ben je soms homo dan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:21 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik wens ''ze'' succes. Moeilijk om iets blauw te schoppen dat er niet is though.
WHAHAquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:02 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
''Wtf''. Ik bel 'm en ineens begrijpt ie me niet of iets dergelijks. Ik zeg ''Ik had vrijdag met je afgesproken''.
''Vrijdag?'' vraagt ie verbaasd, en hangt ie op.
Nou goed je gedraagd je iig als een vrouw dus mijn raad is om niet mensen te playen omdat jij je verveelt anders.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:44 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nee man, homo's bestaan toch niet
Kerel, ik kon niet minder geven om jouw raad. Laat me met rust.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:52 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nou goed je gedraagd je iig als een vrouw dus mijn raad is om niet mensen te playen omdat jij je verveelt anders.
Het is de beste raad, je doet verder maar maar als die gast uiteindelijk je onderkaak door een tafel mept is het aan jezelf te danken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:07 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Kerel, ik kon niet minder geven om jouw raad. Laat me met rust.
Ik ben inmiddels breder dan hem, dus dat zal wel meevallenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is de beste raad, je doet verder maar maar als die gast uiteindelijk je onderkaak door een tafel mept is het aan jezelf te danken.
Je begrijpt me verkeerd, je played iemand omdat je je verveelt, dan heeft hij het recht je een klap voor je hoofd te verkopen. Ik hoop iig dat hij door je actie heenkijkt en je niet meer leuk vind.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:42 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels breder dan hem, dus dat zal wel meevallen![]()
Het issue hier is nooit geweest dat ik gevaar loop om mishandelt of misbruikt te worden. Ik kan prima voor mezelf opkomen. Dus stereotypeer de zaak niet zo onnozelaar.
Mijn intenties waren helemaal niet om hem te playen. In eerste instantie had ik wel zin om iets af te spreken, maar daarna zag ik het niet meer zitten toen ik ging nadenken over de situatie. En toen bedacht ik me ook dat ik toch ook wel zelfbevestiging zocht en egostreling.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, je played iemand omdat je je verveelt, dan heeft hij het recht je een klap voor je hoofd te verkopen. Ik hoop iig dat hij door je actie heenkijkt en je niet meer leuk vind.
Je wilt dus iets met iemand beginnen om zelfbevestiging en egostreling, dat loopt toch op niks uit dus ga naar de disco oid.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:52 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Mijn intenties waren helemaal niet om hem te playen. In eerste instantie had ik wel zin om iets af te spreken, maar daarna zag ik het niet meer zitten toen ik ging nadenken over de situatie. En toen bedacht ik me ook dat ik toch ook wel zelfbevestiging zocht en egostreling.
Ik had echter al iets afgesproken, en zat daardoor al in een zelf gecreëerd probleem.
Ik wilde niets met 'm beginnen. Ik wilde gewoon met hem optrekken, vriendschappelijk. Maar naar mijn idee zal de manier waarop ik hem heb leren kennen dat toch altijd in de weg staan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:56 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je wilt dus iets met iemand beginnen om zelfbevestiging en egostreling, dat loopt toch op niks uit dus ga naar de disco oid.
qftquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd, je played iemand omdat je je verveelt, dan heeft hij het recht je een klap voor je hoofd te verkopen. Ik hoop iig dat hij door je actie heenkijkt en je niet meer leuk vind.
Nee, dat was het niet. Hij vroeg me op de chat of ik nog 's wilde bellen, en legde me uit dat hij druk in z'n hoofd was en even totaal verward. En daarna viel het kwartje toen ik al had opgehangen en dacht hij ''shit''.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:35 schreef Dehelerambam het volgende:
Mmm er zat vast iemand naast hem dat hij zo vreemd reageerde aan de telefoon maar op de chat niet
Nigga, are you for real?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:43 schreef deadprez het volgende:
Wetten zouden dit moeten verbieden
gelijkheid van seksualiteit is enkel gerechtvaardigd als het om hetero's gaat.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:46 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
[..]
Nigga, are you for real?
Och jochie tochquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
gelijkheid van seksualiteit is enkel gerechtvaardigd als het om hetero's gaat.
Tenzij het een ander liefje was natuurlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 00:42 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Maar bedacht me daarna dat hij toch al min of meer uit de kast is. Dus hij heeft niet zoveel te verbergen op dat gebied volgens mij.
Zijn kinderen weten het ook enzo, dusja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |