Hoezo raar verhaal?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
beetje raar verhaal inderdaad, derhalve terechte doch onherkenbare klacht.
nou, zoals je zelf ook al zegt, het is vreemd dat je aantrekkelijk gevonden wil worden door iemand die je zelf niet zitten. of het klinkt vreemd, laat ik het zo zeggen.quote:
En zoals ik verder nog zei gaat het puur om egostreling. Dat is toch niet zo'n onbekend fenomeen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:53 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, zoals je zelf ook al zegt, het is vreemd dat je aantrekkelijk gevonden wil worden door iemand die je zelf niet zitten. of het klinkt vreemd, laat ik het zo zeggen.
voor sommigen wel, voor anderen niet. zoals alles dus eigenlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:54 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En zoals ik verder nog zei gaat het puur om egostreling. Dat is toch niet zo'n onbekend fenomeen.
egostreling, kennelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:55 schreef Stiftjelinks het volgende:
Waarom zal je gaan als je toch al weet dat het niet leuk gaat worden?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:56 schreef britneycheers het volgende:
Herkenbare klacht . Het is alsof je bang bent de aandacht van die persoon te missen ..het is gewoon dat het fijn is aanbid te worden.
Dat is niet gezegd. Op zich vind ik het wel gezellig om met hem te kletsen enzo. Maar meer dan vriendschappelijk moet het ook echt niet worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:55 schreef Stiftjelinks het volgende:
Waarom zal je gaan als je toch al weet dat het niet leuk gaat worden?
Ja precies. Wij begrijpen elkaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:56 schreef britneycheers het volgende:
Herkenbare klacht . Het is alsof je bang bent de aandacht van die persoon te missen ..het is gewoon dat het fijn is aanbid te worden.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:56 schreef britneycheers het volgende:
Sommige mensenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:00 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ja precies. Wij begrijpen elkaar.
Hmm, misschien.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:03 schreef HaywoodJablome het volgende:
dus je gebruikt die man voornamelijk voor aandacht, of vat ik het nu verkeerd samen?
aanbeden*quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:56 schreef britneycheers het volgende:
okee. nouja, je zal niet de enige zijn, dus ik ga niet zeggen dat het fout is ofzo.quote:
Och, hij is gewoon aardig tegen me. En verder hebben we wel dat sportgebeuren gemeen als interesse.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
okee. nouja, je zal niet de enige zijn, dus ik ga niet zeggen dat het fout is ofzo.
hopelijk geeft hij je wat je wil
ik.typ vanaf me smartphone dus kan niet op de spelling letten.quote:
misschien is je zelfbeeld zo enorm laag dat je al blij bent dat er iemand in je geinteresseerd is die je niet leuk vindt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:45 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
die je zelf totaal niet aantrekkelijk vind.
Ik heb deze week iets afgesproken met een man waar ik zo'n 3 jaar geleden eens contact mee heb gehad. Destijds vond hij me leuk, maar dat was niet wederzijds.
Nu ben ik hem weer op internet tegengekomen een paar keer, en aangezien zelfs mijn anti sociale ik wel eens eenzaam kan worden leek het me toch gezellig om eens een avondje iets met iemand te ondernemen.
Het stomme is, dat hoewel ik in de verste verte niets van hem zou willen, ik toch niet wil dat hij op me afknapt. En niet ontdekt dat ik helemaal niet zo bijzonder ben als dat hij waarschijnlijk denkt.
Pure triestheid is het wel, maar het streelt m'n ego gewoon te weten dat er toch iemand op de wereld is voor wie ik een fantasie ben.
Klacht 1: Verlegen zitten voor aandacht.
Klacht 2: Spijt dat ik heb afgesproken, want ik heb er inmiddels namelijk al helemaal geen zin meer in
Grammatica. Geen spelling.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:07 schreef britneycheers het volgende:
[..]
ik.typ vanaf me smartphone dus kan niet op de spelling letten.
je bent echt zo'n geval dat denkt dat ze lekker is maar dat compleet niet is gewoon. hou toch op.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:54 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
En zoals ik verder nog zei gaat het puur om egostreling. Dat is toch niet zo'n onbekend fenomeen.
Het is een hij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:08 schreef Welvaert het volgende:
[..]
je bent echt zo'n geval dat denkt dat ze lekker is maar dat compleet niet is gewoon. hou toch op.
haal brandzalfquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij ben je gewoon vreselijk onzeker ts. Valt me wel vaker op, ook al die topics over het 'perfecte' lichaam.
[..]
Het is een hij.
Ik ben niet zo low dat ik met iemand zou aanpappen bij gebrek aan beter, als dat is waar je op doelt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:07 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
misschien is je zelfbeeld zo enorm laag dat je al blij bent dat er iemand in je geinteresseerd is die je niet leuk vindt?
Onzeker zou ik het niet willen noemen. Kritisch.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij ben je gewoon vreselijk onzeker ts. Valt me wel vaker op, ook al die topics over het 'perfecte' lichaam.
accepteer het gewoon, er zijn veel ergere dingenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:16 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Onzeker zou ik het niet willen noemen. Kritisch.
Ik ben gewoon kritisch op mezelf en op anderen. Niet op alles overigens. Of je educatief bent etc. zal me worst wezen. Het gaat meer om oppervlakkige dingen zoals het uiterlijk.
En mijn lichaam voldoet niet aan m'n eigen eisen. Ben er niet erg onzeker over, maar ik keur het wel af. Het zou stom zijn als ik mezelf er ook nog om ging prijzen.
Voor mij niet. Kan me zelfs voorstellen dat mensen zichzelf ombrengen omdat ze niet mooi genoeg zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:18 schreef Welvaert het volgende:
[..]
accepteer het gewoon, er zijn veel ergere dingen
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Voor mij niet. Kan me zelfs voorstellen dat mensen zichzelf ombrengen omdat ze niet mooi genoeg zijn.
jezus wat een deprimerend tranendal is het soms op FOK! zeg..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:20 schreef ZarB het volgende:
Iedereen wil iemands fantasie zijn. Zelfs ik....
maar hoe kun je iemand die complimentjes geeft over jouw imperfecte lichaam serieus nemen dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Voor mij niet. Kan me zelfs voorstellen dat mensen zichzelf ombrengen omdat ze niet mooi genoeg zijn.
nee maar het lijkt me wel duidelijk dat je jezelf niet leuk vindt en daarom andere mensen nodig hebt (die je zelf niet eens leuk vindt) die dat wel tegen je zeggen,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:13 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo low dat ik met iemand zou aanpappen bij gebrek aan beter, als dat is waar je op doelt?
Het is daarbij ook zo dat de vakantie bijna afgelopen is, ik me daar nogal kut over voel, en een beetje afleiding wil hebben.
En deze man vertelt me toch alleen maar positieve dingen over me. Hij zal me geen negatief commentaar geven.
of ga krachttraining doen ofzo.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:18 schreef Welvaert het volgende:
[..]
accepteer het gewoon, er zijn veel ergere dingen
Dat valt wel mee. Zoveel doe ik nu ook weer niet voor aandacht. Het is net dit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:21 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik snap je wel redelijk ts, maar je bent wel een ontzettende aandachtshoer
Niet. Op het moment dat het gebeurd gaat het me vaak weer irriteren. Tegenstrijdig hèquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:21 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
maar hoe kun je iemand die complimentjes geeft over jouw imperfecte lichaam serieus nemen dan?
"niet onzeker" hmmm hmmmmquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:20 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Bwehehehequote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:26 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Niet. Op het moment dat het gebeurd gaat het me vaak weer irriteren. Tegenstrijdig hè
Kom op, hij is 46. Hij zou wel beter moeten weten lijkt me. En ik ben er duidelijk over geweest dat ik niet meer dan vriendschappelijke intenties heb.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:22 schreef pokkerdepok het volgende:
dus je bent onzeker en wil even omgaan met iemand die je geweldig vind, zodat je je wat beter over jezelf voelt, maar ondertussen zal je die gast nooit verder laten komen dan vriendschap, ondanks dat hij dat wel zou willen.
nou als je je beter wilt gaan voelen over jezelf, ben je zo wel verkeerd bezig, want ik vind dit niet echt leuk voor die gast.
Dit is al erg genoegquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:25 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Zoveel doe ik nu ook weer niet voor aandacht. Het is net dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |