Een naakte knuffel met zijn piemel in je?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:47 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nee, dat mag je niet. Ik heb hem een knuffel gegeven, en dat was het dan.
Gewoon vriendschappelijk hoorquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:50 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Een naakte knuffel met zijn piemel in je?
echtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:49 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ow echt?
Maar dat zou ik voor de zekerheid dan wel nog 's willen testen. Even kijken of m'n telefoontje wel nog over gaat...
Een beetje zelfstandig nadenken is teveel moeite zeker? Jij bent het vrouwtje in de relatie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:46 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dan heeft hij m'n nummer. Mijn mobiel is stuk en ik kan alleen via de vaste telefoon bellen. En dat is helaas geen onbekend nummer.
Doe normaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:50 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Een naakte knuffel met zijn piemel in je?
Ik ben toch vet grappig joh.quote:
Ik ben 20. Ik was 17 toen ik hem leerde kennen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:55 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik ben toch vet grappig joh.
Hoe oud ben je eigenlijk zelf? Want ik hoor je steeds over nogal oude mannen. Dus of je bent zelf ook al wat ouder dan ik of je hebt daddy issues.
Dan ben jij de viespeukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ben 20. Ik was 17 toen ik hem leerde kennen.
Ik hoop echt dat je een grapje maakt. Wat ben jij een eng wijf andersquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:55 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ben 20. Ik was 17 toen ik hem leerde kennen.
Ik ben geen wijfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:57 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je een grapje maakt. Wat ben jij een eng wijf anders
Jij met al je oude mannen. Gatverdamme zeg. Raar kind.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:59 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ben geen wijf
En wat is er eng?
Waar maak jij je druk om sukkel. Je doet alsof 46 bejaard is. Schei toch uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:59 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Jij met al je oude mannen. Gatverdamme zeg. Raar kind.
17 met iemand van 46, ja dat is raarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om sukkel. Je doet alsof 46 bejaard is. Schei toch uit.
Ok, daddy-issues. Wat jij wil.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om sukkel. Je doet alsof 46 bejaard is. Schei toch uit.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:22 schreef pokkerdepok het volgende:
dus je bent onzeker en wil even omgaan met iemand die je geweldig vind, zodat je je wat beter over jezelf voelt, maar ondertussen zal je die gast nooit verder laten komen dan vriendschap, ondanks dat hij dat wel zou willen.
nou als je je beter wilt gaan voelen over jezelf, ben je zo wel verkeerd bezig, want ik vind dit niet echt leuk voor die gast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag serieuze reacties!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:09 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Wat denken jullie hiervan:nee, dan gaat hij weer lopen miepen over dat hij je wil helpen met je gevoelens en dat je hem moet zien als een goede vriend bladiebla. gewoon zo kort mogelijk houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag serieuze reacties!If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
Wat denken jullie hiervan:haal eerst dat 'ey man' weg, dit is het turkentopic niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag serieuze reacties!
Ik ben ook maar een mens
quote:
Ik ben een jongen, je weet wel, met een piemel tussen de benen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:08 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik vind dat hier wel een slotje op kan onder t mom van ts is gewoon een ziek aandachtsgeil kind met daddy-issues en we moeten haar geen platform geven om te janken over haar eigen stommiteiten
Wat denken jullie hiervan:Zet p.s. ik wil je nog wel in je aars rammen eronderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag serieuze reacties!
Malheureusement le fromage de cacahoučte.
Wat denken jullie hiervan:Wat vind je van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag serieuze reacties!
Beste,
Ik heb daddy issues en daarvoor therapie nodig. Dat zie ik nu in. Laat me alsjeblieft met rust verder.
Mvg,
Abraham-de-Lacy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |