SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:28 schreef sitting_elfling het volgende:
De brave jongetjes van Ajax tegen het betonvoetbal van Celtic?
Je bedoelt die oefenpot waar Ajax z'n best deed en Celtic liep te lanterfanten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vorig seizoen werden ze nog door Ajax B met 4-0 van de mat gespeeld.
Oja, ik was even vergeten dat wanneer Ajax wint het aan de tegenstander ligt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je bedoelt die oefenpot waar Ajax z'n best deed en Celtic liep te lanterfanten?
Inderdaadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Celtic kan er helemaal niets van joh.
hahaha doe normaal joh, je maakt jezelf belachelijk. Juist Celtic speelde toen met haar beste team. Maar ja, ze hebben een keer per ongeluk van Barca gewonnen dus ze zijn goed. Schei toch uit joh, kunnen er helemaal niets van. Blijft wel een prachtige club natuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Je bedoelt die oefenpot waar Ajax z'n best deed en Celtic liep te lanterfanten?
18% balbezit en winnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
hahaha doe normaal joh, je maakt jezelf belachelijk. Juist Celtic speelde toen met haar beste team. Maar ja, ze hebben een keer per ongeluk van Barca gewonnen dus ze zijn goed. Schei toch uit joh, kunnen er helemaal niets van.
Dat is hulde idd, alleen lukt zoiets 1 keer in de 100 pogingen en toevallig was het die dag raak. Als je ze wat vaker ziet spelen (en ik kijk heel regelmatig Celtic. Ik ga zelfs jaarlijks daar naar een wedstrijdje toe) dan zie je dat je voor goed voetbal daar niet hoeft te zijn.quote:
En dat is relevant voor dit topic omdat?quote:
Je hebt ook wel gelijk hoor. Die winst thuis tegen Spartak of dat gelijk spel tegen Man United thuis dat waren allemaal toevalstreffers.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat is hulde idd, alleen lukt zoiets 1 keer in de 100 pogingen en toevallig was het die dag raak. Als je ze wat vaker ziet spelen (en ik kijk heel regelmatig Celtic. Ik ga zelfs jaarlijks daar naar een wedstrijdje toe) dan zie je dat je voor goed voetbal daar niet hoeft te zijn.
Ik dacht dat dit de SC was.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dat is relevant voor dit topic omdat?
Bij je eerste twee woorden gaat het al fout.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bij je eerste twee woorden gaat het al fout.
Al bevriest de hel moet ik die rat niet bij Ajax.quote:
Niemand van PSV halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al bevriest de hel moet ik die rat niet bij Ajax.
Is this for real? 11% en nog winnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:35 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Know your facts
[ afbeelding ]
Dat mag je best noemen. Zou ook een geweldige miskoop zijn, te veel salaris, te weinig gepresteerd, te veel geblesseerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag ik Ibi noemen als versterking voor op de flanken
Dan liever Cuenca, die is vast wat eerder hersteldquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag ik Ibi noemen als versterking voor op de flanken
Weet niet of het een miskoop zou zijn hij heeft in ieder geval bewezen meer kwaliteit te hebben dan wat we daar nu hebben staan. Maar zou wel een grote gok zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:06 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat mag je best noemen. Zou ook een geweldige miskoop zijn, te veel salaris, te weinig gepresteerd, te veel geblesseerd.
Dat iemand hier ook maar enig serieus puntje van durft te makenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Tyron het volgende:
Vorig seizoen werden ze nog door Ajax B met 4-0 van de mat gespeeld.
hallo ik ben bianconeriquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dat iemand hier ook maar enig serieus puntje van durft te maken
Dat was ook een hele serieuze oefenpot hoor, ja hooooor.....
Ajax B zou niet eens in Eredivisie spelen, en Celtic is niet van het niveau Jupiler league hoor.
Toivonen niet goed genoeg voor het huidige Ajax? Wat heb je gerookt?quote:
Spartak stelt ja geen ene reet voorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Je hebt ook wel gelijk hoor. Die winst thuis tegen Spartak of dat gelijk spel tegen Man United thuis dat waren allemaal toevalstreffers.
Dit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:48 schreef handboek het volgende:
Waarom zie ik overal ( Fok!, Ajax-showtime, Ajax-netwerk etc.) figuren die toivonen naar Ajax willen halen? Wat bezield deze mensen????? Opdondenderen met die gebleekte anus.
ik hoop dat ajax juventus lootquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Toivonen niet goed genoeg voor het huidige Ajax? Wat heb je gerookt?
[..]
Spartak stelt ja geen ene reet voor
En zo bijzonder is een gelijkspel tegen Man Utd niet, zo'n top ploeg is dat niet.
Liever nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
ik hoop dat ajax juventus loot
3-0 thuis en uit 0-3 winnen en dan zijn we van jou ook af
mooiste van hem was dat hij in 1 topic zei dat hij nooit eredivise kijkt omdat het zo slecht is en in een ander topic dat hij gedwongen wordt te kijken door zijn broertje ofzo en daarom weet dat ajax zo slecht isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liever niet, dat ventje blijft toch altijd vervelend
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:14 schreef Tyron het volgende:
mooiste van hem was dat hij in 1 topic zei dat hij nooit eredivise kijkt omdat het zo slecht is en in een ander topic dat hij gedwongen wordt te kijken door zijn broertje ofzo en daarom weet dat ajax zo slecht is
De waarheid is hard maar ja. Lekker kinderachtig doen he Tarado, leuk toch....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:13 schreef Tarado het volgende:
Liever niet, dat ventje blijft toch altijd vervelend
Die kunnen elkaar toch niet lotenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:11 schreef Tyron het volgende:
hou je tering bekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:18 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]klopt en dan halen ze Toivonen.
ok doeiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
De waarheid is hard maar ja. Lekker kinderachtig doen he Tarado, leuk toch....
En ik kijk ook nooit echt Eredivisie, volg het niet. Ik zie alleen zeer geregeld wedstrijden van Ajax.
Is een heel goed slaapmiddel!
[..]
Die kunnen elkaar toch niet loten
En wees daar maar blij om want Juventus is toch wel een heel stuk sterker dan Ajax.
zeg jij met je italiaans voetbalquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
En ik kijk ook nooit echt Eredivisie, volg het niet. Ik zie alleen zeer geregeld wedstrijden van Ajax.
[..]
En wees daar maar blij om want Juventus is toch wel een heel stuk sterker dan Ajax.
No shit dat Juventus een stuk sterker is dan Ajaxquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:18 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
[..]
Diegast heeft 2 jaarnauwelijks wedstrijden gespeeld, zelfs Cuenca heeft meer wedstrijdritmequote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Weet niet of het een miskoop zou zijn hij heeft in ieder geval bewezen meer kwaliteit te hebben dan wat we daar nu hebben staan. Maar zou wel een grote gok zijn
zijn ze niet ze kopen gewoon alles omquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
No shit dat Juventus een stuk sterker is dan Ajax
Alsof we een kanstegen Juve hebben, beetje realiteitszin mag best hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Waarom kritiek hebben op de waarheid?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, wat een taalgebruik zeg, heb je terug van een griepie?
sorry,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, wat een taalgebruik zeg, heb je terug van een griepie?
Ibi speelde de afgelopen 2 seizoenen 30 wedstrijden Cuenca maar 19 dus dit is niet waarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:21 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Diegast heeft 2 jaarnauwelijks wedstrijden gespeeld, zelfs Cuenca heeft meer wedstrijdritme.
Haha, nee, die komt niet, maar beetje fucken is altijd leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry,
straks komt hij ook nog echt
dan geef ik jou de schuld en dat is erger dan een griepje
Cuenca zit pas sinds 11/12 bij het eerste teamquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ibi speelde de afgelopen 2 seizoenen 30 wedstrijden Cuenca maar 19 dus dit is niet waar
Ik pakte ook gewoon de laatste 2 seizoenen van beide spelersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Cuenca zit pas sinds 11/12 bij het eerste team
Die clown van een Tyron beweert van niet en wil graag Juve loten (niet dat dat kan).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
No shit dat Juventus een stuk sterker is dan Ajax
Hoe lang kijk jij al geen Italiaans voetbal meer?quote:
jij bent vast een graag geziene gast op feestjesquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dan wist je zeker dat je al 6 punten zou hebben en kon ik me familie lekker uitlachen.
Afellay bij Schalke 10 competitiewedstrijden, 1 bekerwedstrijd en 4 CL wedstrijden en bij Barca 4 competitiewedstrijden en 1 CL wedstrijd. Cuenca speelde bij Ajax 3 competitiewedstrijden en 2 EL wedstrijden. Bij Barca 16 competitiewedstrijden, 7 bekerwedstrijden. En bij Barca B speelde hij 5 competitiewedstrijden. Mag jij mij gaan vertellen wie er dus deafgelopen 2 jaar meer wedstrijdenheeft gespeeldquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ibi speelde de afgelopen 2 seizoenen 30 wedstrijden Cuenca maar 19 dus dit is niet waar
Dan zou je naar speelminuten gaan kijken Cuenca mocht alleen maar invallen in de laatste minuten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:32 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Afellay bij Schalke 10 competitiewedstrijden, 1 bekerwedstrijd en 4 CL wedstrijden en bij Barca 4 competitiewedstrijden en 1 CL wedstrijd. Cuenca speelde bij Ajax 3 competitiewedstrijden en 2 EL wedstrijden. Bij Barca 16 competitiewedstrijden, 7 bekerwedstrijden. En bij Barca B speelde hij 5 competitiewedstrijden. Mag jij mij gaan vertellen wie er dus deafgelopen 2 jaar meer wedstrijdenheeft gespeeld.
Ajax en Bayern 2 mooie clubsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo ik ben bianconeri
ajax![]()
![]()
eriksen
![]()
![]()
bayern
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
donder eens op man
Juventus is ook erg sterk en de kans dat Ajax meer dan 1 punt zou halen tegen Juventus schat ik ook nog eens in op minder dan 20%, maar dat lacherige en arrogante toontje van je zorgt ervoor dat mensen je wel heel graag op je bek zien gaan. En het moosite zou zijn, wanneer dat gebeurt met twee klinkende overwinningen voor Ajax.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die clown van een Tyron beweert van niet en wil graag Juve loten (niet dat dat kan).
Maar ik had als Juve fan juist gehoopt dat ze Ajax zouden loten! Dan wist je zeker dat je al 6 punten zou hebben en kon ik me familie lekker uitlachen.
[..]
Hoe lang kijk jij al geen Italiaans voetbal meer?
Meerdere ploegen (waaronder Juve) spelen erg aanvallend voetbal.
Ja, je kan het natuurlijk ook weer draaien zodat je gelijk hebtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zou je naar speelminuten gaan kijken Cuenca mocht alleen maar invallen in de laatste minuten.
Maar goed Cuenca mocht willen dat hij het talent van Ibi had
Jij had gelijk maar laten we het er overeens zijn dat het beide te weinig isquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:41 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, je kan het natuurlijk ook weer draaien zodat je gelijk hebt.
Maar we gaan kijken: Afellay speelde in delaatste 2 seizoenen 1046 minuten. Ht gemiddelde aantal minuten is dus 52.3 minuten.
Cuenca speelde de laatste 2 seizoenen 2426 minuten. Het gemiddelde aantal minuten is dus 62.2 minuten. (Bij mijn vorige post was ik nog wat bekerwedstrijden van Cuenca bij Barca van 2 seizoenen geleden vergeten).
Dus bij allebei de stellingenheb je gewoon geen gelijk. Geeft verder niets.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed Cuenca mocht willen dat hij het talent van Ibi had
Met dat laatste waren we het ook gewoon eens. Zijn beide te blessuregevoelig. En Afellay zal ook nog eens een stuk duurder zijn qua salaris. Maar je moet gewoon eens ophouden met zomaar wat dingen te roepen terwijl de feitenheel anders liggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij had gelijk maar laten we het er overeens zijn dat het beide te weinig is
Achteraf kan hij toch wel blij zijn met dat aardige contract bij Barcelona, het nog maar de vraag of hij ooit nog op niveau zal voetballen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Met dat laatste waren we het ook gewoon eens. Zijn beide te blessuregevoelig. En Afellay zal ook nog eens een stuk duurder zijn qua salaris.
Probeer er eens op in te gaan. Afellay is een fantastische voetballer maar helaas blessure gevoelig de laatste jaren. Cuenca is een overschat barca talent die blessuregevoelig is dan weet ik wel welke beter isquote:
Afellay is ook helemaal niet fantastisch.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Probeer er eens op in te gaan. Afellay is een fantastische voetballer maar helaas blessure gevoelig de laatste jaren. Cuenca is een overschat barca talent die blessuregevoelig is dan weet ik wel welke beter is
Afellay is al 2 jaar geblesseerd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Probeer er eens op in te gaan. Afellay is een fantastische voetballer maar helaas blessure gevoelig de laatste jaren. Cuenca is een overschat barca talent die blessuregevoelig is dan weet ik wel welke beter is
Ach gut GGMM neemt mij niet serieus nu vergaat mijn wereldquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Afellay is al 2 jaar geblesseerd.Kan sowieso tot 2014 niet voetballen. Daarnaast kan hij er niks van.
Nee sorry, ik ga hier verder niet op in ook, ik neem je absoluut niet serieus.
het was ook helemaal niet bedoelt om bianconeri uit zijn tent te lokkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alsof we een kanstegen Juve hebben, beetje realiteitszin mag best hoor.
Ja, dat. Komt altijd de bal halen bij de centrale verdediging om er dan mee te gaan dribbelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Afellay is helemaal geen geweldige voetballer, het is een dribbelaar die veels te veel loopt met de bal.
Postbode Ibi idd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:49 schreef HeatWave het volgende:
Afellay is helemaal geen geweldige voetballer, het is een dribbelaar die veels te veel loopt met de bal.
PI is overbodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maar goed cursus PI lezen kunnen de meeste in dit topic wel gebruiken
Idd, ook helemaal niets van gezien dat boven de rest van Ajax uitkwam qua niveau.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik wil wel eens weten waar dat gefap op cuenca vandaan komt
Toch jammer ik had hem echt fit wel bij Ajax willen zien, nu op hem gokken lijkt me ook onzin.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, ook helemaal niets van gezien dat boven de rest van Ajax uitkwam qua niveau.
True, ik had er ook meer van verwacht. Maar dat gaat ook voor Bojan op. Ik had echt niet verwacht dat hij als een Messi iedereen zou passeren en er nu al 10 in zou hebben liggen. Maar hij lijkt het basisniveau niet eens aan te kunnen zoals hij nu speelt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch jammer ik had hem echt fit wel bij Ajax willen zien, nu op hem gokken lijkt me ook onzin.
Doe mij Afellay maar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:26 schreef Robar het volgende:
Ik zou Affelay wel bij Ajax willen zien hoor.
Bojan heeft al jaren niets laten zien dit had je gewoon kunnen zien aankomenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, ik had er ook meer van verwacht. Maar dat gaat ook voor Bojan op. Ik had echt niet verwacht dat hij als een Messi iedereen zou passeren en er nu al 10 in zou hebben liggen. Maar hij lijkt het basisniveau niet eens aan te kunnen zoals hij nu speelt.
Hij gaat nog wel van waarde zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bojan heeft al jaren niets laten zien dit had je gewoon kunnen zien aankomen
Hij valt idd tegen, maar het is ook helemaal geen rechtsbuiten. Geen idee waar De Boer dat vandaan haalde. Het is gewoon een spits.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, ik had er ook meer van verwacht. Maar dat gaat ook voor Bojan op. Ik had echt niet verwacht dat hij als een Messi iedereen zou passeren en er nu al 10 in zou hebben liggen. Maar hij lijkt het basisniveau niet eens aan te kunnen zoals hij nu speelt.
Ik help het je hopen, op dit moment was Derk een stuk nuttiger geweest om erbij te hebben, en dat zegt heel watquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel van waarde zijn.
Maar niet op rechtsvoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel van waarde zijn.
Daar zou hij bij ons wel moeten staanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat speelt hij toch ook niet echt
Net als Fischer op links maar die doet dat ook nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zou hij bij ons wel moeten staan
Dat is waar, hij is nog niet goed bezig maar ik denk dat dat nog wel komt en hoop dat ik gelijk krijgquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Ja, altijd mooi dat soort smoesjes, hij is geen "vul positie in".
Is dat een excuus voor geen bal kunnen aannemen, man passeren, pass geven of schot tussen de palen geven recht voor de goal dan?.
Nee geen excuus waarom hij de bal niet fatsoenlijk kan aannemen, maar het kan wel meespelen omdat hij zich niet fijn voelt op die positie. Maar goed, ik ga pas echt een oordeel geven na een half jaar. Het begin is alleen niet hoopgevend.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Ja, altijd mooi dat soort smoesjes, hij is geen "vul positie in".
Is dat een excuus voor geen bal kunnen aannemen, man passeren, pass geven of schot tussen de palen geven recht voor de goal dan?.
Ja, dat is logisch. Dat is een enorm misverstand mbt kritiek op eigen spelers, ik hoop van alle Ajaxspelers dat ze het goed doen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, hij is nog niet goed bezig maar ik denk dat dat nog wel komt en hoop dat ik gelijk krijg
Niet in vorm zijn daar kan ik inkomen dat kan iedere speler gebeuren maar een storende factor zijn op het veld daar heb ik wel een hekel aanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:12 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nee geen excuus waarom hij de bal niet fatsoenlijk kan aannemen, maar het kan wel meespelen omdat hij zich niet fijn voelt op die positie. Maar goed, ik ga pas echt een oordeel geven na een half jaar. Het begin is alleen niet hoopgevend.
Daar kan ik ook niet goed tegen. Maar goed, Van Rhijn, Schone en Fischer zijn in de vorm van nu ook een storende factor net als Bojan. Het loopt gewoon niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet in vorm zijn daar kan ik inkomen dat kan iedere speler gebeuren maar een storende factor zijn op het veld daar heb ik wel een hekel aan
Daarom, zijn wel meer spelers waar ik me aan erger, het is makkelijker diegenen te noemen waar ik me niet aan ergerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet goed tegen. Maar goed, Van Rhijn, Schone en Fischer zijn in de vorm van nu ook een storende factor net als Bojan. Het loopt gewoon niet.
Heel Ajax lijkt een beetje Eredivisie-moe te zijn iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, zijn wel meer spelers waar ik me aan erger, het is makkelijker diegenen te noemen waar ik me niet aan erger
Die spelers hebben toch meer krediet een speler als Bojan zou zijn kont eraf moeten werken juist nuquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:15 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niet goed tegen. Maar goed, Van Rhijn, Schone en Fischer zijn in de vorm van nu ook een storende factor net als Bojan. Het loopt gewoon niet.
Vind ik niet, Eriksen heeft krediet en De Jong, de rest moet dat nog verdienenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die spelers hebben toch meer krediet een speler als Bojan zou zijn kont eraf moeten werken juist nu
Van Rhijn bijvoorbeeld heeft juist te veel krediet. Vorig seizoen was hij ook heel vaak de slechtste man aan de zijde van Ajax. Ligeon is niet de oplossing maar wel iemand die op de deur klopt en tot nu toe laat zien over kwaliteiten te bezitten die Ajax nodig heeft. En De Boer maar klagen dat er tegen Heerenveen te weinig voorzetten kwamen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die spelers hebben toch meer krediet een speler als Bojan zou zijn kont eraf moeten werken juist nu
Ik vind dat jongens uit de opleiding meer krediet hebben dan een huurling van Barcelona persoonlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik niet, Eriksen heeft krediet en De Jong, de rest moet dat nog verdienen
Ik vind dat dat niet uit moet maken, als je bij de selectie zit, zit je erbij, wel vind ik bij gelijk niveau dat je dan niet voor de huurling moet kiezen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind dat jongens uit de opleiding meer krediet hebben dan een huurling van Barcelona persoonlijk
Ja, of Bakkali. Misschien dat Pelle wil?quote:
Ik vind dat ze beide evenveel krediet verdienen. Zodra men in Ajax 1 balt interesseert het mij niet waar hun voorgeschiedenis ligt. Wat wel zo is is dat men eerst in eigen huis moet kijken en daarna pas buitenshuis voor opvolging van spelers.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vind dat jongens uit de opleiding meer krediet hebben dan een huurling van Barcelona persoonlijk
Andersen trainde weer mee dus wie weet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef Smoofie het volgende:
Zolang ze maar geen middelmaar zoals Duarte gaan halen.
Niets mis met Duarte heerlijke spelerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef Smoofie het volgende:
Als wij van middelmaat basisspelers kunnen maken zoals Schöne, dan is het prima.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef Smoofie het volgende:
Voor Heracles ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niets mis met Duarte heerlijke speler
Ik zelf vind Duarte geen middelmaat maar ook niet goed genoeg om Eriksen direct op te volgen. Duarte heeft wel specifieke kwaliteiten die deze groep mist.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:30 schreef Smoofie het volgende:
Dan raad ik je aan om een paar wedstrijden terug te kijken van vorig seizoen waarin hij speeldequote:
Dat hij mindere kwaliteit heeft dan Eriksen snapt iedereen wel, maar dat is ook niet nodig in NL. In Europa daarentegen hebben we wel gewoon een probleem zonder Eriksen, maar dat zal Frank (het TH) wel oplossen. Vertrouwenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik zelf vind Duarte geen middelmaat maar ook niet goed genoeg om Eriksen direct op te volgen. Duarte heeft wel specifieke kwaliteiten die deze groep mist.
Met Blind , Van Rhijn , Schone , Serero , Bojan en Siggy hebben we sowieso een probleem in Europaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat hij mindere kwaliteit heeft dan Eriksen snapt iedereen wel, maar dat is ook niet nodig in NL. In Europa daarentegen hebben we wel gewoon een probleem zonder Eriksen, maar dat zal Frank (het TH) wel oplossen. Vertrouwen
Dat zijn anders wel heel veel interlands bij elkaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Blind , Van Rhijn , Schone , Serero , Bojan en Siggy hebben we sowieso een probleem in Europa
Het zou alleen wel eens fijn zijn om een stap naar voren te maken ipv weer een stap terug.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat hij mindere kwaliteit heeft dan Eriksen snapt iedereen wel, maar dat is ook niet nodig in NL. In Europa daarentegen hebben we wel gewoon een probleem zonder Eriksen, maar dat zal Frank (het TH) wel oplossen. Vertrouwen
Voor de wat mindere landenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat zijn anders wel heel veel interlands bij elkaar
nee die gaan het wk winnenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus jij vindt Ijsland een minder land?
en dat gastje van Tottenhamquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:44 schreef Smoofie het volgende:
Hebben toch 2 wereldpsitsen met Siggy en fredje
Wat een humor, als mensen tegenwoordig al genegeerd worden voor inhoudelijk reageren dan is het wel erg gesteld hier in FOKquote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:30 schreef Afhaalchinees het volgende:
Bianconeri post, derhalve niet gelezen.
Dat ligt maar net aan de verwachtingen. Ik verwacht dat hij binnen een halfjaar op het zijspoor zal belanden, dus dan is verrassen ook niet heel moeilijk.quote:
Ik ook, hij doet nu alles op 70% en denkt dat dat wel genoeg is..quote:
quote:Heini Otto viert jubileum
Heini Otto viert dit seizoen een bijzonder jubileum. De 59-jarige trainer is aan zijn twintigste voetbaljaargang bij Ajax bezig. In al die jaren bekleedde hij vele functies. Van assistent-coach bij het eerste elftal tot ambassadeur van sociaal-maatschappelijke project Ajax StreetWise.
Heini Otto belandde in 1994 op voorspraak van toenmalig hoofd opleidingen Co Adriaanse bij Ajax. Otto graaft in zijn geheugen en gaat terug naar het moment waarop hij aan zijn dienstverband in Amsterdam begon. ,,Adriaanse kwam destijds met Hennie Henrichs bij mij thuis geweest en al snel daarna was alles beklonken. Hoewel ik daarvoor een fantastische tijd had bij ADO Den Haag, waarvan zeven jaar als speler en twee als trainer, hoefde ik niet lang na te denken over het voorstel van Ajax. Toeval of niet, mijn laatste wedstrijd als trainer van de B’tjes van Den Haag was tegen Ajax in de finale om het kampioenschap, die we in het Philips Stadion verloren met 4-0.”
Het overigens scheelde een haar of de sympathieke Amsterdammer was al in 1975 Ajacied geworden. Moeizame onderhandelingen tussen Otto’s club FC Amsterdam en Ajax , maar ook zijn loyaliteit voorkwamen dit. ,,Sjaak Swart belde mij destijds met Pinksteren op om te zeggen dat Ajax interesse had”, herinnert hij zich nog goed. ,,Ik kreeg toen een heel goed contract aangeboden, maar had net een driejarig contract getekend bij FC Amsterdam. En om stennis te maken zag ik niet zitten, dus ik ben uiteindelijk gewoon gebleven. Verder kwamen de clubs er niet uit. Enige tijd later heb ik ook nog met Tomislav Ivic (oud-trainer van Ajax, red.) gesproken. Zijn truc was altijd te zeggen dat ik te langzaam was, om zo de prijs te drukken.”
Het afketsen van de transfer is tekenend voor Otto, die loyaliteit hoog in het vaandel heeft staan. Hoewel het voor hem iets vanzelfsprekends is. ,,Ik heb dat ook van huis uit meegekregen. Mijn vader heeft bijvoorbeeld 51 jaar lang voor dezelfde baas gewerkt.” Bovendien is de familieman al ruim 34 jaar gelukkig getrouwd met Carla, met wie hij twee dochters heeft, Angela en Dinah.
Nadat Otto drie jaar lang de B-junioren van Ajax onder zijn hoede had, nam zijn loopbaan in 1997 een onverwachtse wending. ,,Ik werd namelijk gepolst voor het assistent-trainerschap bij het eerste elftal. Daaropvolgend heb ik eerst kennisgemaakt met trainer Morten Olsen om te kijken of het klikte. Ik ben toen op een woensdag naar hem toegereden in België en daar klikte het vanaf de eerste minuut dat ik de auto uitstapte. Morten was een fantastisch mens om mee samen te werken. Hij kon goed omgaan met mensen, was tactisch sterk en liet mij ook helemaal vrij in mijn rol. We hadden ook heel veel succes en wonnen de dubbel met fantastische spelers als Michael Laudrup, Danny Blind, Jari Litmanen, Frank en Ronald De Boer, Shota Arveladze, Edwin van der Sar en Dani.”
Uiteindelijk werd Otto tussen 2000 en 2002 als hoofdtrainer gedetacheerd bij het later ter ziele gegane HFC Haarlem. ,,Dat was een geweldige tijd en een fantastische ervaring. Ik had niet verwacht dat het zo leuk zou zijn.” Het avontuur in de Spaarnestad eindigde echter aan het einde van zijn tweede seizoen abrupt doordat zijn hart uitgerekend hem in de steek liet.
Na een lange revalidatie, waarin Otto naar eigen zeggen ontzettend veel steun kreeg van mensen binnen en buiten de club maar bovenal van zijn familie, werd hij in 2004 trainer van Ajax D2. Daar begeleidde hij onder meer Dennis Bergkamp bij zijn eerste schreden in het trainersvak. Al wuift Otto dat snel weg. ,,Dennis had zo veel ‘know how’. Die hoefde ik weinig wijs te maken. Het was in elk geval een geweldige jongen om mee te werken.”
Vier jaar lang was Otto met veel plezier trainer van de D-pupillen. Hierna wachtte hem een nieuwe uitdaging, die hem tot op de dag van vandaag op het lijf is geschreven. ,,Ik heb nu een ondersteunende rol en ben overal inzetbaar. Ik houd me bezig met onder meer Ajax StreetWise - een geweldig project van hoofdsponsor Aegon en adidas in samenwerking met de Ajax Foundation met als doel basisschoolkinderen op een maatschappelijk verantwoorde wijze in aanraking te laten komen met Ajax en voetbal. En dat vind ik prachtig, met kinderen werken. Verder ben ik op wedstrijddagen van het eerste elftal betrokken bij de sponsorronde. Ook sta ik nog twee, drie keer per week op het veld bij de jeugdelftallen. Ik heb dus een veelomvattende rol.”
De naam van Otto, die zowel als voetballer en trainer een zeer verdienstelijke loopbaan opbouwde, blijft ook nauw verweven met die ene vermakelijke anekdote uit zijn spelersloopbaan. Het leverde hem overigens wel een interland op. ,,Ik bracht mijn ploeggenoot Jan Jongbloed van FC Amsterdam naar Schiphol en stuitte toen op bondscoach George Knobel. Die zei vervolgens: Willem van Hanegem komt niet vanwege een miscommunicatie, dus kun jij niet mee naar Joegoslavië. Ik heb toen met Pim van de Meent als een speer mijn spullen opgehaald en niet veel later zat ik in het vliegtuig naast Johan Neeskens, mijn grote idool. Het is dat ik later zelf heb bedankt anders had ik heel veel interlands gespeeld”, grapt de eenmalig international.
,,Tijdens bijeenkomsten van Ajax StreetWise gebruik ik deze anekdote vaak naar de kinderen toe. Tegen hen zeg ik ook altijd dat ik van de zwart-wit beelden ben.” Het is die scherpe Amsterdamse humor waarom Otto bekendstaat. Al wisselt hij dit af met een heel gevoelige kant die een echte Jordanees betaamt. ,,Ik ben gelukkig met wat ik mag en kan doen. Daarvoor ben ik Ajax heel dankbaar.”
Heiniquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Helaas is zijn toto item geschrapt.
Moet natuurlijk wel ff een foto bij:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:57 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]![]()
Helaas is zijn toto item geschrapt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:10 schreef Smoofie het volgende:
Hij is echt een van de aardigste mensen die je ooit zult tegenkomen.
quote:'Ik wilde Ronaldo het liefst naar Ajax brengen'
Cristiano Ronaldo kwam in 1997 na een proefweek bij Sporting Clube de Portugal terecht, de club waar hij vervolgens doorbrak in het profvoetbal. Zijn peetvader Fernão Sousa, die de proefperiode regelde, had de tegenwoordige vedette van Real Madrid destijds eigenlijk naar Ajax willen sturen.
Dat vertelt Sousa, zelf oud-prof, deze maand in NUsport magazine dat op het Portugese eiland Madeira op zoek ging naar de roots van Ronaldo.
''Wist je dat ik Cristiano het liefst naar Ajax wilde brengen? Die club had in de jaren negentig de beste jeugdopleiding ter wereld'', stelt Sousa.
''Ik was daarnaast groot fan van het Nederlands elftal van de jaren zeventig. A maguina laranja, de beste ploeg die ik ooit heb zien voetballen.''
''Maar ja, ik had geen contacten bij Ajax. Cristiano maakte het verder niet uit naar welke club we gingen. Hij wilde profvoetballer worden, net zoals de meeste jongetjes van twaalf jaar.''
Messi toch ook al?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:23 schreef TIM-846 het volgende:
Oeh, hadden we bijna deze gay in 1997 bij Ajax gehad
[..]
In 1997 de beste opleiding ? hi ha hoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:23 schreef TIM-846 het volgende:
Oeh, hadden we bijna deze gay in 1997 bij Ajax gehad
[..]
Toen kwamen net wat spelers door paár jaar ervoor maar daarna ging het mis.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In 1997 de beste opleiding ? hi ha ho
Dennis Schulp, Rody Turpijn , Arno Splinter..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Toen kwamen net wat spelers door paár jaar ervoor maar daarna ging het mis.
Net zo realistisch als dat er nog mensen weggaan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:36 schreef sitting_elfling het volgende:
Hoe realistisch is het dat Ajax nog spelers gaat halen btw?
Nou dat weet ik zo net nog nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Net zo realistisch als dat er nog mensen weggaan.
Nee maar de kans is ook reel dat er alleen spelers gaan en er geen bijkomenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie er geen spelers bijkomen als er niemand vertrekt.
Ik zie nog wel een paniekaankoop komen als Eriksen vertrekt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar de kans is ook reel dat er alleen spelers gaan en er geen bijkomen
Ik hoop dat ze 30 miljoen ff snel gaan uitgeven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie nog wel een paniekaankoop komen als Eriksen vertrekt.
Özil lijkt me wel een goede vervanger.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze 30 miljoen ff snel gaan uitgeven.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Özil lijkt me wel een goede vervanger.
Damn JR.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:23 schreef Smoofie het volgende:
Ene Ozil ofzo schijnt ontevreden te zijn, wel goede opvolger van Eriksen denk ik.
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:23 schreef Smoofie het volgende:
Ene Ozil ofzo schijnt ontevreden te zijn, wel goede opvolger van Eriksen denk ik.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:23 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Precies op de seconde ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:23 schreef Smoofie het volgende:
Smoofie en ik zijn vier handen op een buik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Precies op de seconde ook
Meer voor jullie club zo aan het gebaar te zien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een band met jullie club.
de buik van smoofie of die van jouquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Smoofie en ik zijn vier handen op een buik.
Op die van Eriksenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
de buik van smoofie of die van jou
Op die van Happel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
de buik van smoofie of die van jou
Die loting.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is trouwens niet te hopen dat we een Russische kutclub loten. 18:00 al Ajax dan
Uh, oké.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:50 schreef Syntix het volgende:
Beste speler ter wereld, Xabi Alonso, maar halen dan?
ik hoop wel op een russische kutclubquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is trouwens niet te hopen dat we een Russische kutclub loten. 18:00 al Ajax dan
quote:Jaap de Groot, chef Telesport, zegt in Fox Sport Centraal: "Namens de Ajax-directie hebben Michael Kinsbergen en Marc Overmars in de Amsterdam ArenA enkele uren met de Spurs-voorzitter gesproken. Het is duidelijk dat beide clubs dichter bij elkaar zijn gekomen en dat Tottenham het bod van 8 miljoen euro tot boven de 10 miljoen heeft verhoogd. De verwachting is dat de transfer snel word afgerond.”
Laat ik vooropstellen, dat ik Eriksen een verdomd goede speler vind. Maar is hij echt onmisbaar?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:22 schreef Pedroso het volgende:
Als een club de juiste prijs betaald voor Eriksen dan is ie weg. Dat was al vanaf eind vorig seizoen bekend dus zo verrassend is dat niet.
Hopelijk staan er nu weer andere spelers op, zo gaat dat vaak als er een 'onmisbare' speler weggaat.
Ja. Veruit de beste speler van onze selectie.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen, dat ik Eriksen een verdomd goede speler vind. Maar is hij echt onmisbaar?
Wat moet ik met dat geld? Als er geen vervanger komt is het gewoon weer kut met peren dit seizoen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedrag tussen de 11 en 14 miljoen voor een speler die nog maar tot juni 2014 een contract heeft is gewoon erg netjes.
Niet een vrije trappen wonder.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:23 schreef Smoofie het volgende:
Dat is helemaal niet mooi.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Bedrag tussen de 11 en 14 miljoen voor een speler die nog maar tot juni 2014 een contract heeft is gewoon erg netjes.
Dat roept iedereen ieder seizoen en dan komt het toch weer goed. Slap gejank.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat moet ik met dat geld? Als er geen vervanger komt is het gewoon weer kut met peren dit seizoen.
Het is samen met Siem wel de speler die het moeilijkst te vervangen is. Al was het maar omdat er niet echt spelers klaar staan voor die posities die in de buurt komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:33 schreef Robar het volgende:
[..]
Laat ik vooropstellen, dat ik Eriksen een verdomd goede speler vind. Maar is hij echt onmisbaar?
Het kan ook goedkomen, maar we gaan in elk geval weer een stapje terugdoen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat roept iedereen ieder seizoen en dan komt het toch weer goed. Slap gejank.
Siem is veel makkelijker te vervangen. Met Eriksen weg is er een ernstig gebrek aan creativiteit op het middenveld.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is samen met Siem wel de speler die het moeilijkst te vervangen is. Al was het maar omdat er niet echt spelers klaar staan voor die posities die in de buurt komen.
Ik gruwel al met een middenveld van Serero-Poulsen-Schonequote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kan ook goedkomen, maar we gaan in elk geval weer een stapje terugdoen.
Het is Eriksen. Natuurlijk is het nooit genoeg. Zeker niet als de club waaraan verkocht wordt net effe 100 miljoen euro incasseert voor een hardloper op voetbalschoenenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je een bedrag van 11 tot 14 miljoen voor een speler met aflopend contract niet netjes vindt, spoor je niet.
Dat heb ik met een middenveld de Jong-Poulsen-Schöne. Begin dan maar helemaal opnieuw en ga spelen met Serero-Bazoer-Andersen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik gruwel al met een middenveld van Serero-Poulsen-Schone
Uiteindelijk krijg je meer als je Eriksen houd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je een bedrag van 11 tot 14 miljoen voor een speler met aflopend contract niet netjes vindt, spoor je niet.
De laatste jaren is men toch bezig geweest met de jeugd'opleiding' volpompen met externe spelers? Loopt daar geen potentiele vervanger tussen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem is veel makkelijker te vervangen. Met Eriksen weg is er een ernstig gebrek aan creativiteit op het middenveld.
De jong - Bazoer - Andersen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik met een middenveld de Jong-Poulsen-Schöne. Begin dan maar helemaal opnieuw en ga spelen met Serero-Bazoer-Andersen.
Ja Andersen en Meleg misschien. Maar die zijn natuurlijk een stuk minder ver in hun ontwikkeling.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste jaren is men toch bezig geweest met de jeugd'opleiding' volpompen met externe spelers? Loopt daar geen potentiele vervanger tussen?
Andersen ja maar die vind iedereen te licht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste jaren is men toch bezig geweest met de jeugd'opleiding' volpompen met externe spelers? Loopt daar geen potentiele vervanger tussen?
Dit is in potentie wel een bazenmiddenveld. Alleen dit jaar zie ik het nog niet gebeuren.quote:
Ik niet hoor. Stel hem maar op als vervanger van Eriksen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Andersen ja maar die vind iedereen te licht.
Andersen is fapwaardigquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:40 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Andersen ja maar die vind iedereen te licht.
Mooie stijl heeft die jongen ja. Kan zeker wel een goede worden. En dan kan hij ook weg net als hij constant wordtquote:
Nou, dan moet hij helemaal moeiteloos Eriksen kunnen vervangen.quote:
Zou een van de betere beslissingen van Frank zijn dan. Ook al moeten die jongens hun draai nog vinden, is wel een keuze voor de langere termijn. Bazoer had er al mogen staan imo.quote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)mpaign=twitter-bovenquote:'Eriksen gaat gesprek aan'
Ajax-directeur bevestigt tegenover Telesport het nieuws dat de Amsterdammers vandaag hebben onderhandeld met Tottenham Hotspur. Beide clubs hopen snel tot een akkoord te komen over een transfer van Christian Eriksen.
'Eriksen gaat gesprek aan'
Overmars wil nog niet van een definitieve overgang spreken. "Hij gaat het gesprek aan met de Spurs", zegt hij. Verder spreekt Overmars in het exclusieve gesprek over een Lerin Duarte, die momenteel bij Heracles Almelo onder contract staat.
ik zal hem vanavond opsluiten wanneer hij thuis komt en een fake sms naar overmars sturenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)mpaign=twitter-boven
Met beeld.
NEE
we moeten in actie komen, tyron help
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nooit de Laudrupjes zien spelen.
Poulsen is te oud en Schöne is geen VM. Lekker Bazoer of Lobotka op VM zetten. Als je er een tussenjaar van maakt, doe het dan goed. En Frank zorgt dan wel dat we alsnog kampioen worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bazoer eerst laten wennen op het 2e niveau hij is nog jong.
Kluivert ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:46 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Bazoer eerst laten wennen op het 2e niveau hij is nog jong.
Ik snap wel dat ze even sip zijn omdat de beste speler van Ajax vertrekt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:48 schreef Syntix het volgende:
ANgvd wat een stelletje mongolen zitten daar zeg. En maar janken en zeggen dat alles niet meer deugt en het slecht beleid is
Komt allemaal goed! Vertrouwen
Ik ben ook niet in paniek, maar dan moet je wel gewoon die talentjes de kans gevenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Allemaal luisteren naar Syntix, niet als kip zonder kop door de kamers heenrennen.
Eriksen vertrekt, nou shit. Er is een tijd van komen en gaan, kunnen kutjaren tussen zitten. Gewoon rust houden
Dat heet jezelf indekken, triest hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga in ieder geval niet verwachten dat Ajax kampioen wordt. Dan kan het alleen maar meevallen
Telegraaf nr. 1 paper in Nederlandquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:51 schreef Tyron het volgende:
http://www.tottenhamhotsp(...)tian-eriksen-47.html
hier zijn ze al aan het fappen op zijn komst
Is het ook. Alleen niet op het gebied van kwaliteitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Telegraaf nr. 1 paper in Nederland
Qua oplages kan dat nog best kloppen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Telegraaf nr. 1 paper in Nederland
Niet veel mensen in Nederland nemen die krant serieus. Daar staat op de voorpagina alleen maar welke nieuwe jurk Patty Brard heeft gekocht ofzoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Is het ook. Alleen niet op het gebied van kwaliteit
Maakt het niet minder de nummer 1 krant van Nederlandquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet veel mensen in Nederland nemen die krant serieus. Daar staat op de voorpagina alleen maar welke nieuwe jurk Patty Brard heeft gekocht ofzo
Alleen met Ajax nieuws zitten ze wel goed. Voor de rest slaat die krant nergens op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua oplages kan dat nog best kloppen.
Dat is waar, maar hoe die gozer het brengt staat het hier bekend als de beste kwaliteitskrant.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Maakt het niet minder de nummer 1 krant van Nederland
Daar gaat het hier toch om?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen met Ajax nieuws zitten ze wel goed.
Lobotka niet doe dan Bazoer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Poulsen is te oud en Schöne is geen VM. Lekker Bazoer of Lobotka op VM zetten. Als je er een tussenjaar van maakt, doe het dan goed. En Frank zorgt dan wel dat we alsnog kampioen worden.
pics van je vriendinquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:54 schreef Dven het volgende:
Vanaf heden weer m'n vriendin neuken ipv fappen op Chris
Die gozer weet ook niet beterquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar hoe die gozer het brengt staat het hier bekend als de beste kwaliteitskrant.
Huilebalk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:51 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat heet jezelf indekken, triest hoor.
Ze lijkt op een kruising tussen Victoria Beckham en Mila Kunisquote:
iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:48 schreef Syntix het volgende:
ANgvd wat een stelletje mongolen zitten daar zeg. En maar janken en zeggen dat alles niet meer deugt en het slecht beleid is
Komt allemaal goed! Vertrouwen
laten we ons allebei als chris verkledenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:54 schreef Dven het volgende:
Vanaf heden weer m'n vriendin neuken ipv fappen op Chris
Bazoer is een groter talent.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo Lobotka niet? Goede speler van wat ik gezien heb van hem.
Ach die zijn allang blij dat er allemaal voetballers komen in de plaats van Bale en dat ze nog geld overhouden ook.quote:
Of we verkleden haar als Eriksenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:56 schreef Tyron het volgende:
[..]
laten we ons allebei als chris verkleden
Niet mijn favoriete type'squote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze lijkt op een kruising tussen Victoria Beckham en Mila Kunis
Ja maar gewoon die twee laten afwisselen joh. En Lobotka kan ook half spelen.quote:
Lobotka is gehuurd en Bazoer is echt voor de toekomst.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar gewoon die twee laten afwisselen joh. En Lobotka kan ook half spelen.
Geen Schöne meer op VM, en Poulsen alleen in de belangrijkste potjes.
Met optie tot koop ja.. als hij bevalt wordt hij gekochtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lobotka is gehuurd en Bazoer is echt voor de toekomst.
Ja als iedereen in deze eeuw gebleven was, dan hadden we deze eeuw wel minimaal 2x de CL gewonnen. Helaas hebben we altijd pech, en moeten ze altijd ons hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:57 schreef Kun-Aguero het volgende:
Middenveld voor de toekomst zou zijn als iedereen bleef
Eriksen-Bazoer-Andersen
Ik zie ons dan over 2 jaar ver komen in de CL.
Of Louis had niet weg moeten gaan bij Ajax, dan had het wel goed gebleven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als iedereen in deze eeuw gebleven was, dan hadden we deze eeuw wel minimaal 2x de CL gewonnen. Helaas hebben we altijd pech, en moeten ze altijd ons hebben.
Allebei voor de toekomst dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:58 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lobotka is gehuurd en Bazoer is echt voor de toekomst.
Als ik zo'n tenue zou moeten dragen zou ik ook maken dat ik wegkom.quote:
Lul verpest mijn droom middenveld niet,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja als iedereen in deze eeuw gebleven was, dan hadden we deze eeuw wel minimaal 2x de CL gewonnen. Helaas hebben we altijd pech, en moeten ze altijd ons hebben.
Ik wil terug in de tijd en het Bosman-arrest dwarsbomen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of Louis had niet weg moeten gaan bij Ajax, dan had het wel goed gebleven.
LOUIS
Dan lijkt ze op een mix tussen terpstra en bastiaan van schaijkquote:
Tegen Feyenoord spelen we waarschijnlijk in een roze broekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Als ik zo'n tenue zou moeten dragen zou ik ook maken dat ik wegkom.
En dan de foto's naar chris sturenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
Eriksen shirt aan, zak over d'r kop en een foto van chrisje aan haar ophangen
ik kom er aan
Jij verpest de mijne.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:00 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Lul verpest mijn droom middenveld niet,
En volgend jaar weer heel anders, huil huil huil.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord spelen we waarschijnlijk in een roze broek
zal wel moeten hequote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je nu ook naar Londen verhuizen?
Jammer dat Dijks dan niet meer kan invallenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen Feyenoord spelen we waarschijnlijk in een roze broek
Ik ben meer van een kruising tussen Emilia Clarke en Kate Uptonquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan lijkt ze op een mix tussen terpstra en bastiaan van schaijk
Dan gaan we in het babyblauw spelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En volgend jaar weer heel anders, huil huil huil.
Misschien wacht je wel tot Eriksen naar een warm land gaat over een paar jaar. Barcelona ofzo.quote:
Dijks kan er geen kut van.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer dat Dijks dan niet meer kan invallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |