oh lolquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook handig dat je niet even vermeld welke band je precies luistert.
Sommige mensen.
je neemt toch energie omdat je energie nodig hebt en goedkoop wilt zijn, en niet omdat je er een ipad bij krijgt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:13 schreef Murdera het volgende:
Heeft iemand nog een goede energiedeal gezien? Soms krijg je een iPad of laptop ofzo
Die betaal je uiteindelijk gewoon zelfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:13 schreef Murdera het volgende:
Heeft iemand nog een goede energiedeal gezien? Soms krijg je een iPad of laptop ofzo
Google even energieprijzen vergelijken ofzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:13 schreef Murdera het volgende:
Je weet dat je daar voor betaald?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:13 schreef Murdera het volgende:
En daarom moet je altijd even een rekensommetje maken om te zien of je daadwerkelijke beter af bent.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die betaal je uiteindelijk gewoon zelf
Je weet dat er ook nog wat na je neus komt waar je naar kunt kijken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet dat je daar voor betaald?
Dit dus en je betaalt te veel op langer termijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die betaal je uiteindelijk gewoon zelf
Energie leveranciers willen gewoon winst maken dus ze zullen je nooit echt iets gratis gevenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En daarom moet je altijd even een rekensommetje maken om te zien of je daadwerkelijke beter af bent.
Nee wist ik niet, ik zie alleen neus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je weet dat er ook nog wat na je neus komt waar je naar kunt kijken?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef Viro het volgende:
Na een weekje nuchter zijn geweest ga ik vanavond naar de klote
DUUUUUUUHquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Energie leveranciers willen gewoon winst maken dus ze zullen je nooit echt iets gratis geven
Neuh, ik doe geen pillenquote:
Hoe bedoel je doen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:17 schreef Murdera het volgende:
Ja schatjes dat betaal je zelf, maar de verschillen zijn er amper. Dus dan kan ik kijken wat er leuk bij is. Doen alsof ik dom ben
En wat moet je met een iPad?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:18 schreef Murdera het volgende:
Dankje ughet vertrouwen in mij is wel erg laag
kind alsjeblieftquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je doen?
we weten het allemaal
"De verschillen zijn er amper" Ja dat verschil is die iPad dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:17 schreef Murdera het volgende:
Ja schatjes dat betaal je zelf, maar de verschillen zijn er amper. Dus dan kan ik kijken wat er leuk bij is. Doen alsof ik dom ben
als het even duur is maar dan incl iPad verkoop ik die.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:18 schreef Murdera het volgende:
Dankje ughet vertrouwen in mij is wel erg laag
Waarom zo chagrijnig gelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
als het even duur is maar dan incl iPad verkoop ik die.
Het is niet alsof ik een duurdere neem om het kadootje
Denk je serieus dat een energie abonnement met iPad even duur is als een zonder?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil zelf toch nog een tablet halen. Dus ik zou kijken wat die tablet kost en dat gewoon in de prijs meenemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms wel, er zijn zo ontzettend veel aanbiedingen. Misschien moet je eerst eens kijken wat er allemaal aangeboden wordt voordat je je mening klaar hebt liggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Denk je serieus dat een energie abonnement met iPad even duur is als een zonder?
Okequote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
mur heeft al 3 uur geen sos op
En alsof ze zelf fucking slim zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat iedereen gelijk doet alsof ik echt zo fucking dom ben. tering
Nee hoor, dat maak je er zelf van. Had je je vraag anders moeten formuleren voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat iedereen gelijk doet alsof ik echt zo fucking dom ben. tering
Alleen stickiesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:19 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Rustig biertje en een stickie?
Wiet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Met wat wil je dan naar de klote gaan? Weke drugs gebruik je dan wel?
maar kom op schat. Jullie weten toch ook wel dat ik snap dat niets gratis is, en dat ik niet kies voor "dat speeltje" maar dat ik kies voor het goedkoopste, en als iets even duur is, dat ik dan dat met dat extraatje neem..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maak je er zelf van. Had je je vraag anders moeten formuleren voor de duidelijkheid
Gratis dingen bij abonnementen zijn zo achterhaald kom opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Soms wel, er zijn zo ontzettend veel aanbiedingen. Misschien moet je eerst eens kijken wat er allemaal aangeboden wordt voordat je je mening klaar hebt liggen.
Gaan mensen daar tegenwoordig ook al van naar de klote?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen stickies
[..]
Wiet.
Wat zijn jullie opeens serieus
Niet iedereen is zo'n junkie als jij dat ze verschillende soorten harddrugs daar voor nodig hebben grquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Gaan mensen daar tegenwoordig ook al van naar de klote?
Niet bij de energierace.. heb je dat nooit gevolgd?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gratis dingen bij abonnementen zijn zo achterhaald kom op
Dit dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maak je er zelf van. Had je je vraag anders moeten formuleren voor de duidelijkheid
Dat is ideaal voor ravers, een speedbootquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
whiehie ik krijg een gratis speedboat bij mijn telefoonabo alleen betaal ik wel 500 euro meer per maand
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
whiehie ik krijg een gratis speedboat bij mijn telefoonabo alleen betaal ik wel 500 euro meer per maand
Jij hebt nooit meer dan een telefoonabonnementje af hoeven sluiten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gratis dingen bij abonnementen zijn zo achterhaald kom op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |