Als er ook geen binnenvlies is, kunnen de navelstrengen door elkaar gaan lopen. Plus dat er een groter risico op TTS is. Dit is een ziekte waarbij de ene foetus bloed aan de andere foetus geeft. Dit wil je niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:27 schreef DJMomo het volgende:
Musique, wat zei het ZH in Dijon eigenlijk?
Enne, in dat kader, Mignonne, kun jij soms uitleggen wat het 'probleem' is dat er geen vlies tussen de baby's van musique zit? /interesse
oh bubs, balen dat kleine achter blijft in groei. Kan ie niet ook 'gewoon' klein zijn? Geen idee hoe groot jij/manlief zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ษ้n keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Nee, of in ieder geval: ik weet het niet. De schrik zit r wel even goed in inderdaad. Denk je die eerste 3 maanden een soort veiligheid verworven te hebben en dan ditquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Linda2205 het volgende:
Kwisted, gefeli nog!
En kim, gads. Dat verwacht je dan niet meer heWeten ze wat er aan de hand was met de baby?
Herkenbaar. Vind die eerste tijd maar lastig. Voel me lamlendig, moe en bij vlagen erg misselijk, maar het voelt nog zo onzeker door eerdere miskraam en feit dat ik me bij de zwagerschap van peuter heel anders voelde (flink ziek, constant overgeven). Bleh dusquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:16 schreef Kwisted het volgende:
Volgende week de 1e afspraak gepland bij de vk. Leuk!
Ik hoop zo dat de zwangerschap goed blijft gaan. Ik ben pas echt gerust als ik een hartje heb gezien/gehoord.
T voelt nu nog heel onwerkelijk allemaal!
volgens mij hebben wij eerder samen gepost. Maar dat weet ik niet meer heel zeker.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:34 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Herkenbaar. Vind die eerste tijd maar lastig. Voel me lamlendig, moe en bij vlagen erg misselijk, maar het voelt nog zo onzeker door eerdere miskraam en feit dat ik me bij de zwagerschap van peuter heel anders voelde (flink ziek, constant overgeven). Bleh dusKan pas genieten als ik een kloppend hartje heb gezien denk ik, nu durf ik dat nog niet...
En ik moet nog even wennen aan alle mensen hier. Heb nog niet helemaal op een rijtje wie jullie allemaal zijn er wat er bij jullie speeltMaar kom uiteindelijk wel sociaal meeposten hier
Musje heeft een datumtweeling met mijnesenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
volgens mij hebben wij eerder samen gepost. Maar dat weet ik niet meer heel zeker.
Van wanneer is je oudste?
Sinds de lijstjes weg zijn weet ik het gewoon echt niet meer he.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:51 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Musje heeft een datumtweeling met mijnesen![]()
Dus daar heb je idd ook mee samen gepost twee jaar terug
je moet je ei ook nog heel wat weken bij je houden hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:24 schreef Kwisted het volgende:
Ja ik voel me ook wel erg vroeg hier. Maar in andere topics kan ik mijn ei ook niet kwijt (haha).
Toch maar lekker hier alvast spuien en meelezen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |