Volg je ook de "Slechtste chauffeur van Nederland"? Om over plaatsvervangende schaamte te spreken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:20 schreef Operc het volgende:
Ik kijk wel altijd met plaatsvervangende schaamte naar die toneelstukjes bij de Rijdende Rechter. Net zoals dat Frank Visser zelf de sushi gaat brengen enzo.
Die makelaar die 'toevallig' met een presentje langskwam toen Jetske er was is een tweede voorbeeld daarvan.
Ja dat volg ik ook ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Volg je ook de "Slechtste chauffeur van Nederland"? Om over plaatsvervangende schaamte te spreken.![]()
En je handen aan het stuur houden terwijl je gas geeft.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:27 schreef Operc het volgende:
[..]
Ja dat volg ik ook ja.Hun gedrag is inderdaad een beetje jammerlijk, al moet ik zeggen dat ik niet weet of ik met zo'n Amerikaanse slee ook niet een paar wieldoppen aan zou hebben getikt (zoals vorig seizoen). Alleen zou ik er wel iets minder als een randdebiel doorheen gassen vergeleken met de deelnemers.
Dat ook jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:29 schreef trovey het volgende:
[..]
En je handen aan het stuur houden terwijl je gas geeft.
We noemen het gewoon "Een Pimmetje doen"dat soort gedrag, ten ere van het eerste seizoen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:30 schreef Operc het volgende:
[..]
Dat ook jaIk zou ook in de spiegels kijken om te zien waar ik heen ging etc in plaats van om mijn haar in model te brengen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:31 schreef trovey het volgende:
[..]
We noemen het gewoon "Een Pimmetje doen"dat soort gedrag, ten ere van het eerste seizoen.
Damn. Hoeveel nw zijn er al geweest?quote:
Ze hebben deze zomer de deelnemers van een aantal oude afleveringen weer eens bezocht. Jetske in haar geile auto die het land doorcrosst.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:16 schreef matthijst het volgende:
[..]
Damn. Hoeveel nw zijn er al geweest?
Doen ze niet aan zomerstop?
ofzo: een japansequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 21:35 schreef arjan1212 het volgende:
is het nu bezig ? doet er een chinees mee ofzo ? ff tv aanzetten
Tweede scherm ipv jury!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:03 schreef Specularium het volgende:
Een nieuwe Topshow?
Hoop dat ze goed geluisterd hebben naar de kritiek hier.
Die met die driedubbele kalkoenenkin?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kijk al uit naar de mening van het schreeuwwijf.
Dat is Gerda (volgens mij)...die kan ook lekker ordinair en platvloers reageren, maar ik bedoel die dame in de rode jurk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die met die driedubbele kalkoenenkin?
Hoop dat ze de verwachtingen waar kan maken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik kijk al uit naar de mening van het schreeuwwijf.
Dan zijn mijn ideeën voor deportatie niet uitgevoerd.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:11 schreef tralalala het volgende:
Wacht, de jury bestaat nog wel dus?
Onmogelijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
Dit wordt gewoon keihard de top 3 na deze uitzending!:
1. Sushi
2. Hengelmeneer
3. Boze flippende buurvrouw
Was die niet al geweest?quote:
quote:
Ik verheug me vooral op het geniale bruggetje.quote:Om haar sushi-restaurant meer op de kaart te zetten sluit Mevrouw Huang zich aan bij Groupon. Via deze organisatie kun je een voucher kopen waarmee je tegen grote kortingen kunt eten. Dit deed ook mevrouw Veltenaar. Zij vergat om bij de reservering te vermelden dat het om een Groupon-bon ging. Pas aan het eind van het diner liet zij de Groupon-bonnen zien. En dat accepteerde mevrouw Huang niet. De ruzie liep zo hoog op dat mevrouw Veltenaar weigerde te betalen en de politie inschakelde. Mr. Visser gaat bepalen: wie wordt het kind van de rekening?
Ik kan me herinneren dat er al tijden terug werd gesproken over gekloot met een groupon bonquote:
Sowieso dat het op de bon staat ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef tralalala het volgende:
Sowieso dat sushi-mevrouw wel gelijk heeft, echter krijgt andere mevrouw haar gelijk.
Deze aflevering is nieuwquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er al tijden terug werd gesproken over gekloot met een groupon bon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |