Ik dacht 2 voor 25 euro wat ik had betaald.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:43 schreef Starman89 het volgende:
Meh, ik lees dat die Cinderella kussens veel onderhoud vergen (opschudden enzo), en dat ze niet echt geschikt zijn voor mensen die snel transpireren. Ik twijfel nog.
Wat vragen ze er ong. voor bij de hunt?
ff fappen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Maar gelukkig was daar de GOFAP-camera om het moment vast te leggen.
Stiekem doe je dat wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:43 schreef sjeppert het volgende:
[..]
godver, zo lang ga ik niet wakker blijven
15 euro voor twee stuks geloof ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:43 schreef Starman89 het volgende:
Meh, ik lees dat die Cinderella kussens veel onderhoud vergen (opschudden enzo), en dat ze niet echt geschikt zijn voor mensen die snel transpireren. Ik twijfel nog.
Prima kussens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:43 schreef Starman89 het volgende:
Klopt dat over het regelmatig opschudden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht 2 voor 25 euro wat ik had betaald.
Klopt, en ze liggen prima.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
15 euro voor twee stuks geloof ik.
Dat heb ik er voor betaald iig.
epilepsie aanval hier!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:44 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Zoek de zwarte punt.
[ afbeelding ]
Gewoon elke avond even.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:45 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Klopt dat over het regelmatig opschudden?
Nee heb ik nog niet echt gemerkt. maar dat is toch ook niet zo erg? Ik doe dat trouwens sowieso als ik mijn bed opmaak.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:45 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Klopt dat over het regelmatig opschudden?
Damn rightquote:Op woensdag 28 augustus 2013 00:45 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Vid dump aanvraag opgemerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |