Dat laat ik gewoon mijn vriendin doen met wat eigen inhoud. Die is daar veel beter in dan ikquote:Op dinsdag 24 september 2013 12:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nope, heb er een aantal samengesteld, en dan incl. Borduursel (van je naam ofzo) op de hiel komt het op 150 Euro. Wel excl. verzendkosten en 3-4 weken levertijd. Ik ga binnekort een paar bestellen, gewoon voor erbij zeg maar. Verzendkosten waren minder dan 10 Euro.
Heb alleen nog niet ECHT een mooie schoen samengesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zouden schoenen voor alle typen banen moeten zijn. De afgelopen tijd lekker op gravel gespeeld, maar het seizoen nadert zn einde en dus zal ik binnenkort weer op smashcourt spelen. Nu zit ik hier en daar te kijken naar wat voor soort zolen je het best kunt gebruiken op smashcourt, maar de info verschilt nogal. De ene keer wordt aangeraden om juist gewoon visgraatmotief te gebruiken, de andere keer weer een combo met nopjes (wat ik nu dus al heb).
Ik overweeg nu om deze schoenen te kopen (adidas barricade team 3):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat er extra demping in de zool zit, hij een visgraat motief heeft en omdat er nog een ouderwets rondje onder op de zool zit. Vroeger was een zool met een rondje een tennisschoen, lekker makkelijk en overzichtelijk.
Ik ben erg benieuwd welk type zool jullie het fijnst vinden op smashcourt en wat jullie ervaringen zijn!
quote:Op donderdag 26 september 2013 10:30 schreef Fairfax het volgende:
Nu het toch over schoenen gaat, heb ik ook een vraagje aan de 'profs' hier
Wat voor zolen gebruiken jullie op smashcourt?
Sinds vorig jaar ben ik weer begonnen met tennis op een park waar zowel gravel als smashcourt banen liggen. Ik heb afgelopen winter mn knieën overbelast, toevallig na 2x spelen op smashcourt. Ik heb nu onderstaande schoenen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit zouden schoenen voor alle typen banen moeten zijn. De afgelopen tijd lekker op gravel gespeeld, maar het seizoen nadert zn einde en dus zal ik binnenkort weer op smashcourt spelen. Nu zit ik hier en daar te kijken naar wat voor soort zolen je het best kunt gebruiken op smashcourt, maar de info verschilt nogal. De ene keer wordt aangeraden om juist gewoon visgraatmotief te gebruiken, de andere keer weer een combo met nopjes (wat ik nu dus al heb).
Ik overweeg nu om deze schoenen te kopen (adidas barricade team 3):Hier iemand die alleen maar op smashcourt speelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat er extra demping in de zool zit, hij een visgraat motief heeft en omdat er nog een ouderwets rondje onder op de zool zit. Vroeger was een zool met een rondje een tennisschoen, lekker makkelijk en overzichtelijk.
Ik ben erg benieuwd welk type zool jullie het fijnst vinden op smashcourt en wat jullie ervaringen zijn!
Het ligt er maar net aan wat je zelf fijn vind, wil je kunnen glijden (wat erg makkelijk gaat op smashcourt) dan raad ik geen nopjes aan gezien je dan nog al eens vast kunt staan.
Wil je helemaal niet glijden en veel grip hebben dan is inderdaad een heel klein nopje het beste middel.
Ik zelf draag al sinds jaar en dag de nike zoom vapor (federer) variant en ik heb nog nooit problemen gehad met overbelasting op smashcourt.
Hopelijk heb je hier iets aan.
Ik glij inderdaad altijd wel een beetje. Ook op smashcourt omdat het zo op gravel lijkt. Dank voor je suggestie, ga die nikes ook eens bekijken!quote:Op donderdag 26 september 2013 10:46 schreef Yttrium het volgende:
[..]
Hier iemand die alleen maar op smashcourt speelt.
Het ligt er maar net aan wat je zelf fijn vind, wil je kunnen glijden (wat erg makkelijk gaat op smashcourt) dan raad ik geen nopjes aan gezien je dan nog al eens vast kunt staan.
Wil je helemaal niet glijden en veel grip hebben dan is inderdaad een heel klein nopje het beste middel.
Ik zelf draag al sinds jaar en dag de nike zoom vapor (federer) variant en ik heb nog nooit problemen gehad met overbelasting op smashcourt.
Hopelijk heb je hier iets aan.
zij was er niet bij, jammer. bleek dat zij geen vast lid was van het team, maar invaller, vandaar dat ik haar had gespot in de resultaten van de vorige ontmoetingen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:53 schreef Feestkabouter het volgende:
Vandaag weer 2 potten najaarscompetitie, zin in!
Moet tegen een dame waar ik 2 jaar geleden nog eens mee gezoend heb, geinig
ik zal binnenkort jou nog eens een keertje wat laten meemaken!quote:Op maandag 30 september 2013 10:37 schreef Norrage het volgende:
![]()
![]()
Jezus wat jij allemaal meemaakt joh
Ik weet zeker dat als ik nu ga spelen dat er 0% kans is op een revaunch, ik ben nog nooit in zo'n slechte vorm geweest als nu. Maar dat moeten we zeker doen!quote:Op maandag 30 september 2013 12:06 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik zal binnenkort jou nog eens een keertje wat laten meemaken!
zin in een revanche?
Ik speel maandag om 18.30uur in de he6. Nog steeds niet helemaal fit en de vorm is ook nog erg ver te zoeken!quote:Op maandag 7 oktober 2013 04:34 schreef Daan2x256 het volgende:
Uitgeloot voor de He7 in hoogland. Zo jammer. Eerste wedstrijd GD7 zondag om 9:00 :-p wat een tijd...
Oei dat is wel jammer.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 21:04 schreef DKkuis het volgende:
Ik speel maandag om 18.30uur in de he6. Nog steeds niet helemaal fit en de vorm is ook nog erg ver te zoeken!
Wedstrijd verplaatst naar morgenavond. Kan er nog niet echt zin in krijgen met dit weer..quote:Op maandag 14 oktober 2013 10:02 schreef Daan2x256 het volgende:
DKkuis succes vanavond.
Gister GD7 in de stromende regen gespeeld om 9:00 uur 's ochtends. Wat koud en nat was het.
Maar wat blijven de banen toch goed in Hoogland ondanks zoveel regen.
Speelde verkorte sets. 6-4 4-6 en supertiebreak gewonnen met 10-8.
Leuke pot. Kwa tennis jammer dat het verkorte sets waren, kwa weer was het fijn om binnen 50 minuten klaar te zijn. Gelijk onder de douche geweest daar.
Nu waarschijnlijk vrijdag weer voor de kwartfinale.
jij hebt op de vrijdagen 4 keer meegespeeld en op de zaterdagen 3 keer, zie ik.quote:Op maandag 14 oktober 2013 23:52 schreef tja77 het volgende:
Zo, vandaag 2 wedstrijden afgewerkt met dit kloteweer. Eerste was 6-1, 6-1. De tweede was 7-5 en 6-3. Toch al gauw 3 uur in de regen staan frotten. Maar vrijdag wel kwartfinale.
Met het herenteam afgelopen vrijdag kampioen geworden (KNLTB) (alles 4-0 en 1 keer 3-1 gewonnen).
Met het mixteam voorlaatste geworden, maar wel lekker getennist.
Niet goed gekeken (of nog niet verwerkt) want afgelopen zaterdag was mijn 4e keer in het mixteam.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 04:49 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
jij hebt op de vrijdagen 4 keer meegespeeld en op de zaterdagen 3 keer, zie ik.
hoe zit het met de dispensatie in de najaarscompetitie? (ik neem aan dat je die hebt)
in het voorjaar moet je in beide competities minimaal 4 keer meespelen om aan de voorwaarden te voldoen, hoe is dat in het najaar bij jou? (kan misschien verschillen per regio/districht)
de pagina heet 'veteranen' trouwens, geldt het alleen voor de 50+ers?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 09:05 schreef Norrage het volgende:
De KNLTB kunnen ze af en toe wel echt afschieten he. Ongelooflijk. Hoe verzinnen ze het! En de argumenten om er op te komen "ze doen het in het proftennis ook"![]()
http://knltb.m16.mailplus(...)ncId=NTq5vXDNL9Hn6dS
Puntje 3 is wel fijn, dan tenminste. ALs ze dat nou ook in alle toernooien doorvoeren![]()
Heb je het stuk überhaupt gelezen? Dan zou je weten dat het voor iedereen wordt ingevoerd.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:42 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
de pagina heet 'veteranen' trouwens, geldt het alleen voor de 50+ers?
Ja ik begon daar ook half aan te twijfelen, maar het is echt universeel....quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:42 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
de pagina heet 'veteranen' trouwens, geldt het alleen voor de 50+ers?
ja joh dat is duidelijk zat, de vraag was ook niet serieus.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 11:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Heb je het stuk überhaupt gelezen? Dan zou je weten dat het voor iedereen wordt ingevoerd.
Dat zou pas onzinnig zijn maar wat een gare nieuwe regel. Maar dit wordt dus niet ingevoerd voor toernooien (of valt dat ook onder de KNLTB competities?)?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:12 schreef R-JL het volgende:
Ik denk dat er met deze regels heel veel spelers gaan bedanken voor de competitie in het voorjaar.
Ik help het je hopen maar waar zien we alle voorstellen waar over gestemd gaat worden in december? Want daar moet dan iets over staan dat er meer teams per baan geaccepteerd mogen worden voor de competitie.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:49 schreef Feestkabouter het volgende:
ik denk overigens wel dat het voor best veel clubs zo is dat ze liever wat meer ruimte/speling in de competitieplanning hebben. in de grote steden zijn flink wat clubs die echt tjokvol zitten, en waar ook niet iedereen die dat wil aan de competitie kan meedoen.
ik ben erg bang voor van wel.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 20:34 schreef Gruisman het volgende:
what the...Ik kan me niet voorstellen dat die plan goed gekeurd gaat worden
Kun je ons ook vertellen wat alle plannen van de KNLTB zijn of is het echt alleen deze drie?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:42 schreef Feestkabouter het volgende:
Ik ben inmiddels in contact met het bestuur van mijn club om als afgevaardigde/gemachtigde naar het jaarcongres te gaan op 23 november (congres is dit najaar ipv de districtsvergaderingen), ik hou jullie op de hoogte want ik ben ook juist op jacht naar meer details en achtergronden.
De dame die ik sprak had het geloof ik over nog 4, maar ik heb inhoudelijk niet verdergevraagd naar de 4e. Klonk ook alsof zij het even niet wist, dus het had geen zin om verder te vragen, plus dat we al hadden afgesproken dat ik vrijdag iemand nog anders ga bellen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:37 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kun je ons ook vertellen wat alle plannen van de KNLTB zijn of is het echt alleen deze drie?
Om de centen zal het niet gaan denk ik. 36 euro per team? Dit gaat bij een beperkt aantal clubs 100 a 200 euro opleveren, dat is geen reden voor zoveel gedoe.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:46 schreef tja77 het volgende:
en er dus ook meer geld in het laatje komt. Of wordt de competitie bijdrage nu ook naar beneden bijgesteld???? Bij onze vereniging is het tijdens de voorjaarscompetitie best vol, maar er kunnen nog wel teams bij. Tijdens najaars- en wintercompetitie is nog plaats zat.
Er zijn maar heel weinig clubs waar er echt geen team meer bij kan. Ze zijn er wel, maar het gros van de clubs kan er nog makkelijk meer teams bij hebben, maar die hebben niet genoeg spelers om al die teams dan vol te krijgen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:47 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
Om de centen zal het niet gaan denk ik. 36 euro per team? Dit gaat bij een beperkt aantal clubs 100 a 200 euro opleveren, dat is geen reden voor zoveel gedoe.
Ik vraag me af bij hoeveel clubs het helemaal vol zit qua competitie, ergens heb ik een vermoeden dat dat wel meevalt.
Ik heb op de KNLTB-site wel eens sheets gezien waarin staat aangegeven hoeveel banen elke club heeft en hoeveel teams ze mogen indelen of hebben ingeschreven of zo, daaruit had ik die conclusie kunnen trekken.......
Ik denk niet dat het te maken heeft met meer teams kwijt kunnen. Je hebt toch een bepaald aantal banen per team nodig. Ze kunnen niet nog minder banen toewijzen aan een team. In dat opzicht levert het te weinig tijd op (denk ik).quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:23 schreef R-JL het volgende:
Gister avond ook onze afgevaardigde, hij had de info zelf pas gister binnen maar was er ook niet helemaal blij mee.
Tevens hebben meerdere competitie teams al bij hem aangegeven er niet mee eens te zijn.
Ik snap het ook niet zo goed waarom ze het doen, om extra teams in te kunnen plannen? zoveel tijd winst zal het niet geven omdat het alleen de dubbels betreft, ik weet niet hoe het bij jullie gaat maar gemiddeld duren de single potjes langer dan de dubbels bij ons.
Misschien dat er maximaal een extra team mee kan doen op een zaterdag.
Met deze regels zullen ze inderdaad extra ruimte creëren, omdat sommige niet eens meer zullen inschrijven.
Om de dagen korter te maken zou kunnen; ik ga in ieder geval competitie spelen voor de gezelligheid, en plan er ook op dag ik vrijwel de hele dag ermee bezig ben, in tegenstelling tot toernooien, waar je vaak na de wedstrijd even een drankje doet en weer op huis aan gaat, tenzij het een super gezellig toernooi is.
Voor de ratings had ik een voorstel gedaan bij de KNLTB:
Zorg ervoor dat een dag van te voren de opstelling en spelers worden ingevoerd op de site, als beide captains dat gedaan hebben er een spelschema word gemaild met actuele sterktes en speelvolgorde.
Dit zou ook kunnen helpen bij de rare najaarscompetitie waar je constant de punten van de duo's moet controleren waar je meestal pas achteraf achter komt.
Dat vind ik ook zo iets raars. Weer iets tactisch waarin je beperkt wordt.quote:In een gemengd dubbelspel moet de speler van hetzelfde geslacht als de serveerder het beslissend punt ontvangen.
Vind dat bij nader inzien ook een gare regel. En als de zwakte van de tegenstander niet uitgebuit mag worden, verander dan de mix helemaalquote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:27 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zo iets raars. Weer iets tactisch waarin je beperkt wordt.
Kortom, als de dames allebei op links staan moeten zij bij 40-40 altijd op rechts serveren en de mannen altijd op links...
je moet het in de voorjaarscompetitie ook controleren bij de enkelspelers, bij de 2 dubbels die een dames- of herenteam speelt, en bij de 2 mixen die een landelijk spelend mixteam speelt. dus eigenlijk krijgt nagenoeg iedereen daar al heel lang mee te maken, tenzij je mixt op zaterdag. als je vergeet op de speelsterkte te letten ben je gewoon slordig bezig en ben je een slechte captain.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 08:23 schreef R-JL het volgende:
Dit zou ook kunnen helpen bij de rare najaarscompetitie waar je constant de punten van de duo's moet controleren waar je meestal pas achteraf achter komt.
Dat klopt ook, maar de 3e nieuwe (nog niet definitieve) regel is dat er voor de single-partijen moet worden uitgegaan van de actuele rating.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:07 schreef opgebaarde het volgende:
Ik dacht dat je naar de speelsterkte op de pasjes moest kijken en niet naar de huidige speelsterktes
Voor de zondag vind ik het ook belachelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:29 schreef Norrage het volgende:
Verander het dan op zondag, daar ik kan ik helemaal inkomen. Maar niet op zaterdag, waar je (vaak ingedeeld in teams van 6) al heel erg weinig speelt.
kom op Nor, als je op zondag gaat mixen weet je zelf dat je 8 partijen moet spelen, dus dat is juist voor de mensen (zoals ik) die graag zo'n lange tennisdag hebben! geen reden om dat in te korten dus.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 10:29 schreef Norrage het volgende:
Verander het dan op zondag, daar ik kan ik helemaal inkomen. Maar niet op zaterdag, waar je (vaak ingedeeld in teams van 6) al heel erg weinig speelt.
Is niet altijd zo.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:07 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
kom op Nor, als je op zondag gaat mixen weet je zelf dat je 8 partijen moet spelen, dus dat is juist voor de mensen (zoals ik) die graag zo'n lange tennisdag hebben! geen reden om dat in te korten dus.
en, correct me if I'm wrong, maar het maakt toch geen donder uit of je zaterdag of zondag in een herenteam (of damesteam) speelt, dat zijn toch evenveel wedstrijden?
ik snap je bericht eigenlijk niet (tenzij je alleen op de 8 partijen van de mix doelde).
heb jij de indruk dat mensen die op zondag spelen meer wedstrijden spelen dan de zaterdagspelers? hoe dat zo?
serieus? geen tikfout?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Is niet altijd zo.
Bij ons spelen de dames en heren een vergelijkbare competitie als de gemengd teams. Dus ook 2 singles en 3 dubbels.
Nee geen tikfout.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 14:58 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
serieus? geen tikfout?
ik ben hier in de regio Utrecht gewend (dacht ik) dat dames- en herenteams 4 singles spelen en 2 dubbels (zowel op zaterdag als op zondag).
maar met 2 singles en 3 dubbels komt ook iedereen 2 keer aan bod, maar speel je in totaal wel een partij minder dus.
dat zou op zich ook een maatregel kunnen zijn: in het hele land dezelfde competities aanbieden, misschien levert dat in een aantal regio's ook al wat lucht op......
Dan kan niet best zijn. Waar kan ik die lezen?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 16:10 schreef Daan2x256 het volgende:
DKkuis staat in het Hoogland Dagblad.
Heb het gevonden. Niet best inderdaad😞.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 19:13 schreef DKkuis het volgende:
[..]
Dan kan niet best zijn. Waar kan ik die lezen?
Ik had het alleen over zondag mix jaquote:Op donderdag 17 oktober 2013 12:07 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
kom op Nor, als je op zondag gaat mixen weet je zelf dat je 8 partijen moet spelen, dus dat is juist voor de mensen (zoals ik) die graag zo'n lange tennisdag hebben! geen reden om dat in te korten dus.
en, correct me if I'm wrong, maar het maakt toch geen donder uit of je zaterdag of zondag in een herenteam (of damesteam) speelt, dat zijn toch evenveel wedstrijden?
ik snap je bericht eigenlijk niet (tenzij je alleen op de 8 partijen van de mix doelde).
heb jij de indruk dat mensen die op zondag spelen meer wedstrijden spelen dan de zaterdagspelers? hoe dat zo?
quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:20 schreef Komakie het volgende:
http://www.tennis.nl/nieu(...)mogelijk-op-de-schop
Onderaan staat een link om je stem uit te brengen voor of tegen de plannen.
Op dit moment: 118 voor, 724 tegen.
quote:We realiseren ons dat eventuele aanpassingen van het Competitie Reglement als ingrijpend kunnen worden ervaren. Toch hopen we met dit project aan de wensen van veel competitiespelers tegemoet te komen zodat we het competitieaanbod van de KNLTB toekomstbestendig maken.
En die wensen zijn???quote:Op donderdag 17 oktober 2013 23:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als de KNLTB zich ondertussen niet gaat onthouden van deze keuze, zijn ze echt achterlijk...Zal me niet verbazen als deze poll op 200 voor 5000 tegen gaat eindigen ofzo.
Maar de KNLTB komt net met een statement naar buiten dat ze "hopen" dat iedereen het maar gaat slikken
[..]![]()
hmmm kan het niet vinden... maar goed.quote:
En het stukje van Norrage:quote:Om ervoor te zorgen dat alle competitievormen blijven aansluiten bij de veranderende wensen van onze leden wordt in 2014 gestart met het project 'Tenniscompetitie nieuwe stijl'.
In dit project wordt het volledige competitieaanbod tegen het licht gehouden, en getoetst op aspecten als duur, perioden, doelgroepen en maatschappelijke ontwikkelingen op het gebied van werken, leven en recreëren. Daarnaast worden de uitkomsten van diverse leden- en expertonderzoeken gebruikt om eventuele wijzigingen in het competitiereglement voor te bereiden. Vooruitlopend op dit project liggen in december 2013 drie wijzigingen van het Competitie Reglement 2014 ter goedkeuring voor aan de Ledenraad.
Ok dus je gaat in 2014 een onderzoek starten naar de wensen en ervaringen van competitiespelers. Perfect!quote:We realiseren ons dat eventuele aanpassingen van het Competitie Reglement als ingrijpend kunnen worden ervaren. Toch hopen we met dit project aan de wensen van veel competitiespelers tegemoet te komen zodat we het competitieaanbod van de KNLTB toekomstbestendig maken.
En dan zal een groot deel van die 140 ja-stemmers 60 jaar of ouder zijn, en een groot deel zal partner zijn van iemand die competitie speelt. Kutregels zijn het.quote:
quote:
toevallig net die 160 60-plussers die op internet zittenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dan zal een groot deel van die 140 ja-stemmers 60 jaar of ouder zijn
dat is zo, wat bekend is is veilig (zelfs als dat niet fijn is). maar daarmee is niet gezegd dat dat in deze kwestie ook meespeelt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nu is het natuurlijk bekend dat mensen over het algemeen tegen veranderingen zijn
Mensen die iets als negatief ervaren zullen inderdaad eerder klagen dan mensen die tevreden zijn, maar bezoekers van een website lezen het stukje en kunnen aan de hand daar van stemmen. Iets wat 2 klikjes is. Dat zullen de positief gestemde mensen heus wel doen. Feit dat het verschil nog steeds zo groot is vind ik wel tekenend.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:52 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
dat is zo, wat bekend is is veilig (zelfs als dat niet fijn is). maar daarmee is niet gezegd dat dat in deze kwestie ook meespeelt.
een ander psychologisch effect speelt wel mee: er spelen 10duizenden mensen competitie, natuurlijk komen daar een paar honderd klachten uit....... maar de mens is geneigd om het negatieve sterker te benadrukken dan het positieve, dus bij de KNLTB komen er in woorden meer negatieve berichten binnen dan positieve. de positieve berichten zitten hem in de vele mensen die ondanks/dankzij de huidige regels jaar na jaar blijven meedoen........ en het is maar de vraag of de afweging positieve signalen vs negatieve signalen eerlijk wordt gedaan.
stel het je iets kleiner voor, dan is het beter te visualiseren: als er bij een club een handvol mensen blijft roepen dat er dingen anders moeten, zal een bestuur toch blijven nadenken over wat ze moeten veranderen, en natuurlijk zal daarbij worden gedacht aan wat de consequenties zijn voor de mensen die NIET roepen om verandering, maar die consequenties worden altijd te klein ingeschat. weegt het voordeel voor de paar klagers op tegen het balen van de mensen die tevreden waren? in mijn ogen vaak niet. in zo'n situatie is het argument dat ze iedereen tevreden willen houden niet valide, de opoffering voor de anderen is te groot.
ik heb het niet over dat stemmen, maar over de signalen die het bestuur van de KNLTB kreeg in de afgelopen tijd, en waarop ze de plannen hebben gebaseerd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 14:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Mensen die iets als negatief ervaren zullen inderdaad eerder klagen dan mensen die tevreden zijn, maar bezoekers van een website lezen het stukje en kunnen aan de hand daar van stemmen. Iets wat 2 klikjes is. Dat zullen de positief gestemde mensen heus wel doen. Feit dat het verschil nog steeds zo groot is vind ik wel tekenend.
Ik begon ook over de signalen in de vorm van reacties, daarna pas over de stemmen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 15:40 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik heb het niet over dat stemmen, maar over de signalen die het bestuur van de KNLTB kreeg in de afgelopen tijd, en waarop ze de plannen hebben gebaseerd.
Het is niet gekoppeld aan de KNLTB, maar het wordt wel door de KNLTB aanbevolen. Ze hebben daarnaast nog wat samenwerkingen met de KNLTB dus het is niet iets wat totaal los staat van elkaar. Ondanks dat het een zelfstandig orgaan is.quote:wat betreft tennis.nl : ik heb geen enkel idee in hoeverre die site wel of niet gelieerd is aan de KNLTB, en we hebben dus ook totaal geen idee hoeveel waarde de KNLTB aan de uitslag van de stemming zal hechten. ik hoop veel, maar ik verwacht weinig.
Ik vind het stukje op tennis.nl niet erg gekleurd? Ik vind het voornamelijk informatief.quote:en de psychologische kant: dit is nu ook weer zo'n stemming waarop de tegenstanders meer geprikkeld zullen zijn om te stemmen, dan de voorstanders. dat heeft o.a. te maken met de verre van neutrale manier waarop het voorstel wordt gepresenteerd. in de politiek werkt dat wel anders, daar willen mensen vaak juist verandering.
Nou het is dubbel. En ik bedoel het niet alleen in de tekst op tennis.nl, maar in meer communicatie van de KNLTB.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 16:17 schreef Komakie het volgende:
Ik vind het stukje op tennis.nl niet erg gekleurd? Ik vind het voornamelijk informatief.
Verschil met de politiek is dat de media veel meer aandacht besteed aan de negatieve kant dan aan de positieve.
Als Joris de zwakkere is, dan gaat het heel lastig worden. Joris heeft onlangs van mijn oude dubbelmaatje gewonnen, en dat is mij de laatste jaren niet meer gelukt. Tevens van de week paar keer kramp in mijn kuit gehad, niks ernstigs, maar zonet en gisteren schoot het er behoorlijk in.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:37 schreef Feestkabouter het volgende:
Zet em op Tja!
Alles op Joris, dat is de zwakkere
Haha, je hebt je er goed in verdiept. Maatje van mij staat nu halve finale HE5 te spelen, jochie is 15, maar wat een baasje wordt dat. Binnekort contractueel vastleggen voor de competitie.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:42 schreef Feestkabouter het volgende:
Oh grappig, zie ik nu pas: degene waar Jeffrey nu de finale tegen speelt, is degene waar Joris zijn eerste ronde HE5 van heeft verloren. Dus Joris kan Jeffrey tips geven.
En Jeffrey heeft qua cijfers makkelijker gewonnen van Joris dan die andere knakker dat deed....... dus wellicht is Jeffrey als ongeplaatste finalist toch een beetje meer kanshebber dan zijn als 2e geplaatste opponent.
jij weet toch als geen ander hoe goed ik kan zoeken als het om tennis gaat!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Haha, je hebt je er goed in verdiept.
Heeft verloren helaasquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:24 schreef Feestkabouter het volgende:
en als Bart die halve finale wint mag ie meteen om 14.00 de finale.......... lekker planning daaro!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |