SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Inderdaad...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:26 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Wat een graf TT zeg, zelfs een Naruto TT was beter geweest.
Kijk, dat je voor de TT gaat vind ik best. Dat je 4, 5 posts achter elkaar plakt om het te halen kan ik door de vingers zien. Maar deze TT is gewoon echt jammer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had je het zelf maar moeten doen. Too slow, faggots.
dit is geen scquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik twijfelde (en zei nog 'hoi') maar ik vermoede dat je een TT in gedachte had.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik moet zeggen ik kan mij wel wat nuttigere dingen bedenken om mij over druk te maken.
Van mijn part vraag je een change aan als je er mee zit
Beter brengen ze meer Onepunch-man uit. 10-20 pagina's om de 2-3 wekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:41 schreef Qunix het volgende:
Suicide Island manga nieuwe volume geplaatst, dus 10 chapters weer te lezen!
Er zijn een hoop goeie mangas die uitkomen chapter per maand... Jammer maar wel kwalitatief beter dan de per week mangas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beter brengen ze meer Onepunch-man uit. 10-20 pagina's om de 2-3 weken
nee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
gaat bleach weer verder deze week?
quote:After this weeks issue [16 juli], Bleach will be on hiatus from Jump 35-40. Starting from jump 41 (09/09), the last arc "1000 years Blood Ward Arc - The Separation Story" will start.
beetje ala BtOOOOOOOOMMMMMMquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:56 schreef Qunix het volgende:
http://www.mangareader.net/suicide-island/
Gaat over tieners die op een eiland worden gedumpt en bestaan niet meer in de echte wereld... De tieners hebben, of zelfmoord gepleegd en gefaald, of een doodstraf gekregen. Niemand weet dat ze hier zijn gedumpt en uiteraard willen een hoop toch overleven. Hoe dat afloopt? Veel conflicten, gevechten, rape, (zelf)moorden en gangs/slaven. Wat zou jij doen op een eiland met gekken waar geen enkele wet/regels bestaan? Toch is er een klein groepje die het licht hebben gezien en snappen dat het leven toch iets waard is. Dit clubje volg je in spannende avonturen met veel 18+ content.
Ik vind het een toffe manga en zou best een anime willen zien, al denk ik dat het nog niet voldoende is voor een serie. Er moet ng meer en heftige dingen gebeuren. De opbouw is er inmiddels wel...
Ja, maar dan duisterder en meer gericht op de zelfdoding gedachtengang te overwinnen, en niet zo zeer de game waar je moet moorden.quote:
gg toevallig?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:02 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
WTF is er met de TT??Verander het gauw![]()
Hentai Kamen The Movie
Niet het belang van goede TT's inzienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:14 schreef marp0 het volgende:
Oh mijn god allemachtig de wereld vergaat om een kut topic titel
BANKAI!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.Dus. Dus. Dus.
Wat?
Een goede TT belangrijk vindenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Niet het belang van goede TT's inzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.
Nee, 9/9 pas.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:49 schreef De_Dakgoot het volgende:
gaat bleach weer verder deze week?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Oh mooi. Ik vind haar leuk, hoeveel haters ze ook mag hebben. Of valt het wel mee met de haat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit heej, het is niet alsof ik Japan wil bezoeken, maar als ik er ooit naartoe ga dan ga ik naar Kioto. Wat een dromerige, beeldschone stad is dat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:01 schreef Qunix het volgende:
Storyboards and douga from Uchouten Kazoku
http://imgur.com/a/DfI2z
Dekomori is geweldig, de eend mag haar niet ontheiligenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Dekomorisama
Dekomorikamosama
Ze heeft gewoon een masker op man, niet zo moeilijk doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:48 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dekomori is geweldig, de eend mag haar niet ontheiligen
Kyubey geeft afgekloven aardappels weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:17 schreef mschol het volgende:
ow, we zitten alweer aan het jubileum topic..
nog wat speciaal hierzo gebeurd? gratis animeprullaria weggeef rondes ofzo?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kyubey geeft afgekloven aardappels weg.
Ik kan wel even blijven plakkenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |