SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2![]()
België 2014, het Frankrijk van 2008.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:06 schreef Thorb het volgende:
Deze man speelt dus gewoon in de Belgische jeugdteams
[ afbeelding ]
Ging die fransen ook zo goed af in 2008quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
België 2014, het Frankrijk van 2008.
Gewoon een Afrikaanse selectie opstellen
En Congo ziet een hele goede kans op meerdere Afrikaans kampioenschappen aan zich voorbij gaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
België 2014, het Frankrijk van 2008.
Gewoon een Afrikaanse selectie opstellen
Volgens mij was alleen Zidane Algerijns?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:12 schreef DannyDeko het volgende:
Franse team bestaat toch altijd al voor t merendeel uit Algerijnen.. ?
Argentijnsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen Zidane Algerijns?
E: Trezeguet natuurlijk ook![]()
en dan moet die veredelde A junior straks ook nog europa en competitie draaien.. hopen dat ze nog een back-upje hebben staan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:18 schreef Toefjes het volgende:
Ben heel benieuwd hoe bakkali speelt tegen de middenmoot, subtop en top van Nederland. NEC is een ploeg die niet eens in de jupiler league mee zou komen met het niveau dat ze hebben laten zien onder Pastoor. Ik hoop natuurlijk wel dat hij zo goed is als de experts zeggen.
Doelde ook meer op het algemeen. Nu heb je bijv ook Benzema en Nasri rondlopen, en zo zullen er vast genoeg anders geweest zijn :pquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen Zidane Algerijns?
Gullit, Rijkaard, Melchiot, Regi Blinker, Fräser, Taument, Hasselbaink enz enz enzquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Doelde ook meer op het algemeen. Nu heb je bijv ook Benzema en Nasri rondlopen, en zo zullen er vast genoeg anders geweest zijn :p
Maarja dat hadden wij natuurlijk ook destijds met Surinamers. Kluivert, Seedorf, Davids, Bogarde, Reiziger (wie mis ik nog?)
Gaston Taument en Blinkerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gullit, Rijkaard, Melchiot, Regi Blinker, Fräser, Taument, Hasselbaink enz enz enz
Ja. En hoe hij zich handhaaft als er een mindere wedstrijd gespeeld wordt en er kritiek komt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en dan moet die veredelde A junior straks ook nog europa en competitie draaien.. hopen dat ze nog een back-upje hebben staan.
conclusie kan bijna alleen maar floppenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. En hoe hij zich handhaaft als er een mindere wedstrijd gespeeld wordt en er kritiek komt.
Ik twijfelde al direct...opgezicht, vandaar de re-editquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Argentijns
Algerijns
What's the difference
Volgens die PSV-watcher is zijn tante de rots in de brandingquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
conclusie kan bijna alleen maar floppen
Ja. Snel verkopen zou ik zeggenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
conclusie kan bijna alleen maar floppen
ze tante uit marokko ?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Volgens die PSV-watcher is zijn tante de rots in de branding
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Gaston Taument en BlinkerMooie tijden waren dat bij Feyenoord
quote:
Ik haal hem voor ps4 en ps3quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef Thorb het volgende:
Xbox One komt dus pas volgend jaar in Nederland? Ps4 in november?
Haalt bijna iedereen FIFA nog voor de huidige console zeker?
een lintje voor die vrouwquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zij is schijnbaar degene die "op hem let". Werkt nauw samen met PSV, en heeft er oa voor gezorgd dat hij vrij snel een andere verblijfplaats kreeg (ipv die Luikse achterbuurt, waar hij geboren is).
Ik sowieso wel. Wacht wel ff met die nieuwe console.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef Thorb het volgende:
Linkje? Ik heb nu de 88-rated versie...komt er een 89?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
een lintje voor die vrouw![]()
maar uhhmmm TOTW al gelekt ?
ik moet en zal natuurlijk een IF suarez hebben![]()
![]()
Bizar dat uit dat buurtje straks misschien gewoon het halve Belgische elftal vandaan komtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:35 schreef DutchSL het volgende:
De vader van Bakkali is ook meer naar Eindhoven verhuisd volgens mij, rest van het gezin woont nog wel in die achterbuurt..
Ik koop de ps4 & fifa 14. Ik ga niet ea extra sponsoren om nog voor 2 maanden een extra fifa te kopen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef Thorb het volgende:
ik vroeg of hij al gelekt was.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Linkje? Ik heb nu de 88-rated versie...komt er een 89?
koop 14 voor de ps3 en als ik zoveel coins verkocht heb dat ik een ps4 kan kopen koop ik hemquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik koop de ps4 & fifa 14. Ik ga niet ea extra sponsoren om nog voor 2 maanden een extra fifa te kopen.
Nee, ik heb hem in mijn BPL-squad, en als er een versie met hogere rating komt, wil ik die natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik vroeg of hij al gelekt was.![]()
en dit is natuurlijk wel de suarez die 3 keer gescoord heeft (anderlecht)
maar die wil jij natuurlijk ook in je argentijnen squad.
je hebt het nog steeds over de verkeerde suarezquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem in mijn BPL-squad, en als er een versie met hogere rating komt, wil ik die natuurlijk
Excusez-moiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je hebt het nog steeds over de verkeerde suarez
Zou ik ook niet doen als je toch meteen de ps4 kooptquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik koop de ps4 & fifa 14. Ik ga niet ea extra sponsoren om nog voor 2 maanden een extra fifa te kopen.
Bedenk wel dat je de PS4 dit jaar ook niet meer in handen krijgt als je niet heb gepre-ordered. Ik ben zo'n rijke tata dat ik hem voor ps3 en 4 koop.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
het is je vergevenquote:
rijstkoffers jonguhhh kopuhhhquote:
ja allemaal massaal kopen, kan de volgende hunt er inquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heeft Rijst nu zijn eigen kofferlijn?
Ik heb connecties bij de media marktquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:01 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Bedenk wel dat je de PS4 dit jaar ook niet meer in handen krijgt als je niet heb gepre-ordered. Ik ben zo'n rijke tata dat ik hem voor ps3 en 4 koop.
bmo89quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb connecties bij de media markt
sponsort de media markt AZ tegenwoordig ook alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind het ook een rare situatie dat er een heleboel AAA-titels straks gaan uitkomen, terwijl de Xbox One en de PS4 niet lang daarna zullen uitkomen. Ik denk dat FIFA en andere spellen totaal ondergesneeuwd gaan worden door GTA V dit jaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:53 schreef Fuszy het volgende:
Misschien zal ik de PS4 niet in handen krijgen dit jaar, maar dan zal het begin volgend jaar zijn. Fifa 14 ga ik niet kopen voor de PS3 (hahahaha lol koop en verkoop hem maar 6x). Genoeg andere spellen die ik nog kan spelen op de PS3. AC4 komt uit, terwijl ik die hele serie nog moet spelen. GTA V zal ik wel een tijd mee zoet zijn. Daarnaast moet ik Uncharted 3 en the last of us nog spelen.
Denk niet dat ik Fifa 14 zo erg ga missen als ik iets anders te doen heb. Vergeet ik ook nog even dat ik volgende week begin met afstuderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:00 schreef pascal08 het volgende:
De FUT14-kaarten op WeFUT, met grote dank aan Bakkert:Ik vind ze maar lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
ik denk dat FIFA wel een dus danig harde kern heeft dat het toch wel goed zal verkopen. En dat veel mensen die eigenlijk alleen maar fifa spelen er misschien nog wel GTA naast gaan spelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:58 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een rare situatie dat er een heleboel AAA-titels straks gaan uitkomen, terwijl de Xbox One en de PS4 niet lang daarna zullen uitkomen. Ik denk dat FIFA en andere spellen totaal ondergesneeuwd gaan worden door GTA V dit jaar.
Maar ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die FIFA14 kopen voor een oude console, die een paar weken later ook op de nieuwste console gereleased zal worden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik denk dat FIFA wel een dus danig harde kern heeft dat het toch wel goed zal verkopen. En dat veel mensen die eigenlijk alleen maar fifa spelen er misschien nog wel GTA naast gaan spelen.
denk dat er heeeel veel mensen zijn die nog lekker op hun oude console gaan zitten spelen, en volgend jaar rond sept-okt wel eens gaan kijken welke next-gen ze gaan nemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar ik kan me niet voorstellen dat er veel mensen zijn die FIFA14 kopen voor een oude console, die een paar weken later ook op de nieuwste console gereleased zal worden.
Dit. Of uberhaupt zich gaan afvragen of ze een nieuwe console gaan kopen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk dat er heeeel veel mensen zijn die nog lekker op hun oude console gaan zitten spelen, en volgend jaar rond sept-okt wel eens gaan kijken welke next-gen ze gaan nemen.
Dat is ook zo... Ten 1e de consoles zijn niet voor iedereen verkrijgbaar als ze uitkomen.Ten 2e consoles zijn best duur en voor een student is het veel te duur om 500 euro te investeren in zoiets zonder mama of papa (zeker als je op vakantie gaat...).Ten 3e men is ook nog bang voor mankementen met de eerste uitgaven (ps3 en Xbox 360 ). Ten slotte men wil eerst zien of een nieuwe gen ook echt verbetering oplevert en genoeg goede titels(meeste vrienden spelen toch nog op ouwe gen).quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
denk dat er heeeel veel mensen zijn die nog lekker op hun oude console gaan zitten spelen, en volgend jaar rond sept-okt wel eens gaan kijken welke next-gen ze gaan nemen.
Gaan jullie 'm kort na de release halen? Ik wacht er nog een jaartje mee denk ik. GTA V houdt me tot die tijd wel zoet hoop ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit. Of uberhaupt zich gaan afvragen of ze een nieuwe console gaan kopen.
Ik koop FIFA14 op de "oude" console. Daar speel ik mee tot sept 2014, en dan kijk ik wel verder.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gaan jullie 'm kort na de release halen? Ik wacht er nog een jaartje mee denk ik. GTA V houdt me tot die tijd wel zoet hoop ik.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik koop FIFA14 en GTA op de "oude" console. Daar speel ik mee tot sept 2014, en dan kijk ik wel verder.
Dit ja. Ik koop FIFA gewoon voor de ps3 en ruil 'm in als ik een ps4 haal.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:23 schreef over_hedge het volgende:
Ik koop ps4 met de release, en fifa eerst voor de ps3 en dan inleveren voor de ps4 versie bij de gamemania voor 20 euro.
Meestal zijn er wel omvormers te krijgen ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:39 schreef Michaelvanb het volgende:
zou je op de ps4 ook met een xbox (namaak) controller kunnen gamen?
Waarom zou je dat willen? De PS4-controller is verbeterd en ligt mij iig prima in de hand. Een stuk beter dan de PS3-controller. maar er zullen vast imitaties van de Xbox komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:39 schreef Michaelvanb het volgende:
zou je op de ps4 ook met een xbox (namaak) controller kunnen gamen?
Heb je hem al getest? Ze zeggen dat de xbox controller veel fijner is, maar heb dat nooit zo ervaren. Wellicht is het wennen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? De PS4-controller is verbeterd en ligt mij iig prima in de hand. Een stuk beter dan de PS3-controller. maar er zullen vast imitaties van de Xbox komen.
De nieuwe PS4 controller is veel beter volgens reviews.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:42 schreef Michaelvanb het volgende:
de layout is toch ongeveer hetzelfde als de ps3 controller?
ik ga iig een ps4 halen en kijk dan wel of t bevalt. maar xbox controller vindt ik persoon een stuk fijner
Die paarse kaart was vorig jaar zo goedquote:
Ik ga eerst voor de 360 halen en dan in November komt mijn xbox one uit Duitsland aan met gratis Fifa 14 erbij.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:27 schreef Thorb het volgende:
die je dan vervolgens niet online kan spelen omdat je de day one patch niet kan downloaden in nederland? Of kan het wel maar moet je alles op duits laten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik ga eerst voor de 360 halen en dan in November komt mijn xbox one uit Duitsland aan met gratis Fifa 14 erbij.
Je kan em gewoon hier gebruiken in nederland. Day one patch kun je overal in de wereld downloaden. en je console kan je gewoon in het engels zettenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
die je dan vervolgens niet online kan spelen omdat je de day one patch niet kan downloaden in nederland? Of kan het wel maar moet je alles op duits laten.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:00 schreef pascal08 het volgende:
De FUT14-kaarten op WeFUT, met grote dank aan Bakkert:Die balk in het midden lijkt een beetje groot?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Juist niet,nog steeds kut ( en dat zeggen gasten die PS3 spelen)...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
De nieuwe PS4 controller is veel beter volgens reviews.
Belastingen en invoerkosten e.d.?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:57 schreef Michaelvanb het volgende:
Weet je wat wel gaar is..
[ afbeelding ]
$400 = ~¤300,-
en wij + UK betalen ¤400,-
waarom dat prijsverschil eigenlijk?
amerikanen zijn sloebers.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:57 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
$400 = ~¤300,-
En wellicht tactiek tov Xbox (=groot in US). Manier om meer marktaandeel op die markt te verkrijgen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:57 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
$400 = ~¤300,-
Ze weten gewoon dat wij rijke bitches zijn en dat we het toch wel kopen voor ¤399.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:57 schreef Michaelvanb het volgende:
[ afbeelding ]
$400 = ~¤300,-
Ik heb er al een paar keer mogen spelen. Een stuk minder kramp in mijn poten dan met de PS3. De Xbox One ligt ook super in de hand, maar het verschil is niet zo bizar als met de current-gen, waar de ps3-controller gewoonweg zuigt,.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Heb je hem al getest? Ze zeggen dat de xbox controller veel fijner is, maar heb dat nooit zo ervaren. Wellicht is het wennen.
Vooral die ja.quote:
Dat wordt gewoon nog aangepast hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:01 schreef Maver24 het volgende:
hadden jullie al gezien dat o.a Robinho, Balotelli en El Sharaaway geen skills meer kunnen doen in Fifa 14. Alle 3 hebben nog maar 3 star skill moves
Dat mag je hopen. Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dat wordt gewoon nog aangepast hoor.
Ja, maar blijkbaar zijn die stats nog niet final, robinho zal wel 4* of wellicht zelfs 5* krijgenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:01 schreef Maver24 het volgende:
hadden jullie al gezien dat o.a Robinho, Balotelli en El Sharaaway geen skills meer kunnen doen in Fifa 14. Alle 3 hebben nog maar 3 star skill moves
Lees net een artikel van de BBC. Blijkbaar is het verschil ongeveer ¤41,- qua invoerrechten en belastingen. De rest (¤59,-) is omdat mensen in Europa gewoon meer over hebben om zo'n nieuwe console te kopen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is elk jaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Dat mag je hopen. Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:04 schreef Michaelvanb het volgende:
[..]
Ja, maar blijkbaar zijn die stats nog niet final, robinho zal wel 4* of wellicht zelfs 5* krijgen
[..]
Lees net een artikel van de BBC. Blijkbaar is het verschil ongeveer ¤41,- qua invoerrechten en belastingen. De rest (¤59,-) is omdat mensen in Europa gewoon meer over hebben om zo'n nieuwe console te kopen.Is anders ook wel een rare prijs voor een console. Ze weten dat ze dit er voor kunnen vragen en het is vrij normaal om dezelfde prijs te hanteren in dollars en euro's. Dus die 1 op 1 conversie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Ik had deze uitspraak al een beetje verwacht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:05 schreef Fuszy het volgende:
UEFA en CAS weren Fenerbahçe twee seizoenen uit Europa
De Europese voetbalbond (UEFA) heeft woensdag besloten Fenerbahçe twee jaar lang uit de Champions League en Europa League te weren. De Turkse topclub wordt daarmee gestraft voor een omkoopschandaal uit 2011. Het had een nieuwe zaak aangespannen bij het internationaal sporttribunaal (CAS), maar heeft die zaak verloren. De komende twee jaar zijn de Sari-Lacivertliler dus niet te zien in een Europese competitie.
Fenerbahçe ging dinsdagavond definitief ten onder tegen Arsenal. Nadat thuis al met 0-3 werd verloren, ging men ook met een nederlaag van het veld in de returnwedstrijd in Londen: die eindigde in 2-0. De club uit Istanbul hoopte nog mee te mogen doen aan de Europa League, maar heeft nu te horen gekregen dat het CAS de door de UEFA opgelegde straf heeft overgenomen.
Fenerbahçe eindigde de laatste jaren steevast in de top en bereikte zodoende steeds Europees voetbal. Dit seizoen maakt het echter niet uit waar de club finisht in de eigen Süper Lig, want deelname aan de Champions League zit er toch niet in.
Ja oke, maar ze hadden de console ook makkelijk ¤349,- kunnen maken, dan zouden ze ongeveer dezelfde winstmarge in europa en VS hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:06 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Is anders ook wel een rare prijs voor een console. Ze weten dat ze dit er voor kunnen vragen en het is vrij normaal om dezelfde prijs te hanteren in dollars en euro's. Dus die 1 op 1 conversie.
En terechtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:05 schreef Fuszy het volgende:
De Europese voetbalbond (UEFA) heeft woensdag besloten Fenerbahçe twee jaar lang uit de Champions League en Europa League te weren. De Turkse topclub wordt daarmee gestraft voor een omkoopschandaal uit 2011. Het had een nieuwe zaak aangespannen bij het internationaal sporttribunaal (CAS), maar heeft die zaak verloren. De komende twee jaar zijn de Sari-Lacivertliler dus niet te zien in een Europese competitie.
Fenerbahçe ging dinsdagavond definitief ten onder tegen Arsenal. Nadat thuis al met 0-3 werd verloren, ging men ook met een nederlaag van het veld in de returnwedstrijd in Londen: die eindigde in 2-0. De club uit Istanbul hoopte nog mee te mogen doen aan de Europa League, maar heeft nu te horen gekregen dat het CAS de door de UEFA opgelegde straf heeft overgenomen.
Fenerbahçe eindigde de laatste jaren steevast in de top en bereikte zodoende steeds Europees voetbal. Dit seizoen maakt het echter niet uit waar de club finisht in de eigen Süper Lig, want deelname aan de Champions League zit er toch niet in.
Jammer, misschien kunnen we als club zijnde nu een nieuw begin maken met een nieuw bestuur. Fenerbahce is al enkele jaren als club zijnde toe aan een grote vernieuwing, hopen dat dit een steun is in de juiste richting.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:05 schreef Fuszy het volgende:
Hij zou blijven, maar hoop dat die nog even snel weg kan.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:13 schreef Maver24 het volgende:
Wat gaat Dirk nu doen. HIj wil toch zo graag Europees spelen. Dat gaat nou niet meer gebeuren
Wie weet. Volgens mij heeft Fener al niet zo'n positieve uitstraling naar de buitenwereld. Geeft natuurlijk weer veel vooroordelen wanneer ze weer mogen beginnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:10 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Jammer, misschien kunnen we als club zijnde nu een nieuw begin maken met een nieuw bestuur. Fenerbahce is al enkele jaren als club zijnde toe aan een grote vernieuwing, hopen dat dit een steun is in de juiste richting.
Die andere ploeg is Besiktas.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:18 schreef Fuszy het volgende:
Godver. Mijn internet is de hele tijd aan het kloten. Lijkt net alsof het een server van EA is.
[..]
Wie weet. Volgens mij heeft Fener al niet zo'n positieve uitstraling naar de buitenwereld. Geeft natuurlijk weer veel vooroordelen wanneer ze weer mogen beginnen.
Was toch nog een club die een rechtszaak aan zijn broek had hangen?
Wat is er bij Fener verandert sinds de beschuldiging van omkopingen ? ( en veroordeling )quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die andere ploeg is Besiktas.
Je kunt een heel verhaal ophangen over wel of geen omkoopschandaal, de uitspraken die tellen helaas. Ik heb iedere wedstrijd in dat seizoen meegemaakt en gevolgd. Iedereen in Turkije wilde dat seizoen een kampioen uit Anatolia (buiten Istanbul) en dat zeg je ook duidelijk op het veld. Fener had de grootste moeite met zijn tegenstanders, terwijl Trabzonspor met een beperkt elftal makkelijk eroverheen ging.
Fenerbahce werd beschuldigd van 19 wedstrijd omkopen, dit werden er later 12 en vervolgens 4, maar waarom horen we niks over de clubs die omgekocht zouden zijn. In Italie kreeg iedereen die er bij betrokken was een straf in Turkije is dit vooralsnog Fenerbahce en Besiktas, maar die hebben beide niets met elkaar te maken. (competitie en beker)
Zijn ze ook daadwerkelijk omgekocht of poging tot? Die voorzitter of ex-voorzitter van jullie moest toch ook zitten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die andere ploeg is Besiktas.
Je kunt een heel verhaal ophangen over wel of geen omkoopschandaal, de uitspraken die tellen helaas. Ik heb iedere wedstrijd in dat seizoen meegemaakt en gevolgd. Iedereen in Turkije wilde dat seizoen een kampioen uit Anatolia (buiten Istanbul) en dat zeg je ook duidelijk op het veld. Fener had de grootste moeite met zijn tegenstanders, terwijl Trabzonspor met een beperkt elftal makkelijk eroverheen ging.
Fenerbahce werd beschuldigd van 19 wedstrijd omkopen, dit werden er later 12 en vervolgens 4, maar waarom horen we niks over de clubs die omgekocht zouden zijn. In Italie kreeg iedereen die er bij betrokken was een straf in Turkije is dit vooralsnog Fenerbahce en Besiktas, maar die hebben beide niets met elkaar te maken. (competitie en beker)
Helemaal niks eigenlijk, volgens de bond gaat het om een poging tot en dat er op het veld niks te zien is. De voorzitter van Fenerbahce heeft wel een jaar vast gezeten, maar die is sinds vorig jaar Juni ook vrij gelaten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat is er bij Fener verandert sinds de beschuldiging van omkopingen ? ( en veroordeling )
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Helemaal niks eigenlijk, volgens de bond gaat het om een poging tot en dat er op het veld niks te zien is. De voorzitter van Fenerbahce heeft wel een jaar vast gezeten, maar die is sinds vorig jaar Juni ook vrij gelaten.
Zelfde geldt voor Emenike, die zou geld hebben gekregen van Fenerbahce om niet te spelen tegen Fenerbahce met zijn toenmalige club Karabukspor, maar Emenike was toen geblesseerd en speelde een week later ook niet tegen Trabzonspor die evenveel punten had als Fener, maar op onderling resultaat tweede werd.
Ook zijn er diverse spelers geweest van vooral Sivasspor en Eskisehirspor die een premie zouden krijgen van Trabzonspor als ze punten zouden pakken tegen Fenerbahce.
Het is gewoon een hele ingewikkelde zaak die helemaal niet klopt en er liggen nog steeds geen keiharde bewijzen op tafel. Enige wat jullie meekrijgen zijn de berichten dat Fener uitgesloten is voor Europees voetbal door het CAS en meer van dat soort headlines.
Door dat soort headlines met niet 100% correcte informatie heb je gewoon wereldwijd de schein tegen je, jammer genoeg.
Wat is daarquote:
Extra motivatie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je nou spelers omkopen zodat ze winnen.
Motiveren?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoe kun je nou spelers omkopen zodat ze winnen.
Fener moet ook gewoon gestraft worden als er écht is omgekocht en dat doe je niet in je eentje. Dat maakt ook dat hele omkoopschandaal in een keer belachelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zijn ze ook daadwerkelijk omgekocht of poging tot? Die voorzitter of ex-voorzitter van jullie moest toch ook zitten?
Zou het wel fair vinden als de mensen die omgekocht zijn of de clubs bestraft worden. Doet alleen verder niks af aan de straf van fener
Meestal gaat dat via aanvoerders van die elftallen en de wat oudere spelers, maar dit is in Turkije dus wel verboden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet hele elftallen omkopen en niet een aantal spelers
Je hebt gewoon niet de Lindgren. vibe. Die komt altijd de lekkere chicks tegenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik fiets nu al twee weken op en neer naar de supermarkt om broodjes te kopen en iedere keer zit er weer een andere lelijke vrouw achter de kassa.
Ik moet IV nog uitspelenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Begin toch wel een beetje zin te krijgen in GTA V...
#lievdagboekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik fiets nu al twee weken op en neer naar de supermarkt om broodjes te kopen en iedere keer zit er weer een andere lelijke vrouw achter de kassa.
Kassameisjes in Haarlem/Overveen zijn ook niet verkeerd! Sinds kort is er weer een nieuwe... Helaas net zo jong als alle anderen...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niet de Lindgren. vibe. Die komt altijd de lekkere chicks tegen
Eerst twee weken SP spelen en daarna onlinequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:45 schreef Tobi-wan het volgende:
Begin toch wel een beetje zin te krijgen in GTA V...
Hier in Waalwijk zijn ze ook niet verkeerd. In Den Bosch zijn ze dan wel weerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kassameisjes in Haarlem/Overveen zijn ook niet verkeerd! Sinds kort is er weer een nieuwe... Helaas net zo jong als alle anderen...
Webapp, GTA V, FIFA14, GTA Onlinequote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eerst twee weken SP spelen en daarna online
Hoe zuur van d'n Koef dat hij zijn vriend Zijm dat geld niet guntquote:Het verhaal dat de spelers van Ajax hun winstpremies zouden afstaan als de spelers van Excelsior tijdens de afsluitende competitieronde AZ van de titel hielden, was voor de wedstrijd al bekend in de kleedkamer van AZ. Danny Koevermans had het twee dagen voor de wedstrijd al gehoord van zijn vriend Sieme Zijm, die voor Excelsior speelt. Volgens de AZ-spits zou het zelfs om 9000 euro per persoon gaan. "Ik hoop dat de spelers van Excelsior hun geld niet krijgen", aldus de oud-Spartaan in het Noordhollands Dagblad.
Daarna next gen halen in Duitsland en daar BF4 op spelenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Webapp, GTA V, FIFA14, GTA Online
Bij ons is er wel iemand die er leuk uitziet maar die is waarschijnlijk te jong. Verder liep ik gisteren naar huis en toen kwam ik iemand tegen die er ook wel leuk uitzag maar ik keek net de andere kant op toen ze voorbij fietste #ikletteechtnietopquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:44 schreef Ajacied7 het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij ons is er wel iemand die er leuk uitziet maar die is waarschijnlijk te jong. Verder liep ik gisteren naar huis en toen kwam ik iemand tegen die er ook wel leuk uitzag maar ik keek net de andere kant op toen ze voorbij fietste #ikletteechtnietop
Ik ga nu maar op mijn 3e account Xbox Live aanvragen zodat ik nog kan spelen. Ik had IF Maikon Leite vorige week kunnen kopen voor 1.045.000 en nu zie ik hem voor meer dan 1.1 miljoen weg gaan.
Komt de webapp al over 2.5 week (of iets in die richting)?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:48 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Webapp, GTA V, FIFA14, GTA Online
Online modus van GTA volgens mij. Zit standaard bij GTA V als ik het goed hebquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef DutchSL het volgende:
Dat GTA Online, is dat gewoon de online-modus van GTA of moet je er iets aparts voor kopen/downloaden?
Casillasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:54 schreef Topiek het volgende:
Beste BPL keepers onder de streep:
--------------------------------------------------------------------------
Reina.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:54 schreef Topiek het volgende:
Beste BPL keepers onder de streep:
--------------------------------------------------------------------------
Het zijn in totaal 13 spelers en ik wil die spelers niet discarden.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:52 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]![]()
Als je die 3/4 spelers discard kan je toch ook weer wedstrijden spelen?
Hoeveel zijn die spelers waard?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het zijn in totaal 13 spelers en ik wil die spelers niet discarden.
Boven de elf, beslist zelf !quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:46 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Kassameisjes in Haarlem/Overveen zijn ook niet verkeerd! Sinds kort is er weer een nieuwe... Helaas net zo jong als alle anderen...
FUT is toch al bijna op zijn einde en ik kan me niet voorstellen dat jij geldgebrek hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het zijn in totaal 13 spelers en ik wil die spelers niet discarden.
okquote:
Heb het nog een kans gegevenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Reina.
Maar jij had FIFA toch verwijderd en ging stoppen met UT?!
Te veel.quote:
Ik wacht gewoon totdat die EA_Echo weer reageert. Gisteren moest ik nog wat gegevens doorgeven.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:56 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
FUT is toch al bijna op zijn einde en ik kan me niet voorstellen dat jij geldgebrek hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |