SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex![]()
Mijn mening over de TT:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:26 schreef Arashimashou het volgende:
Als ik zeg dat ik dit jammer vind, echt jammer, dan is dat op geen enkele manier ook maar enigszins grappig bedoeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat een graf TT zeg, zelfs een Naruto TT was beter geweest.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus gaan we het topic snel volschijten of een TT verandering aanvragen?![]()
Oke dit is echt slechtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn mening over de TT:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Infantiele klapjostiquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mijn mening over de TT:
[..]
[..]
[..]
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''![]()
lang mangquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nu maar hopen dat die Surface snel binnenkomt, duurt allemaal vrij langAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ah is de directeur van je eenmanszaak op vakantie?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nou ja ik moet hem nog betalen maar dan nogAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Na die rollen als kind kon ze trouwens nooit meer andere filmrollen krijgen, is nu secretaresse gewordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:35 schreef Timwonnacott het volgende:
Oh, had wel iets kunnen bedenken met de pippi langkous sekstape. Bah. komt altijd erna he.![]()
KOM DAN JONGE KO.... oh wacht het gaat hier over games. Eh... Wanneer komt de tweede Great Video Game Crash? Dan kunnen we met een schone lei beginnen namelijk.quote:![]()
Wegens tegenvallende resultaten geschorstquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ah is de directeur van je eenmanszaak op vakantie?![]()
volgens mij is ze in de 80 intussenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Na die rollen als kind kon ze trouwens nooit meer andere filmrollen krijgen, is nu secretaresse geworden
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Gaat het hier over games? Dat zou nieuw zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
KOM DAN JONGE KO.... oh wacht het gaat hier over games. Eh... Wanneer komt de tweede Great Video Game Crash? Dan kunnen we met een schone lei beginnen namelijk.![]()
De sekstape is van de Amerikaanse pippi versie. Die ziet er nu zo uit:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Na die rollen als kind kon ze trouwens nooit meer andere filmrollen krijgen, is nu secretaresse geworden![]()
![]()
Huh. Heb je daar een naam van?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:44 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
De sekstape is van de Amerikaanse pippi versie. Die ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Tami Erinquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Huh. Heb je daar een naam van?![]()
das niet de eckte pipiChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Nee, heb hem niet gezien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Achterlijke vraag, natuurlijk heb je daar een naam van.
Gezien? De moeite?![]()
Wacht watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat stond daar?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef Timwonnacott het volgende:
Dat is anime toch? Maar haal maar snel weg voor je weer een ban krijgt.
vast hentai zeker?![]()
![]()
Oh, uit het Fok! nieuwsbericht haal ik dat de tape niet op internet staat. Haar ex probeerde hem te verkopen en dat is niet gelukt, film zal nooit het daglicht zien zegt ze. Dus stop maar met zoeken Aldie.![]()
Aldie DMed je de link welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
wat stond daar?
vast hentai zeker?![]()
![]()
DM, achterlijk gifje wat eigk nergens op sloeg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:52 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
wat stond daar?
vast hentai zeker?
Gore pedo shit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DM, achterlijk gifje wat eigk nergens op sloeg.
Gore pedo shit![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
iets met psychologische shit toch?...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee maar even heel serieus hé, wat bezielt mensen om te fantaseren over sex met meidjes van negen?![]()
Ik weet het niet, maar liever dat ze het dan doen met zo'n tekenfilmding dan met echtequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nee maar even heel serieus hé, wat bezielt mensen om te fantaseren over sex met meidjes van negen?![]()
![]()
He ik zag net een Pippi Langkous plaatje waarin zij een penis heeft en iemand in de borsten sekst.
En dan letterlijk bam vol die areola in![]()
Denk het. Wil er eigenlijk ook niet zo over nadenken bedenk ik mij nu.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:55 schreef mschol het volgende:
[..]
iets met psychologische shit toch?...Ja inderdaad, maar die shit tekenen en getekend bekijken enzo mag imho prima legaal blijven. Ik snap het alleen niet zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:55 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar liever dat ze het dan doen met zo'n tekenfilmding dan met echte
Maar die incest shit snap ik ook niet dat iemand dat kan opwinden, daar kan ik mij ook gewoon niks bij voorstellen.
Different strokes zullen we dan maar zeggen.
Haha strokes, vat je hem?
haha, 'vat' je hem? 'Hem'?![]()
Strokes -> strelen -> refereerde aan masturberen
'Vat' je 'hem' -> refereerde ook aan masturberen 'Hij' is in dit geval de penis.
Denk ik leg hem even uit.![]()
Oh, ik dacht dat je een beroerte bedoelde. Nu snap ik hem, dank je!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Strokes -> strelen -> refereerde aan masturberen
'Vat' je 'hem' -> refereerde ook aan masturberen 'Hij' is in dit geval de penis.
Denk ik leg hem even uit.![]()
WhieeeeepShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Stuur me voortaan maar gewoon echte boobies.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geen dank. Ik DM je even mijn 06, dan kun je mij een berichtje sturen als je een grap niet snapt.![]()
quote:SPOILER: astuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aldie drop je whapp in DM danOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Jezus nichten, jullie slapen alOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
SiakxkskckaOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Tonig were going pa pa pa pa partyOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Kk hoor een moskee gvdOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Aub geen bom aub geen bom aub geen bom ik wil leven kk zooiOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Als t kon zou ik een geluidsfragment sturenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Kattengejank dit jezusOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Klinkt ook net alsof er een vlieg heletijd bij je oor zitOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
MjahawojaaaaaaallaaahhgammelahaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Laat ze dat lekker doen in hun eigen landOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Oh wacht.
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Alle turken terug naar marokkije
Jammer dat ik deze belevenis niet kan delen dmv een geluidsopnameOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Vorige week was 1¤ 2.50 lira waard, nu is t 2.73
Wanne kankergeluidOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik wil slapen aubOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
VOLGENS MIJ HEEFT IEMAND M VOOR ZN BEK GESLAGEN WANT HET IS STIL!
Dat is lollie ofzoiets toch? Ik ken iemand die daar naar kijkt. Gvd meteen weg geflikkert en hem een pedo genoemd. Kerel was sowieso niet 100%quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
DM, achterlijk gifje wat eigk nergens op sloeg.
Gore pedo shit![]()
Hoi xxOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: