SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:28 schreef sitting_elfling het volgende:
De brave jongetjes van Ajax tegen het betonvoetbal van Celtic?
Je bedoelt die oefenpot waar Ajax z'n best deed en Celtic liep te lanterfanten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig seizoen werden ze nog door Ajax B met 4-0 van de mat gespeeld.
Oja, ik was even vergeten dat wanneer Ajax wint het aan de tegenstander ligt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je bedoelt die oefenpot waar Ajax z'n best deed en Celtic liep te lanterfanten?
Inderdaadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Celtic kan er helemaal niets van joh.
hahaha doe normaal joh, je maakt jezelf belachelijk. Juist Celtic speelde toen met haar beste team. Maar ja, ze hebben een keer per ongeluk van Barca gewonnen dus ze zijn goed. Schei toch uit joh, kunnen er helemaal niets van. Blijft wel een prachtige club natuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je bedoelt die oefenpot waar Ajax z'n best deed en Celtic liep te lanterfanten?
18% balbezit en winnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
hahaha doe normaal joh, je maakt jezelf belachelijk. Juist Celtic speelde toen met haar beste team. Maar ja, ze hebben een keer per ongeluk van Barca gewonnen dus ze zijn goed. Schei toch uit joh, kunnen er helemaal niets van.
Dat is hulde idd, alleen lukt zoiets 1 keer in de 100 pogingen en toevallig was het die dag raak. Als je ze wat vaker ziet spelen (en ik kijk heel regelmatig Celtic. Ik ga zelfs jaarlijks daar naar een wedstrijdje toe) dan zie je dat je voor goed voetbal daar niet hoeft te zijn.quote:
En dat is relevant voor dit topic omdat?quote:
Je hebt ook wel gelijk hoor. Die winst thuis tegen Spartak of dat gelijk spel tegen Man United thuis dat waren allemaal toevalstreffers.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is hulde idd, alleen lukt zoiets 1 keer in de 100 pogingen en toevallig was het die dag raak. Als je ze wat vaker ziet spelen (en ik kijk heel regelmatig Celtic. Ik ga zelfs jaarlijks daar naar een wedstrijdje toe) dan zie je dat je voor goed voetbal daar niet hoeft te zijn.
Ik dacht dat dit de SC was.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dat is relevant voor dit topic omdat?
Bij je eerste twee woorden gaat het al fout.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bij je eerste twee woorden gaat het al fout.
Al bevriest de hel moet ik die rat niet bij Ajax.quote:
Niemand van PSV halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al bevriest de hel moet ik die rat niet bij Ajax.
Is this for real? 11% en nog winnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Know your facts
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |