Doe ik ook. Ik ben breder dan de gemiddelde man. Word zelfs aangesproken door vreemden op straat. Maar het is gewoon niet genoeg en niet zoals ik vind dat het hoort.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:25 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
of ga krachttraining doen ofzo.
Haha are you for real?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:29 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik ben breder dan de gemiddelde man. Word zelfs aangesproken door vreemden op straat. Maar het is gewoon niet genoeg en niet zoals ik vind dat het hoort.
grote kans dat als ie je echt leuk vind, hij alle kansjes aangrijpt om zichzelf voor de gek te houden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Kom op, hij is 46. Hij zou wel beter moeten weten lijkt me. En ik ben er duidelijk over geweest dat ik niet meer dan vriendschappelijke intenties heb.
dan zal het tussen je oren zitten. heb je al is therapie gevolgt of een zelhulboek/groep bezocht?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:29 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik ben breder dan de gemiddelde man. Word zelfs aangesproken door vreemden op straat. Maar het is gewoon niet genoeg en niet zoals ik vind dat het hoort.
nou, dat vind ik ook wel hoor. je zou het gedrag van ts eventueel af kunnen keuren, maar als hij inderdaad gewoon eerlijk is, dan is het verder ook de keuze en de verantwoordelijkheid van die man.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:30 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
grote kans dat als ie je echt leuk vind, hij alle kansjes aangrijpt om zichzelf voor de gek te houden.
maar goed, als je duidelijk bent geweest dan is het wel zn eigen schuld ja.
Nee, heb ik ook niet nodig.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:31 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
dan zal het tussen je oren zitten. heb je al is therapie gevolgt of een zelhulboek/groep bezocht?
nee idd het is veel makkelijker om afhankelijk te zijn van de goedkeuring van lelijke homofielen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:33 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook niet nodig.
Wat is dat toch altijd op FOK! dat mensen denken dat een psycholoog de oplossing is voor alles. Zo geweldig zijn ze echt niet. Het zijn gewoon mensen zoals ieder ander, die ondanks dat ze er een studie over hebben gevolgd vaak gewoon niet het natuurlijke talent hebben om mensen te begeleiden in het leven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:34 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
nee idd het is veel makkelijker om afhankelijk te zijn van de goedkeuring van lelijke homofielen.
vandaar me opmerking over een zelfhulpgroep of boek, in zo'n groep zitten geen mensen die ervoor geleerd hebben maar mensen die er ervaring mee hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:45 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd op FOK! dat mensen denken dat een psycholoog de oplossing is voor alles. Zo geweldig zijn ze echt niet. Het zijn gewoon mensen zoals ieder ander, die ondanks dat ze er een studie over hebben gevolgd vaak gewoon niet het natuurlijke talent hebben om mensen te begeleiden in het leven.
Ik weet het antwoord op de reden van mijn problemen wel. Zoals eerder al werd gezegd heb ik best wel een goed zelfinzicht. Er iets aan veranderen is een ander verhaal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:48 schreef rikkerdeflikker het volgende:
waarom denk je zelf dan dat je aandacht wil van lelijke mannen. denk je niet dat er wat mankeerd aan je zelfbeeld als je de goedkeuring van anderen nodig hebt?
Minpunten heb ik ook, ik kies er ook bewust voor om er niet aan te werken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord op de reden van mijn problemen wel. Zoals eerder al werd gezegd heb ik best wel een goed zelfinzicht. Er iets aan veranderen is een ander verhaal.
waarom is dat een ander verhaal?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik weet het antwoord op de reden van mijn problemen wel. Zoals eerder al werd gezegd heb ik best wel een goed zelfinzicht. Er iets aan veranderen is een ander verhaal.
Mensen weten vaak wel waar hun probs vandaan komen, maar hoe ze ermee moeten dealen weten ze dan weer niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:58 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
waarom is dat een ander verhaal?
dat kan zo overkomen. maar de rest van je leven je eigenwaarde van andere mensen laten afhangen lijkt me ook niet wenselijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:00 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Mensen weten vaak wel waar hun probs vandaan komen, maar hoe ze ermee moeten dealen weten ze dan weer niet.
En ik ben niet iemand die me er prettig bij zou voelen in een of andere hulpgroep met vreemden te gaan zitten. Naar mijn idee is dat nogal geforceerd.
Dat is ook allemaal overdreven. Het is echt niet zo dat ik dit geregeld doe.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:05 schreef rikkerdeflikker het volgende:
[..]
dat kan zo overkomen. maar de rest van je leven je eigenwaarde van andere mensen laten afhangen lijkt me ook niet wenselijk.
Als homo heb je toch zo aandacht van andere homo's? Ik zou je energie niet in die vent steken (iets anders ook nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dat is ook allemaal overdreven. Het is echt niet zo dat ik dit geregeld doe.
Seksuele aandacht ja. Daar zoek ik niet naar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als homo heb je toch zo aandacht van andere homo's? Ik zou je energie niet in die vent steken (iets anders ook niet)..
Gewoon eerlijk vertellen dat je mentale disorder opspeelt en je tijd voor je zelf nodig hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Pff. Begin er trouwens weer m'n bedenkingen bij te krijgen. Maar hoe zou ik me er in hemelsnaam onderuit kunnen lullen..?
neee, denk aan die aandacht, dat kun je toch niet laten liggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Pff. Begin er trouwens weer m'n bedenkingen bij te krijgen. Maar hoe zou ik me er in hemelsnaam onderuit kunnen lullen..?
Hmm. Tja, dat komt wel heel erg labiel over allemaal hè.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:23 schreef GoedeVraag het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk vertellen dat je een mentale disorder opspeelt en je tijd voor je zelf nodig hebt.
Misschien kan ik die aandacht wel ergens anders krijgen, en op een meer positieve manier. Zo ga ik dit weekend sporten met een man van begin 30, die tenminste niet aan me zal denken als hij aan zichzelf zit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
neee, denk aan die aandacht, dat kun je toch niet laten liggen
klinkt goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:30 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Misschien kan ik die aandacht wel ergens anders krijgen, en op een meer positieve manier. Zo ga ik dit weekend sporten met een man van begin 30, die tenminste niet aan me zal denken als hij aan zichzelf zit.
Dat soort contacten lijken me een stuk gezonder. En de omgang met mannen wordt sowieso al wat gemakkelijker. Misschien dat ik op die manier het vadercomplex langzaam kan loslaten.
Het is vrijdagavond pas.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:32 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
klinkt goed.
ga gewoon naar die vent vanavond, glimlach je vriendelijk door de avond heen en richt je daarna op gezondere contacten.
Ga dan gewoon nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:32 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Het is vrijdagavond pas.
Wat zou jij zeggen dan?quote:
Wat is daar sletterig aan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik vind dit nog sletteriger dan zomaar met iemand neuken en heel veel bitches doen dit !!!
Ik zou zeggen "Ik kom niet, ik heb geen zin er in"quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:35 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wat zou jij zeggen dan?
Enerzijds voel ik me een aansteller. Het ging immers maar om een filmavondje zonder bijbedoelingen. Waar ben ik bang voor, dat hij me drogeert en verkracht.
Maar anderzijds denk ik dan weer aan hoe ik hem 3 jaar geleden heb leren kennen. En het feit dat die man mij nu eenmaal nogal leuk vond, en ik hem echt niet.
Hoe erg kan dat zijn?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:35 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Waar ben ik bang voor, dat hij me drogeert en verkracht.
Dat was sarcastisch. Daar zie ik hem niet voor aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:37 schreef hardcoregek het volgende:
[..]
Ik zou zeggen "Ik kom niet, ik heb geen zin er in"
Haha als je bang bent dat hij je drogeert en verkracht dan zou ik niet eens een reden sturen maar gewoon niet gaan, boeiend.
Andere mensen valse hoop geven om puur egocentrice redenen. En als je zegt dat die kerel dat ook zou weten: waarom zou hij iets met je gaan doen als hij jouw intentie weet?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:36 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Wat is daar sletterig aan?
Waar maak je je nou druk om, ga gewoon niet. Hij liegt tegen je.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:39 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dat was sarcastisch. Daar zie ik hem niet voor aan.
Hij zou hoogstens maar al te graag mijn glas vullen met alcohol in de hoop dat ik daar beer goggles van krijg. Dat was de vorige keer namelijk ook.
En eerlijk was ie ook al niet zo. Vertelde me 10 jaar jonger te zijn. Snap btw nog steeds niet hoe hij ooit kon denken dat ik dat zou geloven
Gewoon zoals vrienden samen een film zouden kijken. Waarom zou het alleen om seks kunnen draaienquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En als je zegt dat die kerel dat ook zou weten: waarom zou hij iets met je gaan doen als hij jouw intentie weet?
Dat zeg ik niet, ik zeg dat je hem valse hoop geeft om egocentrice redenen, ik vind dat sletteriger dan random seks.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:42 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Gewoon zoals vrienden samen een film zouden kijken. Waarom zou het alleen om seks kunnen draaien
Dan heeft hij m'n nummer. Mijn mobiel is stuk en ik kan alleen via de vaste telefoon bellen. En dat is helaas geen onbekend nummer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:44 schreef HaywoodJablome het volgende:
Bel die vent en zeg dat je geen zin meer hebt, klaar.
DOE HET NU!!!!
#31# voor het nummer, daarmee zet je je nummerweergave eenmalig uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:46 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Dan heeft hij m'n nummer. Mijn mobiel is stuk en ik kan alleen via de vaste telefoon bellen. En dat is helaas geen onbekend nummer.
Nee, dat mag je niet. Ik heb hem een knuffel gegeven, en dat was het dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:46 schreef JedimindhaX het volgende:
Ts, je hebt t over beer goggles en zegt dat dat de vorige keer was.
Mag ik daaruit opmaken dat je in een dronken bui seks met hem hebt gehad?
Ow echt?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:47 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
#31# voor het nummer, daarmee zet je je nummerweergave eenmalig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |