Goed bezig. En tof dat je benaderd bent!quote:Op woensdag 11 juni 2014 22:39 schreef wonderer het volgende:
Nou, maar even updaten.
Lekker opgeschoten in Frankrijk (48k in vijf dagen). Heerlijke vakantie gehad.
Tijdens de avond van het spannende boek heeft een bevriende schrijver me voorgesteld aan een uitgever en een literair agent die allebei best interesse hadden in mijn verhaal. Ze mailden me (de agent meteen de volgende ochtend al) en nu liggen mijn proposal en deel van mijn manuscript bij hun op het bureau. Wachten dus, weer, maar het is wel leuk als er eens mensen naar mij toe komen in plaats van andersom
Leuk! Wat voor project ben je mee bezig?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:45 schreef Unites het volgende:
Ik ga in de zomervakantie weer beginnen... Nu maar hopen dat het me dit keer wel lukt om een project af te maken
Uuh, een beetje moeilijk te omschrijven... ik denk een 'feel good road trip story'quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:37 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Leuk! Wat voor project ben je mee bezig?
Klinkt leuk!quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:09 schreef Unites het volgende:
[..]
Uuh, een beetje moeilijk te omschrijven... ik denk een 'feel good road trip story'
Het tovert even een glimlach op mijn gezicht. Nancy komt over als sympathiek en de situatie is leuk beschreven.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 14:49 schreef Unites het volgende:
En met humor bedoel ik bijvoorbeeld zoiets...
‘Nancy,’ roept Bernard door zijn huiskamer, ‘je bent je telefoon met luidsprekers vergeten!’
Nancy draait zich om en kijkt de oude man verbaast aan. ‘Telefoon met luidsprekers?’
De wijkzuster loopt terug naar de tafel waaraan Bernard zit. ‘Oh, ouwe gek, je bedoelt mijn MP4 met oortjes?’
‘Ben je doof dan?’ vraagt Bernard verontwaardigend.
‘Haha, nee, joh!’ zegt Nancy met een glimlach op haar gezicht, ‘Dat is gewoon bedoeld om muziek te luisteren zonder dat andere daar last van hebben.’
‘Zijn de radio’s van tegenwoordig al zo klein dan?’
Maar ik weet niet of dat 'leuk' is?
Qua korte verhalen heb ik ongeveer 20 onafgeronde op mijn computer staan. Soms ben ik niet verder gekomen dan één alinea, omdat ik ineens inspiratie kreeg voor een tekst, zonder een compleet verhaal voor ogen te hebben. Als ik die niet meetel, dan zit ik rond de 10 denk ik.quote:Op zondag 6 juli 2014 23:52 schreef wonderer het volgende:
Internet uit is inderdaad een goedeAlleen kut als je wat wilt opzoeken.
Hoeveel onaffe verhalen heb je nou liggen? En waarom zet je niet door om ze af te maken? Desnoods laat je ze na de eerste versie liggen, maar echt afmaken is wel belangrijk. Kun je ze later altijd nog herschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |