Ik werk op vrijdag thuisquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
Mwah, ik vind de definitie van bijna hier redelijk in de kont geneukt worden.
Ik werk bij Sloterdijk, ik sport bij het FC Groningen stadion. Dan is het makkelijker om op vrijdag in Zwolle te werken.quote:
Ik ben eindelijk goed bezig qua sport. Laat me. (2x2h/w in groepsverband plus 3x1h/w alleen/met vriendin).quote:
Nog steeds dat Rollerblade-gedoe?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk goed bezig qua sport. Laat me. (2x2h/w in groepsverband plus 3x1h/w alleen/met vriendin).
Rollerskates, quads, niet in-line (of blade-vorm)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog steeds dat Rollerblade-gedoe?.
Echt he?quote:
Wie was dan de eerste? De vikings?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, het kan ook best zijn dat ze al wel in contact met elkaar stonden. Er zijn helaas nog veel te veel mensen die echt geloven dat Columbus de eerste was die van Eurazië/Afrika in Amerika is geweest.
DAT WAS HIJ OOK! Mooie tijden waren dat, toen de wereld nog plat was.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:54 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, het kan ook best zijn dat ze al wel in contact met elkaar stonden. Er zijn helaas nog veel te veel mensen die echt geloven dat Columbus de eerste was die van Eurazië/Afrika in Amerika is geweest.
Zeer waarschijnlijk volk uit het noordoosten van Azië, daar waar die continenten elkaar bijna aanrakenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wie was dan de eerste? De vikings?
Indonesië is een eind zwemmen en Mexico een eind lopenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk volk uit het noordoosten van Azië, daar waar die continenten elkaar bijna aanraken
Eh ja, maar dat kan alsnog later zijn dan de eerste he. Er waren ook rond 4000~2000BC al genoeg volkeren die goed konden varen, die konden met een beetje geluk best de Atlantische oversteken. Over land van Egypte naar Indonesië was er ook in die tijd al voldoende handel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Indonesië is een eind zwemmen en Mexico een eind lopen
Rusland ja?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk volk uit het noordoosten van Azië, daar waar die continenten elkaar bijna aanraken
Altijd die klote-aziaten weer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Woon ik in een tipi? Nee. Ik ben dus geen indiaan.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, of andersom he, dat we eigenlijk allemaal Indianen zijn
Die gasten waren zo ontiegelijk dom toen ze ontdekt werden. Die wisten de weg nog niet te vinden in Manhattanquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom vraagt niemand zich ooit af wanneer de native americans voor het eerst Eurazië ontdekt hebben?
Als je niet tegen een beetje ziekte kan verdien je het om uit te sterven.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die gasten waren zo ontiegelijk dom toen ze ontdekt werden. Die wisten de weg nog niet te vinden in Manhattan
Omdat wij baas zijn. Het is niet voor niks dat Europa op wereldkaarten in het midden staat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:48 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom vraagt niemand zich ooit af wanneer de native americans voor het eerst Eurazië ontdekt hebben?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat wij baas zijn. Het is niet voor niks dat Europa op wereldkaarten in het midden staat.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat wij baas zijn. Het is niet voor niks dat Europa op wereldkaarten in het midden staat.
Goeie tetten in de introquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.metacafe.com/watch/1384854/waar_ligt_lloret_de_mar/
Nederlanders *zucht*
Goeie kaart, belgie bestaat nietquote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
En die spleetogen ook al! Die zouden we eens moeten onderdrukken
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |