Je snapt het niet echt.quote:Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef ems. het volgende:
Vond het ook wat van de hak op de tak, die realisering van Jesse. Daar zie je toch dat BB het net niet haalt bij de absolute topseries. Toch heel degelijk popcornvermaak, tho.
Ja, bizar dat Jesse niet loyaal is aan de megalomane ego-tripper die iedereen waar Jesse ooit om heeft gegeven, op een kerkhof of in een ziekenhuis heeft doen belanden.quote:Op maandag 2 september 2013 10:22 schreef Levolution het volgende:
Daar ging mijn sympathie voor Jesse.
nietsquote:Op maandag 2 september 2013 11:07 schreef Rmie het volgende:
.... en wat zit er op het dak van de auto van Walt? ( zie laatste secondes)
Ja, want die telefoon heeft ie via Saulquote:Op maandag 2 september 2013 11:22 schreef MrSweets het volgende:
Is het logish dat walt het nummer had van de nieuwe hello kitty telefoon van jesse ?
Dan moet hij het zelf oplossen. Niet met die sukkel van een Hank die nog minder om Jesse's leven geeft dan Walt.quote:Op maandag 2 september 2013 10:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, bizar dat Jesse niet loyaal is aan de megalomane ego-tripper die iedereen waar Jesse ooit om heeft gegeven, op een kerkhof of in een ziekenhuis heeft doen belanden.
Dat probeerde hij in de garage. Dat hij het uit lvoor zijn familie deed. Viel niet in goede aardequote:Op maandag 2 september 2013 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vraag me vooral af waarom Walt niet 'gewoon' uitlegt hoe het allemaal zo gelopen is_! Dat zou Hank misschien nog enige vorm van rust geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |