SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de discussie op tijd laten rusten is ook iets hoor, Sarabi.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:12 schreef Sarabi het volgende:
@Friekin_ laatste wat ik er nog over zal zeggen. Als je een lijstje plaatst kan je kritiek verwachten. En dat lijkt me alleen maar een juiste zaak als dat lijstje nog geen 600kcal bevat.
Zeker maar niet als het over zorgwekkende gevallen gaatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar de discussie op tijd laten rusten is ook iets hoor, Sarabi.
Lijstje => kritiek => antwoord, is in principe genoeg he?
Nou, dat inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maar de discussie op tijd laten rusten is ook iets hoor, Sarabi.
Lijstje => kritiek => antwoord, is in principe genoeg he?
Ja, +1, meestal bemoei ik me er niet mee, maar ik kon niet langer op mijn vingers blijven zitten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dat inderdaad.
Ik zit hier plaatsvervangend geïrriteerd te zijn, zeg. Weten van ophouden is iets wat je nog zou kunnen leren, Sarabi.
Dus gewoon negeren? Of aanmoedigen om zo te blijven eten? Als iemand met deze neigingen in een dieettopic rond blijft hangen is dat niet echt gezond (in Slank ook meerdere voorbeelden gehad).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dat inderdaad.
Ik zit hier plaatsvervangend geïrriteerd te zijn, zeg. Weten van ophouden is iets wat je nog zou kunnen leren, Sarabi.
Dus wie weet ben je wel afgevallenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef _Dido_ het volgende:
Sarabi, ik heb me nog niet gewogen dus geen idee hoe het gaat. Maar zelfde als bij kwak: goeie dagen gaan goed, slechte dagen slecht
NEIGINGEN? Het is gvd 1 dag. Gisteren had ik een bak met brinta en suiker, 3 bammen, appel, vis met couscous en groenten en een rijstwafel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dus gewoon negeren? Of aanmoedigen om zo te blijven eten? Als iemand met deze neigingen in een dieettopic rond blijft hangen is dat niet echt gezond (in Slank ook meerdere voorbeelden gehad).
Maar het is in een publiek topic waar ook jonge meiden komen om af te vallen, wil je dat zij dit soort lijstjes lezen en denken goh dat is een goed idee?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, +1, meestal bemoei ik me er niet mee, maar ik kon niet langer op mijn vingers blijven zitten.
Ik was niet de enige die het opviel dat jij vaker dit soort lijstje hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
NEIGINGEN? Het is gvd 1 dag. Gisteren had ik een bak met brinta en suiker, 3 bammen, appel, vis met couscous en groenten en een rijstwafel.
Echt te makkelijk deze reactie. Echt. Ik dacht dat dit topic ook ging over respect. Als er iemand zondigt met pizza wordt er ook niets gezegd. Ik eet dit niet elke dag. Het is een uitzondering.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar kan ik ook 1,7 kilo per week mee afvallen.
Heb je hem al ooit eens eerder gemaakt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:18 schreef Bamba het volgende:
De bolognese saus staat te pruttelen op m'n fornuisOm het maar eens ergens anders over te hebben
![]()
Het is trouwens dit recept geworden:
http://www.coquinaria.nl/recepten/03.5recept.htm
Zonder room en wijn.
Mensen met een eetstoornis (ik heb het niet over Friekin_ maar de mogelijke jonge meiden waar jij het over hebt) gaan echt niet ineens normaal eten omdat jij 20 x zegt dat iemand te weinig eet en dat ze wel een stoornis zal hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar het is in een publiek topic waar ook jonge meiden komen om af te vallen, wil je dat zij dit soort lijstjes lezen en denken goh dat is een goed idee?
Daar kan ik ook 1,7 kilo per week mee afvallen.
Ik zal er verder over op houden maar dat is ook iets om over na te denken (en hell niet alleen jonge meiden natuurlijk).
Ik denk dat ze daar niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker maar niet als het over zorgwekkende gevallen gaat
Maar ik heb Friekin_ een dm gestuurd zodat ik jullie er niet meer mee lastig hoef te vallen.
Niet schuldig voelen joh, je geeft zelf ook al aan dat je niet tevreden bent over dit lijstje. Probeer ergens nog wat ander eten te halen als dat mogelijk is. Morgen weer een dagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:17 schreef friekin_ het volgende:
[..]
NEIGINGEN? Het is gvd 1 dag. Gisteren had ik een bak met brinta en suiker, 3 bammen, appel, vis met couscous en groenten en een rijstwafel.
Deze wel, ik was alleen het recept kwijt. Hij is erg lekker!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:19 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je hem al ooit eens eerder gemaakt?
Mis je de room en wijn niet?
Anders wel een goede om te onthouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |