SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Extra informatie:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Rare naam man. Nog nooit van gehoord![]()
Geen Nederlandse naam dan? Ik volg je inderdaad maar heb alleen op follow gedrukt
ok Dave.quote:
Jij reageert op een niet-nuttige manier op een post/discussie waarin mijn naam gewoon staat. Het is niet nodig, maar zeker niet verboden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig om mijn naam te zeggen
Oke, dat komt 1x per dag voor hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:49 schreef TBakkert het volgende:
Het was net 16:48. Als je de dubbele punt weghaalt, dan heb je het jaartal waarin de vrede van Munster werd besloten. De vrede tussen de nieuwe Republiek der verenigde Nederlanden en het Habsburgse Rijk.
Maar nu viel het me, anders dan anders, op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oke, dat komt 1x per dag voor hoor.
Ik denk dat jij kampt met veel meer problemen, sterkte.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar nu viel het me, anders dan anders, op.
Ben ik nu zwaar autistisch of slechts gematigd?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij kampt met veel meer problemen, sterkte.
Ik qoute jou niet hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij reageert op een niet-nuttige manier op een post/discussie waarin mijn naam gewoon staat. Het is niet nodig, maar zeker niet verboden.
Maar je reageert er wel op.quote:
* Lindgren. iets mompelt over goed begin, half werk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
maar een stuk eerder naar huis, anders om 7 uur thuiskwart over 6 vanmorgen de deur uit.
Dude...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ?
Jij voel je aangetrokken tot mijn post
Nou leuk dat leraren jou berispend toesprekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dude...
Dat is nog schijnheiliger dan ik ben als een leraar mij berispend toespreekt.
Nee hoor. Ik vind het wel best zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Djeetje - bakkert ruzie incoming
Leuke naam voor een nieuw account op FIFA, want ik heet T(eam)Bakkert.quote:
een hete Storm ja?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom sommig mensen hun kinderen Summer ofzo noemen
Iemand uit mijn klas hete Storm
#teambakkert #cut4bakkertquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Djeetje - bakkert ruzie incoming
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Leuke naam voor een nieuw account op FIFA, want ik heet T(eam)Bakkert.
Nergens voor nodig dit.quote:
Godver. Ik ben te laat als ik op m'n iPad FOK!. Ik switch wel even.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
Ik lach jou toch ook niet uit, omdat je een gigantische mongool bent.
En ik dacht dat je zou stoppen, maar zoals altijd weet je weer eens niet van ophouden
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
En ik dacht dat je zou stoppen, maar zoals altijd weet je weer eens niet van ophouden
Het gaat niet om het feit alleen dat het fout is, dan laat ik het wel lekker, maar deze combinatie maakt het wel leuk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dit.
Ik FOK! Toch ook op m'n eipadquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Godver. Ik ben te laat als ik op m'n iPad FOK!. Ik switch wel even.
Fok!'en op de iPad is irri omdat je niet de automatische updates hebt.quote:
Dit. Maar dan met zo'n Samsung tablet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Fok!'en op de iPad is irri omdat je niet de automatische updates hebt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
* Lindgren. iets mompelt over goed begin, half werk.
Achja dan maar refreshenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dit. Maar dan met zo'n Samsung tablet.
Niet om het één of ander hoor, maar jij komt hier terug en begint allerlei kut-opmerkingen te maken om jezelf hier weer ten koste van anderen te nestelen. Dan mag ik best wat tegengas geven.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:03 schreef Djeetje het volgende:
Kom op als er een discussie is Bakkert is er altijd bij om bij iedereen maar in zijn billetjes te kruipen
Er is bijna geen een discussie waar Bakkert niet bij is om nog even wat na te zeggen.
Zegt hij dat hij stopt, maar hij gaat nog weer even door.
Vond het gewoon een goeie gozer, maar de laatste tijd denkt hij echt dat hij een god in dit topic is.
je storen aan mensen op een forum... kom op zeg, neem je het dan niet iets te serieus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:03 schreef Djeetje het volgende:
Kom op als er een discussie is Bakkert is er altijd bij om bij iedereen maar in zijn billetjes te kruipen
Er is bijna geen een discussie waar Bakkert niet bij is om nog even wat na te zeggen.
Zegt hij dat hij stopt, maar hij gaat nog weer even door.
Vond het gewoon een goeie gozer, maar de laatste tijd denkt hij echt dat hij een god in dit topic is.
Ik zit nu wel op de computer trouwens.quote:
Ik zeg nergens dat het niet mag ?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Niet om het één of ander hoor, maar jij komt hier terug en begint allerlei kut-opmerkingen te maken om jezelf hier weer ten koste van anderen te nestelen. Dan mag ik best wat tegengas geven.
Word gewoon irritant dat hij op bijna alles wat ik zeg moet reageren en bij iedereen even in de billetjes kruipt als iemand hier word gefokt om nog even iets na te zeggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je storen aan mensen op een forum... kom op zeg, neem je het dan niet iets te serieus.
ik lees al maanden over de posts van kamikaze heen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:07 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
#Teamdjeetje #Teamvanduinen
En waaruit maak je dat op? Er zijn hier een aantal mensen die ik heel erg kan waarderen en dat laat ik wel eens blijken. Mezelf verheerlijken doe ik hier niet zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet mag ?
Je denk alleen de laatste tijd dat je nogal een held op dit forum bent.
!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:06 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet mag ?
Je denk alleen de laatste tijd dat je nogal een held op dit forum bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |