quote:
Op zaterdag 31 augustus 2013 14:35 schreef StarmanFR het volgende:[..]
Als je geen herrie maakt vind ik dat niemand zou mogen mekkeren wat je aan het doen bent. Maar ik werd weleens een keer wakker gemaakt zondagochtend om 09.00 uur omdat de buurman zijn schuur aan het breken. Op dat tijdstip vind ik wel een beetje aso.
Dat is het hem hè,
als....
Als ik even naar mijn eigen buurt kijk: ik heb dit jaar herrie gehad van het bouwen van een garage, het schuren van houten balken bij huizen en tuinwerk (heggen korter maken met machines wat een flink aantal dagen gebeurde). Geen probleem als je zo iets op een beschaafd tijdstip doet maar als iemand daar tussen 7 en 8u30 mee bezig is dan vind ik dat niet echt netjes, op dat tijdstip zijn veel mensen nog aan het opstaan, ontbijten etc. , ook wanneer ze het eerste uur les hebben of 's ochtends vroeg moeten werken. Ik weet niet hoe het met jullie zit maar op dat tijdstip (nog half wakker, honger, weinig tijd) heb ik graag wat rust. Bij bedrijven die zulke klusjes doen beginnen ze vaak al om 7 uur met werken. Een raar fenomeen, ik ben benieuwd hoe het komt dat ze daar 2 uur vroeger beginnen met werken dan bij ander soort werk.
In het algemeen zou er m.i. wat meer gecommuniceerd kunnen worden. Gemakkelijker gezegd dan gedaan maar het is een feit dat mensen veel beter tegen herrie kunnen als ze weten waarvoor het is en hoe lang het duurt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL