Nieuwe meet:quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
kanquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je aan het werk bent
whut?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eerst seks, dan vaker seks willen hebben en nu seks zo vaak als we willen
Ik hoor ook nergens bij he?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
Als je geen fokrelatie hebt gehad, hoor je er niet meer bij tegenweurdig. Laten we eerlijk zijn.
En de rest volgt vanzelf? Verliefdheid, liefde, die meuk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eerst seks, dan vaker seks willen hebben en nu seks zo vaak als we willen
Shit, dan hoor ik er toch niet meer bijquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
Als je geen fokrelatie hebt gehad, hoor je er niet meer bij tegenweurdig. Laten we eerlijk zijn.
Samen een eigen clubje oprichten dan maar?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik hoor ook nergens bij he?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
Met Faxie als penningmeester?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Samen een eigen clubje oprichten dan maar?
Jeejquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:49 schreef Fascination het volgende:
Staat in de nieuwsbrief van deze sc, heb je die niet ontvangen?quote:
neequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staat in de nieuwsbrief van deze sc, heb je die niet ontvangen?
Ja, zolang de zolder maar ruim genoeg isquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
Kun je ook batsen met FOK!kers dan?
Contributie zeker weer niet overgemaakt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
neeik hoor er zeker niet bij
Meerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen gebatst toch? Of waren er meer?
ow, tja dan houdt het opquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zolang de zolder maar ruim genoeg is
Watquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Contributie zeker weer niet overgemaakt.
ik bedoel het serieus niet lullig, maar de kleur lijkt een beetje op van dat smurfenijsquote:
Coolquote:
quote:
Vind ik niet zo.quote:
Van je lidmaatschap van deze sc.quote:
dit is de sex sc, liefde boeit nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En de rest volgt vanzelf? Verliefdheid, liefde, die meuk?
[..]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik niet zo.
[..]
Van je lidmaatschap van deze sc.
Google ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:56 schreef Macrador het volgende:
Was het Watertornado die hier Russisch kon?
Ja dat komt omdat ik in de tijd van m'n ex echt vaak online wasquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Cool
[..]![]()
Ik weet er maar van 2 sowieso.. Wie niet, eigenlijk
Eentje die af en toe opeens opduikt, en eentje die ik al een tijd niet gezien heb idd..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat ik in de tijd van m'n ex echt vaak online wasEhm, degene die hier lang niet zijn geweest en/of nieuw zijn?
ik gokte dat je blond zou zijn toen je turkoois zei!quote:
Ik doelde op degene die het niet wetenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eentje die af en toe opeens opduikt, en eentje die ik al een tijd niet gezien heb idd..
Oh zo..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik doelde op degene die het niet weten
goed bezigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
Even Breaking Bad seizoen 5 binnen hengelen. Binnen 1,5 week 4 seizoenen gekeken geloof ik
Ik heb het wel eerst moeten bleken hoor, anders zou het niet zo fel zijn. En ik weet het nog niet, ga het merken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik gokte dat je blond zou zijn toen je turkoois zei!![]()
M'n dochter vindt t geweldig![]()
Hoe lang blijft t nou zitten?
Ik kan het op z'n Russisch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:56 schreef Macrador het volgende:
Was het Watertornado die hier Russisch kon?
Die acteur daarvan gaat ws Lex Luthor spelen in Man of Steel 2quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:01 schreef Vinniiee het volgende:
Even Breaking Bad seizoen 5 binnen hengelen. Binnen 1,5 week 4 seizoenen gekeken geloof ik
Kan me niet herinneren dat ik die gezien hebquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die acteur daarvan gaat ws Lex Luthor spelen in Man of Steel 2
volgens mij wel hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:04 schreef Fascination het volgende:
Dit is geen correct Nederlands toch: als ware het een ....
smakelijkquote:
Kapsalonquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
smakelijk
ik heb een kapsalon besteldzal zo wel komen
Ligt eraan wat de complete zin is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:04 schreef Fascination het volgende:
Is het niet "als het ware" en "al ware het een"quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:04 schreef Fascination het volgende:
kick-ass 2quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
Momenteel maar 2 films in de bios die ik wil zien. The Heat en We're the Millers, maar daarvoor ga ik niet helemaal naar Amersfoort rijden
Ik wil kickass 2 zienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
Momenteel maar 2 films in de bios die ik wil zien. The Heat en We're the Millers, maar daarvoor ga ik niet helemaal naar Amersfoort rijden
Heldquote:
Uiteraard!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:08 schreef zeefje het volgende:
Evem voor de duidelijkheid. Ik hen niks met fax hoor. Iedereen denkt maar lekker
Jij koopt een kickass outfit, ik een hitgirl outfit. *wink wink*quote:
Meh, daar ga ik zeker niet voor naar de bios. Misschien thuis een keer als ik 'm gedownload heb.quote:
Ik koop helemaal niksquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:09 schreef Raene het volgende:
[..]
Jij koopt een kickass outfit, ik een hitgirl outfit. *wink wink*
Vraag je toch of F ook wilt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
Zag je het dat iemand jou "spook" noemde? Vind ik beetje grof, vind je neit?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:08 schreef zeefje het volgende:
Evem voor de duidelijkheid. Ik hen niks met fax hoor. Iedereen denkt maar lekker
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik koop helemaal niksIk heb hier een fles witte wijn over, dus dat moet al genoeg zijn
on-ge-hoordquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zag je het dat iemand jou "spook" noemde? Vind ik beetje grof, vind je neit?
Walgelijk. Ik heb al drie tr's gedaan.quote:
Ik moest zo hard lachen dat als ik drinken had het misschien wel door mijn neus naar buiten was gekomenquote:
Ja weet ik, maar geen zin om voor die films naar de bios te rijden. Die kan ik ook prima thuis kijkenquote:
Close enoughquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:11 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik moest zo hard lachen dat als ik drinken had het misschien wel door mijn neus naar buiten was gekomen.
Dat zou ik ook doen. Sterker nog, dat ga ik nu doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Walgelijk. Ik heb al drie tr's gedaan.
IK OOKquote:
Millers gisteren gezien, best vermakelijk maar zou er geen biosgeld aan uitgevenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:07 schreef Vinniiee het volgende:
Dat je broodje er is of dat mijn broodje bij jou is?quote:
Kapsalonquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik wacht ook al op mijn kapsalon
Wees blij, ik ga volgende week waarschijnlijk naar the lone rangerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
Millers gisteren gezien, best vermakelijk maar zou er geen biosgeld aan uitgeven
ons ma heeft die gisteren meegebracht van de kermis dus alleen maar effe opwarmenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
smakelijk
ik heb een kapsalon besteldzal zo wel komen
Dat jouw broodje bij mij komt, ik heb hongerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat je broodje er is of dat mijn broodje bij jou is?
[..]
KapsalonVieze natte zachte friet
Ik heb een Pathépas, maar ik moet alsnog naar Amersfoort rijden. Dan wil ik wel een film zien die ook echt goed is (actiefilm ofzo)quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:13 schreef rival het volgende:
[..]
Millers gisteren gezien, best vermakelijk maar zou er geen biosgeld aan uitgeven
Ja doei, ik heb zelf hongerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:14 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat jouw broodje bij mij komt, ik heb honger.
mij lijkt die goed... ondanks de kritiekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wees blij, ik ga volgende week waarschijnlijk naar the lone ranger
Die is leuk man!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Wees blij, ik ga volgende week waarschijnlijk naar the lone ranger
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:15 schreef rival het volgende:
[..]
mij lijkt die goed... ondanks de kritieken
maareuh, ik ben niet in de bios geweest hoor....
Die kritieken zijn zo slechtquote:
Johnny Depp, enough said..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Die kritieken zijn zo slecht
Ik weet zelf niet wat ik moet bestellenquote:
een calzone döner?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik weet zelf niet wat ik moet bestellen
Ik twijfel tussen een calzone döner of een super döner.
Super döner omdat er super in staat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Calzone met dönervlees in waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een calzone döner?wtf is dat nou weer?
Neem ze beide.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:16 schreef Raene het volgende:
[..]
Haar lijkt het leukquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wil "zij" er met je naartoe?
Dan gewoon doen
Dat is een dubbelgevouwen pizza met heul veul vlees erin zo en dan met döner en kaas een knoflooksausquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een calzone döner?wtf is dat nou weer?
Dat is wel een goeie iddquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:17 schreef Macrador het volgende:
[..]
Super döner omdat er super in staat.
waar bestel jij die?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:19 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is een dubbelgevouwen pizza met heul veul vlees erin zo en dan met döner en kaas een knoflooksaus.
[..]
Dat is wel een goeie idd.
no shitquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:19 schreef Vinniiee het volgende:
The Lone Ranger lijkt me geen reet aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |