SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Extra informatie:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Rare naam man. Nog nooit van gehoord![]()
Geen Nederlandse naam dan? Ik volg je inderdaad maar heb alleen op follow gedrukt
ok Dave.quote:
Jij reageert op een niet-nuttige manier op een post/discussie waarin mijn naam gewoon staat. Het is niet nodig, maar zeker niet verboden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig om mijn naam te zeggen
Oke, dat komt 1x per dag voor hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:49 schreef TBakkert het volgende:
Het was net 16:48. Als je de dubbele punt weghaalt, dan heb je het jaartal waarin de vrede van Munster werd besloten. De vrede tussen de nieuwe Republiek der verenigde Nederlanden en het Habsburgse Rijk.
Maar nu viel het me, anders dan anders, op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oke, dat komt 1x per dag voor hoor.
Ik denk dat jij kampt met veel meer problemen, sterkte.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar nu viel het me, anders dan anders, op.
Ben ik nu zwaar autistisch of slechts gematigd?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij kampt met veel meer problemen, sterkte.
Ik qoute jou niet hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij reageert op een niet-nuttige manier op een post/discussie waarin mijn naam gewoon staat. Het is niet nodig, maar zeker niet verboden.
Maar je reageert er wel op.quote:
* Lindgren. iets mompelt over goed begin, half werk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
maar een stuk eerder naar huis, anders om 7 uur thuiskwart over 6 vanmorgen de deur uit.
Dude...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ?
Jij voel je aangetrokken tot mijn post
Nou leuk dat leraren jou berispend toesprekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dude...
Dat is nog schijnheiliger dan ik ben als een leraar mij berispend toespreekt.
Nee hoor. Ik vind het wel best zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Djeetje - bakkert ruzie incoming
Leuke naam voor een nieuw account op FIFA, want ik heet T(eam)Bakkert.quote:
een hete Storm ja?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom sommig mensen hun kinderen Summer ofzo noemen
Iemand uit mijn klas hete Storm
#teambakkert #cut4bakkertquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Djeetje - bakkert ruzie incoming
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leuke naam voor een nieuw account op FIFA, want ik heet T(eam)Bakkert.
Nergens voor nodig dit.quote:
Godver. Ik ben te laat als ik op m'n iPad FOK!. Ik switch wel even.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
Ik lach jou toch ook niet uit, omdat je een gigantische mongool bent.
En ik dacht dat je zou stoppen, maar zoals altijd weet je weer eens niet van ophouden
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
En ik dacht dat je zou stoppen, maar zoals altijd weet je weer eens niet van ophouden
Het gaat niet om het feit alleen dat het fout is, dan laat ik het wel lekker, maar deze combinatie maakt het wel leuk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
Ik FOK! Toch ook op m'n eipadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Godver. Ik ben te laat als ik op m'n iPad FOK!. Ik switch wel even.
Fok!'en op de iPad is irri omdat je niet de automatische updates hebt.quote:
Dit. Maar dan met zo'n Samsung tablet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Fok!'en op de iPad is irri omdat je niet de automatische updates hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
* Lindgren. iets mompelt over goed begin, half werk.
Achja dan maar refreshenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit. Maar dan met zo'n Samsung tablet.
Niet om het één of ander hoor, maar jij komt hier terug en begint allerlei kut-opmerkingen te maken om jezelf hier weer ten koste van anderen te nestelen. Dan mag ik best wat tegengas geven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:03 schreef Djeetje het volgende:
Kom op als er een discussie is Bakkert is er altijd bij om bij iedereen maar in zijn billetjes te kruipen
Er is bijna geen een discussie waar Bakkert niet bij is om nog even wat na te zeggen.
Zegt hij dat hij stopt, maar hij gaat nog weer even door.
Vond het gewoon een goeie gozer, maar de laatste tijd denkt hij echt dat hij een god in dit topic is.
je storen aan mensen op een forum... kom op zeg, neem je het dan niet iets te serieus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:03 schreef Djeetje het volgende:
Kom op als er een discussie is Bakkert is er altijd bij om bij iedereen maar in zijn billetjes te kruipen
Er is bijna geen een discussie waar Bakkert niet bij is om nog even wat na te zeggen.
Zegt hij dat hij stopt, maar hij gaat nog weer even door.
Vond het gewoon een goeie gozer, maar de laatste tijd denkt hij echt dat hij een god in dit topic is.
Ik zit nu wel op de computer trouwens.quote:
Ik zeg nergens dat het niet mag ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet om het één of ander hoor, maar jij komt hier terug en begint allerlei kut-opmerkingen te maken om jezelf hier weer ten koste van anderen te nestelen. Dan mag ik best wat tegengas geven.
Word gewoon irritant dat hij op bijna alles wat ik zeg moet reageren en bij iedereen even in de billetjes kruipt als iemand hier word gefokt om nog even iets na te zeggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je storen aan mensen op een forum... kom op zeg, neem je het dan niet iets te serieus.
ik lees al maanden over de posts van kamikaze heen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
#Teamdjeetje #Teamvanduinen
En waaruit maak je dat op? Er zijn hier een aantal mensen die ik heel erg kan waarderen en dat laat ik wel eens blijken. Mezelf verheerlijken doe ik hier niet zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet mag ?
Je denk alleen de laatste tijd dat je nogal een held op dit forum bent.
!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet mag ?
Je denk alleen de laatste tijd dat je nogal een held op dit forum bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik zeg toch net dat ik dat opmaak uit je berichten die je hier plaatsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En waaruit maak je dat op? Er zijn hier een aantal mensen die ik heel erg kan waarderen en dat laat ik wel eens blijken. Mezelf verheerlijken doe ik hier niet zo.
TR gemachtquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
In z'n vaders Jacuzzi uiteraard.
Maar wat voor berichten dan? Hier kan ik verder ook niks mee...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik dat opmaak uit je berichten die je hier plaats
Zit die man daar achter nou naaktquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
In z'n vaders Jacuzzi uiteraard.
Serieus zit er poep in jouw ogen ofzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar wat voor berichten dan? Hier kan ik verder ook niks mee...
Ik heb nog geen huiswerk. Wiskunde had ik wel, maar dat was in de les al af...quote:
dat is bij hem niet moeilijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Serieus zit er poep in jouw ogen ofzo
Ik zeg toch tijdens een discussie dat je nog even weer iets na moet zeggen wat nergens voor nodig is.
Of moet ik nog even helemaal je berichten voor je opzoeken ?
Echt ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:12 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Trouwens, die torrent van SC bevat een virus
die man daar achter wel zien. maar die vrouw waar je hoofd op geplakt is nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zit die man daar achter nou naakt
Dat 'ok Dave.' noem ik nou niet echt een trap na, want jij was de eerste die reageerde met: 'niemand geeft een neuk'.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Serieus zit er poep in jouw ogen ofzo
Ik zeg toch tijdens een discussie dat je nog even weer iets na moet zeggen wat nergens voor nodig is.
Of moet ik nog even helemaal je berichten voor je opzoeken ?
Meen je dit nou serieus ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat 'ok Dave.' noem ik nou niet echt een trap na, want jij was de eerste die reageerde met: 'niemand geeft een neuk'.
Als je verder nog concrete voorbeelden hebt, dan zal ik er voortaan op letten.
Ach joh geld moet rollenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:13 schreef Revontulet het volgende:
[..]
En niet zo'n zuinige ookLekker bezig man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Ja.quote:
Daar begon jouw ietwat agressievere houding in deze discussie. Daar maakte ik dat uit op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:14 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Waar heb jij gelezen dat het over dat berichtje ging ?
Veranderd er nog steeds niks aan dat je in iedereen zijn billetjes kruipt wanneer het jou uit komt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Daar begon jouw ietwat agressievere houding in deze discussie. Daar maakte ik dat uit op.
En dat 'hete storm', maar daarbij heb ik al uitgelegd dat het niet om de fout op zich ging, maar dat de nieuwe combinatie wel grappig was.
!!!!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Veranderd er nog steeds niks aan dat je in iedereen zijn billetjes kruip wanneer het jou uit komt.
Beter dat je je niet als een internet heldje gedraag
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:19 schreef Ajacied7 het volgende:
Holy Djeetjesterker en scherper dan ooit.
Ook hier kan ik een aantal fouten uit halen, maar in plaats daarvan zal ik ook eens inhoudelijk reageren:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Veranderd er nog steeds niks aan dat je in iedereen zijn billetjes kruip wanneer het jou uit komt.
Beter dat je je niet als een internet heldje gedraag
je hebt een postzegel gestolen?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie zijn zo druk met ruzie maken dat jullie het filmpje niet eens hebben gezienIk heb trouwens niks gekocht bij de winkel, ik moest alleen een brief versturen en ik had geen postzegel.
quote:
Die eerste zin alleen al weerquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ook hier kan ik een aantal fouten uit halen, maar in plaats daarvan zal ik ook eens inhoudelijk reageren:
Ik 'kruip niet in iemands billetjes'. Als ik iets van iemand kan waarderen, dan meld ik dat. Tevens gedraag ik me niet als 'internetheldje', maar geef ik gewoon mijn mening. Als je daar niet aan gewend bent, flikker je computer en alles dan maar meteen weg, want zo zit het internet gewoon in elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:25 schreef rolls-reus het volgende:
Djeetje en bakkert, los het op een mannelijke manier op.of een wagerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eerste zin is inderdaad een passende opmerking in deze, overigens vrij grimmige, discussie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die eerste zin alleen al weer
Je denkt echt dat je beter bent dan alles en iedereen, omdat je een hoger niveautje doe op school.
Nou leuk voor jou dat je genoeg fouten er uit kan halen, maar als je zo slim bent kan je volgens mij wel mijn tekst begrijpen met fouten
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:25 schreef rolls-reus het volgende:
Djeetje en bakkert, los het op een mannelijke manier op.De meest mannelijke manier om dit soort dingen op te lossen, is er gewoon over praten en zeggen wat eraan scheelt. Althans, dat vind ik. Djeetje heeft het daar moeilijk mee en in zijn vorige reactie is dat in de 2e zin ook wel te merken. Totaal geen inhoudelijke reactie met concrete voorbeelden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Geen interesse.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:29 schreef Ajacied7 het volgende:
Ik nodig TBakkert uit voor een 1 op 1 in het donkerder steegje van Belgrado.
Ik heb al gezegd dat jij bij iedereen in zijn billetjes kruipt zodra er een discussie is en dat je denk dat je op eens alles bent in dit topic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
De meest mannelijke manier om dit soort dingen op te lossen, is er gewoon over praten en zeggen wat eraan scheelt. Althans, dat vind ik. Djeetje heeft het daar moeilijk mee en in zijn vorige reactie is dat in de 2e zin ook wel te merken. Totaal geen inhoudelijke reactie met concrete voorbeelden.
Dit dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat jij bij iedereen in zijn billetjes kruipt zodra er een discussie is en dat je denk dat je op eens alles bent in dit topic.
En dan heb ik het daar moeilijk mee ?
Je blijft maar doorgaan over spellings fouten die totaal niet van toepassing zijn dus wie is hier nou niet inhoudelijk bezig ?
Word tijd dat je weer eens met beide beentjes op de grond word gezet.
go djeetquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat jij bij iedereen in zijn billetjes kruipt zodra er een discussie is en dat je denk dat je op eens alles bent in dit topic.
Je blijft maar doorgaan over spellings fouten die totaal niet van toepassing zijn dus wie is hier nou niet inhoudelijk bezig ?
Ik heb nu al een aantal posts van je helemaal niet meer op spelfouten gelet. En voor de zoveelste keer; ik 'kruip niet in iemand zijn billetjes'. Als iemand als Lindgren. bijvoorbeeld een leuke grap maakt, dan mag ik daar om lachen. Als jij met zo iets komt, dan zul je die waardering vanzelf wel merken. Een mooi voorbeeld is die goal van je met Maikon Leite die op je channel staat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:30 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Kneusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
UD Almeria. Hebben volgens mij alleen niet heel veel echt goede spelers of talenten verder, maar ik heb er wel een leuke carrière mee gespeeld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:35 schreef Topiek het volgende:
Iemand een leuke club om een carriëre mee te beginnen?
FUT op PCquote:
FUT FIFA op PCquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:35 schreef Topiek het volgende:
Ik heb het toch niet over een leuke grap of wat dan ook ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb nu al een aantal posts van je helemaal niet meer op spelfouten gelet. En voor de zoveelste keer; ik 'kruip niet in iemand zijn billetjes'. Als iemand als Lindgren. bijvoorbeeld een leuke grap maakt, dan mag ik daar om lachen. Als jij met zo iets komt, dan zul je die waardering vanzelf wel merken. Een mooi voorbeeld is die goal van je met Maikon Leite die op je channel staat.
"Ere wie ere toekomt."
Nu verlang ik naar concrete voorbeelden. Want als ik dit onbewust doe, wil ik daar best mee ophouden als dat de sfeer in dit topic in het algemeen zou verbeteren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:37 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over een leuke grap of wat dan ook ?
Ik heb het er over dat jij altijd er meteen bij ben als er iemand word gefokt en altijd bij de gene in de billetjes kruipt die een ander fokt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Southamptonquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:35 schreef Topiek het volgende:
Wel zo realistisch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:40 schreef Topiek het volgende:
In de MLS begin je niet in een transferperiode, wat een bullshit
Deze smiley:quote:
Jese en Deulofeu zijn ook lekker goedkope talenten.quote:
Gewoon de rijke eigenaar vrijspelen in EASC en dan met een kleine ploeg in de lage divisies van Engeland al die talenten oppikken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jese en Deulofeu zijn ook lekker goedkope talenten.
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:44 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Gewoon de rijke eigenaar vrijspelen in EASC en dan met een kleine ploeg in de lage divisies van Engeland al die talenten oppikken.
quote:
Maar Azogue is gratis, 17 jaar, en 65 rated ofzoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jese en Deulofeu zijn ook lekker goedkope talenten.
Dus ik moet nu al de topics door zoeken tot dat ik een in de billen berichtje van jou zie ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:39 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu verlang ik naar concrete voorbeelden. Want als ik dit onbewust doe, wil ik daar best mee ophouden als dat de sfeer in dit topic in het algemeen zou verbeteren.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus ik moet nu al de topics door zoeken tot dat ik een in de billen berichtje van jou zie ?
Ja dit klinkt kinderachtig, maar dat doe jij ook.
Hoezo klinkt dit per se kinderachtig? Van mij mag je ook gewoon wat momenten opnoemen waarbij jij het gevoel had dat het gebeurde, maar ik kan het me niet zo 1,2,3 voor de geest halen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus ik moet nu al de topics door zoeken tot dat ik een in de billen berichtje van jou zie ?
Ja dit klinkt kinderachtig, maar dat doe jij ook.
Vind dat wat ik vroeg nogal kinderachtig namelijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hoezo klinkt dit per se kinderachtig? Van mij mag je ook gewoon wat momenten opnoemen waarbij jij het gevoel had dat het gebeurde, maar ik kan het me niet zo 1,2,3 voor de geest halen.
Ik zal er op letten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:50 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Vind dat wat ik vroeg nogal kinderachtig namelijk![]()
Ik heb toch al voorbeelden gegeven zoals bij discussies geen specifieke voorbeelden, want ik had het over het algemeen.
Hopeloos geval ben je ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zal er op letten.
Kortom, er verandert 0,0 aan mijn gedrag hier, want dat doe ik in eerste instantie al niet.
Dit is dus weer zo'n persoonlijke aanval die niks met het bericht van doen heeft.quote:
Bakkes nu danquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik vind het wel best zo.
Omdat je vindt dat je niks fout doe toewel ik net zeg dat je je beter weer even normaal kan gedragen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit is dus weer zo'n persoonlijke aanval die niks met het bericht van doen heeft.
Kijk, als je het op zo'n manier verwoordt, dan komt het veel sterker over in een discussie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:59 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Omdat je vindt dat je niks fout doe toewel ik net zeg dat je je beter weer even normaal kan gedragen.
Daarom vind ik je een hopeloos geval dus heeft wel zeker met dat bericht te maken.
Bedoel je dat wij het van elkaar door de vingers moeten zien of dat jij zo'n offtopic-discussie door de vingers ziet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:05 schreef Toefjes het volgende:
Nou jongens, zie het voor deze ene keer door de vingers
Ik denk dat het betekent dat Toefjes een chick aan het vingeren is en daarnaast neerkijkt op deze belachelijke discussie.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:13 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bedoel je dat wij het van elkaar door de vingers moeten zien of dat jij zo'n offtopic-discussie door de vingers ziet?
zit toefjes in thailandquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat het betekent dat Toefjes een chick aan het vingeren is en daarnaast neerkijkt op deze belachelijke discussie.
Toefjes.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik denk dat het betekent dat Toefjes een chick aan het vingeren is en daarnaast neerkijkt op deze belachelijke discussie.
Toefjes is mijn held hier. Evenals Lindgren. En Reemi en Pascal.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
yo keep the bromance in DM
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hihi ik voel iets in mn billetjes kruipen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hihi ik voel iets in mn billetjes kruipen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toefjes is mijn held hier. Evenals Lindgren. En Reemi en Pascal.
Lekker 'in hun billen kruipen'.________________!!!!
Ik kan dit niet meer lezen zonder aan zijn stem te denken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:19 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Veranderd er nog steeds niks aan dat je in iedereen zijn billetjes kruipt wanneer het jou uit komt.
Beter dat je je niet als een internet heldje gedraagt
Iemand afrekenen op iets waar hij niks aan kan doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan dit niet meer lezen zonder aan zijn stem te denken.
Iemand die een discussie probeert te winnen terwijl hij als kabouter Plop on crack klinkt.
Aan je uitspraak en daarmee je stemgeluid kun je wel degelijk werken.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Iemand afrekenen op iets waar hij niks aan kan doen
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aan je uitspraak en daarmee je stemgeluid kun je wel degelijk werken.
eerder kneuzigquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daar zit wat in
Alleen kan ik er niks aan doen dat ik een ongeïnteresseerde stem heb
Nee, die heeft spekmemmenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:37 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
ik dacht dat alleen de moeder van j willems dat had
#vanrijstwordjeminderdikdanpiepers.quote:
Sorry. Endorphins was 10 miljoen keer beter dan dit. (dat was de vorige aanrader)quote:
1Gig niet heel gek toch.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:59 schreef Fuszy het volgende:
Internetverbruik deze maand: 1021 MB
Resterend aantal MB's deze maand: 2 MB
rare bundel heb ik dan
Dat was ook een ander genre.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sorry. Endorphins was 10 miljoen keer beter dan dit. (dat was de vorige aanrader)
1Gig snap ik wel, maar 1021 + 2 mb = 1gb?quote:
Vind jij Rise Against goed?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Sorry. Endorphins was 10 miljoen keer beter dan dit. (dat was de vorige aanrader)
1 gig = 1024mb, zal ergens een afronding in zitten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
1Gig snap ik wel, maar 1021 + 2 mb = 1gb?
Weet niet precies wanneer het 1gb is.
Mwah, niet echt fan van. Oudere nummers zoals Savior, prayer of the refugee, hero of war en ready to fall waren wel tof.quote:
1 gb is gewoon bij 1000 mb in principe. Maar RAM geheugen gaat volgens mij ook in de stappen 512MB > 1024MB. Dat kan het ook zijn...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
1Gig snap ik wel, maar 1021 + 2 mb = 1gb?
Weet niet precies wanneer het 1gb is.
Ah, okee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mwah, niet echt fan van. Oudere nummers zoals Savior, prayer of the refugee, hero of war en ready to fall waren wel tof.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:04 schreef TBakkert het volgende:
[..]
1 gb is gewoon bij 1000 mb in principe. Maar RAM geheugen gaat volgens mij ook in de stappen 512MB > 1024MB. Dat kan het ook zijn...
FCSuarez heeft gelijk.
Ben niet heel erg fan van schreeuwmuziek en daar schaar ik Rise Against wel onderquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ah, okee.
Hebben best veel toffe nummers, vind ik zelf.
Wat scheelt eraan, Ozz?quote:
Give it all jonge..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:04 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Mwah, niet echt fan van. Oudere nummers zoals Savior, prayer of the refugee, hero of war en ready to fall waren wel tof.
Op zich niet zo'n probleem mee, maar ze hebben er een paar bij die wel wat overdreven zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:07 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ben niet heel erg fan van schreeuwmuziek en daar schaar ik Rise Against wel onder. Dan zijn de nummers die ik noemde nog wel soft.
Vind het gewoon grappig om te zien dat je antwoord probeert te geven over iets waar je eigenlijk helemaal geen verstand van hebt.quote:
Je hebt Acda en de Munnik er uit gehaaldquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:09 schreef Reemi het volgende:
Voor ekte goede muziek moet je bij The Killers, Muse, MGMT, The Temper Trap, The Bravery, Mumford & Sons, Broken Bells, Of Monsters and Men, Bastille, Bloc Party, Editors, Snow Patrol, The Script, Foster the People, Imagine Dragons, The Wombats, Linkin Park, Two Door Cinema Club, OneRepublic, Coldplay, Smallpools, Passion Pit, Grouplove, Walk the Moon, Foals, Keane, Owl City, Modest Mouse, Band of Horses, Will And The People, Brandon Flowers, Starsailor, Franz Ferdinand, The Naked and Famous, Jake Bugg, Stereophonics, Daft Punk, fun., Passenger, Arctic Monkeys, Matt & Kim, Kodaline, Portugal. The Man, Kid Runner, The Shins, Echo & the Bunnymen, John Newman, Chairlift, Placeb of Kasabian zijn.
Ik probeer ook helemaal niet deskundig over te komen en ik geef mijn fout gewoon toe, maar het kwam me (terecht) wel gewoon bekend voor van bijvoorbeeld de weergave van RAM-geheugen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vind het gewoon grappig om te zien dat je antwoord probeert te geven over iets waar je eigenlijk helemaal geen verstand van hebt.
Wat denk je over vanavond?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:09 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vind het gewoon grappig om te zien dat je antwoord probeert te geven over iets waar je eigenlijk helemaal geen verstand van hebt.
Staat dan ook maar iets van 2x in mijn last.fm.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je hebt Acda en de Munnik er uit gehaald
Ik wil er eerlijk gezegd niet aan denken.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:09 schreef Reemi het volgende:
Voor ekte goede muziek moet je bij The Killers, Muse, MGMT, The Temper Trap, The Bravery, Mumford & Sons, Broken Bells, Of Monsters and Men, Bastille, Bloc Party, Editors, Snow Patrol, The Script, Foster the People, Imagine Dragons, The Wombats, Linkin Park, Two Door Cinema Club, OneRepublic, Coldplay, Smallpools, Passion Pit, Grouplove, Walk the Moon, Foals, Keane, Owl City, Modest Mouse, Band of Horses, Will And The People, Brandon Flowers, Starsailor, Franz Ferdinand, The Naked and Famous, Jake Bugg, Stereophonics, Daft Punk, fun., Passenger, Arctic Monkeys, Matt & Kim, Kodaline, Portugal. The Man, Kid Runner, The Shins, Echo & the Bunnymen, John Newman, Chairlift, Placebo of Kasabian zijn.
Misschien een stuntquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik wil er eerlijk gezegd niet aan denken.Zal wel hetzelfde worden als vorige week, hopen dat ze de schade nog beperkt kunnen houden door met 1-0 of een gelijkspel terug te keren.
Hoe kom je aan die lijst?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:09 schreef Reemi het volgende:
Voor ekte goede muziek moet je bij The Killers, Muse, MGMT, The Temper Trap, The Bravery, Mumford & Sons, Broken Bells, Of Monsters and Men, Bastille, Bloc Party, Editors, Snow Patrol, The Script, Foster the People, Imagine Dragons, The Wombats, Linkin Park, Two Door Cinema Club, OneRepublic, Coldplay, Smallpools, Passion Pit, Grouplove, Walk the Moon, Foals, Keane, Owl City, Modest Mouse, Band of Horses, Will And The People, Brandon Flowers, Starsailor, Franz Ferdinand, The Naked and Famous, Jake Bugg, Stereophonics, Daft Punk, fun., Passenger, Arctic Monkeys, Matt & Kim, Kodaline, Portugal. The Man, Kid Runner, The Shins, Echo & the Bunnymen, John Newman, Chairlift, Placebo of Kasabian zijn.
Juist die was ik aan het zoekenquote:
Ik zag dat Radio 2 een actie heeft met Acda en de Munnik. Dat was best confronterend.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Staat dan ook maar iets van 2x in mijn last.fm.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Staat dan ook maar iets van 2x in mijn last.fm.
Het ging niet om de hele post, maar slechts om een aantal bands.quote:
Dan moeten ze met 2 spitsen spelen zonder Webo en Kuyt. Lekker met Sow en Emenike voorin knallen. Op de flanken Caner Erkin (ex-CSKA Moskou) en Alper Potuk opstellen, die kunnen lekker 90 minuten lang op en neer gaan. Op het middenveld Meireles zonder Emre hopelijk.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die lijst?
[..]
Juist die was ik aan het zoeken
Je bent weinig positief over ons aller landgenoot.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:16 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Dan moeten ze met 2 spitsen spelen zonder Webo en Kuyt. Lekker met Sow en Emenike voorin knallen. Op de flanken Caner Erkin (ex-CSKA Moskou) en Alper Potuk opstellen, die kunnen lekker 90 minuten lang op en neer gaan. Op het middenveld Meireles zonder Emre hopelijk.
Verdediging dan zonder Kadlec die vorige week bij iedere goal was betrokken, maar met Egemen, Bruno Alves, Gokhan Gonul. 442 is denk ik momenteel het beste systeem waar we in kunnen spelen omdat we gewoon geen goede spelers voor op de flanken hebben.
Het zal wel weer een driemans voorhoede worden met Sow - Emenike en Kuyt die elke aanval kapot maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
kortom:
I'm into rock, indie, alternative, electronic and hip-hop, including:quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je bent weinig positief over ons aller landgenoot.
Heeft helemaal niks te maken met het feit dat hij Nederlander is hoor. Ik heb Kuyt nooit een goede speler gevonden. Het is gewoon niet het type voetballer waar ik van hou en hij is bij Fener, ondanks zijn goal afgelopen weekend, gewoon erg slecht bezig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Valt mee zo te zienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
I'm into rock, indie, alternative, electronic and hip-hop, including:
Editors, The Gaslight Anthem, The Killers, Bruce Springsteen, Mumford & Sons, John Mayer, OneRepublic, Foo Fighters, Muse, Linkin Park, Chuck Ragan, Coldplay, Graffiti6, Red Hot Chili Peppers, Tenacious D, 3 Doors Down, Incubus, The All-American Rejects, KT Tunstall, 30 Seconds to Mars, Nickelback, Maxïmo Park, Ben Howard, Kings of Leon, Pearl Jam, The Script, Mando Diao, Arctic Monkeys, Snow Patrol, Franz Ferdinand, Daughtry, Lifehouse, Frank Turner, Bryan Adams, The Kooks, Kasabian, Elbow, Jason Mraz, White Lies, Keane, Acda en de Munnik, Bloc Party, Kaiser Chiefs, The Rolling Stones, Paramore, Green Day, We Are Scientists, Breaking Benjamin, Hurts, The Bravery.
mmm... staan wel wat beschamde dingen tussen denk ik
Jason Mraz is een baas hoor!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Valt mee zo te zienAlleen Jason Mraz
Wat was de uitslag afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks te maken met het feit dat hij Nederlander is hoor. Ik heb Kuyt nooit een goede speler gevonden. Het is gewoon niet het type voetballer waar ik van hou en hij is bij Fener, ondanks zijn goal afgelopen weekend, gewoon erg slecht bezig.
Hij is het prototype voetballer van hoe Bale nu ook wordt genoemd; Een blind renpaard.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:19 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heeft helemaal niks te maken met het feit dat hij Nederlander is hoor. Ik heb Kuyt nooit een goede speler gevonden. Het is gewoon niet het type voetballer waar ik van hou en hij is bij Fener, ondanks zijn goal afgelopen weekend, gewoon erg slecht bezig.
Thuis gewonnen met 1-0 van Eskisehirspor. Doelman Mert Gunok stopte voor de tweede keer een penalty. Overigens was Eskisehirspor bijna 60 minuten lang de bovenliggende partij.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat was de uitslag afgelopen weekend?
Als je het over Bale zegt maak je jezelf alleen wel belachelijk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij is het prototype voetballer van hoe Bale nu ook wordt genoemd; Een blind renpaard.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:21 schreef poker4lifee het volgende:
I'm into hip-hop, pop, rock, indie and rnb, including:
Kid Cudi, The Script, Dia Frampton, Ed Sheeran, Black Eyed Peas, R. Kelly, Nelly Furtado, Diggy Dex, Outlandish, Maroon 5, U-Niq, DuvelDuvel, Outkast, Opgezwolle, Sweatshop Union, Eminem, R & B Chartstars, Plain White T's, Red Hot Chili Peppers, Kina Grannis, K'naan, Typhoon, Lupe Fiasco, Imagine Dragons, Kevin Lyttle, Jay-Z, The Weeknd, J. Cole, James Blunt, Sticks & Delic, 50 Cent, Mac Miller, David Guetta, Macklemore & Ryan Lewis, Childish Gambino, Winne, Fotosynthese, Zo Moeilijk, Sean Paul, Destorm Power, Train, Fakkelbrigade, Lana Del Rey, Jiggy Djé, Great Minds, Fresku, Gym Class Heroes, Flinke Namen, Hopsin.
Bale kan wel meer dan alleen maar rennen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hij is het prototype voetballer van hoe Bale nu ook wordt genoemd; Een blind renpaard.
Great mindsquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:21 schreef poker4lifee het volgende:
Kid Cudi, The Script, Dia Frampton, Ed Sheeran, Black Eyed Peas, R. Kelly, Nelly Furtado, Diggy Dex, Outlandish, Maroon 5, U-Niq, DuvelDuvel, Outkast, Opgezwolle, Sweatshop Union, Eminem, R & B Chartstars, Plain White T's, Red Hot Chili Peppers, Kina Grannis, K'naan, Typhoon, Lupe Fiasco, Imagine Dragons, Kevin Lyttle, Jay-Z, The Weeknd, J. Cole, James Blunt, Sticks & Delic, 50 Cent, Mac Miller, David Guetta, Macklemore & Ryan Lewis, Childish Gambino, Winne, Fotosynthese, Zo Moeilijk, Sean Paul, Destorm Power, Train, Fakkelbrigade, Lana Del Rey, Jiggy Djé, Great Minds, Fresku, Gym Class Heroes, Flinke Namen, Hopsin.
Bale is bij lange na niet van zo'n laag niveau. Heeft gewoon een goede techniek en kan fantastisch schieten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Als je het over Bale zegt maak je jezelf alleen wel belachelijk.
Alles met trance, aangevuld met Omniaquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
I'm into trance, drum and bass, electronic, dubstep and dance, including:
Armin van Buuren, deadmau5, Above & Beyond, Netsky, London Elektricity, OceanLab, Kaskade, Camo & Krooked, Nero, Orjan Nilsen, Kanye West, Gareth Emery, John O'Callaghan, N*E*R*D, Calvin Harris, L.A.O.S., High Contrast, Pendulum, Lange, Brookes Brothers, Dash Berlin, Foo Fighters, Danny Byrd, Arty, DJ Fresh, Robert Nickson, Indivision, Editors, Paul Oakenfold, Logistics, Darren Tate, Andy Moor, Adam K, Bachelors Of Science, Sarah McLachlan, Noisecontrollers, Tiësto, Rank 1, Chicane, DT8 Project, Ronald Jenkees, Linkin Park, Bcee, Paul Van Dyk, Chase & Status, Sophie Sugar, Muffler, Moleman, Gaia, Myon & Shane 54.
Hoe Bale door sommigen wordt genoemd inderdaad, niet hoe hij daadwerkelijk speelt.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bale kan wel meer dan alleen maar rennen.
Ik moet meer naar jou gaan luisterenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:21 schreef Reemi het volgende:
Fifteen Floors, a song by Balthazar on Spotify.
Tof nummer uit Belgique.
Hierop moesten wij altijd dansen met gym.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
Armin van Buuren, deadmau5, Above & Beyond, Netsky, London Elektricity, OceanLab, Kaskade, Camo & Krooked, Nero, Orjan Nilsen, Kanye West, Gareth Emery, John O'Callaghan, N*E*R*D, Calvin Harris, L.A.O.S., High Contrast, Pendulum, Lange, Brookes Brothers, Dash Berlin, Foo Fighters, Danny Byrd, Arty, DJ Fresh, Robert Nickson, Indivision, Editors, Paul Oakenfold, Logistics, Darren Tate, Andy Moor, Adam K, Bachelors Of Science, Sarah McLachlan, Noisecontrollers, Tiësto, Rank 1, Chicane, DT8 Project, Ronald Jenkees, Linkin Park, Bcee, Paul Van Dyk, Chase & Status, Sophie Sugar, Muffler, Moleman, Gaia, Myon & Shane 54.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Hierop moesten wij altijd dansen met gym.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Great mindsfakkelbrigade
Typhoon
Imagine Dragons
Met de nadruk op moesten, maar het nummer was wel leuk.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Work it, make it, do it, makes us
Harder, better, faster, stronger.
Eindelijk iemand met smaak hier. pffquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:21 schreef poker4lifee het volgende:
ouwe the script fan ben je ookquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:31 schreef wonton het volgende:
[..]
Eindelijk iemand met smaak hier. pff
Staat niet in mijn lijstje maar luister regelmatig naar Dire straits. Toto wat minder maar die was ik vergeten in mijn playlist te zettenquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:31 schreef wonton het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:39 schreef wonton het volgende:
[..]
nee srry neem het terug. Kendrick staat er niet tussen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:40 schreef Patje1987 het volgende:
Ik luister best wel veel naar Fleetwood Mac.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:40 schreef Patje1987 het volgende:
Ik luister best wel veel naar Fleetwood Mac.
Gewoon alles. En ik luister ook naar INXSquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Met of zonder de vrouwen?
Oh Well
Zegt degene die met een bandana en zonnebril op dr dre gaat pompen in GTA IV.quote:
Ook goed.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gewoon alles. En ik luister ook naar INXS
Alleen The Next Episode en Still Dre kunnen er voor mij doorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:41 schreef wonton het volgende:
[..]
Zegt degene die met een bandana en zonnebril op dr dre gaat pompen in GTA IV.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:42 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Alleen The Next Episode en Still Dre kunnen er voor mij door![]()
En een beetje Eminem. De rest mag van mij creperen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:42 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Alleen The Next Episode en Still Dre kunnen er voor mij door![]()
En een beetje Eminem. De rest mag van mij creperen.Beastie boys jonguhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(You Gotta ) Fight For Your Right (To Party), a song by Beastie Boys on Spotify.Feyenoord Rotterdam
Alleen goed omdat MGMT meedoetquote:
quote:
X to the Zquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:21 schreef Patje1987 het volgende:
Armin van Buuren, deadmau5, Above & Beyond, Netsky, London Elektricity, OceanLab, Kaskade, Camo & Krooked, Nero, Orjan Nilsen, Kanye West, Gareth Emery, John O'Callaghan, N*E*R*D, Calvin Harris, L.A.O.S., High Contrast, Pendulum, Lange, Brookes Brothers, Dash Berlin, Foo Fighters, Danny Byrd, Arty, DJ Fresh, Robert Nickson, Indivision, Editors, Paul Oakenfold, Logistics, Darren Tate, Andy Moor, Adam K, Bachelors Of Science, Sarah McLachlan, Noisecontrollers, Tiësto, Rank 1, Chicane, DT8 Project, Ronald Jenkees, Miley Cyrus, Linkin Park, Bcee, Paul Van Dyk, Chase & Status, Sophie Sugar, Muffler, Moleman, Gaia, Myon & Shane 54.
Dit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:31 schreef wonton het volgende:
[..]
quote:
offtopic zooi altijdquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar eens proberen.
Kloptquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Ghe he.
Dit vind ik wel chille nummertjes:
quote:
De blu-ray van dat concert heb ik hierquote:
Die is inderdaad bazig. Die gozer is ook pas 17 en werkt nu al samen met de grootste DJ's van de wereld. Best sick.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Klopt
Animals, a song by Martin Garrix on Spotify.
Die vind ik wel tof, maar zal wel te mainstream zijn
Aan het lettertype te zien FIFA14.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:58 schreef Maver24 het volgende:
is dit nou Fifa 14 of Fifa 13. zie veel andere ratings
[ afbeelding ]
Laten ze Borussia Dortmund niet zien.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:58 schreef Maver24 het volgende:
is dit nou Fifa 14 of Fifa 13. zie veel andere ratings
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |