Groot gelijk!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe daar nog even niet aan mee, zo maar eens naar het strand...
Ow, ik dacht dat dat slechts toekomstplannen waren.quote:
Told you.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:40 schreef Greenpeas het volgende:
Een fout teveel vandaag.. Met dit tempo heb ik hem in ieder geval de volgende keer.
Nu slapen.
even doorbijten, het is zo voorbijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:48 schreef MaJo het volgende:
Meuning! Ik moet naar de mondhygiënist, heb daar zo'n hekel aan
weet ik maar het zijn altijd van die belerende wijven, daar kan ik niet tegenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
even doorbijten, het is zo voorbij
Zou ik juist niet doen, vind de mondhygienist niet zo tof denk ikquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
even doorbijten, het is zo voorbij
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
weet ik maar het zijn altijd van die belerende wijven, daar kan ik niet tegen
Vampieren zijn het.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
weet ik maar het zijn altijd van die belerende wijven, daar kan ik niet tegen
en anders laat je haar daar achter?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:31 schreef Diaan73 het volgende:
Mijn tandarts haalt ook zelf tandsteen weg. We mogen 24-9 weer. Ik heb er zo'n hekel aan om te gaan
Anyway, ik zit in de trein op weg naar huis. Waarschijnlijk is het inderdaad sheeba die nu in het asiel zit. Deze vrouw kon me wel zeggen dat er een poes was binnen gekomen vorige week.
Daar ga ik dus zo naartoe. Ben benieuwd of en wat ik betalen. Ik ben niet van plan 7 nachten te betalen. Ik was donderdag al aan het bellen en konden ze zien dat ze vermist was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |