Hoezo raar verhaal?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
beetje raar verhaal inderdaad, derhalve terechte doch onherkenbare klacht.
nou, zoals je zelf ook al zegt, het is vreemd dat je aantrekkelijk gevonden wil worden door iemand die je zelf niet zitten. of het klinkt vreemd, laat ik het zo zeggen.quote:
En zoals ik verder nog zei gaat het puur om egostreling. Dat is toch niet zo'n onbekend fenomeen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, zoals je zelf ook al zegt, het is vreemd dat je aantrekkelijk gevonden wil worden door iemand die je zelf niet zitten. of het klinkt vreemd, laat ik het zo zeggen.
voor sommigen wel, voor anderen niet. zoals alles dus eigenlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:54 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En zoals ik verder nog zei gaat het puur om egostreling. Dat is toch niet zo'n onbekend fenomeen.
egostreling, kennelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:55 schreef Stiftjelinks het volgende:
Waarom zal je gaan als je toch al weet dat het niet leuk gaat worden?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:56 schreef britneycheers het volgende:
Herkenbare klacht . Het is alsof je bang bent de aandacht van die persoon te missen ..het is gewoon dat het fijn is aanbid te worden.
Dat is niet gezegd. Op zich vind ik het wel gezellig om met hem te kletsen enzo. Maar meer dan vriendschappelijk moet het ook echt niet worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:55 schreef Stiftjelinks het volgende:
Waarom zal je gaan als je toch al weet dat het niet leuk gaat worden?
Ja precies. Wij begrijpen elkaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:56 schreef britneycheers het volgende:
Herkenbare klacht . Het is alsof je bang bent de aandacht van die persoon te missen ..het is gewoon dat het fijn is aanbid te worden.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:56 schreef britneycheers het volgende:
Sommige mensenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:00 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ja precies. Wij begrijpen elkaar.
Hmm, misschien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
dus je gebruikt die man voornamelijk voor aandacht, of vat ik het nu verkeerd samen?
aanbeden*quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:56 schreef britneycheers het volgende:
okee. nouja, je zal niet de enige zijn, dus ik ga niet zeggen dat het fout is ofzo.quote:
Och, hij is gewoon aardig tegen me. En verder hebben we wel dat sportgebeuren gemeen als interesse.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
okee. nouja, je zal niet de enige zijn, dus ik ga niet zeggen dat het fout is ofzo.
hopelijk geeft hij je wat je wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |