abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130545261
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:27 schreef Zaktabak het volgende:
Je hebt in iedergeval zelfkennis ^O^
dit :Y
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_130545273
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:25 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

of ga krachttraining doen ofzo.
Doe ik ook. Ik ben breder dan de gemiddelde man. Word zelfs aangesproken door vreemden op straat. Maar het is gewoon niet genoeg en niet zoals ik vind dat het hoort.
pi_130545293
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:29 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Doe ik ook. Ik ben breder dan de gemiddelde man. Word zelfs aangesproken door vreemden op straat. Maar het is gewoon niet genoeg en niet zoals ik vind dat het hoort.
Haha are you for real?
Ben gek he?!
pi_130545310
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:27 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Kom op, hij is 46. Hij zou wel beter moeten weten lijkt me. En ik ben er duidelijk over geweest dat ik niet meer dan vriendschappelijke intenties heb.
grote kans dat als ie je echt leuk vind, hij alle kansjes aangrijpt om zichzelf voor de gek te houden.
maar goed, als je duidelijk bent geweest dan is het wel zn eigen schuld ja.
pi_130545335
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:29 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

dan zal het tussen je oren zitten. heb je al is therapie gevolgt of een zelhulboek/groep bezocht?
rikker de flikker
pi_130545338
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:30 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

grote kans dat als ie je echt leuk vind, hij alle kansjes aangrijpt om zichzelf voor de gek te houden.
maar goed, als je duidelijk bent geweest dan is het wel zn eigen schuld ja.
nou, dat vind ik ook wel hoor. je zou het gedrag van ts eventueel af kunnen keuren, maar als hij inderdaad gewoon eerlijk is, dan is het verder ook de keuze en de verantwoordelijkheid van die man.
pi_130545387
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:31 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

dan zal het tussen je oren zitten. heb je al is therapie gevolgt of een zelhulboek/groep bezocht?
Nee, heb ik ook niet nodig.
pi_130545400
:D het is maar goed dat we nog geen mensen kunnen klonen!
Ik zou mezelf zo hard doen O+
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_130545436
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:33 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Nee, heb ik ook niet nodig.
nee idd het is veel makkelijker om afhankelijk te zijn van de goedkeuring van lelijke homofielen. :')
rikker de flikker
pi_130545534
Sluit deze pagina en kom echt nooit meer terug TS. :')
Ik ben ook maar een mens
pi_130545723
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:34 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

nee idd het is veel makkelijker om afhankelijk te zijn van de goedkeuring van lelijke homofielen. :')
Wat is dat toch altijd op FOK! dat mensen denken dat een psycholoog de oplossing is voor alles. Zo geweldig zijn ze echt niet. Het zijn gewoon mensen zoals ieder ander, die ondanks dat ze er een studie over hebben gevolgd vaak gewoon niet het natuurlijke talent hebben om mensen te begeleiden in het leven.
  woensdag 28 augustus 2013 @ 10:47:10 #62
351780 Piye
King of Kush
pi_130545756
Eigenlijk heb ik dit ook wel een beetje. Nu hoef ik me er natuurlijk niet druk om te maken, want het zit doorgaans wel goed. :7
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_130545782
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:45 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Wat is dat toch altijd op FOK! dat mensen denken dat een psycholoog de oplossing is voor alles. Zo geweldig zijn ze echt niet. Het zijn gewoon mensen zoals ieder ander, die ondanks dat ze er een studie over hebben gevolgd vaak gewoon niet het natuurlijke talent hebben om mensen te begeleiden in het leven.
vandaar me opmerking over een zelfhulpgroep of boek, in zo'n groep zitten geen mensen die ervoor geleerd hebben maar mensen die er ervaring mee hebben.

waarom denk je zelf dan dat je aandacht wil van lelijke mannen. denk je niet dat er wat mankeerd aan je zelfbeeld als je de goedkeuring van anderen nodig hebt?
rikker de flikker
pi_130545939
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:48 schreef rikkerdeflikker het volgende:
waarom denk je zelf dan dat je aandacht wil van lelijke mannen. denk je niet dat er wat mankeerd aan je zelfbeeld als je de goedkeuring van anderen nodig hebt?
Ik weet het antwoord op de reden van mijn problemen wel. Zoals eerder al werd gezegd heb ik best wel een goed zelfinzicht. Er iets aan veranderen is een ander verhaal.
pi_130545979
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Ik weet het antwoord op de reden van mijn problemen wel. Zoals eerder al werd gezegd heb ik best wel een goed zelfinzicht. Er iets aan veranderen is een ander verhaal.
Minpunten heb ik ook, ik kies er ook bewust voor om er niet aan te werken.

Dat je ze van jezelf weet is al genoeg.
pi_130546082
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:53 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

waarom is dat een ander verhaal?
rikker de flikker
pi_130546130
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 10:58 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

waarom is dat een ander verhaal?
Mensen weten vaak wel waar hun probs vandaan komen, maar hoe ze ermee moeten dealen weten ze dan weer niet.

En ik ben niet iemand die me er prettig bij zou voelen in een of andere hulpgroep met vreemden te gaan zitten. Naar mijn idee is dat nogal geforceerd.
pi_130546280
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:00 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Mensen weten vaak wel waar hun probs vandaan komen, maar hoe ze ermee moeten dealen weten ze dan weer niet.

En ik ben niet iemand die me er prettig bij zou voelen in een of andere hulpgroep met vreemden te gaan zitten. Naar mijn idee is dat nogal geforceerd.
dat kan zo overkomen. maar de rest van je leven je eigenwaarde van andere mensen laten afhangen lijkt me ook niet wenselijk.
rikker de flikker
pi_130546338
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:05 schreef rikkerdeflikker het volgende:

[..]

dat kan zo overkomen. maar de rest van je leven je eigenwaarde van andere mensen laten afhangen lijkt me ook niet wenselijk.
Dat is ook allemaal overdreven. Het is echt niet zo dat ik dit geregeld doe.
pi_130546742
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:

[..]

Dat is ook allemaal overdreven. Het is echt niet zo dat ik dit geregeld doe.
Als homo heb je toch zo aandacht van andere homo's? Ik zou je energie niet in die vent steken (iets anders ook niet :') )..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_130546754
Pff. Begin er trouwens weer m'n bedenkingen bij te krijgen. Maar hoe zou ik me er in hemelsnaam onderuit kunnen lullen..? 8)7
pi_130546779
quote:
5s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

Als homo heb je toch zo aandacht van andere homo's? Ik zou je energie niet in die vent steken (iets anders ook niet :') )..
Seksuele aandacht ja. Daar zoek ik niet naar.
pi_130546782
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 11:22 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
lullen..?
hehehehehhe
Ben gek he?!
  woensdag 28 augustus 2013 @ 11:23:50 #74
371032 GoedeVraag
Het begint met een vraag.
pi_130546795
quote:
Pff. Begin er trouwens weer m'n bedenkingen bij te krijgen. Maar hoe zou ik me er in hemelsnaam onderuit kunnen lullen..? 8)7
Gewoon eerlijk vertellen dat je mentale disorder opspeelt en je tijd voor je zelf nodig hebt.
pi_130546818
quote:
neee, denk aan die aandacht, dat kun je toch niet laten liggen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')