Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:26 schreef rival het volgende:
Ik zeg eigenlijk altijd.. Als het maar warm en vochtig isZo denk ik ook ja. Zolang het hartje maar klopt. En anders zolang ze maar warm is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Have fun!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie opdrinken en dan naar het zwembad.![]()
normaliter zou ik daar geen problemen mee hebbenquote:
doegquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie opdrinken en dan naar het zwembad.![]()
Oops....maar zoals je weet ben ik dus nieuw. En dan mogen er foutjes gemaakt worden, zeker als je de regels nog niet helemaal goed kent. En anders...dan moet je me maar afstraffenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
normaliter zou ik daar geen problemen mee hebben![]()
Ware het niet zo is dat jij de laatste wss die het topic sloot en je een nieuwe moest openen
Oke hoi ik ben er weerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dit srs wel een SC voor jou hoor CY.. En dan kun je eens mee naar een meet met mij
Nogmaals eet smakelijk![]()
Nah sorry daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:38 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oops....maar zoals je weet ben ik dus nieuw. En dan mogen er foutjes gemaakt worden, zeker als je de regels nog niet helemaal goed kent. En anders...dan moet je me maar afstraffen
Dan kom ik heel goed wegquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah sorry daar begin ik niet aan
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah sorry daar begin ik niet aan
ik snap het nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:29 schreef Macrador het volgende:
[..]
Je snapt het niet? Of je snapt het wel en maakt een grapje? Ik snap het alvast niet.
quote:
SPOILER: dit dus!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*spankt*quote:
Ik heb geen ideequote:
Automatisme dit datquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar buurvrouw. .... wat doet u nu
Gvd, wat was dat een geile scenequote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar buurvrouw. .... wat doet u nu
*wink wink*quote:
Nou ik glij van mijn stoelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:03 schreef Bolters het volgende:
[..]
Gvd, wat was dat een geile scene
Smaken verschillenquote:
Het moet natuurlijk wel niet weken ongewassen zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de persoon af ook. Denk ik
Maar vies....? Nee hoor. Integendeel
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:59 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]ScherpSPOILER: dit dus!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kale kutjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:32 schreef Macrador het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel niet weken ongewassen zijn.
Kale piemels.quote:
Dat jaquote:
Niks moetquote:
Alles boven de stip moeten ze zelf weten, onder de stip mag het wegquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:36 schreef Macrador het volgende:
[..]
Van mij mag er een wel een beetje opstaan.
Maar het boeit me gewoon niet zoveel.
Volgens J heb ik een piemel obsessiequote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Volgens J heb ik een piemel obsessie.
johquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:40 schreef Macrador het volgende:
[..]
Toch stukken minder leuk dan seks hoor.
Waarom zie je haar pas over 8 dagen danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ga niks kapot maken nu ik pas een vriendin heb
Ik heb herkansingen en ik woon in België en zij in Nederland.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Waarom zie je haar pas over 8 dagen dan?
ohaiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:39 schreef Raene het volgende:
[..]
Volgens J heb ik een piemel obsessie.
Balen man.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb herkansingen en ik woon in België en zei zij in Nederland.
Zijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb herkansingen en ik woon in België en zei in Nederland.
Halloquote:
Ik zag hetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:43 schreef Macrador het volgende:
Ik typte gewoon zei in plaats van zij wtf
Het is nog een jonkiequote:
Dat lijkt me echt klotequote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik heb herkansingen en ik woon in België en zij in Nederland.
Hmm klotenquote:
Hey faxiequote:
Hoe gaat het met jouquote:
Ja goed hoorquote:
Nee, maar doe maar niet meer vragen ookquote:
Ik bedoelde meer dat je vriendin zo ver van je af woontquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:04 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mja die van ons vallen in augustus tot begin september, maar wel september vrij.
quote:
Ahhw sorryquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee, maar doe maar niet meer vragen ookIk word er zo verdrietig van steeds
.
Het is okequote:
Ik ben van 88quote:
IK BEN AL ZO OUD EN ONBEGEERLIJKquote:
Valt gelukkig wel mee als we op kot zitten. Leuven-Maastrichtn is anderhalf uur met de trein en vanaf februari zit ze waarschijnlijk in Brussel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:10 schreef Bolters het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je vriendin zo ver van je af woont
Ouder dan 30?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:15 schreef Raene het volgende:
[..]
IK BEN AL ZO OUD EN ONBEGEERLIJK!!!!!111
Ik begeer je wel hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh wow. Ik hoop niet dat je tentamens in rekenen hebt.quote:
Okequote:
durf ik niks over te zeggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:15 schreef Raene het volgende:
[..]
Weet ik veel van welk jaar je bentquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:17 schreef Raene het volgende:
[..]
Oh wow. Ik hoop niet dat je tentamens in rekenen hebt.
dat staat echt 2 reacties erboven ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:18 schreef Macrador het volgende:
[..]
Weet ik veel van welk jaar je bent
Ik zit te telefoneren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:19 schreef rival het volgende:
[..]
dat staat echt 2 reacties erboven ofzo
Dan valt het mee idd!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:15 schreef Macrador het volgende:
[..]
Valt gelukkig wel mee als we op kot zitten. Leuven-Maastrichtn is anderhalf uur met de trein en vanaf februari zit ze waarschijnlijk in Brussel.
Voor ouderen is het een groot verschil om voor 1990 geboren te worden of er naquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:22 schreef Macrador het volgende:
Aha '88 dus. 5 jaar verschil valt wel mee vind ik.
Lekker generaliseren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:23 schreef Raene het volgende:
[..]
Voor ouderen is het een groot verschil om voor 1990 geboren te worden of er na.
Broekie!!quote:
Alle negers zijn lui, Alle marokkanen stelen fietsen.quote:
Alle blondjes zijn domme sletten. Alle mannen zijn klootzakken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:56 schreef Raene het volgende:
[..]
Alle negers zijn lui, Alle marokkanen stelen fietsen.
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alle blondjes zijn domme sletten. Alle mannen zijn klootzakken.
Zoiets?
Alleen vandaag?quote:
Altijd geil?quote:
Ok danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet zeggen het is wel eens anders geweest.... maar ik zit echt lekker in mijn vel
Kutkoter!!quote:
Ik reageerde in jouw geval alleen op de TTquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:17 schreef rival het volgende:
[..]
ik dacht dat je het nooit zou vragen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik reageerde in jouw geval alleen op de TT
Keiharde afwijzing dit!!quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Keiharde afwijzing dit!!
You'll live!
SPOILER: bah vies goorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo lekkerquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:34 schreef muhahaha het volgende:
Dat was een leuke avond gisteren. Hij eindigde alleen wel naar.GadverSPOILER: bah vies goorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Dat was een leuke avond gisteren. Hij eindigde alleen wel naar.SPOILER: bah vies goorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker wetenquote:![]()
Dat was een leuke avond gisteren. Hij eindigde alleen wel naar.Te veel gezopen?SPOILER: bah vies goorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
En waar is dat?quote:
Volgens mij is meet the millers deze week uit.... als ik de komende dagen minder lawaai maak, ga ik er heenquote:
Oh ja ik zie het ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mijn zolderraam natuurlijk... where else?
Kloptquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Volgens mij is meet the millers deze week uit.... als ik de komende dagen minder lawaai maak, ga ik er heen
Klopt ik heb geen zolderraamquote:
Ziek ach wel nee... gewoon gewerkt vandaag... was alleen wel ranzig tijdens de meet.. volgens mij ben ik wel zo'n vier keer weggerendquote:
Jakkesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ziek ach wel nee... gewoon gewerkt vandaag... was alleen wel ranzig tijdens de meet.. volgens mij ben ik wel zo'n vier keer weggerend
Oke ik hap welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
JakkesWaarom ga je dan ook werken
quote:
Ah oke, duidelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke ik hap wel
Omdat ik 1. een taak van een collega heb overgenomen 2. aanwezig diende te zijn 3. omdat ik echt een berg werk heb liggen en ik heb werkelijk geen idee wie mijn werk over zou kunnen nemen
Alles goed wel hoor, lekker gezwommen/in de zon gelegen vanmiddag, alleen nu wel een beetje duizelig, geen idee hoe dat komt..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
JK
Alles goed met jou?
Al op vakantie geweest?
Hoe is het met je must see film lijstje?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Ah oke, duidelijk
Eindelijk eten![]()
Genoeg water gedronken of genoeg gegeten? Zonnesteek?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Alles goed wel hoor, lekker gezwommen/in de zon gelegen vanmiddag, alleen nu wel een beetje duizelig, geen idee hoe dat komt..
Ik welquote:Vakantie? Daar doe ik niet aan
Ik heb geen lijstjequote:Uh, lijstje niet bij de hand nu.. Maar volgende maand komt pas weer wat uit van die lijst geloof ik
Ik heb wel een zolderraam gehadquote:
Long time ago in a far galaxy...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel een zolderraam gehadvroeger
Als je 6 jaar een lange tijd vind dan welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Long time ago in a far galaxy...
Zoiets
Drinken wel, gegeten ook wel dacht ik.. Maar misschien dat zwemmen meer energie opgeëist heeft dan ik dacht.. Of oren vol water, of het zwemmen met 'n ogen open + lenzen in is een slecht plan geweest.. Maar ik heb geen last van m'n zicht verder..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Genoeg water gedronken of genoeg gegeten? Zonnesteek?
[..]
Ik wel
[..]
Ik heb geen lijstjewel een zooitje titels
btw Vin.... ik zag tweety rijden van de weekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
Pain and Gain heb ik gezien, was wel grappig
Waar en wanneer?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
btw Vin.... ik zag tweety rijden van de week
Hmm... zaterdag, zou dat kunnen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Omgeving Amersfoort en tijd geen idee meer (ik ben momenteel wat extra vergeetachtig)
Afgelopen zaterdag? Ja dat kan ... ik ben aardig wat heen en weer geredenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm... zaterdag, zou dat kunnen?
Afgelopen zaterdag was ik redelijk dicht in de buurt van Amersfoort, dus dat zou maar zo kunnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag? Ja dat kan ... ik ben aardig wat heen en weer gereden
Die zijn nu allemaal in de bios toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:19 schreef -Engel- het volgende:
lijstje:
Elysium
Kickass 2
Pain and Gain
The Mortal Instruments: City of bones
We're the Millers
The Conjuring
en op twijfel: You're Next
En niet eens mij komen aanmoedigen bij mijn rondje door de buurtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag was ik redelijk dicht in de buurt van Amersfoort, dus dat zou maar zo kunnen
Niet allemaal. Komen wel deze week uitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die zijn nu allemaal in de bios toch?
Ik weet van niksquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
En niet eens mij komen aanmoedigen bij mijn rondje door de buurt
Elysium en Kick Ass 2 zijn al uit, de enige andere die me wat lijkt is The Conjuring..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet allemaal. Komen wel deze week uit
Doen!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:34 schreef Macrador het volgende:
Zou ik volgende week eens iets koken voor mijn vriendin? iets wat ik vorige keer ook met haar heb gekookt en wat ze eerst niet kende, maar nu super lekker vind. Zodat het klaar is als ze terug komt van school.
Dacht bijna: hee, die stelt voor om voor mij te koken ....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:34 schreef Macrador het volgende:
Zou ik volgende week eens iets koken voor mijn vriendin? iets wat ik vorige keer ook met haar heb gekookt en wat ze eerst niet kende, maar nu super lekker vind. Zodat het klaar is als ze terug komt van school.
Doen!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:34 schreef Macrador het volgende:
Wat ging je doen dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Waar is het -Engel-juichteam als je die nodig hebt
Nee, waar was ik voor aan het oefenen kan je beter vragenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doen!
[..]
Wat ging je doen dan?
Waar ging je voor oefenen dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee, waar was ik voor aan het oefenen kan je beter vragen
Ik weet niet wie je bent!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dacht bijna: hee, die stelt voor om voor mij te koken ....
desillusie weer
Ik zou zeggen waarom kom je dat hier vragen? Gewoon DOEN!
Ik heb mij de vorige keer al voorgesteld hoor... en een beetje spontaan en impulsief mag welquote:
Ik ben vrouw.... maar vooruit....quote:Omdat ik goedkeuring van anonieme mensen online belangrijk vind en ik stiekem hoopte op reacties op fok zoals: je bent een man de vrouw moet toch koken?Pussywhiped.
Nee toch ergens polsen of aandachtshoeren ofzo. Geen idee.![]()
Ah! Succesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gooische Runmaar volgens mij gaat t de Gooische Walk worden
Ik vind korn en skrillex an sich nog wel lachen, maar samen... heeft niet mijn voorkeurquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ok, dit is gewoon gaaf..
Klikken op eigen risico!
brmrl .. ik deed vorige week donderdag nog 35.01 over 5 km hoor.... maar za was het alweer 42 en de afgelopen paar dagen niet gerend... werd afgeraden, omdat t onder de neklijn ook aan het zeuren wasquote:
Oei dan ben ik je vergeten. Sorryquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb mij de vorige keer al voorgesteld hoor... en een beetje spontaan en impulsief mag wel
[..]
Ik ben vrouw.... maar vooruit....
Is de ketting van je dame te lang?
Volgens mij is dat nog steeds best netjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
brmrl .. ik deed vorige week donderdag nog 35.01 over 5 km hoor.... maar za was het alweer 42 en de afgelopen paar dagen niet gerend... werd afgeraden, omdat t onder de neklijn ook aan het zeuren was
Geen indruk gemaaktquote:
Niet jij.... zucht maar zijquote:Nah gelukkig niet zo dominant dat ik een ketting heb.
Ik ga zo een poging doen tot lopen naar de friettent.. Vanmiddag voor het eerst sinds maanden weer gezwommen, sinds ik thuis ben nog niet opgestaan uit m'n burostoel.. Dus ik vrees voor m'n spieren zometeen..quote:
Dank je!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor de lieftallige engel zet ik altijd een bakkie.![]()
hoe is het meis?
Cool! Wedstrijdzwemmen of recreatief?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga zo een poging doen tot lopen naar de friettent.. Vanmiddag voor het eerst sinds maanden weer gezwommen, sinds ik thuis ben nog niet opgestaan uit m'n burostoel.. Dus ik vrees voor m'n spieren zometeen..
35 is in ieder geval sneller dan mijn snelste tijd vorig jaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nog steeds best netjes
Friet eten na zwemmen, altijd goedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga zo een poging doen tot lopen naar de friettent.. Vanmiddag voor het eerst sinds maanden weer gezwommen, sinds ik thuis ben nog niet opgestaan uit m'n burostoel.. Dus ik vrees voor m'n spieren zometeen..
Nu wil ik alleen maar flauwe grapjes maken over lange kettingen omdat het nu 3uur treinen is tot bij haarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen indruk gemaakt
[..]
Niet jij.... zucht maar zij
Friet is altijd goedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Friet eten na zwemmen, altijd goed
Recreadinges.. Na 2 baantjes was ik al zo goed als bekafquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:08 schreef Bolters het volgende:
[..]
Cool! Wedstrijdzwemmen of recreatief?
Kan je niet bestellen bij de friettent? Arme spierenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, met dat laatste schiet je in ieder geval nog iets opquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed he
Het is dat of mijn huis opruimen.
Ach boeie, als je je er maar goed om voeltquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
35 is in ieder geval sneller dan mijn snelste tijd vorig jaarmaar tijden gelden meestal pas echt als ze in een lijst staan
Nee joh, zit aan 't einde van de straat, hooguit 150 tot 200 meter lopen..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan je niet bestellen bij de friettent? Arme spieren
hahahahquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Recreadinges.. Na 2 baantjes was ik al zo goed als bekaf
Ooit was ik snel en kon ik veel baantjes zwemmen.. Ooit, lang geleden.. En ik ben afgevallen de afgelopen paar maanden.. Laatste keer dat ik in t water gedobberd heb was begin van de zomer.. Toen zat m'n zwembroek goed en alles..
Nu had ik 'm op z'n aller strakst geknoopt en NOG verloor ik hem bij t duiken
Truequote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Maar jij kent me al langer dan vandaag
oh heb je net gerend?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dank je!
Ik denk dat ik geen longen meer over heb
maar verder gaat het best goed
Haar ketting HAAR ketting....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:10 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nu wil ik alleen maar flauwe grapjes maken over lange kettingen omdat het nu 3uur treinen is tot bij haar
Dat is rotquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Recreadinges.. Na 2 baantjes was ik al zo goed als bekaf
Ooit was ik snel en kon ik veel baantjes zwemmen.. Ooit, lang geleden.. En ik ben afgevallen de afgelopen paar maanden.. Laatste keer dat ik in t water gedobberd heb was begin van de zomer.. Toen zat m'n zwembroek goed en alles..
Nu had ik 'm op z'n aller strakst geknoopt en NOG verloor ik hem bij t duiken
ja nahja meer enerverend.... niet zo zeer drukquote:
Ja en neequote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:10 schreef Bolters het volgende:
[..]
Haha, met dat laatste schiet je in ieder geval nog iets op
Dat sowiesoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach boeie, als je je er maar goed om voelt
Ik zei nu toch niet dat het mijn ketting was?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Haar ketting HAAR ketting....
Maar als je dat zo graag wilt.... vooruit jouw ketting dan ... scheelt wel dan dient ze naar jou toe te komen
Ik dacht ff lui.....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee joh, zit aan 't einde van de straat, hooguit 150 tot 200 meter lopen..
Nogal, want ik wilde kijken wat ik nog kon qua (ver) duiken en onder water zwemmen, maar als je je zwembroek op moet hijsen zodra je het water raakt werkt dat nietquote:
deze week volgens mij maandag slecht weer..... das het laatste wat ik gezien/gelezen hebquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef Bolters het volgende:
Iemand enig idee hoe lang dit lekkere weer trouwens nog aanhoudt? Nu zou ik dat gewoon op kunnen zoeken, maar ik kan het natuurlijk ook aan jullie vragen!
Lekker. Tot nu toe echt niks te klagen gehad!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
deze week volgens mij maandag slecht weer..... das het laatste wat ik gezien/gelezen heb
Niet de afgelopen paar dagen... vorige week donderdag en zaterdag gedaan en zoals het er nu uit ziet wordt de eerst volgende keer al de Run... hopelijk kan ik nog wat km's maken voor het zover isquote:
Dank je welquote:Ik zag je WA foto en je ziet er goed uit meis
Wanneer is die Gooische Run dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet de afgelopen paar dagen... vorige week donderdag en zaterdag gedaan en zoals het er nu uit ziet wordt de eerst volgende keer al de Run... hopelijk kan ik nog wat km's maken voor het zover is
[..]
Dank je wel
spannend! Wanneer is de Run?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Niet de afgelopen paar dagen... vorige week donderdag en zaterdag gedaan en zoals het er nu uit ziet wordt de eerst volgende keer al de Run... hopelijk kan ik nog wat km's maken voor het zover is
[..]
Dank je wel
Wat zal ik eens antwoorden....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef Bolters het volgende:
Iemand enig idee hoe lang dit lekkere weer trouwens nog aanhoudt? Nu zou ik dat gewoon op kunnen zoeken, maar ik kan het natuurlijk ook aan jullie vragen!
Nu ben ik nieuwsgierig, ff kijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh heb je net gerend?
Goed zeg!
Ik zag je WA foto en je ziet er goed uit meis
Jawelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik zei nu toch niet dat het mijn ketting was?
Nee niet echt.... lastig.... naja tijd voor een nieuwe zwembroek danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nogal, want ik wilde kijken wat ik nog kon qua (ver) duiken en onder water zwemmen, maar als je je zwembroek op moet hijsen zodra je het water raakt werkt dat niet
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:16 schreef Bolters het volgende:
[..]
Wanneer is die Gooische Run dan?
Komende zondagquote:
Neuh, gewoon weer wat aankomen, moet sowieso weer beter gaan etenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee niet echt.... lastig.... naja tijd voor een nieuwe zwembroek dan
Beter eten... ja was ik aardig mee op weg en toen had ik ff geen zin meerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, gewoon weer wat aankomen, moet sowieso weer beter gaan eten
Ach ja ...quote:
Kan je je nog inschrijven dan? De voorinschrijving is igg al gesloten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:21 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zag het net inderdaad. Misschien pak ik hem ook wel ff mee.
Mjah.. Ik eet dagen soms gewoon niks.. Dat is nog slechter dan alleen maar narigheid eten.. Ik moet gewoon weer meer gaan eten bedoel ik daar eigenlijk mee..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beter eten... ja was ik aardig mee op weg en toen had ik ff geen zin meer
Doe dat... denk er aan de middelste is de snackbarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga maar eens met mijn half duizelende hoofd naar de snackbar hobbelen..
Zag dat je op de dag zelf nog kunt inschrijven inderdaad!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan je je nog inschrijven dan? De voorinschrijving is igg al gesloten.
Dagen niks eten... waarom?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah.. Ik eet dagen soms gewoon niks.. Dat is nog slechter dan alleen maar narigheid eten.. Ik moet gewoon weer meer gaan eten bedoel ik daar eigenlijk mee..
Geen honger/trek.. En geen idee waarom dat dan weer is..quote:
Ja, zie het nu ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:24 schreef Bolters het volgende:
[..]
Zag dat je op de dag zelf nog kunt inschrijven inderdaad!
Zorgen, piekeren, druk,stress, verliefd en hmm wat kan ik nog meer bedenken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen honger/trek.. En geen idee waarom dat dan weer is..
Da's best heftig joh...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen honger/trek.. En geen idee waarom dat dan weer is..
Nee, Nee, nee, neuh ook niet echt, nee..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zorgen, piekeren, druk,stress, verliefd en hmm wat kan ik nog meer bedenken?
Jij kan ditquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ach ja ...
Dat soort geintjes haal ik vaker uit... ik heb me pas afgelopen zaterdag ingeschreven
De vorige loop pas op de dag zelf
Mijn gokjes houden op hoor .. waggel ze richting de snackbarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, Nee, nee, neuh ook niet echt, nee..
Natuurlijkquote:
Als zij dat geen probleem vinden en anders ze een vergoeding geven indien de kosten het probleem isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik denk dat ik gewoon weer een tijdje bij m'n ouders langs moet om te gaan eten.. Ik ben vaak laat of op rare tijden thuis, dus heel m'n eetpatroon klopt voor geen kant meer.. Daarbij woon ik samen met m'n broertje, en die eet vaak al op z'n werk als ie later klaar is... Dus dan moet ik voor m'n eigen wat maken en dat vind ik dan weer zonde..
bye bye en zwaai zwaaiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:36 schreef Bolters het volgende:
Ik ben er ff weg van. Fijne avond all!
Nee Ik zei alleen treinen tot bij haar etc. Waar zeg ik iets over mijn ketting. Het kan evengoed gaan over haar ketting.quote:
Nah, deur staat altijd open enzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als zij dat geen probleem vinden en anders ze een vergoeding geven indien de kosten het probleem is
Is sowieso veel gezelliger dan alleen bikken
Wat ga je eigenlijk koken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:50 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nee Ik zei alleen treinen tot bij haar etc. Waar zeg ik iets over mijn ketting. Het kan evengoed gaan over haar ketting.
Doen jouw ouders je ook van alles meegeven?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nah, deur staat altijd open enzo
Mwah nee, wel als ze iets in huis hebben gehaald waarvan ik het lust, en ik het niet opmaak..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Doen jouw ouders je ook van alles meegeven?
Hehehequote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah nee, wel als ze iets in huis hebben gehaald waarvan ik het lust, en ik het niet opmaak..
Dat mag ik... want ik heb in ieder geval GEEN kettingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:54 schreef Macrador het volgende:
En nu ineens van onderwerp veranderen
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Pasta met feta?quote:Maar Griekse pasta
Niemand heeft een ketting hier in huis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat mag ik... want ik heb in ieder geval GEEN ketting
[..]
Wat moet ik me daarbij voorstellen? Pasta met feta?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:03 schreef Macrador het volgende:
Niemand heeft een ketting hier in huis.
Ajuintjes?quote:Enne paprika, ajuintjes, zo tomatenblokjes in blik , biefstuk in reepjes, van die Griekste "rijst" die eigenlijk pasta is en blablabla, en dan nog wat curry, balsamicoazijn enne (wel in de juiste volgorde in de wok natuurlijk) op het einde goed veel feta erbij op je bord.
Dat dus..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
whut waar is dat kleine meisje nou
Ajoh.... ik zeg Oudnederlandschquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ajoh.... ik zeg OudnederlandschMet je hoorntjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heb ik wel goede verhalen over gehoord. Zelf geen ervaring mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef JamesTKirk het volgende:
Vrouw en ik hebben zojuist maar eens een we-vibe besteld. Lijkt leukIemand ervaring mee?
jepquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef JamesTKirk het volgende:
Vrouw en ik hebben zojuist maar eens een we-vibe besteld. Lijkt leukIemand ervaring mee?
Nee. Maar ik hoor er goede dingen overquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef JamesTKirk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |