Groot gelijk!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe daar nog even niet aan mee, zo maar eens naar het strand...
Ow, ik dacht dat dat slechts toekomstplannen waren.quote:
Told you.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:40 schreef Greenpeas het volgende:
Een fout teveel vandaag.. Met dit tempo heb ik hem in ieder geval de volgende keer.
Nu slapen.
even doorbijten, het is zo voorbijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:48 schreef MaJo het volgende:
Meuning! Ik moet naar de mondhygiënist, heb daar zo'n hekel aan
weet ik maar het zijn altijd van die belerende wijven, daar kan ik niet tegenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
even doorbijten, het is zo voorbij
Zou ik juist niet doen, vind de mondhygienist niet zo tof denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
even doorbijten, het is zo voorbij
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
weet ik maar het zijn altijd van die belerende wijven, daar kan ik niet tegen
Vampieren zijn het.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
weet ik maar het zijn altijd van die belerende wijven, daar kan ik niet tegen
en anders laat je haar daar achter?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn tandarts haalt ook zelf tandsteen weg. We mogen 24-9 weer. Ik heb er zo'n hekel aan om te gaan
Anyway, ik zit in de trein op weg naar huis. Waarschijnlijk is het inderdaad sheeba die nu in het asiel zit. Deze vrouw kon me wel zeggen dat er een poes was binnen gekomen vorige week.
Daar ga ik dus zo naartoe. Ben benieuwd of en wat ik betalen. Ik ben niet van plan 7 nachten te betalen. Ik was donderdag al aan het bellen en konden ze zien dat ze vermist was.
Oh dat is fijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ze was/is het en ze is nu weer thuis!!![]()
![]()
Dat is dan weer minderquote:Ik had bedragen van over de ¤ 100,= gehoord en dat was ik niet van plan te betalen. Ik heb nl ook donderdag al gebeld en toen was er niets binnen gekomen, maar het viel erg mee. ¤ 30,= onderzoek van dierenarts hoefden we niet te betalen. Ze heeft wel een wormenkuur en anti-vlooienkuur.
Ze is trouwens wel "ziek" ze heeft een schildklier tumor. Ia vaak bij oudere katten heb ik begrepen. Op zich niet heel ernstig, ze heeft alleen heel veel honger maar valt tegelijkertijd heel veel af. Vandeweek telefonische afspraak met dierenarts die haar vanmorgen heeft gezien. Misschien kunnen medicijnen nog helpen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef Etcetera het volgende:
Start to Run op m'n mobiel gezet, ik denk dat ik vanavond gewoon weer ga lopen![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:28 schreef MaJo het volgende:
En ik krijg net een sms van mijn vriendin uit Engeland dat ik volgende week definitief meekan naar ITGWO![]()
fysio heeft het me verteldquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuk nieuws MaJo!En Etc, heb je een orthopeed/goede fysiotherapeut geraadpleegd? Die doen een wat algemener onderzoek en kunnen je ook wel vertellen of het je voeten zijn, maar ook andere delen van je lichaam uitsluiten
Zie het nu pasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
Bedankt voor de reacties mbt Sheeba.![]()
Idem!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 02:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zie het nu pastop dat de poes terug is
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
11 uur en een kwartier geklokt vandaag. Aangevallen door een haanWat een dag. Volk hier?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
11 uur en een kwartier geklokt vandaag. Aangevallen door een haanWat een dag. Volk hier?
Fijn om te horenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:24 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ook lekker gewerkt ja. Niet zo druk maar was prima
t Gaat hier wel allemaal zijn gangetjequote:
ja helemaal perfect. Ik wacht eigenlijk op het moment dat het allemaal mis gaat want het is gewoon te goed nuquote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:42 schreef lubje25 het volgende:
[..]
t Gaat hier wel allemaal zijn gangetjeHoe bevalt jou je nieuwe woon en werksituatie?
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja helemaal perfect. Ik wacht eigenlijk op het moment dat het allemaal mis gaat want het is gewoon te goed nu
Vraag me af hoe het met Soemp is trouwens
Er staan wat foto's op fb.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 03:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja helemaal perfect. Ik wacht eigenlijk op het moment dat het allemaal mis gaat want het is gewoon te goed nu
Vraag me af hoe het met Soemp is trouwens
morguh jojoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
da's gelukt. Net wakker. ....
Hier 04:20 zo'n beetje, zit een film te kijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Mogguhhh lub
(Kan nog een kwartier, 11:45)
De tandarts hield de toespraak bij mijn afstuderenquote:
Tof.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De tandarts hield de toespraak bij mijn afstuderenEd Helms. Geweldige speech
Ik heb pijn in mijn buik gehad van het lachen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 04:54 schreef Greenpeas het volgende:
Het einde van Hangover 3 was het grappigste van de hele film. Deel 1 en 2 zijn beter.
Chowquote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb pijn in mijn buik gehad van het lachen.
Die Chow.![]()
Goed om een volledig gekwalificeerde chirurg in zijn natuurlijke werkomgeving te zienquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Chow
[ afbeelding ]
Ik kwam echt niet meer bij toen ie dit deed.
?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Goed om een volledig gekwalificeerde chirurg in zijn natuurlijke werkomgeving te zien
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:35 schreef Bart het volgende:
[..]
Chow
[ afbeelding ]
Ik kwam echt niet meer bij toen ie dit deed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |