SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:09 schreef BaasBanaan het volgende:
Tevens is Mur de enige met een lidwoord.Moest hardop lachen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevens goede TT![]()
Did someone say cockmeat sandwich?quote:
Moet nog 20% bij.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:25 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Did someone say cockmeat sandwich?
Omg, ik zou gewoon in dat hok gaan met die hondjes en dan tussen hun gaan liggen :3quote:
watquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo apart als dit gifje,
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo apart als dit gifje,
[ afbeelding ]
IK ZEG TOCH DAT JE HET GIFJE BENTquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH DAT JE HET GIFJE BENTGODVERDETERINGNOGEENSAANTOE
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zo apart als dit gifje,
[ afbeelding ]
Wat een maagd, kijk waar hij haar vasthoud bij het zoenenquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
gwoon sneetje in vas dr borst maken tog jwz. xdHa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou...quote:
Maar krul heeft ook een kleine omtrek dacht ik, dus misschien vallen ze dan gewoon meer op?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krul heeft ook E zegt ze dus de mijne kunnen zeker niet groter zijn
qua omtrek valt er dan nog op te winnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Krul heeft ook E zegt ze dus de mijne kunnen zeker niet groter zijn
Ik heb ook kleine omtrekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:14 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar krul heeft ook een kleine omtrek dacht ik, dus misschien vallen ze dan gewoon meer op?
je lijkt veel groter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb ook kleine omtrekEn krul is bijna even groot als ik en ook niet superdun ofzo dus valt wel mee.
krul lijkt sowieso kleiner dan ze is. En jij groter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan moest je beter opletten toen ik naast dr liep.
naar onderwerp he?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:19 schreef Snowbells het volgende:
Conclusie: ze hebben allebei evengrote tetten.
Discussie gesloten.
Mannen hebben sowieso al weinig verstand wat betreft tieten heb ik gemerktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
krul lijkt sowieso kleiner dan ze is. En jij groter.
ik bedoelde gewoon helemaal, niet alleen tetten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mannen hebben sowieso al weinig verstand wat betreft tieten heb ik gemerkt'groot' is altijd 'D'
grapjequote:
Ja maar het ging over de tettenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik bedoelde gewoon helemaal, niet alleen tetten.
MIJN POST NIETquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja maar het ging over de tetten
Nee we hebben het over tieten, dat betekent penis in het Nederlands.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:23 schreef bobbiey het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi hoi, men tietenradar ging af?
Ik eh.. wat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee we hebben het over tieten, dat betekent penis in het Nederlands.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gisteren ging ik op de wc zitten, in de verwachting dat ik zou poepen, kijk ik omlaag, zie ik een penis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En ik heb altijd behoefte aan gezeik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:34 schreef Murdera het volgende:
ha nee hoor, ik heb altijd behoefte aan tetten
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:37 schreef bobbiey het volgende:
[..]![]()
Waarom ben ik hier nu nooit opgekomen?Anders krijg je zoiets:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Griezelig accurate voorstelling van mijn badonkadonk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:40 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Anders krijg je zoiets:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]. Ik weet genoeg over jou en krul
+1 voor de Belg voor deze postquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:40 schreef bobbiey het volgende:
[..]
siliconen
Toch altijd minder geil
Dat meisje is pas 15, doe normaalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Shit, je zou maar in die friendzone zitten. Dan vind ik alsnog dat je ze te zien moet krijgen en je gezicht er kwijlend in mag duwen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat meisje is pas 15, doe normaal
Doet me aan deze denkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Shit, je zou maar in die friendzone zitten. Dan vind ik alsnog dat je ze te zien moet krijgen en je gezicht er kwijlend in mag duwen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:45 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken
[ afbeelding ]
Maar hoe zeker weet je dat ze 15 is?quote:
Hahahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:45 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Doet me aan deze denken
[ afbeelding ]
Google maar, Claire Abbott.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Maar hoe zeker weet je dat ze 15 is?
Je kan nu toch niet gaan verwachten dat mannen bij die foto gaan doen van: iieeuw daar trap ik zelfs men hond van af..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat meisje is pas 15, doe normaal
Ervaring leert dat vrouwen alles kunnen verwachten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:47 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Je kan nu toch niet gaan verwachten dat mannen bij die foto gaan doen van: iieeuw daar trap ik zelfs men hond van af..
Ik zie geen leeftijd op d'r facebook.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Google maar, Claire Abbott.
En leg je tissues vast klaar.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:47 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Je kan nu toch niet gaan verwachten dat mannen bij die foto gaan doen van: iieeuw daar trap ik zelfs men hond van af..
En dan al verrimpelde rozijnen van 50+ maar mauwen over hoe leeftijd maar een getal is maar dit illegaal makenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zie geen leeftijd op d'r facebook.
Wel tieten.
Hele dikke tieten.
En een goed lichaam, dat moet ik d'r nageven. Maar toch, so much jailbaitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik zie geen leeftijd op d'r facebook.
Wel tieten.
Hele dikke tieten.
Wow dat figuurquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, inderdaad. Tering. 15? Doe godverdomme even normaal.
Ik vind het niet kunnen dat zulke jonge meisjes al met zulke tieten rondlopen.
Ja, als iemand een voorbeeld van jailbait is, is dit het wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En een goed lichaam, dat moet ik d'r nageven. Maar toch, so much jailbait.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kleine hangtieten kun je gewoon beter weg laten halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:54 schreef bobbiey het volgende:
Is het trouwens effectief zo dat grote jetsers rapper gaan hangen? Meestal hangen ze van zichzelf wat meer en valt het wat meer op ofzo maar lijkt mij maar 1 ding erger als dikke hangtieten en dat zijn kleine hangtieten. :p
Huh, wat bedoel je met je eerste zin?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:54 schreef bobbiey het volgende:
Is het trouwens effectief zo dat grote jetsers rapper gaan hangen? Meestal hangen ze van zichzelf wat meer en valt het wat meer op ofzo maar lijkt mij maar 1 ding erger als dikke hangtieten en dat zijn kleine hangtieten. :p
de grote jetsers die ik ken die gingen eigenlijk niet echt, maar die waren dan allemaal in het bezit van dames onder de 25.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:54 schreef bobbiey het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:54 schreef Murdera het volgende:
tering wat is verf en wit spul fucking duur.![]()
80 euro voor een pot? srs?Ze hebben gewoon gedaan alsof ie vroeger 80 was. Sowieso hebben ze die prijs voor geen meter veranderd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pas ligt om de hoek achter de vuilnisbak. Code is 8957quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag niet, shit moet gedaan worden.
In mijn ervaring wel, al was de rest ook wat voller bij die meiden :p.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
de grote jetsers die ik ken die gingen eigenlijk niet echt, maar die waren dan allemaal in het bezit van dames onder de 25.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:02 schreef bobbiey het volgende:
[..]
In mijn ervaring wel, al was de rest ook wat voller bij die meiden :p.hm, misschien heb ik geluk gehad dat ze nog ferm waren dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat het minder opvalt wanneer je muggenbeten in theezakjes veranderen in plaats van watermeloenen die voor je navel gaan hangen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Huh, wat bedoel je met je eerste zin?Snap er niks van.
15 euro p/u, maar dan heb je ook wat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pas ligt om de hoek achter de vuilnisbak. Code is 8957
wowquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
15 euro p/u, maar dan heb je ook wat.
Oh zo, ja maar dat is nogal logisch aangezien grote tieten sowieso wel een beetje hangen, maar je hebt mooi hangen en hangen hangen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:04 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Dat het minder opvalt wanneer je muggenbeten in theezakjes veranderen in plaats van watermeloenen die voor je navel gaan hangen.
Of ik pechquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
hm, misschien heb ik geluk gehad dat ze nog ferm waren dan?
Mja. tuurlijk hangt het altijd wat, zwaartekracht enzo. Maar ik heb nooit echt grote hangtieten gehad ofzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:06 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Of ik pech
Maar lijkt me dat het toch wel wat moet hangen tenzij siliconen ofzo. Waren ook geen pannenkoeken of dergelijke he
Ja precies, maar takelt het dan ook sneller af? Beloftes van pronte borstjes op je 50ste omdat ze kleiner zijn lijken me altijd weinig waarschijnlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh zo, ja maar dat is nogal logisch aangezien grote tieten sowieso wel een beetje hangen, maar je hebt mooi hangen en hangen hangen.
Lastige vraag wel. qua zwaartekracht zou je denken, groot gaat meer hangen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ja precies, maar takelt het dan ook sneller af? Beloftes van pronte borstjes op je 50ste omdat ze kleiner zijn lijken me altijd weinig waarschijnlijk.
In dat geval, wil ik je graag de hele avond.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
15 euro p/u, maar dan heb je ook wat.
Ja dat wel, maar dat ligt er ook maar aan, ik ken een vrouw van 60 die heeft echt ziek goeie tieten en heeft ook cup E, dat is gewoon echt sick ik stond er van te kijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ja precies, maar takelt het dan ook sneller af? Beloftes van pronte borstjes op je 50ste omdat ze kleiner zijn lijken me altijd weinig waarschijnlijk.
Van bh's is bewezen dat ze niet helpen blijkbaar, dus eigenlijk heeft zwaartekracht er ook weinig mee te maken dan zou je denken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lastige vraag wel. qua zwaartekracht zou je denken, groot gaat meer hangen.
Maar je hebt ook nog kwesties als rekbaarheid van de huid die bij ieder anders is, ondersteuning door bh's het grootste gedeelte van de tijd en dergelijken.
Die banaan van mij weet al helemaal niet wat 'ie wil.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat ligt er ook maar aan, ik ken een vrouw van 60 die heeft echt ziek goeie tieten en heeft ook cup E, dat is gewoon echt sick ik stond er van te kijkenEn die heeft dus geen ingrepen gehad oid. Sowieso peervormige borsten gaan wel iets sneller hangen dan appelvormig
.
Bron?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:11 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Van bh's is bewezen dat ze niet helpen blijkbaar
Zoekt ze nog een toyboy?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat ligt er ook maar aan, ik ken een vrouw van 60 die heeft echt ziek goeie tieten en heeft ook cup E, dat is gewoon echt sick ik stond er van te kijkenEn die heeft dus geen ingrepen gehad oid. Sowieso peervormige borsten gaan wel iets sneller hangen dan appelvormig
.
lijkt me sterk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:11 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Van bh's is bewezen dat ze niet helpen blijkbaar, dus eigenlijk heeft zwaartekracht er ook weinig mee te maken dan zou je denken.
Mijn hypothese is dat het aan hormonen ofzo ligt.
hoe komt het dat jij naar de nakende tieten van een 60jarige vrouw stond te kijken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
.
Goed voorbeeld ja aangezienn die afrikaanse vrouwen baren als een idioot en bovendien ook nog mager zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt me sterk.
vergelijk de tieten van vrouwen van vergelijkbare leeftijd is van vrouwen die altijd een bh dragen en bijvoorbeeld van die afrikaanse stammen die nooit wat dragen.
je hebt ook magere vrouwen die baren als een idioot die wel bh's dragen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goed voorbeeld ja aangezienn die afrikaanse vrouwen baren als een idioot en bovendien ook nog mager zijn
Oh het is een vriendin van de vriendin van m'n moeder en toen we naar het strand gingen met z'n allen verwisselde ze haar bh voor badpak.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe komt het dat jij naar de nakende tieten van een 60jarige vrouw stond te kijken?
Jij hebt het over de afrikaanse stammen toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
je hebt ook magere vrouwen die baren als een idioot die wel bh's dragen.
een stuk minder spannend dan ik dacht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh het is een vriendin van de vriendin van m'n moeder en toen we naar het strand gingen met z'n allen verwisselde ze haar bh voor badpak.
Ligt aan andere factoren denk ik, voeding, stress, vaak werpen ze ook elk jaar een kind vanaf hun 16de ofzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
lijkt me sterk.
vergelijk de tieten van vrouwen van vergelijkbare leeftijd is van vrouwen die altijd een bh dragen en bijvoorbeeld van die afrikaanse stammen die nooit wat dragen.
wat jemig?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij hebt het over de afrikaanse stammen toch?Jemig
kijk, dat zijn betere punten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:18 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ligt aan andere factoren denk ik, voeding, stress, vaak werpen ze ook elk jaar een kind vanaf hun 16de ofzo.
http://www.cbsnews.com/83(...)d-stop-wearing-bras/
http://en.wikipedia.org/wiki/Ptosis_(breasts)#Bras_don.27t_prevent_sagging
Ze niet dragen zou zelfs beter zijn![]()
![]()
maar hoe weet jij of zij geen slappe tieten hebben? Aangezien ze een bh dragen ken je dat toch niet zienquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat jemig?
als de vergelijking maar klopt toch?
mager-mager
baren-baren
bh-geen bh
ik dacht meer aan fotos zoeken van vergelijkbare vrouwen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
maar hoe weet jij of zij geen slappe tieten hebben? Aangezien ze een bh dragen ken je dat toch niet zien
katagorie wat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik dacht meer aan fotos zoeken van vergelijkbare vrouwen?![]()
Niet kijken op straat in die katagorie.
quote:
Ik weet niet wat het is met me vandaag.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat het is met me vandaag.
Lastige dromen, slecht kunnen opstaan, te weinig koffie, zware dag.
Komt wel goed schatjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet wat het is met me vandaag.
Lastige dromen, slecht kunnen opstaan, te weinig koffie, zware dag.
Een nare droom? Niet meer sinds ik de leeftijd van 12 jaar gepasseerd ben nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nee. Maar heb jij nooit dat dat de hele dag blijft hangen ofzo?
Ik zei niet nare droom.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:26 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Een nare droom? Niet meer sinds ik de leeftijd van 12 jaar gepasseerd ben nee.
Hoe hangen die van jou?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:27 schreef krullenbolletje het volgende:
Fuck ik heb een tieten discussie gemist
Je mag alsnog je mening geven hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:27 schreef krullenbolletje het volgende:
Fuck ik heb een tieten discussie gemist
quote:
Ik zie dat ik niet de enige ben met die typerende geniale humor van me. Wij hebben zoveel gemeen...quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:27 schreef bobbiey het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat ik niet de enige ben met die typerende geniale humor van me. Wij hebben zoveel gemeen...Ik ben bang dat je echt denkt dat je opmerking geniaal was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote borsten die hangen > theezakjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je mag alsnog je mening geven hoor
Wat is je cupmaat?quote:
Mee eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Grote borsten die hangen > theezakjes
Eens. Theezakjes zien er zo smerig uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Juist niet, theezakjes zijn kleine borsten die hangen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan liggen ze gewoon in het laagste punt van hun vel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan niet, altijd wel een beeeetje.
jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:32 schreef BaasBanaan het volgende:
[ afbeelding ]
Uit welke film is dit ook alweer? Fight Club?
[ afbeelding ]
Sowieso snap ik niet waarom mensen altijd met het argument "als je 50 bent gaan ze hangen!!!!¡¡¡¡einz" komen, ja je krijgt ook rimpels, je haar wordt dunner etc etc dat hoort gewoon bij ouder worden wat heeft dat met het nu te maken? Daarnaast gaan kleine borsten ook hangenquote:
Dit dus volgens mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja uhuquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jepquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Eens. Theezakjes zien er zo smerig uit.
Ik vind die tetten niet mooi.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:32 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Dit dus volgens mij.
Of je moet zo'n stelletje hebben...
[ afbeelding ]
Nee dat zei ik ook niet, uiteraard heeft wel weer iedereen een andere definitie van hangborsten natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja uhuMaar ik heb geen hangborsten vind ik. En nee geen pics
Pics?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja uhuMaar ik heb geen hangborsten vind ik. En nee geen pics
Ja dat geldt van cup a tot c ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:36 schreef Snowbells het volgende:
Als je er een potlood onder kan steken en het blijft zitten, dan hangen ze is de regel ofzo
Ja dat is waar als je alleen maar hele stevige cup b tieten gewend bent vind je grote tieten al snel hangen natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee dat zei ik ook niet, uiteraard heeft wel weer iedereen een andere definitie van hangborsten natuurlijk.
Denk dat bij alles groter dan D het gewoon blijft stekenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat geldt van cup a tot c ofzo
Preciesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denk dat bij alles groter dan D het gewoon blijft steken. Onzinregel dus.
Ja als je groter hebt dan C faal je sowiesoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja dat geldt van cup a tot c ofzo
Tofquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:38 schreef Studeur het volgende:
Vanavond truffelen met een goede vriend. Zo chill dat hij het met zn 2en wil doen.
Dit gaat beter worden dan mn vorige ervaring, drukke wijven die de hele tijd in paniek rondrennen, laat mij godverdomme trippen.
Planet earth kijken sowieso
drukke wijven die de hele tijd in paniek rondrennen haha aardige moodkiller!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:38 schreef Studeur het volgende:
Vanavond truffelen met een goede vriend. Zo chill dat hij het met zn 2en wil doen.
Dit gaat beter worden dan mn vorige ervaring, drukke wijven die de hele tijd in paniek rondrennen, laat mij godverdomme trippen.
Chillquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:38 schreef Studeur het volgende:
Dit jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Denk dat bij alles groter dan D het gewoon blijft steken. Onzinregel dus.
Leiden zei je?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:38 schreef Studeur het volgende:
Dat is juist ideaalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:36 schreef Snowbells het volgende:
Als je er een potlood onder kan steken en het blijft zitten, dan hangen ze is de regel ofzo
de potloodregel is bij jou de test of ze goed zijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:42 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Dat is juist ideaal![]()
Net een beetje zodat er wel iets zou blijven steken.
Nog nooit van die regel gehoord maar blijkbaar wel dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
de potloodregel is bij jou de test of ze goed zijn?
zodra een heel etui niet meer terug te vinden is hoeft het niet meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:45 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Nog nooit van die regel gehoord maar blijkbaar wel dus
Maar heb het dus natuurlijk over grote borsten. Als je een fluostift kan ophangen aan een b cup is het al heel stuk minder leuk.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
zodra een heel etui niet meer terug te vinden is hoeft het niet meer
Verbazingwekkend hoe weinig objectieve maatstaven er bestaan voor deze problematiek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
zodra een heel etui niet meer terug te vinden is hoeft het niet meer
daar zouden de hoge heren in den Haag eens iets aan moeten doen. Verdulleme.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:48 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe weinig objectieve maatstaven er bestaan voor deze problematiek.
Toch iets waar onze westerse geneeskunde nog veel werk te verzetten heeft lijkt me.
Hier bevind je je op glad ijs hoor jongeman.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
Als Claire Abbott 15 is, waarom heeft ze dan nude pics?
En maar zeuren over Europa en migratie terwijl er elke dag Nederlandse mannen zijn die geconfronteerd worden met zulkse gruwelijkheden..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
daar zouden de hoge heren in den Haag eens iets aan moeten doen. Verdulleme.
Is photoshopquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:49 schreef Unscrewed het volgende:
Als Claire Abbott 15 is, waarom heeft ze dan nude pics?
Beste Bobbiey,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:55 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Hier bevind je je op glad ijs hoor jongeman.
Beste heer/dame van de politie.
Ik walg van elk lid van het vrouwelijk geslacht onder de leeftijd van 16 jaar en op mijn computerscherm vind ik enkel dames van de leeftijd van 18 jaar of ouder te smaken. Ik wil ook even verduidelijken dat ik niets met bovenstaande post te maken heb en dat eventueele verwante google zoekacties louter toevallig en per vergissing gebeurd zijn.
Gr gr Bobbiey.
Ps: Ik rook ook enkel wiet als ik daadwerkelijk in Nederland ben en dan natuurlijk in een coffeeshop.
Drugs buiten alcohol gebruiken op Belgische bodem![]()
![]()
Ohja nu zie het ook, de tieten moesten eigenlijk groter zijn en gaan niet helemaal mee met haar echte vorm. Wel best goed geshopped.quote:
dat valt te hopenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:02 schreef bobbiey het volgende:
Wel erg veel foto's waarop ze trots met haar kwarktassen staat te teasen.
Wordt volgens mij nog wel gevalletje Lindsay Lohan.
quote:
quote:
Inderdaad, dan heeft ze een goed lijf en dikke prammen, krijgt ze zelfvertrouwen, doet ze dik alsof ze alles kan en gaat ze 'zingen' en instrumenten bespelen en doen ze alsof ze er zwaar passionate over is, maar dan altijd halfwerk omdat het ze niet boeit dat ze het kunnen bespelen, ze vinden de aandacht alleen leuk en het idee. Dat zie je meteen, zoveel van zulke wijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ze mag haar microfoon wel eens beter afstemmen en haar kamer geluidsdicht maken
Hehehe, je hoort haar gewoon die toetsen indrukken.quote:
leuke film?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:48 schreef krullenbolletje het volgende:
Net shutter Island gezien, wtfffffffff
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:48 schreef krullenbolletje het volgende:
Net shutter Island gezien, wtfffffffff
oh nooit gezien beidequote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:51 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja, een mindfuck wel net zoals inception
Je moet ze echt zien, leonardo dicaprioquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh nooit gezien beide
heb wel we're the millers gezien vandaag. die was wel geinig
oh dat is al een reden om ze niet te kijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:54 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je moet ze echt zien, leonardo dicaprio
Liever kijken naar hoe PSV anaal vernederd wordt dan een goede film kijken.quote:
Haten op leoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
oh dat is al een reden om ze niet te kijken
leonardo dicaprio
Niet voor Milaan supporterenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:58 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Liever kijken naar hoe PSV anaal vernederd wordt dan een goede film kijken.
Nee niet echt goed geshopped.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ohja nu zie het ook, de tieten moesten eigenlijk groter zijn en gaan niet helemaal mee met haar echte vorm. Wel best goed geshopped.
Je maakt het nog erger, Italianen toejuigen.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaaaaaa.
swag swag invloeden van Vas.
Waarom haten op de ploeg van deze held?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je maakt het nog erger, Italianen toejuigen.
Sowieso wordt het dit jaar niks. Volgend jaar gaat PEC wel even laten zien hoe je Champion's League voetbal speelt.
quote:
godver wat een positieve instellingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
achja kan mijn muziek op een fatsoenlijk volume worden beluisterd
itunes zegt metal.quote:
Ook handig dat je niet even vermeld welke band je precies luistert.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
itunes zegt metal.
maar site van betreffende band zegt electronicore (mix van electronic en metalcore)
Dat is al genoeg reden voor haat, ik heb geen respect voor zulke misdadigers. Noch voor mensen die tegen zulke misdadigers opkijken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:04 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Waarom haten op de ploeg van deze held?
[ afbeelding ]
oh lolquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ook handig dat je niet even vermeld welke band je precies luistert.
Sommige mensen.
je neemt toch energie omdat je energie nodig hebt en goedkoop wilt zijn, en niet omdat je er een ipad bij krijgt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:13 schreef Murdera het volgende:
Heeft iemand nog een goede energiedeal gezien? Soms krijg je een iPad of laptop ofzo
Die betaal je uiteindelijk gewoon zelfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:13 schreef Murdera het volgende:
Heeft iemand nog een goede energiedeal gezien? Soms krijg je een iPad of laptop ofzo
Google even energieprijzen vergelijken ofzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:13 schreef Murdera het volgende:
Je weet dat je daar voor betaald?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:13 schreef Murdera het volgende:
En daarom moet je altijd even een rekensommetje maken om te zien of je daadwerkelijke beter af bent.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die betaal je uiteindelijk gewoon zelf
Je weet dat er ook nog wat na je neus komt waar je naar kunt kijken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je weet dat je daar voor betaald?
Dit dus en je betaalt te veel op langer termijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Die betaal je uiteindelijk gewoon zelf
Energie leveranciers willen gewoon winst maken dus ze zullen je nooit echt iets gratis gevenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En daarom moet je altijd even een rekensommetje maken om te zien of je daadwerkelijke beter af bent.
Nee wist ik niet, ik zie alleen neus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Je weet dat er ook nog wat na je neus komt waar je naar kunt kijken?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef Viro het volgende:
Na een weekje nuchter zijn geweest ga ik vanavond naar de klote
DUUUUUUUHquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Energie leveranciers willen gewoon winst maken dus ze zullen je nooit echt iets gratis geven
Neuh, ik doe geen pillenquote:
Hoe bedoel je doen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:17 schreef Murdera het volgende:
Ja schatjes dat betaal je zelf, maar de verschillen zijn er amper. Dus dan kan ik kijken wat er leuk bij is. Doen alsof ik dom ben
En wat moet je met een iPad?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:18 schreef Murdera het volgende:
Dankje ughet vertrouwen in mij is wel erg laag
kind alsjeblieftquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoe bedoel je doen?
we weten het allemaal
"De verschillen zijn er amper" Ja dat verschil is die iPad dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:17 schreef Murdera het volgende:
Ja schatjes dat betaal je zelf, maar de verschillen zijn er amper. Dus dan kan ik kijken wat er leuk bij is. Doen alsof ik dom ben
als het even duur is maar dan incl iPad verkoop ik die.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:18 schreef Murdera het volgende:
Dankje ughet vertrouwen in mij is wel erg laag
Waarom zo chagrijnig gelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
als het even duur is maar dan incl iPad verkoop ik die.
Het is niet alsof ik een duurdere neem om het kadootje
Denk je serieus dat een energie abonnement met iPad even duur is als een zonder?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wil zelf toch nog een tablet halen. Dus ik zou kijken wat die tablet kost en dat gewoon in de prijs meenemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms wel, er zijn zo ontzettend veel aanbiedingen. Misschien moet je eerst eens kijken wat er allemaal aangeboden wordt voordat je je mening klaar hebt liggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Denk je serieus dat een energie abonnement met iPad even duur is als een zonder?
Okequote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
mur heeft al 3 uur geen sos op
En alsof ze zelf fucking slim zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat iedereen gelijk doet alsof ik echt zo fucking dom ben. tering
Nee hoor, dat maak je er zelf van. Had je je vraag anders moeten formuleren voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
omdat iedereen gelijk doet alsof ik echt zo fucking dom ben. tering
Alleen stickiesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:19 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Rustig biertje en een stickie?
Wiet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Met wat wil je dan naar de klote gaan? Weke drugs gebruik je dan wel?
maar kom op schat. Jullie weten toch ook wel dat ik snap dat niets gratis is, en dat ik niet kies voor "dat speeltje" maar dat ik kies voor het goedkoopste, en als iets even duur is, dat ik dan dat met dat extraatje neem..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maak je er zelf van. Had je je vraag anders moeten formuleren voor de duidelijkheid
Gratis dingen bij abonnementen zijn zo achterhaald kom opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Soms wel, er zijn zo ontzettend veel aanbiedingen. Misschien moet je eerst eens kijken wat er allemaal aangeboden wordt voordat je je mening klaar hebt liggen.
Gaan mensen daar tegenwoordig ook al van naar de klote?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen stickies
[..]
Wiet.
Wat zijn jullie opeens serieus
Niet iedereen is zo'n junkie als jij dat ze verschillende soorten harddrugs daar voor nodig hebben grquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Gaan mensen daar tegenwoordig ook al van naar de klote?
Niet bij de energierace.. heb je dat nooit gevolgd?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gratis dingen bij abonnementen zijn zo achterhaald kom op
Dit dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee hoor, dat maak je er zelf van. Had je je vraag anders moeten formuleren voor de duidelijkheid
Dat is ideaal voor ravers, een speedbootquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
whiehie ik krijg een gratis speedboat bij mijn telefoonabo alleen betaal ik wel 500 euro meer per maand
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
whiehie ik krijg een gratis speedboat bij mijn telefoonabo alleen betaal ik wel 500 euro meer per maand
Jij hebt nooit meer dan een telefoonabonnementje af hoeven sluiten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gratis dingen bij abonnementen zijn zo achterhaald kom op
Dat was niet op te maken uit jouw post, daaromquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
maar kom op schat. Jullie weten toch ook wel dat ik snap dat niets gratis is, en dat ik niet kies voor "dat speeltje" maar dat ik kies voor het goedkoopste, en als iets even duur is, dat ik dan dat met dat extraatje neem..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |