SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kun je alle aanbiedingen zien van de laatste hunts:
(11 augustus 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-11-augustus-2011/
(1 december 2011) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-1-december-2011/
(29 februari 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-februari-2012/
(21 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-21-mei-2012/
(22 mei 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-22-mei-2012/
(18 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-18-september-2012/
(19 september 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-19-september-2012/
(15 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-15-november-2012/
(16 november 2012) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-16-november-2012/
(27 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-27-februari-2013/
(28 februari 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-28-februari-2013/
(29 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-29-mei-2013/
(30 mei 2013) : http://nl-nl.forum.ibood.com/hunt-30-mei-2013/
Tips!
- Registreer je van te voren en zorg dat je ingelogd bent om sneller door de betalingsprocedure heen te lopen!
- Houd je Rabobank Reader / TAN Codes of dergelijke bij de hand.
- Gebruik deze website om een belletje te horen zodra er een nieuwe aanbieding is: Klik
- De chat: Klik
Top users in de SC-
essnhills - bambino - Jimbo - Karina - Geflipte_Koelkast - Melleyn -
Xeor - RockieJJ - tralalala - renn - OhNoes - Ceviche - Stuart
BAM! Dat zijn ze dan onze doldwaze SC-userts.
Wie komen hier ook wel eens?!
EDMAN- - LompeHork - Lyza666 - sinterklaaskapoentje - GekkePoes - Pino112 -
johannes_vermeer - OverRated - Marco001 - Maraca - rickyszz - Tjacka - S95Sedan -
Nizno - wolfrolf - Piger - Myraela - Onufriev - So_Surreal - Sheffield - Waffle - jeroendh -
Deze OP is hier te vinden!
http://wiki.fok.nl/index.php/IBood_Hunt_SCNiet altijd serieus
Zat er net aan te denkenquote:
Ach, die cinderella kussens liggen heerlijk, als ik mn dekbed een keer moet vervangen wacht ik wel even de hunt af om zo'n ding aan te schaffen hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:29 schreef ejfaar het volgende:
En toch zullen er mensen zijn die al die onzin kopen
Waar staat dat je hoofd erin moet? je moet een filmpje sturen met de tekst die je zegt, staat niet dat je in beeld moet zijn toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:31 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Zat er net aan te denken, maar neem aan dat dat filmpje later gepost wordt indien je wint? Hoef niet met m'n kop op internet
dat zou je wel denken eigenlijk dat je dat zelf even aankondigt met je face erop.. denk ik danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Waar staat dat je hoofd erin moet? je moet een filmpje sturen met de tekst die je zegt, staat niet dat je in beeld moet zijn toch?
als je wil winnen idd welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:32 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
dat zou je wel denken eigenlijk dat je dat zelf even aankondigt met je face erop.. denk ik dan
Werkzequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:34 schreef essnhills het volgende:
Maar goed mensen, ik moet er vandoor anders kom ik te laat op werktot vanavond waarschijnlijk
laaatersssquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:34 schreef essnhills het volgende:
Maar goed mensen, ik moet er vandoor anders kom ik te laat op werktot vanavond waarschijnlijk
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:34 schreef essnhills het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:31 schreef Onnoman het volgende:
ik wil best zo'n grote dekbed kopen.. maar wie wil er met mij dan onder liggen?
i've seen this beforequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
Maakt weinig verschil momenteel. Als ik ze naast elkaar zet op mijn monitoren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:38 schreef EDMAN- het volgende:
Heb het idee dat de ibood site sneller is dan 1dk. Kan iemand dit ontkrachten?
Geluidjes zijn idd nice.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:40 schreef EDMAN- het volgende:
naja zal wel goedkomen dan. geluidje van 1dk + percentage blijven handig
Weer een NASquote:
Ik herkende het ook alleen maar omdat ik dit merk hebquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:42 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Gvd. Het heet ook elke keer anders he
Is wel een 2012 modelquote:
Hmm, ja ik laat het toch voorbij gaan. Zou niet weten wat ik er mee moet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik herkende het ook alleen maar omdat ik dit merk heb
nee, want de limburgse versie was eerderquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:42 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ich hub 2 hoare op de boorsj..
is van: ??
haha, maar het trekt op hetzelfde?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, want de limburgse versie was eerder
en de duitse nog eerder
Nou ik heb er eentje, maar ik dacht ik zeg het er bij. Wil niet zeggen dat ie niet goed genoeg is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niets is goed genoeg voor jou he.
dat wel jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:44 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
haha, maar het trekt op hetzelfde?
waarom gaat die dan zo langzaamquote:
Omdat het wel 260 euro is dat je in een keer uitgeeft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom gaat die dan zo langzaam
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
Bij het toetertje kijk ik elke keer even, sjongejonge WEER die SSD
nee nee, dit is de 180, is weer totaal andersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:47 schreef Karina het volgende:
Bij het toetertje kijk ik elke keer even, sjongejonge WEER die SSD
Voor mij is het allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee nee, dit is de 180, is weer totaal anders
Hahaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:48 schreef themole het volgende:
Best getest in oktober 2009........................
dit dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij is het allemaal hetzelfde
Haha iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:48 schreef themole het volgende:
Best getest in oktober 2009........................
ja, voor mij is het ook allemaal niet boeiend.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor mij is het allemaal hetzelfde
yuuuup, same here. Story of my hunt lifequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zult zien dat de leuke dingen komen als ik zometeen in bespreking zit
ik was net de was aan het doen. Was ook bang dat er leuke dingen kwamenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, voor mij is het ook allemaal niet boeiend.
je zult zien dat de leuke dingen komen als ik zometeen in bespreking zit
ja maar 330 euro voor een stofzuiger vind ik toch ect te veelquote:
heb ik niks aan, die dingen kunnen geen traplopenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:54 schreef mcduff het volgende:
Je kan beter een robotstofzuiger nemen, hoef je zelf niks meer te doen
Die kwam vorige keer ook voorbij, maar die zijn ook best duur.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:54 schreef mcduff het volgende:
vriendin heeft een best dure gekocht, kut ding. Er blijft nog zoveel liggen en maakt lawaaiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:54 schreef mcduff het volgende:
moet ze maar kwaliteit kopenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:54 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
vriendin heeft een best dure gekocht, kut ding. Er blijft nog zoveel liggen en maakt lawaai
was grapjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:56 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ding staat zeer hoog aangeschreven
nou, wat jij zei zei ik namelijk ook tegen haarquote:
een kermisgrijperquote:
wel 5 euro verzend kostenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
the grabber. Als die 5 euro was kocht ik hem.
Ja maar een tientje heb ik er dan ook wel voor over. Maar nu is het me net teveel voor de 'heb'.quote:
quote:Iedere dag gebeurt het weer. De onvermijdelijke vraag: “Mam, mag ik een snoepje?” Voortaan hoef je niet meer de boeman te zijn en nee te verkopen aan de kinderen. Met de Candy Grabber maak je van dit dagelijkse ritueel een uitdagend spel. Het antwoord op de vraag is nu niet meer “Nee”, maar “Veel succes schat”. Wie weet raken ze er wel zo getraind in, dat het je ook nog eens de nodige euro’s bespaart als de echte kermis weer langs komt. De Candy Grabber werkt met de bijgeleverde muntjes, maar ook als je er echt geld in gooit!
is het ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:59 schreef EDMAN- het volgende:
Collega komt overigens helemaal klaar van het woord Dyson. Beste stofzuiger ooit blijkbaar
Dat mag, in de avond.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:01 schreef draadstalig het volgende:
Tot 100 kilo.. Mooi je vrouw op aanstarten dus..
Kut hunt. ik wil boxen zien. BOXEN ZIEN ZEG IK JE!!!
Gezien de adviesprijs dacht ik dat ook. 30 euro is al goedkoop volgens mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:02 schreef gianni61 het volgende:
hmm, niet duur voor een workmate. eigenlijk wel heel goedkoop. zou bijna zeggen dat het rommel is
Het is dat ik er geen nodig hebquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:04 schreef gianni61 het volgende:
Werkblad (600 mm lang, breedte tot max. 350 mm, werkhoogte ca. 790 mm)
ah, vandaar. hij is gemaakt voor kabouters
toch maar niet bestellen
15 paarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:07 schreef Karina het volgende:
Nou jongens grijp je kans, sokken, heel veel sokken
bij de zeeman kosten ze hetzelfde en hoef je geen verzendkosten te betalenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:07 schreef Karina het volgende:
Nou jongens grijp je kans, sokken, heel veel sokken
+ betere kwaliteit, geloof mequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij de zeeman kosten ze hetzelfde en hoef je geen verzendkosten te betalen
ruim voldoende voor 2 wekenquote:
`kudt ambtenaarquote:
toevallig heb ik exact dezelfde pierre cardin er ooit gekocht.quote:
kwaliteitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toevallig heb ik exact dezelfde pierre cardin er ooit gekocht.
na 3x dragen kapot
Ja, ik bedenk me dat ik wel meer dan 15 paar hebquote:
dat had ik dus met die onderbroekenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na 3x dragen kapot
Nou dure merken zegt dus ook helemaal niksquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
na 3x dragen kapot
dat klinkt duur, maar is rommel hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dure merken zegt dus ook helemaal niksIk hoop sokken gewoon bij de Hema.
Sokken hema/v&d. onderbroeken wel goed merk en merk daar echt wel kwaliteitsverschil inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ook, ook nog een voorraad die ik nog nooit heb aan gehadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik bedenk me dat ik wel meer dan 15 paar heb
Ja blijkbaar. Pierre Cardin is wel haute couture maar sokken maken kan hij dus nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:09 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
dat klinkt duur, maar is rommel hoor
is het een duur merk dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
[..]
o dat wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Pierre Cardin is wel haute couture
deze man weetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:10 schreef EDMAN- het volgende:
Hoe triest Bjorn Borg ook is, die dingen gaan jaren mee
ik ken het alleen van de sokken, onderbroeken en goedkope hemden bij de makroquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Pierre Cardin is een bekende ontwerper.
Ik vind sokken wassen vreselijk...of tenminste het ophangen. Dus ik wacht altijd tot er veel vuil zijn en dan doe ik ze in de drogerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook, ook nog een voorraad die ik nog nooit heb aan gehad
als een paar kapot is wordt er weer een nieuw paar uit die voorraad gepakt
Bjorn Borgquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:10 schreef EDMAN- het volgende:
Hoe triest Bjorn Borg ook is, die dingen gaan jaren mee
Sowiesoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind sokken wassen vreselijk...of tenminste het ophangen. Dus ik wacht altijd tot er veel vuil zijn en dan doe ik ze in de droger
ik doe sokken ook in de droger. behalve de dure sportsokkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vind sokken wassen vreselijk...of tenminste het ophangen. Dus ik wacht altijd tot er veel vuil zijn en dan doe ik ze in de droger
geloof me, probeer het eens uit. Heb er eens een aantal gekocht, aanbieding, en die heb ik nu al een hele tijd en zitten en lijken zo goed als nieuwquote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pierre_Cardinquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken het alleen van de sokken, onderbroeken en goedkope hemden bij de makro
staat niks over sokkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pierre_Cardin
Hij schnabbelt zeker wat bij
Actionquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:13 schreef themole het volgende:
Ik loop wel naar de hema toe voor een paar sokken.
Ja, ik zag bij de Hans Anders ook monturen van Pierre Cardin....het is crisis hèquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pierre_Cardin
Hij schnabbelt zeker wat bij
Ik heb daar ook boxers van, zijn super wel. Maar het merk vind ik gewoon pauper.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:12 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
geloof me, probeer het eens uit. Heb er eens een aantal gekocht, aanbieding, en die heb ik nu al een hele tijd en zitten en lijken zo goed als nieuw
dat ook jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik zag bij de Hans Anders ook monturen van Pierre Cardin....het is crisis hè
Vandaar dat ik zei 'hoe triest Bjorn Borg ook is..'quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:15 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb daar ook boxers van, zijn super wel. Maar het merk vind ik gewoon pauper.
Hij heeft wel gelijk.quote:
Gewoon je broek wel ophalen, dan ziet niemand hetquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:17 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Vandaar dat ik zei 'hoe triest Bjorn Borg ook is..'
maar wel heel sterk, waterdicht en oplaadbaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:16 schreef Uccie het volgende:
En zaklamp...nou heb ik er geen verstand van, maar dit moet toch goedkoper kunnen bij de Action
Doe ik serieus! Ik haat dat soort figuren. Ooit in kreta (ja Chersonissosquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon je broek wel ophalen, dan ziet niemand het
doe ik ook altijd hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Doe ik serieus! Ik haat dat soort figuren. Ooit in kreta (ja Chersonissos!! ) op vakantie, terwijl dat dus net in was. IEDEREEN liep in zn zwembroek met Bjorn Borg eronder tot de navel opgetrokken. Schaam je.
Ik krijg bij 1dk de melding dat ze met middagonderhoud bezig zijnquote:
ik snap sowieso niet waarom je een onderbroek onder je zwembroek zou doenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Doe ik serieus! Ik haat dat soort figuren. Ooit in kreta (ja Chersonissos!! ) op vakantie, terwijl dat dus net in was. IEDEREEN liep in zn zwembroek met Bjorn Borg eronder tot de navel opgetrokken. Schaam je.
Bad gatewayquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:18 schreef themole het volgende:
[..]
Dat is gefixed bij de volgende deal.
dat dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik snap sowieso niet waarom je een onderbroek onder je zwembroek zou doen
is chill manquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er chill aan?quote:
Oh god niet dit weer he? En niet hier aub.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
Ah nu is ie weer goed, soundbar, wat je ermee moet, geen idee
Daar ging ik wel vanuit dat je dat deedquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:18 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
uit protest liep ik in mn blote sjarrel
zou zoiets ook niet zo snel online kopen aangezien je niet weet of er mooi geluid uit komtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:19 schreef Karina het volgende:
Ah nu is ie weer goed, soundbar, wat je ermee moet, geen idee
heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh god niet dit weer he? En niet hier aub.
vind ik niet prettig... als je zwembroek afzakt enz als je het bad uitgaatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er chill aan?
gewoon lekker los laten hangen
oke, ik zal zwijgenquote:
Ik heb anders altijd een bouwvakkersdecolete, no matter hoe hoog ik de zwembroek optrek of hoe strak ik de touwtjes doe.. Bij mij zou je dus blij zijn als ik er een onderbroek onderaan heb.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef Karina het volgende:
maar serieus, waarvoor zijn die soundbars? Dat is in plaats van boxen?
denk het wel jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef Karina het volgende:
Yupquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef Karina het volgende:
sssstquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb anders altijd een bouwvakkersdecolete, no matter hoe hoog ik de zwembroek optrek of hoe strak ik de touwtjes doe.. Bij mij zou je dus blij zijn als ik er een onderbroek onderaan heb.
quote:
quote:
Ejjj marcoquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik heb anders altijd een bouwvakkersdecolete, no matter hoe hoog ik de zwembroek optrek of hoe strak ik de touwtjes doe.. Bij mij zou je dus blij zijn als ik er een onderbroek onderaan heb.
Om het brakke geluid van je flattv wat op te pimpen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:22 schreef Karina het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
goeie vraag, durf ik ook niet te zeggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:23 schreef ejfaar het volgende:
serieus vraagje.. Je moet altijd snel genoeg zijn voor ibood iets aan jou toekent zeg maar, maar is het al toegekend als je naar het betaalscherm gaat en wordt dit definitief bij betaling, of kan het zijn dat je bezig bent met betalen en dat ibood dan alsnog zegt dat het uitverkocht is?
cursusje doenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:24 schreef Vleuver het volgende:
Ik heb morgen theorie examen auto dus eigenlijk zou ik nu wat anders moeten doen..
melleynquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:24 schreef Melleyn het volgende:
Kut hunt steeds op dagen dat ik moet werken![]()
ik zou er m'n weekend toch niet voor opgeven eigenlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:24 schreef Melleyn het volgende:
hup, mond wassenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:24 schreef Melleyn het volgende:
dit jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ik zou er m'n weekend toch niet voor opgeven eigenlijk
Ik koop nooit ietsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:23 schreef ejfaar het volgende:
serieus vraagje.. Je moet altijd snel genoeg zijn voor ibood iets aan jou toekent zeg maar, maar is het al toegekend als je naar het betaalscherm gaat en wordt dit definitief bij betaling, of kan het zijn dat je bezig bent met betalen en dat ibood dan alsnog zegt dat het uitverkocht is?
Maandag en dinsdag ben ik vrijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:25 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ik zou er m'n weekend toch niet voor opgeven eigenlijk
heb je nog nooit iets gekocht?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik koop nooit ietsIk zit hier voo rhet topic en eventueel spongebobtosti.
Melleyn long time no seequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:24 schreef Melleyn het volgende:
ik alleen buiten de hunts eigenlijkquote:
ook geen box dus? Waarom niet in hunts dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik alleen buiten de hunts eigenlijk
Die boxen zijn lastig verkrijgbaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:27 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ook geen box dus? Waarom niet in hunts dan?
De kussens heb ik gekocht, maar die waren niet zo snel weg dus dan heb je geen probleem met snel moeten zijn.quote:
quote:
das waarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:27 schreef Karina het volgende:
[..]
De kussens heb ik gekocht, maar die waren niet zo snel weg dus dan heb je geen probleem met snel moeten zijn.
Vertel mij wat, heb bijna nog niet kunnen hunten i.v.m. werk ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:27 schreef Melleyn het volgende:
[..]![]()
![]()
Die hunt is de afgelopen paar keer steeds op woensdag en donderdag geweest, daar heb ik toch niks aan
niet gelukt de vorige keer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:27 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ook geen box dus? Waarom niet in hunts dan?
Altijdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:28 schreef ejfaar het volgende:
[..]
das waarmaar je hunt wel altijd mee?
Tuurlijk. Voor die 15 euro laat ik het niet liggen. Jij ook?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Haai Karina![]()
Heb je het nieuwe boodschappenpakket nog besteld?
Het is dat ik nu ziek thuis lig op de bank met mijn laptop, anders mis ik ze ook steeds en dan denk ik er 's avonds niet aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet gelukt de vorige keer.
en ik kan niet altijd de hunts volgen, dus de dingen die ik wil mis ik vaak
ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Vleuver het volgende:
Je kan toch altijd je order cancelen?
het is dat ik nu vrij heb en toevallig het gewone dagaanbiedingtopic eens besloot te openen en de hunt tegenkwamquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is dat ik nu ziek thuis lig op de bank met mijn laptop, anders mis ik ze ook steeds en dan denk ik er 's avonds niet aan.
Jup. Heb hem alleen nog niet binnen. 19de besteld dus zal vast niet lang meer durenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk. Voor die 15 euro laat ik het niet liggen. Jij ook?
oke, als ik straks in bespreking zit, volg jij dan of er een smartphone en een boorhamer voor me langskomen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is dat ik nu ziek thuis lig op de bank met mijn laptop, anders mis ik ze ook steeds en dan denk ik er 's avonds niet aan.
Bij mij duurt het altijd lang voordat hij binnen is. Ik zit zeker een beetje buiten de route of zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:30 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Jup. Heb hem alleen nog niet binnen. 19de besteld dus zal vast niet lang meer duren
wat voor smartphone?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, als ik straks in bespreking zit, volg jij dan of er een smartphone en een boorhamer voor me langskomen?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah als het nou nog droge witte was...
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, als ik straks in bespreking zit, volg jij dan of er een smartphone en een boorhamer voor me langskomen?
winter komt er weer aanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Rode drink ik meer in de winterNu liever witte.
Alvast voor je voorraad , het loopt niet weg tochquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Rode drink ik meer in de winterNu liever witte.
dat is het risico iddquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar ik koop dan liever eerst 1 fles, straks vind ik deze niet lekker. Zonde.
Nee vooral met rode moet het wel een beetje smaken. Droge witte is meestal wel te drinken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:33 schreef EDMAN- het volgende:
maar ach, als er maar alcohol in zit toch?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:31 schreef Uccie het volgende:
[..]ja en dan...je werk bellen en zeggen dat er een noodgeval is, je cavia heeft een vliegtuigongeluk gehad?
Het is ook een duopack.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:35 schreef ejfaar het volgende:
gisteravond kreeg je 2 pakketjes nanobals voor dezelfde prijs
Dit is toch ook een duopack.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:35 schreef ejfaar het volgende:
gisteravond kreeg je 2 pakketjes nanobals voor dezelfde prijs
quote:
kunt er best leuke dingen mee maken. kijk maar op youtubequote:
450 mogelijkheden. Echt fantastischquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunt er best leuke dingen mee maken. kijk maar op youtube
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:36 schreef Melleyn het volgende:
Nou ik ga maar weer aan het werk. Hunt ze allemaal![]()
Oh ja ziet er wel grappig uit...maar ja met dat vogeltuig van mijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kunt er best leuke dingen mee maken. kijk maar op youtube
ik moet zo echt even eten halen, blijf dan goed oplettenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:38 schreef Karina het volgende:
Ik durf nu niet meer even snel iets te gaan doen, zometeen komt de box nog.
zijn je vogels sterk genoeg om die balletjes los te krijgen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ja ziet er wel grappig uit...maar ja met dat vogeltuig van mijvind ik die dingen overal door het huis
Ik heb net even heel snel gegeten. Maar ik moet nog verder met waar ik toenstraks aan was begonnen, beetje schoonmakenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:39 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
ik moet zo echt even eten halen, blijf dan goed opletten
Met z''n tweeen wel denk ik, als ze maar het idee hebben dat het sloopbaar is gaan ze er wel voorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn je vogels sterk genoeg om die balletjes los te krijgen?
wat een hooligans zijn het ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met z''n tweeen wel denk ik, als ze maar het idee hebben dat het sloopbaar is gaan ze er wel voor
ik heb net ook snel weer naar de wasmachine gerendquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:38 schreef Karina het volgende:
Ik durf nu niet meer even snel iets te gaan doen, zometeen komt de box nog.
Ik moet dus echt even de deur uitquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb net even heel snel gegeten. Maar ik moet nog verder met waar ik toenstraks aan was begonnen, beetje schoonmaken
Ja, zo noemt mijn moeder ze dan ook altijd, The Hooligans. Zij heeft hele nette opgevoede vogels die dat niet doen.quote:
En als hij komt dan heb je hem hoogst waarschijnlijk niet eens omdat het te snel gaatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
ik heb net ook snel weer naar de wasmachine gerend
inderdaadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
En als hij komt dan heb je hem hoogst waarschijnlijk niet eens omdat het te snel gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, nu moet je een filmpje makenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:43 schreef Karina het volgende:
Ze hebben deze keer niet de 'zoek de box' aktie (die overigens wel nogal kansloos was).
gewoon een box kopen was ook kansloos.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:43 schreef Karina het volgende:
Ze hebben deze keer niet de 'zoek de box' aktie (die overigens wel nogal kansloos was).
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:43 schreef ejfaar het volgende:
[..]
inderdaadhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de ipad ben je vast niet zo snel gok ik.
Ja klopt ik zag dat vakje niet eens en werd er meteen uitgegooid.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gewoon een box kopen was ook kansloos.
kreeg je zo'n vak in beeld waar je op moest klikken. en daarbij hing alles zich op
niet supersnel, maarja beter dan niksquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef Karina het volgende:
[..]
hahaOp de ipad ben je vast niet zo snel gok ik.
ik wel, maar ik klikte er op en kreeg melding dat ik er naast geklikt hadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja klopt ik zag dat vakje niet eens en werd er meteen uitgegooid.
Is ook zo, beetje mazzel zit er ook wel bij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef ejfaar het volgende:
[..]
niet supersnel, maarja beter dan niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |