Joggingpakken: sweatstof, vaak grijs. Kontjes zien er lekker in uit... als ze een lekker kontje hebben... en thuis zijn.. 20 jaar geleden uitgevonden om in te sporten. Het bleek meer geschikt als thuiskleding.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 03:08 schreef sturmpie het volgende:
[..]
so what
stoor je liever aan witteboordencriminelen die in hun nieuwe bolide, betaald met belastinggeld, de pimp uit hangen en wereldwijd dood en verderf zaaien
Precies.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 03:08 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Het kan lekker zitten, daar niet van.
Deze klacht gaat vooral over de wijven die gewoon boodschappen doen, kinderen ophalen van school in een trainingsbroek.
want das lekker makkelek sjakkelien!
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 03:08 schreef Bestelbus het volgende:
want das lekker makkelek sjakkelien!
die neuken graagquote:
dat kuiken doet het 'mquote:Op woensdag 28 augustus 2013 03:13 schreef sturmpie het volgende:
[..]
die neuken graag
gewoon broek naar beneden, en je vleestoeter er in rammen
Bij mij in de buurt vooral nike.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 03:16 schreef mapima het volgende:
Terechte klacht
En.ze dragen.uggs he xD je vergeet een kenmerk
oja die ook idd of adidasquote:Op woensdag 28 augustus 2013 03:18 schreef Bestelbus het volgende:
[..]
Bij mij in de buurt vooral nike.
ja ts woont in een tokkiebuurt
Regelen dan, ik kan wel een lekkere classy chick gebruiken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 03:25 schreef Trini-Kwan het volgende:
Jullie hebben geen zelfrespect,
Maar ik denk eerder dat jullie niet baas genoeg zijn.
Voor elke neukbare makkelijke chick in een joggingbroek met uggs, kan ik een lekkere classy chick die net zo gewillig is meenemen.
en witte sokken in badslippers.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:39 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik vind de mannen in trainingspakken even erg. Vooral als ze een foute snor plus dito mat hebben, vergezeld met 2 bouviers.
You read my mind.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 07:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
en witte sokken in badslippers.
AS Romaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:24 schreef LissaZuid het volgende:
Gwn PSG of AC Milan trainingspak
onteregte klacht
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |