abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130560050
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 14:21 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja hoi! 7 feb. Twee meisjes
Ohhh meisjes wat leuk O+ O+
pi_130560229
quote:
5s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 15:27 schreef DJMomo het volgende:
Musique, wat zei het ZH in Dijon eigenlijk?

Enne, in dat kader, Mignonne, kun jij soms uitleggen wat het 'probleem' is dat er geen vlies tussen de baby's van musique zit? /interesse

oh bubs, balen dat kleine achter blijft in groei. Kan ie niet ook 'gewoon' klein zijn? Geen idee hoe groot jij/manlief zijn.
Als er ook geen binnenvlies is, kunnen de navelstrengen door elkaar gaan lopen. Plus dat er een groter risico op TTS is. Dit is een ziekte waarbij de ene foetus bloed aan de andere foetus geeft. Dit wil je niet.

Edit: Oh, er is al wat over gepost.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 18:33:55 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_130562718
Is er hier iemand die ervaring heeft met de positiemode van NewLook en dan vooral met de maten? Ik heb er een paar leuke dingen gezien, maar vraag me af hoe ze vallen qua maat.
KuikenGuppy
pi_130565485
Sorry Burdie, kan je niet helpen want kende het merk niet, maar ze hebben inderdaad leuke dingen!
Home is where the O+ is...
pi_130565915
Cwen wat balen dat het breken van de vliezen niet gelukt is.

Martine wat heftig van je schoonzus, kan me voorstellen dat dat erin hakt.

Aisly wow 3,5 week is best veel, maar nu krijg je wel een "extra" termijnecho of niet. Omdat het nu nog te vroeg is.

Wup doe je rustig aan want het lijkt me geen goede combi verhuizen, zwanger en bekkenproblemen.

Bubseltje schrikken dat de groei zo achterblijft. Hopelijk vind je toch nog de rust en het zengevoel.

Kwisted fijn dat andere testen ook positief waren.

Over het zien of je zwanger bent, hier heeft nog niemand het gevraagd. Gisteren samen gewerkt met een invalster en aan het eind van de dienst moest ik haar helpen een patient uit bed te halen. De til was achteraf gezien te zwaar voor mij, kon het gelijk aan mijn buik voelen en zei dat ook. Zegt ze maar je bent toch niet zwanger, "nou ehh dat ben ik wel". Oh maar nog niet zover nog geen 6 maand, zei ze. Maar daar kom ik toch aardig bij in de buurt gaf ik aan, maar dat kon ze niet zien. Maar goed heb ook een uniform aan die verhullend werkt. In mijn gewone kleding is het wel te zien. Ben morgen 26 weken, wel een fijne mijlpaal.
pi_130565999
Linda, 2 meisjes O+ gefeliciteerd!

Oei even schrikken Bubsel! :*

Ik ben me nu ook aan het ori๋nteren dus helaas geen ervaring maar ga er wel even kijken Burdie ;)

Klote Cwen :* .. Balen dat het nu anders gaat lopen. Maar wat je al zelf zei.. Je bent stras wel mama O+ !

Vandaag nekplooimeting gehad, uitslag was super. Kindje sliep veel en moest even wakker gemaakt worden om veel te kunnen laten zien. Hersentjes, maagje en alle vingertjes gezien. Echt leuk! Ben weer helemaal verliefd!
Nu ben ik natuurlijk wel benieuwd of ik een goede foto heb voor de NUB theorie :') . Hoe erg.. iemand hier een beetje een NUB oog?
♥ J & S
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:01:28 #67
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130566146
Momo nee wij zijn niet klein. Wel komt het waarschijnlijk door mijn operatie(s). Minder voedingopname. Goed proberen te blijven eten en rust en zen voor een paar weken. Meer kan ik er ook niet aan doen ;)
pi_130566527
Ik ken het niet merk volgens mij niet burdie.

Bubsel wat voor operaties heb je gehad dat je minder voeding opneemt? Krijg je extra vitamines voor de baby? Normaal zeggen ze dat een baby pakt wat hij/zij nodig heeft ookal krijgt de moeder te weinig binnen.
pi_130566783
Zo, kindjes op bed en een beetje bijgelezen!

Allereerst, musique, gefelicteerd met je hartjes!

Bubs, schrikken van de groeiachterstand. Waarom gaan ze niet nog een keer kijken? Hier mag je nl. van te kleine babytjes niet vaginaal bevallen. Maar dat is niet overal zo begrijp ik? Wel fijn dat het met je man iets beter gaat!

Wups, verhuizen is een crime als je zwanger bent en volgens mij verbouwen jullie ook nog aardig? Sterkte iig en doe rustig aan. Hou voor ogen dat niet alles in een week klaar hoeft te zijn :*

Cwen, wat balen dat het doorprikken van de vliezen niet lukte. Hopelijk gebeurt er nog wat voor morgen. Indien niet, hoop ik voor je dat in het zkh ondanks alles je op je gemak zult voelen.

Hoe is het bij jou hillie?

Ik had vandaag de tweede controle in het ziekenhuis. De medicijnen doen hun werk goed, de doorbloeding was nog niet 100% ok, maar wel ruim verbeterd tov de vorige echo. Mini en Maxi zijn ook beide iets meer naar het gemiddelde gekomen, dus het enorme verschil is enigzins weg. Gelukkig!

En nog even het bewijs ;)

Mini zwaait

Hoofd aan hoofd

Mini rekt zich uit

Mini slaapt

En nog twee filmpjes:

Als de fotos te groot zijn, zal ik ze nog even verkleinen. Geef maar een gil :)
Lotte!
Noah!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:15:29 #70
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130566842
He gatsie Cwen... Heel zuur en das een understatement. Ik hoop dat je mini toch nog even zelf besluit dat t tijd is voor de wereld!

Linda, 2 meiskes *O* wat leuk! En wat een duidelijke foto's ook! Moooi!

Bubs, das inderdaad even schrikken. Hoop dat de metingen bijtrekken. Je wordt in ieder geval goed gevolgd nu :*

Klap, heeel mooi! Fijn ook, dat de nekplooimeting zo goed uit is gevallen.

Ik ken het ook niet Burdie, sorry!

Sethiwe, das eigenlijk best een domme reactie van je collega :{. Mensen gaan te gemakkelijk van dingen uit!

Hier stellen mensen ook geen vragen, maar als ik van mezelf zo bollie was zou ik toch forssss op dieet gaan :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ษ้n keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_130566883
Linda wat mooi om te zien toch
kim dat is echt schrikken en dat verwacht je ook niet meer op die termijn.
pi_130566888
Sethiwe je reageert nog steeds heel sociaal zie ik. Top!
Wat een rare reactie van de invalster trouwens. T is wel leuk als mensen zien dat je zwanger bent.

Linda, wat bijzonder 2 meisjes O+

Klaproos, geen nuboog helaas. Wel fijn dat de meting goed was!

Volgende week de 1e afspraak gepland bij de vk. Leuk!
Ik hoop zo dat de zwangerschap goed blijft gaan. Ik ben pas echt gerust als ik een hartje heb gezien/gehoord.
T voelt nu nog heel onwerkelijk allemaal!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:19:11 #73
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130567003
Ik ben geopereerd om af te vallen. Mijn vitamines zijn allemaal goed, beter dan voor ik zwanger was.
Dat heb ik ook altijd begrepen, ze pakt wel wat nodig is.

Over de grootte van de buik, hier is ie ook niet groot. Nog met de verloskundige er over gehad. Mag je een keer 'dik' worden gebeurt het niet :')
pi_130567127
Wat een bijzondere echofotos! Zo duidelijk ook. Tweelingen zijn zo leuk!

Cwen, heel erg balen dat t niet zo kan gaan als je had gehoopt. En wat Kim zegt, laat je kleintje maar gauw komen.

Kim wat droevig voor jullie vrienden. Dat is niet voor te stellen hoe erg dat is. Jeetje..

Burdie ik ken je verder nog niet, maar ik moet wel lachen om je posts!
pi_130567213
Mooi Linda!!

He getsie kim, logisch dat het even schrikken is! Je denkt dat toch redelijk 'veilig' te zitten!
Niet te lang aan denken hoor! Even een lekkere warme douche met chocolade erna ofzo!
♥ J & S
pi_130567254
Kwisted, gefeli nog! *O*

En kim, gads. Dat verwacht je dan niet meer he :( Weten ze wat er aan de hand was met de baby?
Lotte!
Noah!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:29:42 #77
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130567486
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Linda2205 het volgende:
Kwisted, gefeli nog! *O*

En kim, gads. Dat verwacht je dan niet meer he :( Weten ze wat er aan de hand was met de baby?
Nee, of in ieder geval: ik weet het niet. De schrik zit r wel even goed in inderdaad. Denk je die eerste 3 maanden een soort veiligheid verworven te hebben en dan dit :{. En dan ook nog moeten bevallen :'(. Hartverscheurend vind ik het.
ษ้n keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:30:07 #78
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130567500
Linda mooie foto's O+. Ik heb elke controle wel een echo zo houden ze het wel in de gaten denk ik.

Kim wat naar voor die vrienden ;(
pi_130567558
Wupwup doe je rustig aan met verhuizen?
Linda 2 meisjes O+
Kimp wat schrikken zeg :{
Klaproos een goed echo!

En al die ik vergeten ben sorry O-)

Hier een drukke dag achter de rug met een uitstapje naar de kinderboerderij/speeltuin en s middags maag het bos waar J lekker met z'n loopfiets over de crossbaan kan!
(Tussendoor wel getracht een dutje te doen, niet helemaal gelukt, wel gerust)
In m'n buik alles nog rustig. Morgen komt de vk om nog een keer te strippen, maar ik ben nu op een punt dat ik niet meer geloof dat de bevalling zelf begint voor vrijdag. Zou ik jammer vinden maar heb me er ook al wel bij neer gelegd dat dat zo is.
pi_130567632
Hillie wellicht geeft die berustig wel het nodige zetje. Ik hoop het voor je.

Hier zijn de kozijnen klaar dus ik krijg weer wat rust in mijn hoofd *O* is aan mijn bloeddruk nog niet te zien. Maar he niet alles kan in 1x he.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 20:34:48 #81
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_130567724
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:16 schreef Kwisted het volgende:

Volgende week de 1e afspraak gepland bij de vk. Leuk!
Ik hoop zo dat de zwangerschap goed blijft gaan. Ik ben pas echt gerust als ik een hartje heb gezien/gehoord.
T voelt nu nog heel onwerkelijk allemaal!
Herkenbaar. Vind die eerste tijd maar lastig. Voel me lamlendig, moe en bij vlagen erg misselijk, maar het voelt nog zo onzeker door eerdere miskraam en feit dat ik me bij de zwagerschap van peuter heel anders voelde (flink ziek, constant overgeven). Bleh dus :{ Kan pas genieten als ik een kloppend hartje heb gezien denk ik, nu durf ik dat nog niet...

En ik moet nog even wennen aan alle mensen hier. Heb nog niet helemaal op een rijtje wie jullie allemaal zijn er wat er bij jullie speelt :7 Maar kom uiteindelijk wel sociaal meeposten hier ;)
Oude (on)bekende.
pi_130567798
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:34 schreef Mevr_Mus het volgende:

[..]

Herkenbaar. Vind die eerste tijd maar lastig. Voel me lamlendig, moe en bij vlagen erg misselijk, maar het voelt nog zo onzeker door eerdere miskraam en feit dat ik me bij de zwagerschap van peuter heel anders voelde (flink ziek, constant overgeven). Bleh dus :{ Kan pas genieten als ik een kloppend hartje heb gezien denk ik, nu durf ik dat nog niet...

En ik moet nog even wennen aan alle mensen hier. Heb nog niet helemaal op een rijtje wie jullie allemaal zijn er wat er bij jullie speelt :7 Maar kom uiteindelijk wel sociaal meeposten hier ;)
volgens mij hebben wij eerder samen gepost. Maar dat weet ik niet meer heel zeker.
Van wanneer is je oudste?
pi_130568645
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

volgens mij hebben wij eerder samen gepost. Maar dat weet ik niet meer heel zeker.
Van wanneer is je oudste?
Musje heeft een datumtweeling met mijnesen O+
Dus daar heb je idd ook mee samen gepost twee jaar terug :Y
pi_130569124
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 20:51 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Musje heeft een datumtweeling met mijnesen O+
Dus daar heb je idd ook mee samen gepost twee jaar terug :Y
Sinds de lijstjes weg zijn weet ik het gewoon echt niet meer he.
pi_130569987
Mevr mus, herkenbaar. Ik heb voor F een hele vroege miskraam gehad. Maar daardoor is t besef nu groot dat het dus nog mis kan gaan. T zal vast wel snel overgaan, maar n kloppend hartje is zo'n geruststelling! Daarna zou ik t ook aan iedereen al willen vertellen.

Ik moet hier ook wat meer lezen om iedereen een beetje te leren kennen :)
pi_130570384
Oh en wat ik ook nog wilde zeggen mus is dat ik me ook anders voel dan bij mn eerste zwangerschap. Dat helpt ook niet om vertrouwen op te bouwen. Ik mis de gevoelige borsten en de avondmisselijkheid.
Maar waarschijnlijk wil ik al teveel te vroeg. Niet dat ik echt zit te wachten op misselijkheid :P

hebben misschien meer mensen dat dat de 2e zwangerschap anders was?

Misschien krijg ik dit keer gewoon wel een jongetje en maakt dat t verschil :D
pi_130570428
Ik herken het zo!
Ik verstop mij nog minimaal een week (4 september eindelijk de eerste echo).
Tot nu toe vind ik zwanger zijn nog niet zo heel erg leuk. Ben alleen maar moe en misselijk. Na de echo wordt het hopelijk wat werkelijker allemaal en kom ik hier echt gezellig meeposten!
pi_130570660
Ja ik voel me ook wel erg vroeg hier. Maar in andere topics kan ik mijn ei ook niet kwijt (haha).
Toch maar lekker hier alvast spuien en meelezen!
pi_130570894
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 21:24 schreef Kwisted het volgende:
Ja ik voel me ook wel erg vroeg hier. Maar in andere topics kan ik mijn ei ook niet kwijt (haha).
Toch maar lekker hier alvast spuien en meelezen!
je moet je ei ook nog heel wat weken bij je houden hoor
pi_130570938
2e zwangerschap anders: check! Bijna niet moe (was ik vorige keer continu), geen zere borsten (vorige keer auch). Wel misselijk, de hele dag eigenlijk (kan ik me van vorige keer niet herinneren). En nu al ontploft en ook soms een zere buik na een drukke dag (dat had ik de vorige keer pas bij 30 weken ofzo).
De vorige keer was het nog ver van m'n bed, ik was heel afwachtend en eigenlijk niet perse blij. Maar nu weet ik hoe leuk het is en verheug ik me er al zo op, het is veel kwetsbaarder voor mijn gevoel.
Mus, wanneer mag jij naar de vk? Ik pas bij week 10, waarom ga jij al zo vroeg Kwis?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')