Fixed. Ziet-er-niet-uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:10 schreef Roemeen013 het volgende:
Geen terechte klacht.
Trainingspakken.![]()
Joggingsbroeken.![]()
Met dit taalgebruik red jij het ook niet tijdens een sollicitatiegesprek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:55 schreef Trini-Kwan het volgende:
Terechte klacht. En mannen idem. Hoe vaak ik wel niet in de supermarkt of op school mensen in pyjamabroek tegenkom. Komaaaan...
Zie je ze al zo een sollicitatiegesprek
Je traint ook niet in een trainingspak, maar in de korte broek en t-shirt die je eronder hebt zitten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 02:58 schreef Rezania het volgende:
Sowieso mensen in trainingspakken.Ik heb nog nooit iemand zien trainen in een trainingspak.
Altijd een sleutel tot een succesvol topic.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:08 schreef Robophatt het volgende:
Mannen die dat doen zijn minstens zo erg, maar het zal wel leuker zijn om er gelijk een topic over vrouwen van te maken
Helaas weet elke mongool dat hier en heb je dus een hoop kuttopicsquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Altijd een sleutel tot een succesvol topic.
Ach als dadelijk het schooljaar weer goed begonnen is zitten ze weer aan hun wiskundehuiswerk of reflectieverslagen te maken en dan zal het allemaal weer wat afnemen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helaas weet elke mongool dat hier en heb je dus een hoop kuttopics
Is al begonnen toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:21 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach als dadelijk het schooljaar weer goed begonnen is zitten ze weer aan hun wiskundehuiswerk of reflectieverslagen te maken en dan zal het allemaal weer wat afnemen.
Scheelt per regio en de eerste paar weekjes wordt er toch weinig uitgevoerd. Als ze dadelijk weer op volle toeren begonnen zal het wel weer wat afnemen.quote:
Och ja, regio's. En idd. Ik dan ookquote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:33 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Scheelt per regio en de eerste paar weekjes wordt er toch weinig uitgevoerd. Als ze dadelijk weer op volle toeren begonnen zal het wel weer wat afnemen.
Of althans, met die gedachte slaap ik fijn.
Ik begin 3 september pasquote:
Ik ook, zeker als ze een lekkere bil hebben, komt mooi uit in zo'n joggingsbroek.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Och ja, regio's. En idd. Ik dan ook
Om toch nog even OT te reageren, ik vind soms vrouwen in grijze joggingsbroek wel sexylekker zondags outfitje, haar opgestoken
nice.
Snapje!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik ook, zeker als ze een lekkere bil hebben, komt mooi uit in zo'n joggingsbroek.
Heb je hem helemaal afgeragd tot men hem niet meer als auto herkende?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 03:04 schreef practics het volgende:
[..]
Hah was en donkergroene 100% Nederlandse auto geheel origineel, was wel kek dingetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |