Ik werk op vrijdag thuisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik vind de definitie van bijna hier redelijk in de kont geneukt worden.
Ik werk bij Sloterdijk, ik sport bij het FC Groningen stadion. Dan is het makkelijker om op vrijdag in Zwolle te werken.quote:
Ik ben eindelijk goed bezig qua sport. Laat me. (2x2h/w in groepsverband plus 3x1h/w alleen/met vriendin).quote:
Nog steeds dat Rollerblade-gedoe?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk goed bezig qua sport. Laat me. (2x2h/w in groepsverband plus 3x1h/w alleen/met vriendin).
Rollerskates, quads, niet in-line (of blade-vorm)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog steeds dat Rollerblade-gedoe?.
Echt he?quote:
Wie was dan de eerste? De vikings?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, het kan ook best zijn dat ze al wel in contact met elkaar stonden. Er zijn helaas nog veel te veel mensen die echt geloven dat Columbus de eerste was die van Eurazië/Afrika in Amerika is geweest.
DAT WAS HIJ OOK! Mooie tijden waren dat, toen de wereld nog plat was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, het kan ook best zijn dat ze al wel in contact met elkaar stonden. Er zijn helaas nog veel te veel mensen die echt geloven dat Columbus de eerste was die van Eurazië/Afrika in Amerika is geweest.
Zeer waarschijnlijk volk uit het noordoosten van Azië, daar waar die continenten elkaar bijna aanrakenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie was dan de eerste? De vikings?
Indonesië is een eind zwemmen en Mexico een eind lopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk volk uit het noordoosten van Azië, daar waar die continenten elkaar bijna aanraken
Eh ja, maar dat kan alsnog later zijn dan de eerste he. Er waren ook rond 4000~2000BC al genoeg volkeren die goed konden varen, die konden met een beetje geluk best de Atlantische oversteken. Over land van Egypte naar Indonesië was er ook in die tijd al voldoende handel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Indonesië is een eind zwemmen en Mexico een eind lopen
Rusland ja?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk volk uit het noordoosten van Azië, daar waar die continenten elkaar bijna aanraken
Altijd die klote-aziaten weer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Woon ik in een tipi? Nee. Ik ben dus geen indiaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, of andersom he, dat we eigenlijk allemaal Indianen zijn
Die gasten waren zo ontiegelijk dom toen ze ontdekt werden. Die wisten de weg nog niet te vinden in Manhattanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom vraagt niemand zich ooit af wanneer de native americans voor het eerst Eurazië ontdekt hebben?
Als je niet tegen een beetje ziekte kan verdien je het om uit te sterven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die gasten waren zo ontiegelijk dom toen ze ontdekt werden. Die wisten de weg nog niet te vinden in Manhattan
Omdat wij baas zijn. Het is niet voor niks dat Europa op wereldkaarten in het midden staat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom vraagt niemand zich ooit af wanneer de native americans voor het eerst Eurazië ontdekt hebben?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat wij baas zijn. Het is niet voor niks dat Europa op wereldkaarten in het midden staat.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat wij baas zijn. Het is niet voor niks dat Europa op wereldkaarten in het midden staat.
Goeie tetten in de introquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.metacafe.com/watch/1384854/waar_ligt_lloret_de_mar/
Nederlanders *zucht*
Goeie kaart, belgie bestaat nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
En die spleetogen ook al! Die zouden we eens moeten onderdrukken
[ afbeelding ]
Waar ligt de 0 lijn? Qua tijd en breedtegraad?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
En die spleetogen ook al! Die zouden we eens moeten onderdrukken
[ afbeelding ]
ik heb al weekendquote:
Edit: he die werkte nietquote:
ja maar nu naakt op de bankquote:
Nee joh, gun ze ook een leuke dag.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar nu naakt op de bank
maar ik moet echt wat aan doen want ik kan de keuken niet in en ik krijg honger
er staan bouwvakkers voor het raam en ik heb daar geen gordijnen
maar dan werken ze vast niet door en dan zijn ze nog langer herrie aan het makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:14 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Nee joh, gun ze ook een leuke dag.
Ga naakt naar buiten en lok ze mee naar een afgelegen plaats. Over het vervolg kan ik geen garanties geven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan werken ze vast niet door en dan zijn ze nog langer herrie aan het maken
ik wil dat zeg weg gaan
dan komen ze toch nog terug om het af te makenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:22 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ga naakt naar buiten en lok ze mee naar een afgelegen plaats. Over het vervolg kan ik geen garanties geven.
Werkt niet. Probeer ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:22 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ga naakt naar buiten en lok ze mee naar een afgelegen plaats. Over het vervolg kan ik geen garanties geven.
Ik zie het voor me.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werkt niet. Probeer ik ook wel eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:07 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ik zie het voor me.Dat was het plaatsje als het WEL zou werken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Het was mooi weer dus het tuig dat kon lopen werd naar buiten gestuurd om de buren te treiteren met hun gegilquote:
En degene die niet konden lopen werden gegooid?quote:Op maandag 2 september 2013 09:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het was mooi weer dus het tuig dat kon lopen werd naar buiten gestuurd om de buren te treiteren met hun gegil
Nee, die waren blij dat ze het speelgoed eindelijk voor zichzelf hadden en waren stilquote:Op maandag 2 september 2013 09:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
En degene die niet konden lopen werden gegooid?
Vdomme!quote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef Godtje het volgende:
Niemand zegt GVD ook iets boeiend! Ik heb er de kracht niet meer voor!
Ja goed hoor, gewoon zijn gangetje om het clichematig te brengenquote:
ja met mij gaat het ook goed, dank uquote:Op maandag 2 september 2013 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja goed hoor, gewoon zijn gangetje om het clichematig te brengen.
Same old cheerful MM I seequote:Op maandag 2 september 2013 17:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja met mij gaat het ook goed, dank u
Zo ken ik je ookquote:Op maandag 2 september 2013 17:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoals altijd, net een zonnetje![]()
Het moment om 'die lekkere caissière met die dikke tieten, zodat we een triootje kunnen hebben' terug te sturen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:35 schreef Seikcid het volgende:
Stuur ik vriendin een sms vol met seksueel getinte opmerkingen, krijg ik alleen iets terug in de trant van 'is goed hoor, heb je nog wat nodig van de supermarkt?'![]()
Slagroom!quote:Op maandag 2 september 2013 18:59 schreef KomtTijd... het volgende:
Slagroom, chocoladesaus en aardbeien.
Ze hebben honger blijkbaar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 08:06 schreef Godtje het volgende:
Slokt MS nu nokia en de buitenechtelijke dochter op?![]()
[ afbeelding ]
Ik heb me nooit zo verdiept in de beste man dus ik heb gen ideequote:Op dinsdag 3 september 2013 10:08 schreef KomtTijd... het volgende:
Het is toch bekend dat die ballmer wel van een slokje houdt?
Verstandig.quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb me nooit zo verdiept in de beste man dus ik heb gen idee
Respect.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het ziet er idd uit als stevige, ronde tieters
Michaelquote:Op woensdag 4 september 2013 10:02 schreef Godtje het volgende:
Echo? Slotje maar weer?![]()
[ afbeelding ]
Daarin speelt hij een man met parkinsonquote:Op woensdag 4 september 2013 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Michael
Heb gisteravond z'n autobiografie uit, erg goed.
Hij blijft m'n grote kleine held, wil die nieuwe serie van hem ook graag zien.
BB!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:16 schreef CherryLips het volgende:
O, en ik heb eindelijk eens de eerste aflevering van Breaking Bad gezien
Zo, das lekker op tijdquote:Op woensdag 4 september 2013 10:16 schreef CherryLips het volgende:
O, en ik heb eindelijk eens de eerste aflevering van Breaking Bad gezien
Zelf geschreven? Anders was het geen 'auto'quote:Op woensdag 4 september 2013 10:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarin speelt hij een man met parkinson![]()
Goed dat die medicijnen zo goed zijn aangeslagen. Het blijft een held.
Zijn eigen biografie? Als in goedgekeurd?
Ja, kan de hele rits zo achter elkaar kijkenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, das lekker op tijd.
Nou ja, kan je wel lekker alles achter elkaar door kijken.
Oh even over heen gelezenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zelf geschreven? Anders was het geen 'auto'
true blood gaat stoppen. Homeland begint bijnaquote:Op woensdag 4 september 2013 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, kan de hele rits zo achter elkaar kijkenMoet toch wat om de leegte tussen True Blood en Homeland op te vullen.
Ja, maar hij is al een paar jaar uit en hij heeft er ondertussen volgens mij nog een geschreven. Of twee.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh even over heen gelezen![]()
Dus moeite waard? Zal eens kijken
Ik wel. Met recent als dieptepunt Keith Richards.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben meestal niet zo van de (auto)biografieën.
Het is echt een van de beste series van de afgelopen jaren iigquote:Op woensdag 4 september 2013 10:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, kan de hele rits zo achter elkaar kijkenMoet toch wat om de leegte tussen True Blood en Homeland op te vullen.
Ja, volgend jaar laatste seizoenquote:Op woensdag 4 september 2013 10:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
true blood gaat stoppen. Homeland begint bijna
O, die van Keith Richards heb ik net gekochtquote:Op woensdag 4 september 2013 10:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wel. Met recent als dieptepunt Keith Richards.
Als hoogtepunt denk ik Agassi
Heel saaiquote:Op woensdag 4 september 2013 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, die van Keith Richards heb ik net gekocht
Ja, ik baal er inmiddels ook van dat ik series weer elke week ben gaan kijken. Het is zoveel relaxter om alles in je eigen tempo te kunnen kijken, soms op een brakke zondag gewoon de hele dagquote:Op woensdag 4 september 2013 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, volgend jaar laatste seizoen
En Homeland begint over ruim drie weken maar misschien dat ik ze weer opspaar zoals met GoT. Ik had True Blood nu wel elke week netjes gekeken, dat had ook wel iets old-skool
Uhmm het boek is vooral ik, ik, ik ,ikquote:Op woensdag 4 september 2013 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je vraagt je af hoe dat kanSlecht geschreven of gewoon toch een saaie ouwe lul?
Ik wil alle afleveringen van Lost nog eens achter elkaar kijken. Misschien gaan er dan wat belletjes rinkelen.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:24 schreef Godtje het volgende:
Ik kijk geen enkele serie wekelijks. Ik wil ze achter elkaar kijken.
Wel een gat volgend jaar zonder BB en Dexter.
BB is een top 5 serie bij mij.
24 in zijn hoogtijdagen de beste denk ik.
Lost ook heel erg fijn en dexter 4 seizoenen lang ook
Ik ben vorige week begonnen met Sherlockquote:Op woensdag 4 september 2013 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil alle afleveringen van Lost nog eens achter elkaar kijken. Misschien gaan er dan wat belletjes rinkelen.
Soprano's heb ik ook nooit gezienen Dexter heb ik de eerste paar afleveringen gezien maar die boeide me niet zo. Hemlock Grove kon me ook niet boeien
sherlock is briljant!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben vorige week begonnen met Sherlock![]()
1 aflevering gezien. Tof die in elk geval.
Kerst 2013 valt meequote:Op woensdag 4 september 2013 10:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sherlock is briljant!
Maar over een gat gesproken zeg, het duurt steeds veel te lang voor een nieuwe serie start
het schuift steeds op hoor, ik heb ergens gelezen dat het best al weer 2014 kan wordenquote:
S1: Juli 2010quote:Op woensdag 4 september 2013 10:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het schuift steeds op hoor, ik heb ergens gelezen dat het best al weer 2014 kan worden
en vanaf nu valt dat inderdaad mee, maar seizoen 2 was ondertussen al weer bijna 2 jaar geleden (dacht ik)
Benedict Cumberbatch is ook een beetje druk. Of is het al opgenomen?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ja dat vind ik toch flinke gaten
vooral voor een serie die zo verslavend is
Ik begrijp ook wel waarom het is hoor, maar het is wel kut
er is al een trailer dus ik gok dat het al opgenomen is?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Benedict Cumberbatch is ook een beetje druk. Of is het al opgenomen?
die amerikaanse?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:37 schreef CherryLips het volgende:
O ik dacht dat jullie die andere Sherlock bedoelden, pfff. Vond het al zo raar.
Hij staat ook niet als filming op de IMDB. Dus zal inderdaad wel klaar zijn.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is al een trailer dus ik gok dat het al opgenomen is?
Ja daaromquote:Op woensdag 4 september 2013 10:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die amerikaanse?
nee die is echt kut
Nee, er is nog een Amerikaanse serie met Lucy Liu en Jonny Lee Miller geloof ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
De films? Die zijn ook tof. Anders maar tof
elementaryquote:Op woensdag 4 september 2013 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, er is nog een Amerikaanse serie met Lucy Liu en Jonny Lee Miller geloof ik.
Ben hem wel aan het downloaden.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
en die serie klinkt zo boeiend dat het nu al uren stil is in dit topic
Aan alles komt een eind Q, aan alles.....quote:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op donderdag 5 september 2013 10:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Aan alles komt een eind Q, aan alles.....
Vroeger was alles kutterquote:Op donderdag 5 september 2013 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Ik fietste gisteren nog langs de camping waar de 5-jaar-FOK!-meet was, 9 jaar geleden. Mooie tijden. Moest er bijna van huilen.
Zo, das een blast from the past, wat een teringzooi was dat zegquote:Op donderdag 5 september 2013 10:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
Ik fietste gisteren nog langs de camping waar de 5-jaar-FOK!-meet was, 9 jaar geleden. Mooie tijden. Moest er bijna van huilen.
Vroeger!quote:Op donderdag 5 september 2013 10:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo, das een blast from the past, wat een teringzooi was dat zeg.
Neeehee! Leugens! Toen woonde ik nog in het mooie Enschede ipv stom Utrecht waar geen enkel lekker wijf te vinden is.quote:
Ga terug naar Enschede dan!quote:Op donderdag 5 september 2013 11:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Neeehee! Leugens! Toen woonde ik nog in het mooie Enschede ipv stom Utrecht waar geen enkel lekker wijf te vinden is.
Oh, wacht...
Qua FOK!meets was het iig echt vroeger wel veel beter. Ik zie nooit meer meets van 40-50 man voorbijkomen iig..quote:
Morgen weer naar Enschede.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga terug naar Enschede dan!
Hoest met je zusje trouwens?
Dat zeg ik. Vroeger was alles beter.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua FOK!meets was het iig echt vroeger wel veel beter. Ik zie nooit meer meets van 40-50 man voorbijkomen iig..
De tijden dat heel Stairway werd overgenomen, of idd campings vol, SamSam met 60 FOK!kers etc etc..
Ik ben het toch altijd met jou eens Q?quote:Op donderdag 5 september 2013 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Vroeger was alles beter.
ja, heel treurig.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Morgen weer naar Enschede.
Mn zusje heeft het heel zwaar, ook niet zo raar... het is zo ineens wel heel erg stil, zeker als je in the middle of nowhere woont.
Nauwelijks. Eigen bedrijf zonder personeel is ook niet heel gezellig daarbij. Niet alleen haar maatje/grote liefde is weg maar ook zijn zoontje die de helft van de tijd bij hun woonde. Dan is het wel heel erg rustig ineens...quote:Op donderdag 5 september 2013 11:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
ja, heel treurig.![]()
Werkt ze wel? Opeens een leeg huis en je maatje weg is toch verschrikkelijk
Pfff, nog meer weg. Van dat zoontjes wist ik geen eens.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Nauwelijks. Eigen bedrijf zonder personeel is ook niet heel gezellig daarbij. Niet alleen haar maatje/grote liefde is weg maar ook zijn zoontje die de helft van de tijd bij hun woonde. Dan is het wel heel erg rustig ineens...
Nee, idd, en veel vrienden wonen wat verder weg, in de omgeving zelf heeft ze er volgens mij niet zoveel.... samengevat: het is mooi kut allemaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Pfff, nog meer weg. Van dat zoontjes wist ik geen eens.
Wat een droevige situatie en dan in zo een 'sociaal isolement' wat betreft werk te zitten helpt niet echt denk ik
Gelukkig heeft ze een lieve broer die haar elk weekend op gaat zoekenquote:Op donderdag 5 september 2013 12:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, idd, en veel vrienden wonen wat verder weg, in de omgeving zelf heeft ze er volgens mij niet zoveel.... samengevat: het is mooi kut allemaal.
quote:Op donderdag 5 september 2013 15:49 schreef stbabylon het volgende:
Was gebeurt dan, en kun je niet een nieuwe gozer voor haar roggelen?
Ja, vooral boos worden omdat ik niet alles terugleesquote:Op donderdag 5 september 2013 15:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat blijkt!![]()
Haar vriend is paar weken geleden overleden aan kanker
Ik ben niet boos alleen verdrietig. Neem je niks kwalijk in deze.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, vooral boos worden omdat ik niet alles teruglees
Maar ok, dat is wat vroeg ja.
En volgens mij zijn het ook allemaal van die mietjes-meets waar het hoofddoel niet eens is om zo dronken te worden dat je de laatste trein mist en op het perron door een junk beroofd wordt terwijl je je roes uit ligt the slapenquote:Op donderdag 5 september 2013 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Qua FOK!meets was het iig echt vroeger wel veel beter. Ik zie nooit meer meets van 40-50 man voorbijkomen iig..
De tijden dat heel Stairway werd overgenomen, of idd campings vol, SamSam met 60 FOK!kers etc etc..
Of samenvoegen met een SC uit een ander onbeduidend subforum. GC ofzo.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:02 schreef Anthraxx het volgende:
Alweer? Wanneer gooit iemand gewoon het slotje er op zodat wij verder kunnen in R&P FB.
Dan kan HeatWave hier niet meer ontspannen posten door zijn voorbeeldfunctie.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of samenvoegen met een SC uit een ander onbeduidend subforum. GC ofzo.
De SC had natuurlijk jaren geleden al gesloten moeten worden.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Alweer? Wanneer gooit iemand gewoon het slotje er op zodat wij verder kunnen in R&P FB.
Dat zou idd een ramp zijn voor mijquote:Op donderdag 5 september 2013 20:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan kan HeatWave hier niet meer ontspannen posten door zijn voorbeeldfunctie.
Rejection-junkies!quote:Op donderdag 5 september 2013 21:41 schreef KomtTijd... het volgende:
A. Het kan altijd erger!
[ afbeelding ]
Niemand reject jou toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rejection-junkies!
Zoals dat ik een homo ben die op hetero's valt
Val er een keer naastquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rejection-junkies!
Zoals dat ik een homo ben die op hetero's valt
Alweer?quote:
Ja, maar dan val ik face down ass up, en da's dan OOK weer verleidelijk hequote:
Voor hetero's? Nahhhhquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dan val ik face down ass up, en da's dan OOK weer verleidelijk he
Jij. Coz I ain't seen no dick in mah mouth yet boooooyyyy!quote:
My cute lil' peach ass?quote:
Das anders, mij heb je nog nooit IRL proberen te verleidenquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij. Coz I ain't seen no dick in mah mouth yet boooooyyyy!
Gewoon lekker rustig, prima voor de werkende medemens. Die snelle SC's zijn niets, kijk je eens een uur niet, zijn ze tien topics verder. Teruglezen is voor zwakzinnigen.quote:
De echt ergerlijke figuren zijn ook vakkundig het topic uit verdreven en het is dus ook nog eens saaiquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon lekker rustig, prima voor de werkende medemens. Die snelle SC's zijn niets, kijk je eens een uur niet, zijn ze tien topics verder. Teruglezen is voor zwakzinnigen.
Sorry, zal ik terug komen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
De echt ergerlijke figuren zijn ook vakkundig het topic uit verdreven en het is dus ook nog eens saai
Beginnen maar weer dan, ben al jaren gestoptquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
En stoppen met je pillen dan. Anders blijft er niks meer over dan de saaie muts die je bent.
Je doet net alsof ik niet weet wie het zegtquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:37 schreef Godtje het volgende:
Was een grapje he! Zo saai ben ik ook geworden
Ach, soms vergeten mensen het wel eens. Ik help graag. Nou ja niet graag.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik niet weet wie het zegt
Noem Angel maar niks.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Er valt ook hier dus niets meer te neuken, FOK! is niet meer wat het geweest is.
Ik heb echt op mijn tandvlees geleefd de laatste week. Qua werk, qua optredens, qua repetities. Nog EVEN!quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Doet me niks.
Nog iets leuks te vertellen? Iets leuks gezien? gedaan?
Je wilt je aan me ergeren?quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
De echt ergerlijke figuren zijn ook vakkundig het topic uit verdreven en het is dus ook nog eens saai
Ja halloquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:39 schreef HeatWave het volgende:
Er valt ook hier dus niets meer te neuken, FOK! is niet meer wat het geweest is.
Ow. Je was me voorquote:
Jij krijgt sowieso de primeur van mijn eerste gay-ervaring, mocht die er ooit komen.quote:
Dan hoef je nooit meer te oefenen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt op mijn tandvlees geleefd de laatste week. Qua werk, qua optredens, qua repetities. Nog EVEN!
Dit weekend?quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij krijgt sowieso de primeur van mijn eerste gay-ervaring, mocht die er ooit komen.
Ok?.
Zeg nooit nooit Anniequote:
Tuurlijk niet!quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:24 schreef MissMSX het volgende:
Is dit dan echt het laatste topic?
[ afbeelding ]
Dan is de audit voorbij, en de premiere van het ene stuk ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan hoef je nooit meer te oefenen?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:14 schreef Godtje het volgende:
Anale seks met Angel is een topickiller
EENSCH!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:25 schreef Godtje het volgende:
Stelling: Beter in 1 piemel in de hand dan 10 in de kont
Plan dat dan ook niet tegelijkquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan is de audit voorbij, en de premiere van het ene stuk ook
Revue:quote:
Klinkt druk. Daar doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Revue:
Repetities op dinsdag
Premiere in September
Nieuwe Theater:
Repetities op vrijdag
Premiere in November
Audit:
Over 2012, begonnen in Februari
Ik dacht at dat wel moest lukken
WRONG!
Jammer.quote:
Is toch weggeregend tegen die tijdquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Ik begin in ene zeven kleuren stront te sijpelen.....
Vanavond op de markt optreden.
Ik voorzie idd een Angel met doorgelopen make upquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is toch weggeregend tegen die tijd.
Ze komen weer overal te voorschijn, die lieverds! De grote zwarte heb ik nog niet gezien maar dat zal vast niet lang meer durenquote:Op maandag 9 september 2013 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Ah gatver er zit hier een joekel van een spin
neem een kat om ze op te peuzelen!quote:Op maandag 9 september 2013 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Ja leuk, aan de andere kant van het glas
quote:
broccoli heeft geen tandenquote:Op maandag 9 september 2013 17:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Hamsters eten ook broccoli en broccoli is veel groter dan een hamster.
Ontbijt!quote:Op maandag 9 september 2013 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Ah gatver er zit hier een joekel van een spin
Maar om de een of andere reden vind je ze altijd een halve meter van je hoofdkussen af op de muur ipv aan de andere kant van het glasquote:Op maandag 9 september 2013 15:01 schreef CherryLips het volgende:
Ja leuk, aan de andere kant van het glas
RENT (17.50 EUR)quote:Op maandag 9 september 2013 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Mogen we je een keertje live on stage bewonderen Angel?
Turkije. Ruim weekje.quote:
Ik wil ook naar Turkije! naar Efezequote:
Maar de mensen he, de MENSEN!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:19 schreef KomtTijd... het volgende:
Het zal er geheid beter weer zijn dan hier.
Ik val al in slaap als ik het leesquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
RENT (17.50 EUR)
In Jonathan Larson's Pulitzer Prize en Tony Award-winnende musical RENT worstelt een groep bohemien kunstenaars om hun vriendschappen en non-conformistische idealen te behouden in New York's East Village begin jaren negentig. Deze groep vrienden moet zien te overleven terwijl ze worstelen met armoede, relaties, verlies, liefde, creativiteit en aids. De vrijgevochten, liefdevolle Angel (gespeeld door mij) leert zijn vrienden onbewust één belangrijke levensles die ze door een ingrijpende gebeurtenis nooit meer zullen vergeten. Vandaag is het enige dat telt...
Een voorstelling gemodelleerd naar Puccini's opera 'La Bohème' zet compromisloos de angsten en ambities van de jonge generatie van de jaren negentig neer.
De voorstellingen zijn vanaf 27 november 2013 exclusief te zien in het 'Hoogspanningslab' op het TU/e terrein in Eindhoven.
RENT is een Engelstalige productie van 'Het Nieuwe Theater' in samenwerking met TU Eindhoven, gespeeld door een groep jonge talenten en een live band.
donderdag 28 november 13 Premiere
vrijdag 29 november 13 Avondvoorstelling
zaterdag 30 november 13 Avondvoorstelling
zondag 1 december 13 Matinee
vrijdag 6 december 13 Avondvoorstelling
zaterdag 7 december 13 Matinee & avondvoorstelling
zondag 8 december 13 Matinee & avondvoorstelling
donderdag 12 december 13 Avondvoorstelling
vrijdag 13 december 13 Avondvoorstelling
zaterdag 14 december 13 Matinee & avondvoorstelling
zondag 15 december 13 Matinee
donderdag 19 december 13 Avondvoorstelling --> Understudy Angel
vrijdag 20 december 13 Avondvoorstelling
zaterdag 21 december 13 Matinee & avondvoorstelling --> Understudy Angel
zondag 22 december 13 Matinee --> Understudy Angel
Het zal wel niet helpen dat ik al weinig met theater hebquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Oh Rent is serieus best cool!
Ik heb net een CJP besteldIk wou naar 2 voorstellingen en de korting met dat ding heb je er dan al uit
Eindelijk naar Carmen
mooi, het is een musicalquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zal wel niet helpen dat ik al weinig met theater heb
Dat schaar ik ook onder theaterquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mooi, het is een musical(rent, niet carmen)
ja die mag tot je 30ste blijkbaar!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat schaar ik ook onder theater
Wat ben jij jong trouwens. CJP enzo
echt he! Ik zit weer met een dekentjequote:Op dinsdag 10 september 2013 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Crisis wat is het ineens koud zeg.
Carmen heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
Oh Rent is serieus best cool!
Ik heb net een CJP besteldIk wou naar 2 voorstellingen en de korting met dat ding heb je er dan al uit
Eindelijk naar Carmen
Ik ben ook echt heel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:17 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Carmen heb ik ook gezien![]()
Mijn broer speelde mee en zijn vriendin zat in het orkest. Dus ik ging er heen als sociale verplichting maar ik vond het serieus tof!
Ik naar:quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben ook echt heel nieuwsgierig
van alle opera's stond deze heel hoog op mijn lijstje
maar stiekem ben ik nog nooit naar een opera geweest!
Kachel aan, gordijnen dicht.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:01 schreef CherryLips het volgende:
Crisis wat is het ineens koud zeg.
Fappen op de stagequote:Op dinsdag 10 september 2013 19:12 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn nieuwe stageplek is kei benauwd
dus ik had vandaag een vestje aan en zo want koud
maar daar binnen is het dan weer niet te doen
ik vind het nu al ruk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |