Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:26 schreef rival het volgende:
Ik zeg eigenlijk altijd.. Als het maar warm en vochtig isZo denk ik ook ja. Zolang het hartje maar klopt. En anders zolang ze maar warm is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Have fun!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie opdrinken en dan naar het zwembad.![]()
normaliter zou ik daar geen problemen mee hebbenquote:
doegquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
Koffie opdrinken en dan naar het zwembad.![]()
Oops....maar zoals je weet ben ik dus nieuw. En dan mogen er foutjes gemaakt worden, zeker als je de regels nog niet helemaal goed kent. En anders...dan moet je me maar afstraffenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
normaliter zou ik daar geen problemen mee hebben![]()
Ware het niet zo is dat jij de laatste wss die het topic sloot en je een nieuwe moest openen
Oke hoi ik ben er weerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik vind dit srs wel een SC voor jou hoor CY.. En dan kun je eens mee naar een meet met mij
Nogmaals eet smakelijk![]()
Nah sorry daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:38 schreef Bolters het volgende:
[..]
Oops....maar zoals je weet ben ik dus nieuw. En dan mogen er foutjes gemaakt worden, zeker als je de regels nog niet helemaal goed kent. En anders...dan moet je me maar afstraffen
Dan kom ik heel goed wegquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah sorry daar begin ik niet aan
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nah sorry daar begin ik niet aan
ik snap het nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:29 schreef Macrador het volgende:
[..]
Je snapt het niet? Of je snapt het wel en maakt een grapje? Ik snap het alvast niet.
quote:
SPOILER: dit dus!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*spankt*quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |