abonnement Unibet Coolblue
pi_130708422
Vond het ook wat van de hak op de tak, die realisering van Jesse. Daar zie je toch dat BB het net niet haalt bij de absolute topseries. Toch heel degelijk popcornvermaak, tho.
Conscience do cost.
pi_130708429
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 16:42 schreef Meneerik2 het volgende:
Twee goede vrienden van me kijken de serie expres niet om mij te fucken
Dat is dan hun verlies :)
pi_130708461
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef ems. het volgende:
Vond het ook wat van de hak op de tak, die realisering van Jesse. Daar zie je toch dat BB het net niet haalt bij de absolute topseries. Toch heel degelijk popcornvermaak, tho.
Popcornvermaak _O- (Je speelt met vuur hier hè, dat weet je?! :P ).
Tails tell tales
pi_130708522
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:40 schreef Forbry het volgende:

[..]

Popcornvermaak _O- (Je speelt met vuur hier hè, dat weet je?! :P ).
Ik bedoel het absoluut niet slecht. BB is één van mijn favoriete series. Ik heb nog wel meer series die serie-technisch niet perfect zijn maar toch tot mijn top 5 behoren. Breaking bad is daar de #1 van O+
Conscience do cost.
pi_130708600
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:42 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik bedoel het absoluut niet slecht. BB is één van mijn favoriete series. Ik heb nog wel meer series die serie-technisch niet perfect zijn maar toch tot mijn top 5 behoren. Breaking bad is daar de #1 van O+
Ik ben dan wel benieuwd welke series jij wél perfect vindt (zeker omdat wij elkaar best vaak in dezelfde serietopics treffen volgens mij ;) )...
Tails tell tales
pi_130708637
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:44 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik ben dan wel benieuwd welke series jij wél perfect vindt (zeker omdat wij elkaar best vaak in dezelfde serietopics treffen volgens mij ;) )...
Er is geen een serie perfect, laat dat voorop staan. Verder is het afgezaagd maar als ik één serie aan moet wijzen die perfectie het meest benaderd moet dat The Wire zijn. :)
Conscience do cost.
pi_130709081
Ik vond de laatste episode echt geniaal en vindt het niet heel ongeloofwaardig dat Jesse ineens deze link legde. Hij was namelijk al tijden high/stoned en op dat moment even niet (omdat de dope werd afgepakt door die dikke neger), waardoor hij sinds tijden weer even helder was.

Voor de mensen die het hele ricin-verhaal niet snappen of zijn vergeten een korte samenvatting die ik vond:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130709735
aaronpaul_8 twitterde op zondag 01-09-2013 om 17:11:50 Happy Breaking Bad day everyone. It's time for meth, money and murder. Let's do this. 💰💉🚬🔫💎💀🔥⛽#Bitch http://t.co/T2Gx1Skfwz reageer retweet
pi_130710261
quote:
Het duurt zeker nog jaren voor ie op de "Nederlandse" discovery verschijnt? (ben gehoorbeperkt dus heb subs nodig, alhoewel ik de aflevering net gezien hebt en wel 1 en ander kon begrijpen)
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_130710286
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:28 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Het duurt zeker nog jaren voor ie op de "Nederlandse" discovery verschijnt zeker? (ben gehoorbeperkt dus heb subs nodig, alhoewel ik de aflevering net gezien hebt en wel 1 en ander kon begrijpen)
Google kan toch transcriben?
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_130710332
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 17:29 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Google kan toch transcriben?
Wat bedoel je? Dat Google subs erbij zet? Hoe zou dat in zijn werk moeten gaan dan?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_130713225
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:30 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Dat Google subs erbij zet? Hoe zou dat in zijn werk moeten gaan dan?
Je klikt rechtsonder het filmpje op het logootje, en dat probeert YouTube automatisch de tekst te verstaan. Werkt redelijk goed, goed genoeg om de context te volgen. Soms zit er een verkeerd verstaan woordje bij.

EDIT: Lijkt bij dit filmpje niet beschikbaar ofzo, nevermind :')
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_130714313
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Er is geen een serie perfect, laat dat voorop staan. Verder is het afgezaagd maar als ik één serie aan moet wijzen die perfectie het meest benaderd moet dat The Wire zijn. :)
Je stelt nu dat geen enkele serie perfect is, maar reduceerde BB net wel tot popcornvermaak omdat die serie (in jouw ogen) ook niet perfect is?

Van The Wire heb ik maar twee afleveringen ofzo gezien, maar die konden me zo totaal niet boeien, dat ik maar weer was gestopt met kijken. Ik hoor/lees er zó vaak goede verhalen over, dat ik het ooit misschien nog wel eens opnieuw een kans geef. Voor bijv. Hannibal had ik ook eerst heel wat afleveringen "nodig", voordat ik het pas écht goed begon te vinden en dat gebeurt me nog wel eens vaker. BB vond ik al vanaf de eerste aflevering geweldig. :Y
Tails tell tales
pi_130715943
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:21 schreef Forbry het volgende:

[..]

Je stelt nu dat geen enkele serie perfect is, maar reduceerde BB net wel tot popcornvermaak omdat die serie (in jouw ogen) ook niet perfect is?
Nee. Ik stel alleen dat The Wire op een heel ander niveau is dan BB. "Popcornvermaak" is totaal niet denigrerend bedoelt. Ik bedoel er puur mee dat het een wat meer sensatie-gerichte serie is :)
quote:
Van The Wire heb ik maar twee afleveringen ofzo gezien, maar die konden me zo totaal niet boeien, dat ik maar weer was gestopt met kijken. Ik hoor/lees er zó vaak goede verhalen over, dat ik het ooit misschien nog wel eens opnieuw een kans geef. Voor bijv. Hannibal had ik ook eerst heel wat afleveringen "nodig", voordat ik het pas écht goed begon te vinden en dat gebeurt me nog wel eens vaker. BB vond ik al vanaf de eerste aflevering geweldig. :Y
Dat kan inderdaad. Ik ben zelf ook iets van 4x aan de eerste aflevering van BB begonnen voordat ik eindelijk het geduld had om eens verder te kijken. Of nouja, de andere series waren helemaal op. Gelukkig heb ik dat toen doorgezet :P
Conscience do cost.
pi_130716206
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:13 schreef FredVleespet het volgende:
aaronpaul_8 twitterde op zondag 01-09-2013 om 17:11:50 Happy Breaking Bad day everyone. It's time for meth, money and murder. Let's do this. 💰💉🚬🔫💎💀🔥⛽#Bitch http://t.co/T2Gx1Skfwz reageer retweet
aaronpaul_8 twitterde op zondag 01-09-2013 om 18:25:40 Burning down the house by the Talking Heads.#BreakingBad http://t.co/6omc6sWe1S reageer retweet
pi_130724554
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:55 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee. Ik stel alleen dat The Wire op een heel ander niveau is dan BB. "Popcornvermaak" is totaal niet denigrerend bedoelt. Ik bedoel er puur mee dat het een wat meer sensatie-gerichte serie is :)

[..]

Dat kan inderdaad. Ik ben zelf ook iets van 4x aan de eerste aflevering van BB begonnen voordat ik eindelijk het geduld had om eens verder te kijken. Of nouja, de andere series waren helemaal op. Gelukkig heb ik dat toen doorgezet :P
Hoeveel afleveringen denk je dat ik moet kijken van The Wire wil ik echt een goed beeld hebben? :)
Tails tell tales
pi_130726256
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:01 schreef Forbry het volgende:

[..]

Hoeveel afleveringen denk je dat ik moet kijken van The Wire wil ik echt een goed beeld hebben? :)
Zoiets verschilt klaarblijkelijk per persoon :P Ik kan je alleen maar aanraden om het nog eens een kans te geven.

Maar zoals gezegd: Je moet The Wire op een andere manier beoordelen dan BB. BB heeft een relatief 'sensationeel' (ook geen kritiek!) plot waarbij je meestal van begin tot het eind op het puntje van je stoel zit. The Wire is subtieler. Langzamer maar ook realistischer. BB is een verhaal over één man en nog wat andere hoofdpersonen, The Wire geeft een rauw beeld van hoe de (onder en boven)wereld in elkaar steekt en is slechtst heel licht geromantiseerd. Het is bijna een documentaire :+

Maargoed, genoeg over The Wire en het eindeloze in-de-hemel-prijzen ervan. Er zijn ook genoeg mensen die zich er inderdaad niet in kunnen vinden en ik krijg zelf hoofdpijn van mensen die de hele tijd hun series aanprijzen. Sommige mensen kijken As the world turns en vinden het prachtig. Ieder z'n ding :P
Conscience do cost.
pi_130727038
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:28 schreef ems. het volgende:

[..]

Zoiets verschilt klaarblijkelijk per persoon :P Ik kan je alleen maar aanraden om het nog eens een kans te geven.

Maar zoals gezegd: Je moet The Wire op een andere manier beoordelen dan BB. BB heeft een relatief 'sensationeel' (ook geen kritiek!) plot waarbij je meestal van begin tot het eind op het puntje van je stoel zit. The Wire is subtieler. Langzamer maar ook realistischer. BB is een verhaal over één man en nog wat andere hoofdpersonen, The Wire geeft een rauw beeld van hoe de (onder en boven)wereld in elkaar steekt en is slechtst heel licht geromantiseerd. Het is bijna een documentaire :+

Maargoed, genoeg over The Wire en het eindeloze in-de-hemel-prijzen ervan. Er zijn ook genoeg mensen die zich er inderdaad niet in kunnen vinden en ik krijg zelf hoofdpijn van mensen die de hele tijd hun series aanprijzen. Sommige mensen kijken As the world turns en vinden het prachtig. Ieder z'n ding :P
Dat hadden we idd net geconstateerd ja, dat dat per persoon verschilt ;), maar toch... kan me zo voorstellen dat je op een bepaald punt de serie écht wel leuk moet gaan vinden en dat het anders gewoon niks meer wordt. Dat zelfs een "fan" je vanaf een bepaald punt niet meer aanspoort om het nog een kans te geven zeg maar ;)

Beetje realisme kan absoluut geen kwaad, maar zit toch ook wel graag af en toe op het puntje van mijn stoel bij het kijken van series... :) Nou ja, ik zal kijken of ik het ooit nog eens een kans geef ^O^

Maar goed, The Wire in het BB-topic... ik houd er over op ;)

OT: Ik kijk heel erg uit naar morgen! Toch moeilijk te beoordelen of het huis nou wel of niet in brand gestoken leek in "de forward". Het zag er éigenlijk niet echt uitgebrand uit vond ik, maar wat zou dán de reden zijn van de tóch wel erbarmelijke staat van die woning?
Tails tell tales
pi_130728926
Zal Jesse nu vermoord worden? :P
pi_130729001
Hoe laat is afl te dl? Zit te twijfelen om wakker te blijven, morgen pas laat beginnen enzo.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 1 september 2013 @ 23:30:43 #221
67174 Dos37
Come on Twente
pi_130729036
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:29 schreef habitue het volgende:
Hoe laat is afl te dl? Zit te twijfelen om wakker te blijven, morgen pas laat beginnen enzo.
3 uur begint het en duurt een uur dus
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Redactie Frontpage zondag 1 september 2013 @ 23:32:14 #222
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130729086
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:30 schreef Dos37 het volgende:

[..]

3 uur begint het en duurt een uur dus
dus download vanaf een uur of 5 a 6?
pi_130729094
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 23:30 schreef Dos37 het volgende:

[..]

3 uur begint het en duurt een uur dus
hmkay denk vanaf 5/6 uur dus....Meh ik kijk morgen wel :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130729097
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 23:29 schreef habitue het volgende:
Hoe laat is afl te dl? Zit te twijfelen om wakker te blijven, morgen pas laat beginnen enzo.
Meestal rond 5-en. Dus je kan beter slapen :P
pi_130729286
Aankomende aflevering wordt wel echt een dikke gok ik
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')