SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor ds2
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Extra informatie:quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Rare naam man. Nog nooit van gehoord![]()
Geen Nederlandse naam dan? Ik volg je inderdaad maar heb alleen op follow gedrukt
ok Dave.quote:
Jij reageert op een niet-nuttige manier op een post/discussie waarin mijn naam gewoon staat. Het is niet nodig, maar zeker niet verboden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nergens voor nodig om mijn naam te zeggen
Oke, dat komt 1x per dag voor hoor.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:49 schreef TBakkert het volgende:
Het was net 16:48. Als je de dubbele punt weghaalt, dan heb je het jaartal waarin de vrede van Munster werd besloten. De vrede tussen de nieuwe Republiek der verenigde Nederlanden en het Habsburgse Rijk.
Maar nu viel het me, anders dan anders, op.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:50 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oke, dat komt 1x per dag voor hoor.
Ik denk dat jij kampt met veel meer problemen, sterkte.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar nu viel het me, anders dan anders, op.
Ben ik nu zwaar autistisch of slechts gematigd?
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij kampt met veel meer problemen, sterkte.
Ik qoute jou niet hoorquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jij reageert op een niet-nuttige manier op een post/discussie waarin mijn naam gewoon staat. Het is niet nodig, maar zeker niet verboden.
Maar je reageert er wel op.quote:
* Lindgren. iets mompelt over goed begin, half werk.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
![]()
maar een stuk eerder naar huis, anders om 7 uur thuiskwart over 6 vanmorgen de deur uit.
Dude...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee ?
Jij voel je aangetrokken tot mijn post
Nou leuk dat leraren jou berispend toesprekenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dude...
Dat is nog schijnheiliger dan ik ben als een leraar mij berispend toespreekt.
Nee hoor. Ik vind het wel best zo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Djeetje - bakkert ruzie incoming
Leuke naam voor een nieuw account op FIFA, want ik heet T(eam)Bakkert.quote:
een hete Storm ja?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:59 schreef Djeetje het volgende:
Ik snap trouwens niet waarom sommig mensen hun kinderen Summer ofzo noemen
Iemand uit mijn klas hete Storm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |