abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130567254
Kwisted, gefeli nog! *O*

En kim, gads. Dat verwacht je dan niet meer he :( Weten ze wat er aan de hand was met de baby?
Lotte!
Noah!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:29:42 #77
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130567486
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Linda2205 het volgende:
Kwisted, gefeli nog! *O*

En kim, gads. Dat verwacht je dan niet meer he :( Weten ze wat er aan de hand was met de baby?
Nee, of in ieder geval: ik weet het niet. De schrik zit r wel even goed in inderdaad. Denk je die eerste 3 maanden een soort veiligheid verworven te hebben en dan dit :{. En dan ook nog moeten bevallen :'(. Hartverscheurend vind ik het.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:30:07 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130567500
Linda mooie foto's O+. Ik heb elke controle wel een echo zo houden ze het wel in de gaten denk ik.

Kim wat naar voor die vrienden ;(
pi_130567558
Wupwup doe je rustig aan met verhuizen?
Linda 2 meisjes O+
Kimp wat schrikken zeg :{
Klaproos een goed echo!

En al die ik vergeten ben sorry O-)

Hier een drukke dag achter de rug met een uitstapje naar de kinderboerderij/speeltuin en s middags maag het bos waar J lekker met z'n loopfiets over de crossbaan kan!
(Tussendoor wel getracht een dutje te doen, niet helemaal gelukt, wel gerust)
In m'n buik alles nog rustig. Morgen komt de vk om nog een keer te strippen, maar ik ben nu op een punt dat ik niet meer geloof dat de bevalling zelf begint voor vrijdag. Zou ik jammer vinden maar heb me er ook al wel bij neer gelegd dat dat zo is.
pi_130567632
Hillie wellicht geeft die berustig wel het nodige zetje. Ik hoop het voor je.

Hier zijn de kozijnen klaar dus ik krijg weer wat rust in mijn hoofd *O* is aan mijn bloeddruk nog niet te zien. Maar he niet alles kan in 1x he.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:34:48 #81
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130567724
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:16 schreef Kwisted het volgende:

Volgende week de 1e afspraak gepland bij de vk. Leuk!
Ik hoop zo dat de zwangerschap goed blijft gaan. Ik ben pas echt gerust als ik een hartje heb gezien/gehoord.
T voelt nu nog heel onwerkelijk allemaal!
Herkenbaar. Vind die eerste tijd maar lastig. Voel me lamlendig, moe en bij vlagen erg misselijk, maar het voelt nog zo onzeker door eerdere miskraam en feit dat ik me bij de zwagerschap van peuter heel anders voelde (flink ziek, constant overgeven). Bleh dus :{ Kan pas genieten als ik een kloppend hartje heb gezien denk ik, nu durf ik dat nog niet...

En ik moet nog even wennen aan alle mensen hier. Heb nog niet helemaal op een rijtje wie jullie allemaal zijn er wat er bij jullie speelt :7 Maar kom uiteindelijk wel sociaal meeposten hier ;)
Oude (on)bekende.
pi_130567798
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:34 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Herkenbaar. Vind die eerste tijd maar lastig. Voel me lamlendig, moe en bij vlagen erg misselijk, maar het voelt nog zo onzeker door eerdere miskraam en feit dat ik me bij de zwagerschap van peuter heel anders voelde (flink ziek, constant overgeven). Bleh dus :{ Kan pas genieten als ik een kloppend hartje heb gezien denk ik, nu durf ik dat nog niet...

En ik moet nog even wennen aan alle mensen hier. Heb nog niet helemaal op een rijtje wie jullie allemaal zijn er wat er bij jullie speelt :7 Maar kom uiteindelijk wel sociaal meeposten hier ;)
volgens mij hebben wij eerder samen gepost. Maar dat weet ik niet meer heel zeker.
Van wanneer is je oudste?
pi_130568645
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

volgens mij hebben wij eerder samen gepost. Maar dat weet ik niet meer heel zeker.
Van wanneer is je oudste?
Musje heeft een datumtweeling met mijnesen O+
Dus daar heb je idd ook mee samen gepost twee jaar terug :Y
pi_130569124
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:51 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Musje heeft een datumtweeling met mijnesen O+
Dus daar heb je idd ook mee samen gepost twee jaar terug :Y
Sinds de lijstjes weg zijn weet ik het gewoon echt niet meer he.
pi_130569987
Mevr mus, herkenbaar. Ik heb voor F een hele vroege miskraam gehad. Maar daardoor is t besef nu groot dat het dus nog mis kan gaan. T zal vast wel snel overgaan, maar n kloppend hartje is zo'n geruststelling! Daarna zou ik t ook aan iedereen al willen vertellen.

Ik moet hier ook wat meer lezen om iedereen een beetje te leren kennen :)
pi_130570384
Oh en wat ik ook nog wilde zeggen mus is dat ik me ook anders voel dan bij mn eerste zwangerschap. Dat helpt ook niet om vertrouwen op te bouwen. Ik mis de gevoelige borsten en de avondmisselijkheid.
Maar waarschijnlijk wil ik al teveel te vroeg. Niet dat ik echt zit te wachten op misselijkheid :P

hebben misschien meer mensen dat dat de 2e zwangerschap anders was?

Misschien krijg ik dit keer gewoon wel een jongetje en maakt dat t verschil :D
pi_130570428
Ik herken het zo!
Ik verstop mij nog minimaal een week (4 september eindelijk de eerste echo).
Tot nu toe vind ik zwanger zijn nog niet zo heel erg leuk. Ben alleen maar moe en misselijk. Na de echo wordt het hopelijk wat werkelijker allemaal en kom ik hier echt gezellig meeposten!
pi_130570660
Ja ik voel me ook wel erg vroeg hier. Maar in andere topics kan ik mijn ei ook niet kwijt (haha).
Toch maar lekker hier alvast spuien en meelezen!
pi_130570894
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:24 schreef Kwisted het volgende:
Ja ik voel me ook wel erg vroeg hier. Maar in andere topics kan ik mijn ei ook niet kwijt (haha).
Toch maar lekker hier alvast spuien en meelezen!
je moet je ei ook nog heel wat weken bij je houden hoor
pi_130570938
2e zwangerschap anders: check! Bijna niet moe (was ik vorige keer continu), geen zere borsten (vorige keer auch). Wel misselijk, de hele dag eigenlijk (kan ik me van vorige keer niet herinneren). En nu al ontploft en ook soms een zere buik na een drukke dag (dat had ik de vorige keer pas bij 30 weken ofzo).
De vorige keer was het nog ver van m'n bed, ik was heel afwachtend en eigenlijk niet perse blij. Maar nu weet ik hoe leuk het is en verheug ik me er al zo op, het is veel kwetsbaarder voor mijn gevoel.
Mus, wanneer mag jij naar de vk? Ik pas bij week 10, waarom ga jij al zo vroeg Kwis?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:31:44 #91
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130571059
Kwis, mijn gebrek aan avondmisselijkheid heeft inmiddels dubbel en dwars plaats verworven, daar mis je niks aan! Al snap ik jullie wel hoor, zonder symptomen voelt het zo surreëel. Maar goed, daar heb ik nog steeds wel wat last van. Dat zwanger zijn is 1 ding, maar dat ik over een maand of 6 gewoon een báby heb. Een mensenkind. Ons kind. Omg. Dat geloof ik nog niet zo :')

Wie had dat laatst over die echo's? Dat er gewoon iemand anders baarmoeder geprojecteerd wordt? Herkenbaar! Misschien komt dat deels ook wel doordat het de eerste is. Het is nog best heel abstract denken nu.
pi_130571261
Ik had gisteren bij mijn echo niet het idee dat het om mijn buik ging. De twee kleintjes waren aan het stuiteren en ik voelde gewoon niets. En dat vond ik eigenlijk maar heel raar. Natuurlijk is het logisch dat ik nog niets voel, maar vreemd om dat beeld zo te zien is het wel.
pi_130571447
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

je moet je ei ook nog heel wat weken bij je houden hoor
Als t goed is wel ja! Een week of 40 toch zeker. En dan hopelijk bevallen in mEI.
Mijn lievelingsmaand :)

Ik belde de vk en mocht volgende week komen omdat er dan plek is. De eerste keer stelt toch niet zoveel voor, zijn meer de formaliteiten. Tsja opzich wel fijn.

Kim, ik weet niet waarom maar ik dacht dat jij al meer kindjes had. Balen van de misselijkheid wel. En dat sureële gevoel herken ik nog wel. T blijft n wonder O+
pi_130571679
Dank voor het welkom :) berichten dat je zelfs na 21 weken een vermoeide en emotionele vrouw naast je hebt doet me goed.. :')
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:49:02 #95
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130571908
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef Kwisted het volgende:
Burdie ik ken je verder nog niet, maar ik moet wel lachen om je posts!
Dank je :P Maar ik denk dat je me wel kent, ik postte hiervoor als zandsculptuur ;)
KuikenGuppy
pi_130572065
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:49 schreef Burdie het volgende:

[..]

Dank je :P Maar ik denk dat je me wel kent, ik postte hiervoor als zandsculptuur ;)
Ooooh echt! Ja dan wel ja :D waarom de switch? Kloon?
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:55:04 #97
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130572302
Haha grappig Kwis. In het wohts topic heb ik hem ook al vaker gehoord. Maar nee, t wordt echt onze eerste kruimel!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 21:56:10 #98
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130572375
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:51 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Ooooh echt! Ja dan wel ja :D waarom de switch? Kloon?
Klopt, zandsculptuur was een kloon :) was eigenlijk tijdelijk bedoeld, maar heb er bijna een jaar mee gepost ;) Ik ken best veel mensen van fok IRL, dus vandaar ;).

[ Bericht 4% gewijzigd door Burdie op 28-08-2013 22:02:49 ]
KuikenGuppy
pi_130573289
Gek is dat het Nikki? Ik voel ze nu wel al regelmatig, maar nog vrij subtiel. En als je dan idd ziet dat een van de twee zich uitgebreid uitrekt of tegen je buik nestelt, dan is het heel gek om dat niet te voelen.

En tweede (en derde) zw. anders: ja! Bij Lotte heb ik bijna iedere dag gespuugd in het begin, bij Noah af en toe en nu alleen als ik iets viezigs ruik (o zoals de koelkast...teveel geurtjes door elkaar). Bij Lotte geen last van mn bekken tot vlak voor het eind, bij Noah de hele zwangerschap en nu sinds een week of twee dat het weer begint te zeuren. En zo kan ik nog wel even doorgaan ;)
Lotte!
Noah!
pi_130573952
Hier ook de tweede zwangerschap anders dan de eerste. Geen pijnlijke borsten gehad deze keer, ook iets minder misselijk. Maar ook verderop in de zwangerschap de eerste bewoog echt de hele dag door met z'n rug van links naar rechts (dat ik af en toe dacht van ben eens wat rustiger ;) ) deze beweegt veel subtieler af en toe wat benen gestrekt of billen die op en neer wiebelen. Moest ik ook wel echt aan wennen of dat niet meer moest zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')