgende:
[ link | afbeelding ]
as the dawn breaks by Aschkael, on Flickr
+1quote:
Roodkapje is bijna 18?quote:Op dinsdag 17 september 2013 11:46 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
+1
Ik ben druk aan het wachten tot mijn onderwerp de juiste rijping heeft bereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |