Dat is natuurlijk ook een benadering, gewoon omkeren: wat is heterokleding, dan zal de rest wel homokleding zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou, dat zijn dus kleren die hetero mensen dragen. Kunnen we iig al het een en ander uitsluiten voor TS.
En ik maar denken dat ik geen homo kleren hadquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook een benadering, gewoon omkeren: wat is heterokleding, dan zal de rest wel homokleding zijn
Ik wilde hier bijna op reageren tot ik je laatste zin las D:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:53 schreef Emm16 het volgende:
Als ik aan een lesbi denk dan denk ik aan:
Half geschoren kapsel
Van die stretchers (?) in de oorlellen
Vaak alternatief haarkleur (rood, blauw, paars)
Make-up is weing, beetje eyeliner
Alternatieve kleding
En ja, ik weet dat veel lesbo's er niet zo uitzien!!
![]()
Ik draag alleen zwart.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:45 schreef MrBadass het volgende:
Wtf, vaag topic. maargoed. Als deskundige zal ik je wel even verder helpen.
veel homo's geen mee in de mode (zowel haar als kleding) Maar dat doen hetero's ook.
Homo's houden van velle opvallende kleuren (maar sommige hetero's ook)
een homo vind het vaak belangrijk hoe die er bij loopt ( maar sommige hetero's ook.)
Naja een homo hoeft niet altijd herkent te worden, een homo kan ook erg mannelijk zijn.. en waarom zou een bepaalde kleur of kledingstuk 'Gay' zijn?quote:
Goede vraag.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:15 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Naja een homo hoeft niet altijd herkent te worden, een homo kan ook erg mannelijk zijn.. en waarom zou een bepaalde kleur of kledingstuk 'Gay' zijn?
Maar goed, de mannelijkheid zit hem ook niet in de kleding, dat zit hem in het karakter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:55 schreef SaucyCock het volgende:
[..]
Goede vraag.
Ik ben die mannelijke homo waar je het over hebt.
Uitstekend antwoord.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:58 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Maar goed, de mannelijkheid zit hem ook niet in de kleding, dat zit hem in het karakter.
Ik kom even niet meer bijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:05 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik ga een werkstuk maken over negers en voedsel.
- eten ze veel KFC?
- eten ze veel meloen?
etc...
Nee hoor.. er zijn veel meer homo's en lesbo's dan je zou denken of herkennen. Sommige pik je er zo uit inderdaad maar het gros echt niet. Zoek maar is een lijst op van BN-ers die homo / lesbisch zijn en ik garandeer je dat je je een aantal keer zult verbazen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:45 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Nou dat op straat klopt wel, ik zie mijn eigen moeder dan niet eens staan, maar in een kroeg, schoolplein, terras, winkel en dergelijke vis je ze er heel snel uit, het is echt de uitstraling.
Jamai valt dus niet op meisjes hè, ik had dat echt niet zien aankomen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:57 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Nee hoor.. er zijn veel meer homo's en lesbo's dan je zou denken of herkennen. Sommige pik je er zo uit inderdaad maar het gros echt niet. Zoek maar is een lijst op van BN-ers die homo / lesbisch zijn en ik garandeer je dat je je een aantal keer zult verbazen.
Heh shit. Inderdaad. Je ziet een homo al van een kilometer afstand. Misschien ruik je ze zelfs.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jamai valt dus niet op meisjes hè, ik had dat echt niet zien aankomen.
Bepaalde homo's en lesbiennes wel ja maar niet allemaal, en sommige vrouwelijke hetero's kleden zich ook mannelijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:36 schreef Dearest het volgende:
Even heel grof gezegd: Homo's kleden zich vrouwelijk en lesbo's kleden zich mannelijk. Op welke manier je het ook zegt, het komt er toch kut uit omdat sowieso dit hele onderzoek nergens op slaat
Dat bedoel ik met ''even grof gezegd''.quote:Op dinsdag 10 september 2013 23:27 schreef MrBadass het volgende:
[..]
Bepaalde homo's en lesbiennes wel ja maar niet allemaal, en sommige vrouwelijke hetero's kleden zich ook mannelijk.
Anders reageer je serieus op niet serieuze berichten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:28 schreef Geminiara het volgende:
Ahja, worden we nou ook al in hokjes gestopt wat betreft onze kledingsmaak?
Niet elke lesbo draagt een tuinbroek, en niet iedere tuinbroek-drager is een lesbo.
Ow, en niet elke tuinbroek is een lesbo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |