succes!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:58 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik heb uitgeprobeerd of het werkt met dat nummer onbekend wat je zei. Mijn mobiel had zojuist namelijk toch bereik.
Heb met mijn vaste telefoon naar de mobiel gebeld met *31* (het was trouwens * inplaats van #) en toen gaf mijn mobiel inderdaad aan ''onbekend''.
Dus zo ga ik die man ook bellen.
Alleen dan weer liever niet nu, want m'n moeder is thuis, en misschien krijgt ze er dan wat van mee. Dus dat heb ik liever niet
Aandacht hoertjes. Hetgeen wat jij bent.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:03 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
The fuck hebben sletjes met dit topic vandoen
Oke.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:08 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Aandacht hoertjes. Hetgeen wat jij bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:14 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Oke.Ok. Lees toch geen spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
Dan lees dit maar:quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:17 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Ok. Lees toch geen spoilers.
Chick is wel te doen. Zou der zeker geven. Je snapt mijn league wel een beetje, dat is een compliment waard,]. Aan die middelvinger te zien zoekt ze wel een beetje aandacht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:19 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dan lees dit maar:
[ afbeelding ]
Zou niet willen dat je de boodschap mist
Ik vind die neger wel geilquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:22 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Chick is wel te doen. Zou der zeker geven. Je snapt mijn league wel een beetje, dat is een compliment waard,]. Aan die middelvinger te zien zoekt ze wel een beetje aandacht.
Wat is haar naam op Facebook?
Ik dacht Wesley Snipes, hij is iig wel heet.quote:
Kut hoeren zoals jou mogen van mij altijd single eenzaam blijven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:54 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En zoals ik verder nog zei gaat het puur om egostreling. Dat is toch niet zo'n onbekend fenomeen.
Jezus wat een gefrustreerd mannetje ben jij zeg. Niks kut hoeren, er is gewoon niemand die jou wilquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:41 schreef TheThinker het volgende:
[..]
Kut hoeren zoals jou mogen van mij altijd single blijven.
Gozer denkt natuurlijk oh ik heb een kans, moet zeker minimaal 2 glazen betalen en misschien ook het eten en dan doei doei.
Kut hoeren
Zie mijn edit. En wat ik zei is gewoon een feit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:46 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Jezus wat een gefrustreerd mannetje ben jij zeg. Niks kuthoeren, er is gewoon niemand die jou wil
Sukkeltje. Het enige dat ik tussen m'n benen heb zitten is een lul en 2 ballen. Schrijf geen onzin terwijl je maar de helft van het verhaal kentquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:48 schreef TheThinker het volgende:
[..]
Zie mijn edit. En wat ik zei is gewoon een feit.
Gewoon rustig blijven, sigaretje opsteken, biertje erbij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:17 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Mijn mobiel doet het niet, en dan zou hij sowieso mijn nummer krijgen. En dat wil ik niet.
Als ik een voicemail inspreek krijg ik zijn reactie niet te horen. En ik wil wel zeker weten dat hij het heeft gekregen enzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:19 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Gewoon rustig blijven, sigaretje opsteken, biertje erbij.
Voicemail inspreken?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat viel te verwachten....
hij woont niet toevallig in de buurt zodat je het hem kunt gaan vertellen? (desnoods een briefje in zijn bus gooien..)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:21 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Als ik een voicemail inspreek krijg ik zijn reactie niet te horen. En ik wil wel zeker weten dat hij het heeft gekregen enzo.
Nou nee, niet echt. Als ik daarheen moet fietsen ben ik wel even bezig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:22 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
hij woont niet toevallig in de buurt zodat je het hem kunt gaan vertellen? (desnoods een briefje in zijn bus gooien..)
stuur hem een kaartquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:23 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nou nee, niet echt. Als ik daarheen moet fietsen ben ik wel even bezig.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
stuur hem een kaart![]()
Als je hem morgen op de bus doet, heeft hij hem vrijdag!
dan stuur je hem een aangetekende briefquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed die voicemail inspreken.
Je hebt wel fantasie hč jijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dan stuur je hem een aangetekende brief
Hij helemaal zo van: damn, aangetekende brief
inhoud: sorry man, ik zie het toch niet zo zitten voor vrijdag.
maar wel practisch toepasbare fantasiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Je hebt wel fantasie hč jij
Wat is er nu zo erg dan of wat vindt je het ergste?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:21 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]![]()
Shit wat heb ik een stom probleem voor mezelf gecreëerd. Dit had helemaal niet aan de orde hoeven zijn.
Ik denk dat hij pas later op de avond te bereiken is. Hij maakt lange dagen. Dus probeer het dadelijk nog eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar wel practisch toepasbare fantasie
Dat hij me niet meer zal mogen, me een zeikerd vindt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat is er nu zo erg dan of wat vindt je het ergste?
Dan moet je je realiseren dat het irriële angst is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dat hij me niet meer zal mogen, me een zeikerd vindt.
Echt belachelijk, want hij betekend op zich niets voor me. Maar toch wil ik dat hij me mag, echt stom
Ja, is ook wel zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan moet je je realiseren dat het irriële angst is.
Gewoon geen fuck om geven.
Dus jij bent duidelijk de leider van jullie twee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo.
Wat me het meest dwars zit is denk ik toch wel dat ik het zelf heb voorgesteld. En dan ben ik degene die afzegt.
En eerlijk is eerlijk, wie wil er nou niet aantrekkelijk gevonden wordenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind deze ts wel vermakelijk, het is weer wat anders.
Kun je wel zeggen.quote:
Belachelijk gewoon dat ik me daar druk over heb gemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Al deze ophef voor niets
Kut TS
Ik wens ''ze'' succes. Moeilijk om iets blauw te schoppen dat er niet is though.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:19 schreef BaajGuardian het volgende:
typische vrouwenactie weer hoor, ze moesten je kut blauw schoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |