quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
stuur hem een kaart![]()
Als je hem morgen op de bus doet, heeft hij hem vrijdag!
dan stuur je hem een aangetekende briefquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:24 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dan kan ik net zo goed die voicemail inspreken.
Je hebt wel fantasie hè jijquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:26 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dan stuur je hem een aangetekende brief
Hij helemaal zo van: damn, aangetekende brief
inhoud: sorry man, ik zie het toch niet zo zitten voor vrijdag.
maar wel practisch toepasbare fantasiequote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Je hebt wel fantasie hè jij
Wat is er nu zo erg dan of wat vindt je het ergste?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:21 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]![]()
Shit wat heb ik een stom probleem voor mezelf gecreëerd. Dit had helemaal niet aan de orde hoeven zijn.
Ik denk dat hij pas later op de avond te bereiken is. Hij maakt lange dagen. Dus probeer het dadelijk nog eens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar wel practisch toepasbare fantasie
Dat hij me niet meer zal mogen, me een zeikerd vindt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:30 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat is er nu zo erg dan of wat vindt je het ergste?
Dan moet je je realiseren dat het irriële angst is.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dat hij me niet meer zal mogen, me een zeikerd vindt.
Echt belachelijk, want hij betekend op zich niets voor me. Maar toch wil ik dat hij me mag, echt stom
Ja, is ook wel zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:35 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dan moet je je realiseren dat het irriële angst is.
Gewoon geen fuck om geven.
Dus jij bent duidelijk de leider van jullie twee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:36 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ja, is ook wel zo.
Wat me het meest dwars zit is denk ik toch wel dat ik het zelf heb voorgesteld. En dan ben ik degene die afzegt.
En eerlijk is eerlijk, wie wil er nou niet aantrekkelijk gevonden wordenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind deze ts wel vermakelijk, het is weer wat anders.
Kun je wel zeggen.quote:
Belachelijk gewoon dat ik me daar druk over heb gemaakt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:10 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Al deze ophef voor niets
Kut TS
Ik wens ''ze'' succes. Moeilijk om iets blauw te schoppen dat er niet is though.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:19 schreef BaajGuardian het volgende:
typische vrouwenactie weer hoor, ze moesten je kut blauw schoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |