Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
kanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je aan het werk bent
whut?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eerst seks, dan vaker seks willen hebben en nu seks zo vaak als we willen
Ik hoor ook nergens bij he?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
Als je geen fokrelatie hebt gehad, hoor je er niet meer bij tegenweurdig. Laten we eerlijk zijn.
En de rest volgt vanzelf? Verliefdheid, liefde, die meuk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eerst seks, dan vaker seks willen hebben en nu seks zo vaak als we willen
Shit, dan hoor ik er toch niet meer bijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
Als je geen fokrelatie hebt gehad, hoor je er niet meer bij tegenweurdig. Laten we eerlijk zijn.
Samen een eigen clubje oprichten dan maar?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoor ook nergens bij he?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
Met Faxie als penningmeester?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samen een eigen clubje oprichten dan maar?
Jeejquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
Staat in de nieuwsbrief van deze sc, heb je die niet ontvangen?quote:
neequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staat in de nieuwsbrief van deze sc, heb je die niet ontvangen?
Ja, zolang de zolder maar ruim genoeg isquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Kun je ook batsen met FOK!kers dan?
Contributie zeker weer niet overgemaakt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neeik hoor er zeker niet bij
Meerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen gebatst toch? Of waren er meer?
ow, tja dan houdt het opquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zolang de zolder maar ruim genoeg is
Watquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Contributie zeker weer niet overgemaakt.
ik bedoel het serieus niet lullig, maar de kleur lijkt een beetje op van dat smurfenijsquote:
Coolquote:
quote:
Vind ik niet zo.quote:
Van je lidmaatschap van deze sc.quote:
dit is de sex sc, liefde boeit nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En de rest volgt vanzelf? Verliefdheid, liefde, die meuk?
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik niet zo.
[..]
Van je lidmaatschap van deze sc.
Google ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:56 schreef Macrador het volgende:
Was het Watertornado die hier Russisch kon?
Ja dat komt omdat ik in de tijd van m'n ex echt vaak online wasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cool
[..]![]()
Ik weet er maar van 2 sowieso.. Wie niet, eigenlijk
Eentje die af en toe opeens opduikt, en eentje die ik al een tijd niet gezien heb idd..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik in de tijd van m'n ex echt vaak online wasEhm, degene die hier lang niet zijn geweest en/of nieuw zijn?
ik gokte dat je blond zou zijn toen je turkoois zei!quote:
Ik doelde op degene die het niet wetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eentje die af en toe opeens opduikt, en eentje die ik al een tijd niet gezien heb idd..
Oh zo..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde op degene die het niet weten
goed bezigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
Even Breaking Bad seizoen 5 binnen hengelen. Binnen 1,5 week 4 seizoenen gekeken geloof ik
Ik heb het wel eerst moeten bleken hoor, anders zou het niet zo fel zijn. En ik weet het nog niet, ga het merken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik gokte dat je blond zou zijn toen je turkoois zei!![]()
M'n dochter vindt t geweldig![]()
Hoe lang blijft t nou zitten?
Ik kan het op z'n Russisch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:56 schreef Macrador het volgende:
Was het Watertornado die hier Russisch kon?
Die acteur daarvan gaat ws Lex Luthor spelen in Man of Steel 2quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
Even Breaking Bad seizoen 5 binnen hengelen. Binnen 1,5 week 4 seizoenen gekeken geloof ik
Kan me niet herinneren dat ik die gezien hebquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die acteur daarvan gaat ws Lex Luthor spelen in Man of Steel 2
volgens mij wel hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:04 schreef Fascination het volgende:
Dit is geen correct Nederlands toch: als ware het een ....
smakelijkquote:
Kapsalonquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
smakelijk
ik heb een kapsalon besteldzal zo wel komen
Ligt eraan wat de complete zin is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:04 schreef Fascination het volgende:
Is het niet "als het ware" en "al ware het een"quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:04 schreef Fascination het volgende:
kick-ass 2quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
Momenteel maar 2 films in de bios die ik wil zien. The Heat en We're the Millers, maar daarvoor ga ik niet helemaal naar Amersfoort rijden
Ik wil kickass 2 zienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
Momenteel maar 2 films in de bios die ik wil zien. The Heat en We're the Millers, maar daarvoor ga ik niet helemaal naar Amersfoort rijden
Heldquote:
Uiteraard!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:08 schreef zeefje het volgende:
Evem voor de duidelijkheid. Ik hen niks met fax hoor. Iedereen denkt maar lekker
Jij koopt een kickass outfit, ik een hitgirl outfit. *wink wink*quote:
Meh, daar ga ik zeker niet voor naar de bios. Misschien thuis een keer als ik 'm gedownload heb.quote:
Ik koop helemaal niksquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Jij koopt een kickass outfit, ik een hitgirl outfit. *wink wink*
Vraag je toch of F ook wilt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
Zag je het dat iemand jou "spook" noemde? Vind ik beetje grof, vind je neit?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:08 schreef zeefje het volgende:
Evem voor de duidelijkheid. Ik hen niks met fax hoor. Iedereen denkt maar lekker
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik koop helemaal niksIk heb hier een fles witte wijn over, dus dat moet al genoeg zijn
on-ge-hoordquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag je het dat iemand jou "spook" noemde? Vind ik beetje grof, vind je neit?
Walgelijk. Ik heb al drie tr's gedaan.quote:
Ik moest zo hard lachen dat als ik drinken had het misschien wel door mijn neus naar buiten was gekomenquote:
Ja weet ik, maar geen zin om voor die films naar de bios te rijden. Die kan ik ook prima thuis kijkenquote:
Close enoughquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen dat als ik drinken had het misschien wel door mijn neus naar buiten was gekomen.
Dat zou ik ook doen. Sterker nog, dat ga ik nu doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Walgelijk. Ik heb al drie tr's gedaan.
IK OOKquote:
Millers gisteren gezien, best vermakelijk maar zou er geen biosgeld aan uitgevenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
Dat je broodje er is of dat mijn broodje bij jou is?quote:
Kapsalonquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wacht ook al op mijn kapsalon
Wees blij, ik ga volgende week waarschijnlijk naar the lone rangerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
Millers gisteren gezien, best vermakelijk maar zou er geen biosgeld aan uitgeven
ons ma heeft die gisteren meegebracht van de kermis dus alleen maar effe opwarmenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
smakelijk
ik heb een kapsalon besteldzal zo wel komen
Dat jouw broodje bij mij komt, ik heb hongerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je broodje er is of dat mijn broodje bij jou is?
[..]
KapsalonVieze natte zachte friet
Ik heb een Pathépas, maar ik moet alsnog naar Amersfoort rijden. Dan wil ik wel een film zien die ook echt goed is (actiefilm ofzo)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
Millers gisteren gezien, best vermakelijk maar zou er geen biosgeld aan uitgeven
Ja doei, ik heb zelf hongerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat jouw broodje bij mij komt, ik heb honger.
mij lijkt die goed... ondanks de kritiekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wees blij, ik ga volgende week waarschijnlijk naar the lone ranger
Die is leuk man!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wees blij, ik ga volgende week waarschijnlijk naar the lone ranger
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:15 schreef rival het volgende:
[..]
mij lijkt die goed... ondanks de kritieken
maareuh, ik ben niet in de bios geweest hoor....
Die kritieken zijn zo slechtquote:
Johnny Depp, enough said..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Die kritieken zijn zo slecht
Ik weet zelf niet wat ik moet bestellenquote:
een calzone döner?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet wat ik moet bestellen
Ik twijfel tussen een calzone döner of een super döner.
Super döner omdat er super in staat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Calzone met dönervlees in waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een calzone döner?wtf is dat nou weer?
Neem ze beide.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Haar lijkt het leukquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wil "zij" er met je naartoe?
Dan gewoon doen
Dat is een dubbelgevouwen pizza met heul veul vlees erin zo en dan met döner en kaas een knoflooksausquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een calzone döner?wtf is dat nou weer?
Dat is wel een goeie iddquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:17 schreef Macrador het volgende:
[..]
Super döner omdat er super in staat.
waar bestel jij die?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is een dubbelgevouwen pizza met heul veul vlees erin zo en dan met döner en kaas een knoflooksaus.
[..]
Dat is wel een goeie idd.
no shitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
The Lone Ranger lijkt me geen reet aan.
quote:
invriezenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:19 schreef Raene het volgende:
[..]!! Dat wilde ik al bijna gaan doen maar dan hou ik van elk de helft over en dat is zonde
.
Gewoon proppen, krengquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:19 schreef Raene het volgende:
[..]!! Dat wilde ik al bijna gaan doen maar dan hou ik van elk de helft over en dat is zonde
.
Ik bestel die bij de turk om de hoekquote:
Nee, dat geef ik toe, TENZIJ ze dat zelf aangeeftquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Haar lijkt het leukik stelde het voor bij gebrek aan beter
Want ja, je gaat niet op date naar kick-ass2
Mohamed?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:20 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik bestel die bij de turk om de hoek.
Nee dank jequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:20 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik zal eens iets in jou proppen.
Gaf ze niet aanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat geef ik toe, TENZIJ ze dat zelf aangeeft
ik heb ook altijd overschot maar eet er wel een paar dagen vanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:19 schreef Raene het volgende:
.
Lullo, dat gaat spijt opleveren als je een ander zou gaan zoekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gaf ze niet aan
beter zoek ik iemand anders![]()
Gast, misschien denkt ze wel hetzelfde als jij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gaf ze niet aan
beter zoek ik iemand anders![]()
Ja ach, we zullen zienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Lullo, dat gaat spijt opleveren als je een ander zou gaan zoeken
Live while you can!
Wat, aan Kick-ass2?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gast, misschien denkt ze wel hetzelfde als jij.
Tijd makenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ach, we zullen zienIk moet eerst nog een nieuwe datum prikken
En ik heb het volgende week al meteen lekker elke avond eigenlijk iets te doen
Nee Henk, wat stereotiep weer.quote:
Nee, dat jij niet aangaf Kick-Ass 2 te willen zien, dat ze nu denkt dat ze dan beter een andere kan kiezenquote:
Een date kan toch prima op elke film?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Haar lijkt het leukik stelde het voor bij gebrek aan beter
Want ja, je gaat niet op date naar kick-ass2
Kick-ass 2quote:
ongetwijfeldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat jij niet aangaf Kick-Ass 2 te willen zien, dat ze nu denkt dat ze dan beter een andere kan kiezen
Neequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:24 schreef Macrador het volgende:
[..]
Een date kan toch prima op elke film?
Jij liever dan ik.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:23 schreef Macrador het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje prostaat stimulatie toch?
Ik ging een keer op een eerste date naar de film vet hard! die relatie heeft 3 jaar "stand" gehoudenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:24 schreef Macrador het volgende:
[..]
Een date kan toch prima op elke film?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ging een keer op een eerste date naar de film vet hard! die relatie heeft 3 jaar "stand" gehouden.
Waarom zou je geen leuke film kiezen en perse iets romantisch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:25 schreef AldoTheApache het volgende:
Neekeiharde horror of actie is nou niet echt romantisch ofwel?
je moet een beetje een slappe kutfilm kiezen
Vanwege die film?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:25 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik ging een keer op een eerste date naar de film vet hard! die relatie heeft 3 jaar "stand" gehouden.
Ik ga altijd naar de bios voor de popcornquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Waarom zou je geen leuke film kiezen en perse iets romantisch.![]()
Het moet toch leuk zijn etc. De film is toch niet het belangerijkste?
Tuurlijk is de film wel het belangrijkste. Praten doe je maar voor en na de filmquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:25 schreef Macrador het volgende:
[..]
Waarom zou je geen leuke film kiezen en perse iets romantisch.![]()
Het moet toch leuk zijn etc. De film is toch niet het belangerijkste?
ervoor bedoel jequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk is de film wel het belangrijkste. Praten doe je maar voor en na de film
Laatst zei je nog dat je dat niet direct wildequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ervoor bedoel jeNa de film is het tijd voor iets anders
Hoaxquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ervoor bedoel jeNa de film is het tijd voor iets anders
kloptquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Laatst zei je nog dat je dat niet direct wilde
FOK!kers hebben geen seks inderdaadquote:
Nee maar het punt is dat het een kutfilm was en dat het niet uitmaakte voor de datequote:
Je lijkt wel een vrouwquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
kloptMaar ik ben dan ook heel wispelturig
Oh op die fietsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:28 schreef Raene het volgende:
[..]
Nee maar het punt is dat het een kutfilm was en dat het niet uitmaakte voor de date.
Ja tijdens de film praat je natuurlijk niet. Misschien af en toe een woord over de film, maar liefst gewoon shht en desnoods wat handjes knijpen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tuurlijk is de film wel het belangrijkste. Praten doe je maar voor en na de film
handjes knijpen, whut?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:29 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja tijdens de film praat je natuurlijk niet. Misschien af en toe een woord over de film, maar liefst gewoon shht en desnoods wat handjes knijpen.
Je kan echt niet lezen héquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heul niet, ik heb een stengel tussen mijn benen
Handjes knijpen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:29 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja tijdens de film praat je natuurlijk niet. Misschien af en toe een woord over de film, maar liefst gewoon shht en desnoods wat handjes knijpen.
Hihi ik begrijp wat je bedoelt hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:29 schreef Macrador het volgende:
[..]
quote:
Nog nooit helemaal in een film gezeten en dat er dan ineens iemand je hand zoekt en jij het niet doorhebt dat je misschien die hand zit fijn te knijpen omdat het zo spannend is?quote:
quote:
Ik heb nog nooit iemands hand vastgepakt in de biosquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:32 schreef Macrador het volgende:
[..]
[..]
Nog nooit helemaal in een film gezeten en dat er dan ineens iemand in je hand zoekt en jij het niet doorhebt dat je misschien de hand zit fijn te knijpen omdat het zo spannend is?
Gelukkig ik dacht al zo raar ben ik nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:30 schreef Raene het volgende:
[..]
Hihi ik begrijp wat je bedoelt hoor
Neen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:32 schreef Macrador het volgende:
[..]
[..]
Nog nooit helemaal in een film gezeten en dat er dan ineens iemand in je hand zoekt en jij het niet doorhebt dat je misschien die hand zit fijn te knijpen omdat het zo spannend is?
Sukkelquote:
quote:
Ik welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemands hand vastgepakt in de bios
Ja derp zij pakt dan ook de jouwe vast terwijl je in de armleuning zit te knijpen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemands hand vastgepakt in de bios
Wut?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:34 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja derp zij pakt dan ook de jouwe vast terwijl je in de armleuning zit te knijpen.
Alsof ze mijn hand gaat vastpakkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:34 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ja derp zij pakt dan ook de jouwe vast terwijl je in de armleuning zit te knijpen.
Neequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:35 schreef Macrador het volgende:
Godverdomme zeg jullie kunnen je precies niks voorstellen
Tis een lastig publiek soms jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:35 schreef Macrador het volgende:
Nee, waarom zou ik in een armleuning gaan knijpen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:35 schreef Macrador het volgende:
Dat is meer een eigenschap voor vrouwen, mannen hebben plaatjes met uitleg nodig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:35 schreef Macrador het volgende:
dit dusquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik in een armleuning gaan knijpen?Dat lukt trouwens al niet eens, want die bioscoopstoelen staan tegen elkaar aan
Omdat het spannend is en je in de film zit?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik in een armleuning gaan knijpen?Dat lukt trouwens al niet eens, want die bioscoopstoelen staan tegen elkaar aan
Omdat de film zoooooooooo eng is, of je een gigantisch stijve piemel hebt en daardoor zenuwachtig bent.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:36 schreef Macrador het volgende:
[..]
Omdat het spannend is en je in de film zit?
Ja en daarom kan je er niet in knijpen? Ze zijn zacht en dat kan dus ook gedeeltelijk en niet perse met je hele hand eromheen. Bijvoorbeeld langs de bovenkant en dan half over de voorkant.
stijve piemelsyndroom dusquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat de film zoooooooooo eng is, of je een gigantisch stijve piemel hebt en daardoor zenuwachtig bent.
Gelukkig heb ik dan allemaal vrienden met veel fantasie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is meer een eigenschap voor vrouwen, mannen hebben plaatjes met uitleg nodig.
Zelfde principe als met porno.
Huilie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
Nice, speel je wel eens dungeons and dragons?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:38 schreef Macrador het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dan allemaal vrienden met veel fantasie.
Uhm nee, dan kan je er niet in knijpen. Ik weet niet hoe grote handen jij hebt, maar ik heb geen handen van 30cm breedquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:36 schreef Macrador het volgende:
[..]
Omdat het spannend is en je in de film zit?
Ja en daarom kan je er niet in knijpen? Ze zijn zacht en dat kan dus ook gedeeltelijk en niet perse met je hele hand eromheen. Bijvoorbeeld langs de bovenkant en dan half over de voorkant.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:37 schreef Raene het volgende:
[..]
Omdat de film zoooooooooo eng is, of je een gigantisch stijve piemel hebt en daardoor zenuwachtig bent.
Wat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Nice, speel je wel eens dungeons and dragons?
Hey ik heb gevoel jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wat?dat ga je toch niet spelen?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan een FB topic krijgen dat ik mijn krachten misbruik zeker
quote:
Wutquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op, straks ben je je vinger kwijt
Niet van mij hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
En dan een FB topic krijgen dat ik mijn krachten misbruik zeker
Dat zal wel meevallenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pas op, straks ben je je vinger kwijt
Beetje welquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel een beetje een aparte?
Nog nooit gedaan. Broertje wel en lijkt me ook wel eens geinig om te doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Nice, speel je wel eens dungeons and dragons?
Iedereen is wel bijzonder en een beetje apartquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel een beetje een aparte?
Is ook wel geinig, je bent alleen wel zo een middagje kwijtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:41 schreef Macrador het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan. Broertje wel en lijkt me ook wel eens geinig om te doen.
Nogsteeds nietsquote:
Straks moet ik nog echt een filmpje maken. Je kan toch je vingers opsperren en zo druk zetten op een armleuning? Net zoals je kan doen in een zetel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm nee, dan kan je er niet in knijpen. Ik weet niet hoe grote handen jij hebt, maar ik heb geen handen van 30cm breed![]()
Ik knijp überhaupt niet als het spannend is, want dan ga ik met m'n armen over elkaar zitten
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet van mij hoor. Maar wat is er niet up to date?
[..]
Dat zal wel meevallen
Ik mag ook in het rijtjequote:Uw lieve en hulpgerichte mods zijn: Tamashii en Tally
Neequote:
Ik weet heus wel wat je bedoelt, maar dat noem ik geen knijpenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:43 schreef Macrador het volgende:
Straks moet ik nog echt een filmpje maken. Je kan toch je vingers opsperren en zo druk zetten op een armleuning? Net zoals je kan doen in een zetel.
Die armleuningen zijn toch ook niet breder dan 20 centimeter? Mijn handpalmen zijn zo een 9-10 cm. Dat kan toch gewoon zeg.
Eetsequote:
Yeahquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[..]
Ik mag ook in het rijtje
Eetsmakelijkquote:
Stomme taalbarrière tussen Vlaams/Nederlands ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:44 schreef Vinniiee het volgende:
Ik weet heus wel wat je bedoelt, maar dat noem ik geen knijpen
Vreten kreng.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:46 schreef AldoTheApache het volgende:
iedereen wenst mij smakelijk eten
Mjuh mijn broertje ging soms weg om 4 uur 's middags en kwam dan terug thuis om 1 uur 's nachts. Heel de tijd D&D of Magic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is ook wel geinig, je bent alleen wel zo een middagje kwijt
Wie gaat er dan ook in België wonen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:46 schreef Macrador het volgende:
[..]
Stomme taalbarrière tussen Vlaams/Nederlands ook
Ja, dat had ik vroeger ook met gamen, ging ook heel veel tijd in zittenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjuh mijn broertje ging soms weg om 4 uur 's middags en kwam dan terug thuis om 1 uur 's nachts. Heel de tijd D&D of Magic.
Ze moeten vlaams gewoon afschaffenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:46 schreef Macrador het volgende:
[..]
Stomme taalbarrière tussen Vlaams/Nederlands ook
Magic is awesome.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:47 schreef Macrador het volgende:
[..]
Mjuh mijn broertje ging soms weg om 4 uur 's middags en kwam dan terug thuis om 1 uur 's nachts. Heel de tijd D&D of Magic.
Ik vond het wel leuk alleen vind ik het niet zo fijn dat je er zoveel geld in moet investeren.quote:
Terwijl dat nog niet eens echt plat plat Vlaams is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:52 schreef Raene het volgende:
[..]
Ze moeten vlaams gewoon afschaffenIk versta er geen kloot van
.
Ik: Jeej tentje opzettenn (na 3 uur wachten in helse temperaturen)
belg: ja zeg da gaat nie onze vrind is zijn gerief aan het halen.
Ik: Say whut?
Ik: JEEEJ BROODJE HAM!
belg: wilt ge wa groentjes erop!?
Ik: Say whut?
Limburgse meisjes zeker ja, die spreken zelf al nep-Vlaams.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:54 schreef Macrador het volgende:
[..]
Terwijl dat nog niet eens echt plat plat Vlaams is.
En Vlaams is awesome. Nederlandse meisjes vinden het heel vaak leuk.
Als je daarnaast drop dead sexy bent is zo'n accent wel te doen jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:54 schreef Macrador het volgende:
[..]
Zachte Gquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Limburgse meisjes zeker ja, die spreken zelf al nep-Vlaams.
Ik kan me er niks bij voorstellen dat ik dat leuk zou vinden.. Ik vind een zachte G bij mannen een verschrikkelijke afknapperquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:54 schreef Macrador het volgende:
[..]
Daarom ben ik er ook nooit aan begonnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:54 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk alleen vind ik het niet zo fijn dat je er zoveel geld in moet investeren.
Ah verdorie. Spijtig dat ik ongelooflijk lelijk benquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:55 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je daarnaast drop dead sexy bent is zo'n accent wel te doen ja.
[harde G-modus] GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGOEEEEEDEMIDDAGGGG [/harde G-modus]quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:59 schreef Macrador het volgende:
Ik vind een harde G nogal goor klinken. Ik vond het heel storend in het begin.
Spijtigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:59 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ah verdorie. Spijtig dat ik ongelooflijk lelijk ben
Ik zou in jouw positie serieus al gebeld hebben om te vragen waar godverdomme mijn broodje blijftquote:
Juist niet. Het is dat ik zo'n rochel-G niet kan produceren zonder een groene fluim in mn smoel te hebben, anders had ik hem ook gehadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:59 schreef Macrador het volgende:
Ik vind een harde G nogal goor klinken. Ik vond het heel storend in het begin.
Ik heb niet besteld, dus ik weet niet precies hoe laat er besteld is. Ik geloof om 18:15. Zal godverdomme eens tijd worden dat die broodjes bezorgd wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:06 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou in jouw positie serieus al gebeld hebben om te vragen waar godverdomme mijn broodje blijft.
Ik krijg zojuist een smsje dat mijn eten er 19:15 zal zijn!
Dan gewoon even bellen hoe lang het nog gaat duren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb niet besteld, dus ik weet niet precies hoe laat er besteld is. Ik geloof om 18:15. Zal godverdomme eens tijd worden dat die broodjes bezorgd worden
Zo maar even doen jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan gewoon even bellen hoe lang het nog gaat duren?
Ze hebben trouwens vandaag weer bloed van me gestolen. Nog even en ik ben over mijn angst voor naalden heenquote:
Gaat goed daarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens vandaag weer bloed van me gestolen. Nog even en ik ben over mijn angst voor naalden heendan krijg ik gewoon angst voor de dokter. Ben nu in een maand tijd al 2 keer geprikt
je hebt nog genoeg overquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens vandaag weer bloed van me gestolen. Nog even en ik ben over mijn angst voor naalden heendan krijg ik gewoon angst voor de dokter. Ben nu in een maand tijd al 2 keer geprikt
Alweer?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Aahwquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, allebei de films kan al niet meer
Dan half 10 RED2 maar doen
Echt hequote:
W00000t!! Eetsmakelijkquote:
Oh joyquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echt he
Eerst zei ie dat als ik de vorige keer bij hem was geweest hij waarschijnlijk niet eens bloed zou hebben geprikt. Vervolgens las ie op het formulier wat ik inleverde dat mijn moeder de ziekte van graves heeft (schildklierziekte) en omdat mijn schildklier bij de vorige bloedtest niet helemaal goed was wilde ie daar nu nog een keer voor prikken. En dan ook nog maar een keer voor die ontstekingswaarden. En de volgende keer dat ik daarheen moet, wil ie dat ik mijn levensverhaal vertel.
Dankjequote:
Dat denk je, maar ondertussen verliezen wij vrouwen ook nog een 20 liter per maand via een andere wegquote:
Ja. Dat is makkelijk voor iemand die er moeite mee heeft om te pratenquote:
Amen zuster.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat denk je, maar ondertussen verliezen wij vrouwen ook nog een 20 liter per maand via een andere weg
Laat mannen maar eens een weekje ongesteld zijn. Ik denk dat de helft zelfmoord pleegt.quote:
Ik heb geen leven dat is mijn verhaal. Oh wacht dat geldt alleen voor mijzelf.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dat is makkelijk voor iemand die er moeite mee heeft om te praten
Schoktherapie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen leven dat is mijn verhaal. Oh wacht dat geldt alleen voor mijzelf.![]()
Ach ja vandaag maar weer een naar de psycholoog geweest. Ik wil veranderen maar weet niet hoe. En dat cirkeltje doorloop ik al 10 jaar.
Ik denk dat ze een behoorlijk zure week tegemoet gaan dan jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Laat mannen maar eens een weekje ongesteld zijn. Ik denk dat de helft zelfmoord pleegt.
En dan de vrouwen in de buurt van die mannen als man. Gaat een gezellige boel wordenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Laat mannen maar eens een weekje ongesteld zijn. Ik denk dat de helft zelfmoord pleegt.
Ja want alle vrouwen veranderen idd in demonen als ze menstrueren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan de vrouwen in de buurt van die mannen als man. Gaat een gezellige boel worden
Als je het niet erg vindt, overweeg ik eerst wat minder ingrijpende optie voordat ik daar aan denk.quote:
Nja, hij vroeg eerst of ik met iemand kon praten over mijn issues. Vrienden of familie? Dus ik ja met vrienden..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen leven dat is mijn verhaal. Oh wacht dat geldt alleen voor mijzelf.![]()
Ach ja vandaag maar weer een naar de psycholoog geweest. Ik wil veranderen maar weet niet hoe. En dat cirkeltje doorloop ik al 10 jaar.
Als je al 10 jaar zelf aanmoddert zonder medicijnen is het misschien een idee om aan medicijnen te gaan denken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, overweeg ik eerst wat minder ingrijpende optie voordat ik daar aan denk.Pillen staat bijvoorbeeld nog een paar stappen voor schoktherapie. En pillen staan nu ook nog een paar stappen weg voordat ik daar aan denk.
Dat zal ik nooit durven beweren, maar stellig ontkennen zal ik dit evenmin.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:27 schreef Raene het volgende:
[..]
Ja want alle vrouwen veranderen idd in demonen als ze menstrueren.
Ik wil best man zijn hoor. Staand pissen lijkt me geweldig.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan de vrouwen in de buurt van die mannen als man. Gaat een gezellige boel worden
Als je kan praten dan is praten de beste oplossing denk ik. Pillen verschuif je een probleem alleen maar mee, maar voor mij is dat goed genoeg.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt, overweeg ik eerst wat minder ingrijpende optie voordat ik daar aan denk.Pillen staat bijvoorbeeld nog een paar stappen voor schoktherapie. En pillen staan nu ook nog een paar stappen weg voordat ik daar aan denk.
Ja dat, en fappenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik wil best man zijn hoor. Staand pissen lijkt me geweldig.
lijkt me heerlijk om ze met maandverband en tampons te zien stoeienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:26 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een behoorlijk zure week tegemoet gaan dan ja!
ja precies!quote:
Zoiets bij mij ook minus vrienden en pillen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, hij vroeg eerst of ik met iemand kon praten over mijn issues. Vrienden of familie? Dus ik ja met vrienden..
En je ouders dan? Ik: daar deel ik niks mee. Wilde ie weten waarom, dus ik dat ik er niet zo'n goede band mee heb. Vervolgens: en hoe komt dat? Ik: nja, o.a. Doordat mijn vader me wel eens sloeg. Oh. Ik wil de volgende keer je levensverhaal horen. Volgens mij heb jij helemaal geen makkelijk leven gehad en ik begrijp wel waarom je antidepressiva hebt denk ik.
Momenteel zie ik niet in wat medicijnen voor mij zou kunnen doen om mijn "klachten" te verminderen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:29 schreef Raene het volgende:
[..]
Als je al 10 jaar zelf aanmoddert zonder medicijnen is het misschien een idee om aan medicijnen te gaan denken.
Ja, dat laatste gaat ook echt gebeurenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echt he
Eerst zei ie dat als ik de vorige keer bij hem was geweest hij waarschijnlijk niet eens bloed zou hebben geprikt. Vervolgens las ie op het formulier wat ik inleverde dat mijn moeder de ziekte van graves heeft (schildklierziekte) en omdat mijn schildklier bij de vorige bloedtest niet helemaal goed was wilde ie daar nu nog een keer voor prikken. En dan ook nog maar een keer voor die ontstekingswaarden. En de volgende keer dat ik daarheen moet, wil ie dat ik mijn levensverhaal vertel.
Daarom ook eerst praten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als je kan praten dan is praten de beste oplossing denk ik. Pillen verschuif je een probleem alleen maar mee, maar voor mij is dat goed genoeg.
Nja, ik weet niet hoeveel tijd ie heeft, en hoeveel ie van plan is om uit me te gaan trekken.. Ik weet gewoon van mezelf dat ik soms stukjes loslaat.. Maar een heel levensverhaal in 1 keer gaat lastig worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dat laatste gaat ook echt gebeuren
Yeah, I know. Je zei het gisteren jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja. Dat is makkelijk voor iemand die er moeite mee heeft om te praten
Mja, 10 september mag ik dus weer.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yeah, I know. Je zei het gisteren ja
Over 2 weken weer feestquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, 10 september mag ik dus weer.
Eigenlijk wilde ie ook een afspraak maken om bloed te prikken. Ik ben toen maar eerlijk geweest: als he bloed van me wilt dan moet je dat meteen doen, want als ik er een afspraak voor heb kom ik gewoon niet opdagen uit angst.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ie ook een afspraak maken om bloed te prikken. Ik ben toen maar eerlijk geweest: als he bloed van me wilt dan moet je dat meteen doen, want als ik er een afspraak voor heb kom ik gewoon niet opdagen uit angst.
Ik ken dat probleem zo goedquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ie ook een afspraak maken om bloed te prikken. Ik ben toen maar eerlijk geweest: als he bloed van me wilt dan moet je dat meteen doen, want als ik er een afspraak voor heb kom ik gewoon niet opdagen uit angst.
Hij ging wel echt rennen om te kijken of dat prikvrouwtje direct tijd voor me had.quote:
Geniaal gewoonquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij ging wel echt rennen om te kijken of dat prikvrouwtje direct tijd voor me had.
Hehequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hij ging wel echt rennen om te kijken of dat prikvrouwtje direct tijd voor me had.
Het ergste is dat ik wel 4 piercings heb, en 2 tattoos...quote:
Heb jij wel een zachte dan?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Juist niet. Het is dat ik zo'n rochel-G niet kan produceren zonder een groene fluim in mn smoel te hebben, anders had ik hem ook gehad
Ik vind het wel een toffe gast, hij leek het ook gewoon echt klote voor me te vinden dat ie bloed wilde prikken toen ie had gelezen dat ik een enorme angst voor naalden heb.quote:
jep. Een Nijmeegse G.quote:
quote:
Is iedereen dan zo lui om niet te lezen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik kan me er niks bij voorstellen dat ik dat leuk zou vinden.. Ik vind een zachte G bij mannen een verschrikkelijke afknapper![]()
Heb zelf ook een zachte G, daar niet van
Ik heb zelf ook tattoos en piercingsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik wel 4 piercings heb, en 2 tattoos...
Ook al vond ik dat doodeng, gewoon vrijwillig gegaan.
Bloed prikken bij mij? Ben er echt niet blij mee en schijt dan ook bijna in mijn broek. Maar als ik van te voren weet dat ze het gaan doen, ga ik gewoon echt niet en krijg je me met 20 man nog niet daar
Ik ook niet. Hier bij deze nieuwe huisartsenpraktijk schijnen ze mijn bloed heerlijk te vindenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Daar heb ik gelukkig geen problemen mee, en gelukkig hoef ik vrijwel nooit bloed te prikken
Alles lezen en teruglezen is te veel werkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Is iedereen dan zo lui om niet te lezen?
Vaccinaties ook niet hoor. Werkte toen in het ziekenhuis, moest eigenlijk griepprik halen. Ik ben gewoon niet gegaan. Fuck it. Dan ga ik maar dood hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:53 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook tattoos en piercingsik vind vaccinaties krijgen ook niet eng maar iets uit me halen.. brrr
Dat zijn de bestequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik vind het wel een toffe gast, hij leek het ook gewoon echt klote voor me te vinden dat ie bloed wilde prikken toen ie had gelezen dat ik een enorme angst voor naalden heb.
Muggen zijn hetquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hier bij deze nieuwe huisartsenpraktijk schijnen ze mijn bloed heerlijk te vinden
Die post was notabene een post boven een post van jouquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:54 schreef Macrador het volgende:
[..]
Alles lezen en teruglezen is te veel werk
Ja, ben er best blij mee dat ik ben overgestapt van huisarts. De vorige vond ik mij als een nummertje behandelen..quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Vaccinaties ook niet hoor. Werkte toen in het ziekenhuis, moest eigenlijk griepprik halen. Ik ben gewoon niet gegaan. Fuck it. Dan ga ik maar dood hoor.
Ik hoopte op vampiers.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Muggen zijn het
[..]
Die post was notabene een post boven een post van jou
Hai Koenquote:
Meh, zo stom vind ik dat héquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, ben er best blij mee dat ik ben overgestapt van huisarts. De vorige vond ik mij als een nummertje behandelen..
Oh dat kan ookquote:
Oeps heel slecht gelezen dan en dat quote pop-up gedoe werkt soms echt niet bij mij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:56 schreef Vinniiee het volgende:
Die post was notabene een post boven een post van jouSterker nog, je werd gequote.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:57 schreef Macrador het volgende:
[..]
Oeps heel slecht gelezen dan en dat quote pop-up gedoe werkt soms echt niet bij mij.
Ik ben zelfs zo erg geweest dat ik (werkte op de beddencentrale en in de schoonmaak) gewoon een kamer afliep als ik het prikkarretje aan zag komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |