SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Inderdaad...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat een graf TT zeg, zelfs een Naruto TT was beter geweest.
Kijk, dat je voor de TT gaat vind ik best. Dat je 4, 5 posts achter elkaar plakt om het te halen kan ik door de vingers zien. Maar deze TT is gewoon echt jammer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had je het zelf maar moeten doen. Too slow, faggots.
dit is geen scquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik twijfelde (en zei nog 'hoi') maar ik vermoede dat je een TT in gedachte had.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet zeggen ik kan mij wel wat nuttigere dingen bedenken om mij over druk te maken.
Van mijn part vraag je een change aan als je er mee zit
Beter brengen ze meer Onepunch-man uit. 10-20 pagina's om de 2-3 wekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:41 schreef Qunix het volgende:
Suicide Island manga nieuwe volume geplaatst, dus 10 chapters weer te lezen!
Er zijn een hoop goeie mangas die uitkomen chapter per maand... Jammer maar wel kwalitatief beter dan de per week mangas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beter brengen ze meer Onepunch-man uit. 10-20 pagina's om de 2-3 weken
nee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
gaat bleach weer verder deze week?
quote:After this weeks issue [16 juli], Bleach will be on hiatus from Jump 35-40. Starting from jump 41 (09/09), the last arc "1000 years Blood Ward Arc - The Separation Story" will start.
beetje ala BtOOOOOOOOMMMMMMquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef Qunix het volgende:
http://www.mangareader.net/suicide-island/
Gaat over tieners die op een eiland worden gedumpt en bestaan niet meer in de echte wereld... De tieners hebben, of zelfmoord gepleegd en gefaald, of een doodstraf gekregen. Niemand weet dat ze hier zijn gedumpt en uiteraard willen een hoop toch overleven. Hoe dat afloopt? Veel conflicten, gevechten, rape, (zelf)moorden en gangs/slaven. Wat zou jij doen op een eiland met gekken waar geen enkele wet/regels bestaan? Toch is er een klein groepje die het licht hebben gezien en snappen dat het leven toch iets waard is. Dit clubje volg je in spannende avonturen met veel 18+ content.
Ik vind het een toffe manga en zou best een anime willen zien, al denk ik dat het nog niet voldoende is voor een serie. Er moet nóg meer en heftige dingen gebeuren. De opbouw is er inmiddels wel...
Ja, maar dan duisterder en meer gericht op de zelfdoding gedachtengang te overwinnen, en niet zo zeer de game waar je moet moorden.quote:
gg toevallig?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF is er met de TT??Verander het gauw![]()
Hentai Kamen The Movie
Niet het belang van goede TT's inzienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef marp0 het volgende:
Oh mijn god allemachtig de wereld vergaat om een kut topic titel
BANKAI!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.
Wat?
Een goede TT belangrijk vindenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet het belang van goede TT's inzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
Nee, 9/9 pas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
gaat bleach weer verder deze week?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Oh mooi. Ik vind haar leuk, hoeveel haters ze ook mag hebben. Of valt het wel mee met de haat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit heej, het is niet alsof ik Japan wil bezoeken, maar als ik er ooit naartoe ga dan ga ik naar Kioto. Wat een dromerige, beeldschone stad is dat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:01 schreef Qunix het volgende:
Storyboards and douga from Uchouten Kazoku
http://imgur.com/a/DfI2z
Dekomori is geweldig, de eend mag haar niet ontheiligenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Dekomorisama
Dekomorikamosama
Ze heeft gewoon een masker op man, niet zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dekomori is geweldig, de eend mag haar niet ontheiligen
Dat bovenste filmpje vanaf 12:13quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:14 schreef Qunix het volgende:
AKBingo == NOGIBingo
http://www.dailymotion.co(...)_music?search_algo=2
Kyubey geeft afgekloven aardappels weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:17 schreef mschol het volgende:
ow, we zitten alweer aan het jubileum topic..
nog wat speciaal hierzo gebeurd? gratis animeprullaria weggeef rondes ofzo?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kyubey geeft afgekloven aardappels weg.
Ik kan wel even blijven plakkenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik kan wel even blijven plakken
[..]![]()
Kent me niet eens... Wat een stelletje nieuwelingen!Welke animes kijk je in het huidige seizoen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Uh. Ik kijk momenteel zo af en toe een aflevering van Shin Sekai Yori en Dansai Bunri no Crime Edge.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Welke animes kijk je in het huidige seizoen?
hoe moet ik dat interpreteren?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kyubey geeft afgekloven aardappels weg.
Free! Is de moeite waard.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Uh. Ik kijk momenteel zo af en toe een aflevering van Shin Sekai Yori en Dansai Bunri no Crime Edge.
Thanks, zal 'm onthoudenquote:
Als je van yaoi houdt vind je Free zeker leuk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Thanks, zal 'm onthouden
Geen nieuwe yaoi geweest, toch?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:39 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als je van yaoi houdt vind je Free zeker leuk.
Wutquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Thanks, zal 'm onthouden
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:23 schreef Xaryna het volgende:
[..]![]()
Kent me niet eens... Wat een stelletje nieuwelingen!Misschien wel ja. Sorry, maar dit ligt toch echt aan jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, maar vertel eens wat over jezelf danEn ga Shingeki no Kyojin, Watamote en Danganronpa kijken
Eh, hoe jij wilt denk ik?quote:![]()
Al is het maar voor even okaeri welkom terug.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:25 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Uh. Ik kijk momenteel zo af en toe een aflevering van Shin Sekai Yori en Dansai Bunri no Crime Edge.
Free!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:36 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Thanks, zal 'm onthouden
En als iets voor een specifieke doelgroep is, kan het niet leuk zijn voor andere?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:47 schreef De_Ilias het volgende:
Is dat FREE! echt zo leuk? Ik dacht dat het voor homos was?
Haha, nee niet persee!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
En als iets voor een specifieke doelgroep is, kan het niet leuk zijn voor andere?
Ik vind Free prima. Samen met Watamote AOTS.
Lijkt meer op een typische KyoAni anime (alá K-ON of Tamako Market) waarbij eigenlijk stiekem niets gebeurd en toch blijf je kijken. Echter bij Free! is dat het met mannen is en niet ~moe~ meisjes.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:57 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Haha, nee niet persee!
Lijkt het een beetje op suzumiya?
Misschien dat ik het ook ga proberen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lijkt meer op een typische KyoAni anime (alá K-ON of Tamako Market) waarbij eigenlijk stiekem niets gebeurd en toch blijf je kijken. Echter bij Free! is dat het met mannen is en niet ~moe~ meisjes.
Is het ook een beetje shounen? Dus dat er competitie inzit zoals prince of tennis?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
Lijkt meer op een typische KyoAni anime (alá K-ON of Tamako Market) waarbij eigenlijk stiekem niets gebeurd en toch blijf je kijken. Echter bij Free! is dat het met mannen is en niet ~moe~ meisjes.
Hoofdthema is zwemmen. Ze gaan veel uit de kleren en nog een echte zwemwedstrijd is er niet. Ze zijn nu bij voorrondes. Wel is er een verhaal (soort van) en karakter opbouw.
Je kan altijd één episode proberen en als je het niet bevalt droppen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 08:59 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Misschien dat ik het ook ga proberen.
Ik zit nu echt in een dip, ik heb nu echt zo'n gevoel van: "ik heb de beste animes al gezien"
Ze proberen het wel, maar tot nu toe veel ~moe~ achtige dingen met mannenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:00 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Is het ook een beetje shounen? Dus dat er competitie inzit zoals prince of tennis?
Kloptquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:15 schreef Arashimashou het volgende:
In Free zit in ieder geval wel een lief meisje hoor.
Op weg naar de Olympische Spelen. Hup hup hup!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:27 schreef Kyubey het volgende:
Ze hebben nu wel hun eerste wedstrijd gehad...
Hebben ze daar ook freestyle en vlinderslag? Anders is het niet mooi genoeg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:34 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Op weg naar de olympische spelen. Hup hup hup! [ afbeelding ]
Weet ik veel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook freestyle en vlinderslag? Anders is het niet mooi genoeg.
Ik sta ook in de OP, ik post echt heel lang mee alleen de laatste heb ik amper tijd voor anime dus daarom post ik minder. Ik lees nog wel mee hoor af en toequote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Misschien wel ja. Sorry, maar dit ligt toch echt aan jou
Hmm, maar vertel eens wat over jezelf danEn ga Shingeki no Kyojin, Watamote en Danganronpa kijken
Ohhh dat is die zwem-anime! Ik moet die Basketbal anime ook nog afkijken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ken je wel als oude poster, al was het maar dat ik bij "nieuwe" gezichten altijd naar de postgeschiedenis kijkquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:49 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik sta ook in de OP, ik post echt heel lang mee alleen de laatste heb ik amper tijd voor anime dus daarom post ik minder. Ik lees nog wel mee hoor af en toe.
Bedankt voor je suggesties
[..]
Ohhh dat is die zwem-anime! Ik moet die Basketbal anime ook nog afkijken.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:52 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik ken je wel als oude poster, al was het maar dat ik bij "nieuwe" gezichten altijd naar de postgeschiedenis kijk
Dan doe je toch net als of!?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ken jou ook! Maar ik geef toe, driekwart van de tijd kan ik niet meepraten omdat het over anime/dingen gaat die ik niet kijk/ken en dan komen er weer nieuwe mensen en durf ik niet meer zo goed iets doms te zeggen.
Je kunt hier echt haast niks fout zeggen hoorquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:54 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Ik ken jou ook! Maar ik geef toe, driekwart van de tijd kan ik niet meepraten omdat het over anime/dingen gaat die ik niet kijk/ken en dan komen er weer nieuwe mensen en durf ik niet meer zo goed iets doms te zeggen.
Jah I know, die filmpjes boeien me nooit en daar staan dan gelijk pagina's van volquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dan doe je toch net als of!?
Tevens is het ook SC en veel filmpjes niet anime related...
Ohquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:55 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Jah I know, die filmpjes boeien me nooit en daar staan dan gelijk pagina's van vol
Nee joh, niet doen! Anderen stellen het wel op prijsquote:
En over remixenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:57 schreef Qunix het volgende:
Trouwens, ik heb het ook sinds kort over manga's ...
Challenge accepted!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 09:55 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Je kunt hier echt haast niks fout zeggen hoor
Op die laatste na ben ik het met je eensquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Challenge accepted!
'Welcome to the NHK is stom'
'Gibli is stom'
'Tekenfilms zijn voor kinderen'
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Challenge accepted!
'Gibli is stom'
Jijquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Op die laatste na ben ik het met je eens
Ik ookquote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:01 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Op die laatste na ben ik het met je eens
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 10:00 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Challenge accepted!
'Gibli is stom'
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zetsubou sensei duurt wel 3 seizoenen, en 2 OVA seizoenen. Dan zou ik eerst Fate Zero kijken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:26 schreef otaku-desu het volgende:
welke moet ik eerst kijken, sayonara zetsubou seinsei of fate zero?
The melancholy of...? Dat zou wel awesome zijn!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ja, er komt een vervolg op Haruhi
Hoeveel volumes waren dat ook al weer? Een stuk of 20?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:16 schreef blessed19 het volgende:
Iemand hier trouwens geïnteresseerd in een complete verzameling battle royal manga?
The Melancholy of Yui Hirasawaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:15 schreef blessed19 het volgende:
[..]
The melancholy of...? Dat zou wel awesome zijn!
dankje, dan ga ik Fate/Zero kijken en dan zetsubou een seizoen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:03 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zetsubou sensei duurt wel 3 seizoenen, en 2 OVA seizoenen. Dan zou ik eerst Fate Zero kijken.
(Zetsubou moet je niet te veel achter elkaar kijken, Fate/Zero wel. Je kunt het ook tegelijkertijd doen)
Alle seizoenen van Zetsubou zijn de moeite waardquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:24 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
dankje, dan ga ik Fate/Zero kijken en dan zetsubou een seizoen.
ik ga dan seizoen Zetsubou dan weer een andere anime en dan weer een seizoen Zetsubou zodat ik ze niet allemaal achter elkaar kijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:26 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Alle seizoenen van Zetsubou zijn de moeite waard
Huh? Nee jullie hadden het over Zetsubou dus ik denken aan die tweede ED van Death Note. Aangezien dat nummer ook Zetsubou heet. Zetsubou Billy. Snapje?quote:
Zoiets, zal zometeen even opzoeken. Ik dacht aan 45 euro.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:23 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Hoeveel volumes waren dat ook al weer? Een stuk of 20?
Hangt van de prijs af.
volgens wikipiki zijn het 15 volumesquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:33 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Zoiets, zal zometeen even opzoeken. Ik dacht aan 45 euro.
Ik weet niet niet wat de gemiddelde tweedehandse manga kost. 3 euro, oid? Dan doe ik wel 35 voor ophalen en 45 incl verzendskosten. Heb een hekel aan verzenden, daarom is het dan wat duurder.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:35 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
volgens wikipiki zijn het 15 volumes
Dank.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
http://thecartdriver.com/fall-2013-anime-season-preview/
een vrouwenworstel anime. fanservice to the maxquote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Alleen green green staat nog op nummer 1 van max fanservice... Misschien dat die serie nu eindelijk verstoten wordt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:48 schreef otaku-desu het volgende:
[..]
een vrouwenworstel anime. fanservice to the max
Maar Space Dandy is juist een van die series die echt komt en er tussen gestopt is om de rest geloofwaardiger te maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:05 schreef blessed19 het volgende:
aas geen nieuwe gto en ik zou erg uitkijken naar space dandy.
Serieus? Damn, dan ga ik weer eens een anime volgen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar Space Dandy is juist een van die series die echt komt en er tussen gespot is om de rest geloofwaardiger te maken.
FMP zal nooit meer een vierde serie krijgen, zonde maar misschien wel beter.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:10 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
WTF Ik fking blij over FMP en Black lagoon, lees ik "kutgrap".
Van de summer chart volg ik Danganronpa en Watamote. Vooral de laatste is echt geweldigquote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef blessed19 het volgende:
Ik zie dat er een steins;gate film in april is uitgekomen. Is die film nog boeiend?
Verder nog enige toppers uit de fall/summer chart? Heb toch nog wat vrije tijd te spenderen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Van de summer chart volg ik Danganronpa en Watamote. Vooral de laatste is echt geweldig
Top! Beide spreken mij opzich wel aan. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Van de summer chart volg ik Danganronpa en Watamote. Vooral de laatste is echt geweldig
Uchouten Kazoku, Gin no Saji en Gatchman Crowds zijn samen met Watamote waarschijnlijk mijn favorieten, maar er is niets uitgekomen dat ik zonder kantekeningen durf aan te raden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:32 schreef blessed19 het volgende:
Ik zie dat er een steins;gate film in april is uitgekomen. Is die film nog boeiend?
Verder nog enige toppers uit de fall/summer chart? Heb toch nog wat vrije tijd te spenderen.
EDIT:
Een Higurashi film wat ook in april is uitgekomen! Awesome!
Zetsuboushita! De slechte grappen van MAHL doen mij wanhopen!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Huh? Nee jullie hadden het over Zetsubou dus ik denken aan die tweede ED van Death Note. Aangezien dat nummer ook Zetsubou heet. Zetsubou Billy. Snapje?
Bleach krijgt zijn final arc nog wel, als de manga klaar is.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:21 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vet
GTO
Bleach
Paar kloppen wel...
328 was al een stuk beter.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:29 schreef DemonRage het volgende:
Naruto Shippuuden 327 was kut... voor 99% flashbacks.
Dat 328 beter is zal ik niet bestrijden, maar het flashback gehalte is ook niet bepaald laag. Kuruma als vehikel gebruiken voor flashbacks is wel een aardig idee, maar het waren er zo veel.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
328 was al een stuk beter.
Volgens mij waren er in de manga ook behoorlijk wat flashbacks op dit punt. Vanaf volgende week kunnen we iig genieten ook in de anime genieten van het nieuwe 2-man team.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat 328 beter is zal ik niet bestrijden, maar het flashback gehalte is ook niet bepaald laag. Kuruma als vehikel gebruiken voor flashbacks is wel een aardig idee, maar het waren er zo veel.
Zou het concept niet werken in anime-vorm?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:44 schreef Qunix het volgende:
Arcana soul heb ik nu uit. Leuke manga en idd niet anime waardig.
Joepie.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:21 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Volgens mij waren er in de manga ook behoorlijk wat flashbacks op dit punt. Vanaf volgende week kunnen we iig genieten ook in de anime genieten van het nieuwe 2-man team.
Maar er is nog steeds een hoop tijd verspild aan flashbacks. Wat een luie flikkers.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
328 was al een stuk beter.
Nou, dan misschien wel, maar met 13 chapters redt je geen seizoen anime.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Zou het concept niet werken in anime-vorm?
Jezus en Boeddha die samen chillen? Would watch.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 13:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bewijs het.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:38 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Jezus en Boeddha die samen chillen? Would watch.
Als die download nog trager was liep hij achteruit.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bewijs het.
[Commie] Saint Young Men OVA - 01 [DVD 576p AAC] [CBF535E4]. mkv
Oh, het is er al!quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:48 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Bewijs het.
[Commie] Saint Young Men OVA - 01 [DVD 576p AAC] [CBF535E4]. mkv
De bioscoopfilm moet nog op BD/DVD komen, maar deze kleine OVA is er al een tijdje ja.quote:
Oh die heb ik net klaar, was wel okay. Niet uitzonderlijk goed, ook niet erg slecht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Heb net gedaan met Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru, maar vond het redelijk saai en slaapverwekkend.
Mja, had er meer van verwacht.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh die heb ik net klaar, was wel okay. Niet uitzonderlijk goed, ook niet erg slecht.
original video animationquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mja, had er meer van verwacht.
Weet trouwens iemand waar OVA voor staat?
Is een extra aflevering buiten de gewone serie om. Meestal even lang als een normale aflevering dan, soms iets langer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Mja, had er meer van verwacht.
Weet trouwens iemand waar OVA voor staat?
Kill la Kill stond al op het lijstje.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kill La Kill van de makers van Gurren Lagann? Pak maar in, iets beters gaat er niet komen.
quote:Full of hand-drawn animation and delicious old-style Gainax animation now that Gainax has nobody left there to do Gainax-style animation
Die ga ik ook allemaal proberen met uitzondering van Hajime no Ippo. En zelf verhoog ik de inzet met Galilei Donna, Golden Time, Pupa en Vulvarave the Liberator 2. En ik dreig de inzet nog verder te verhogen met Kyoani's anime over een hipsterbilmeisje, Ace of Diamond, Yozakura Quartet Hana no Uta en alle films, ja, zelfs de propagandafilm voor de religieuze cult.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:17 schreef Qunix het volgende:
[..]
Kill la Kill stond al op het lijstje.
Samurai Flamenco wil ik wel proberen.
Tevens:
[..]![]()
Ohja en Kyousougiga, Freezing Vibration, Pokémon The Origin en Hajime no Ippo Season 3 ga ik ook volgen. Zullen er wel meer komen.
quote:
Ik heb Orwell's Animal farm ooit gelezen en alles wat de kapitalistische zwijnen deden en wat ze me hen deed haten en verachten doen de boeren in Gin no Saji gewoon. Ik voel me gemanipuleerd. Wat de boeren doen is niet verkeerd. En Hachiken wordt een uitstekende boer. OOOOOOOoooooooorrrweeell jij hebt me opgelicht gelijkend squealer (het varken niet de naakte molrat).quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Ben nog maar eens op zoek naar een nieuwe anime:
Ben de volgende aan het bijhouden:
Watamote
Genshiken Nidaime
Free!
Brothers Conflict en Gin no Saji. Zijn dit aanraders? Zijn er nog leuke momenteel?
Heb net gedaan met Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru, maar vond het redelijk saai en slaapverwekkend.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Ik heb Orwell's Animal farm ooit gelezen en alles wat de kapitalistische zwijnen deden en wat ze me hen deed haten en verachten doen de boeren in Gin no Saji gewoon. Ik voel me gemanipuleerd. Wat de boeren doen is niet verkeerd. En Hachiken wordt een uitstekende boer. OOOOOOOoooooooorrrweeell jij hebt me opgelicht gelijkend squealer (het varken niet de naakte molrat).
Misschien wel de enige ware woorden die hij ooit uitpiepte.quote:
Zou hij gebaseerd zijn op het varken van Orwell? Ik heb het boek pas gelezen en ze hebben best veel gemeen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien wel de enige ware woorden die hij ooit uitpiepte.
Zou goed kunnen, het zou me verbazen als Yusuke Kishi geen omvangrijke kennis van dystopische fictie heeft.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:18 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Zou hij gebaseerd zijn op het varken van Orwell? Ik heb het boek pas gelezen en ze hebben best veel gemeen.
Hiromu Arakawaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gin no Saji is trouwens verrassend accuraat moet ik zeggen. Wilde gewoon kijken om de makers uit te lachen, maar dit is echt goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 30-08-2013 00:17:10 ]
SARABAAquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:20 schreef De_Dakgoot het volgende:
HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPEHYPE HYPE HYPE HYPE
Faito fo ribachi desuquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:34 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Nee, tv opening is ook wel vet
Nopequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:09 schreef Kyubey het volgende:
Over desu gesproken, kijkt iemand hier de remake van Rozen Maiden?
Als je het huidige seizoen bedoelt, jazeker.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:09 schreef Kyubey het volgende:
En, hoe is het?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Als je het huidige seizoen bedoelt, jazeker.
Waarom zou je dat willen ruikenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lijkt mij trouwens dat die geur sowieso niet blijft hangen op zo'n zadel, wat een debiel.
Plus een vagina riekt gewoon niet zo extreem, dus dat ruik je echt nooit en te nimmer in een zadel.
Dat natuurlijk ook, maar als je dat even negeert blijft aan een fietszadel ruiken gewoon inefficiënt.quote:
Ik vind het leuk, maar ik denk wel dat indien men de vorige seizoenen niet leuk vond men over deze niet anders zal oordelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:59 schreef Kyubey het volgende:
[..]
En, hoe is het?
--
NWS / Man steelt 203 fietszadels om 'vrouwengeur' op te snuiven
quote:In Tokio
ik wil hem wel gaan checken, heb mij met het origineel goed vermaaktquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:09 schreef Kyubey het volgende:
Oke, dan kijk ik hem nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 09:33 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, maar ik denk wel dat indien men de vorige seizoenen niet leuk vond men over deze niet anders zal oordelen.
Dus ik klik op die link.
[..]
Tsundere Cafe in Akihabaraquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:45 schreef Qunix het volgende:
Downtown en Gundam enzo
(ben nu kijken, oh en is ENG subbed!)
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Tsundere Cafe in Akihabara![]()
![]()
![]()
Gaan ze figures bespreken
[ afbeelding ]
Je kan natuurlijk beter gewoon direct je neus in haar muts duwen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook, maar als je dat even negeert blijft aan een fietszadel ruiken gewoon inefficiënt.
Deze gozer is niet alleen ranzig maar ook gewoon volkomen achterlijk.
Iets zegt mij dat een gozer die aan fietszadels ruikt de sociale vaardigheden voor een partner mist en waarschijnlijk ook de sociale vaardigheden die bij een goedbetalende baan horen, waardoor hoeren ook geen optie zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Je kan natuurlijk beter gewoon direct je neus in haar muts duwen.
Hij kan altijd een chikan doen en dan z'n vingers besnuffelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat een gozer die aan fietszadels ruikt de sociale vaardigheden voor een partner mist en waarschijnlijk ook de sociale vaardigheden die bij een goedbetalende baan horen, waardoor hoeren ook geen optie zijn.
Zomaar een gok.
Arme man.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat een gozer die aan fietszadels ruikt de sociale vaardigheden voor een partner mist en waarschijnlijk ook de sociale vaardigheden die bij een goedbetalende baan horen, waardoor hoeren ook geen optie zijn.
Zomaar een gok.
Ik zal jou eens een chikan gevenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:29 schreef Xaryna het volgende:
[..]
Hij kan altijd een chikan doen en dan z'n vingers besnuffelen.
Maar ik denk dat zijn fetish zich specifiek op zadels richt. Anders had hij ook pantsu kunnen stelen van de waslijn.
Gewoon vinger erin als je achter iemand met een rokje loopt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:24 schreef Xaryna het volgende:
[..]
[..]
Je kan natuurlijk beter gewoon direct je neus in haar muts duwen.
Waar, wanneer?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een chikan geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:11 schreef Kyubey het volgende:
Boku ha Tomodachi samengevat in een plaatje.Is goede anime hoor kyuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Watquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nou ja, ik vond hem best te behapstukken. Niet fantastisch, niet slecht.
Ja, welke serie?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gewoon matig. Niet enorm slecht. Zoals ik het zeg.
Ja allemachies zeg het gaat net twee posts achter elkaar over Boku ha Tomodachi. Hoef toch verdomme niet elke keer te quoten hier, context mensen.quote:
Ja miss dat het hievoor ook over iets gingquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja allemachies zeg het gaat net twee posts achter elkaar over Boku ha Tomodachi. Hoef toch verdomme niet elke keer te quoten hier, context mensen.
De eerste anime die ik heb gekeken terwijl hij nog bezig wasquote:
Ja meidjes aanranden. Wat overigens ook goed te behapstukken is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja miss dat het hievoor ook over iets ging.
Ik wil kyu aanranden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja meidjes aanranden. Wat overigens ook goed te behapstukken is.
Wacht loopt die nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
De eerste anime die ik heb gekeken terwijl hij nog bezig was
Was best te pruimen, want Rika.
Ze is van mij gvd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Achteraan aansluiten
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:11 schreef Kyubey het volgende:
Boku ha Tomodachi samengevat in een plaatje.Afbeelding opgeslagen als massivefaggot.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 is de laatste tot nu toe, maar de LN's gaan nog verder.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wacht loopt die nog
Had alles gedownload en was ergens gestopt wat op een logisch einde leek, even verder zoeken dan
Vind je het geil om betrapt te worden?quote:Op zondag 1 september 2013 03:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ze me maar pakken na de daad.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:47 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Afbeelding opgeslagen als massivefaggot.jpg
quote:Op zondag 1 september 2013 13:54 schreef MAHL het volgende:
Was ik nou de enige die bij SnK 21 dachtWas ik nou de enige die dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 1 september 2013 14:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Was ik nou de enige die dachtJa dat ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die spoiler bij mij was niet zo belangrijk, die van MAHL wel.quote:Op zondag 1 september 2013 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Fuck waarom klik ik op die spoilers terwijl ik weet dat ik die ep nog niet heb gezien
ik heb echt meer verstand nodig
SPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 1 september 2013 14:36 schreef Kyubey het volgende:
[..]
die spoiler bij mij was niet zo belangrijk, die van MAHL wel.SPOILER: :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2013 14:37 schreef MAHL het volgende:
[..]Boku no Pico bekijk ik omdat het een must watch is. Verder niet hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Betekent dat dat we voorlopig geen S2 krijgen?quote:
Jup. Was al bekend. Mijn idee waar de anime moest eindigen klopt wel. Alleen zoals het nu gaat zal dat in ep 24 gebeuren. Ze gaan te snel...quote:Op zondag 1 september 2013 15:27 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Betekent dat dat we voorlopig geen S2 krijgen?
Nee, maar dan heb ik kyu tenminste aangeraakt voordat ze me achter mn pc pakken.quote:Op zondag 1 september 2013 10:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind je het geil om betrapt te worden?
Wat is de reden?quote:Op zondag 1 september 2013 16:06 schreef Qunix het volgende:
BREAKING NEWS:
Hayao Miyazaki (72) (Studio Ghibli) STOPT! Kaze Tachinu zal zijn laatste film zijn wat ook in 2013 gereleased wordt.
http://www.animenewsnetwo(...)making-feature-films
http://www.uk-anime.net/n(...)_film_direction.html
Anohana film ENG subs;
Dat zou ik nooit doenquote:Op zondag 1 september 2013 16:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Teveel Chikan otoko gelezen, smoef?
Waarom niet? Het schijnt een goeie manga te zijn. De tekenaar (de tekenaar en schrijver zijn in dit geval niet dezelfde) heeft ook Onani Master Kurosawa gedaan.quote:
Ik lees nauwelijks manga, had alleen Shingeki gelezen omdat ik benieuwd was waar de hype vandaan kwam en ik volg Naruto.quote:Op zondag 1 september 2013 19:47 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom niet? Het schijnt een goeie manga te zijn. De tekenaar (de tekenaar en schrijver zijn in dit geval niet dezelfde) heeft ook Onani Master Kurosawa gedaan.
pls. Het is zo obvious dat het pijn doet gr grquote:Op zondag 1 september 2013 20:37 schreef De_Ilias het volgende:
AOT was echt goed! Ik ben echt benieuwd wie dat wijf is die zichzelf kan transformeren, iemand al een idee? (zonder dat je de manga hebt gelezen uiteraard)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op zondag 1 september 2013 20:50 schreef Kyubey het volgende:
[..]
pls. Het is zo obvious dat het pijn doet gr grSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”![]()
Uiteraardquote:Op zondag 1 september 2013 20:27 schreef MAHL het volgende:
One Piece is weer zo traag als een stuk stront in een trechter zeg... Zitten ze weer te dicht bij de manga?![]()
![]()
SPOILER: ecchiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 21:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.![]()
Ik wist niet dat hun geslachten ter discussie stonden, maar nu ik het eenmaal ge-zien heb kan ik het niet meer ont-zien.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 21:56 schreef Arashimashou het volgende:
Wat is dit? Picdump tijd?
[ afbeelding ]
Helemaal super.![]()
Slotje.
O wacht zo ver zijn we nog niet. Sorry. Komt nog wel.“An interesting thing is a good thing.”![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Slotje.
O wacht zo ver zijn we nog niet. Sorry. Komt nog wel.
Helemaal super.![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 22:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
Slotje.
O wacht zo ver zijn we nog niet. Sorry. Komt nog wel.quote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: