Denk het ook niet nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:46 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik denk niet dat Rockstar dat gaat doen.
Had dat weleens gehad bij Dynabyte....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:44 schreef JessedeK het volgende:
[..]
nee, daarom zei ik, het weekend daarvoor staat het al in het magazijn (van de winkel)
Gras is groen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
Er zullen wereldwijd zeker een x aantal mensen het spel eerder spelen
Als het maandag in de verkoop gaat, hebben ze t weekend ervoor het spel al wel binnen, miss dat sommige mensen hem dan kunnen ophalen.quote:
Nah, of mensen die er werken en er 1 meenemenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:48 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Als het maandag in de verkoop gaat, hebben ze t weekend ervoor het spel al wel binnen, miss dat sommige mensen hem dan kunnen ophalen.
Ik denk niet dat een grote winkel als gamemania zoiets doet, maar je kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:48 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Als het maandag in de verkoop gaat, hebben ze t weekend ervoor het spel al wel binnen, miss dat sommige mensen hem dan kunnen ophalen.
mag ook nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, of mensen die er werken en er 1 meenemen
Dynabyte heeft zijn verdiensten niet alleen aan games te danken, winkels als gamemania wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Had dat weleens gehad bij Dynabyte....
Vragen of spel X er al was.
Terwijl de palet met de spellen langs me stond
Vaak is het hele internet er vol mee gepleurdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:15 schreef dolf1010 het volgende:
Als je zo'n winkel weet : laat het mij weten. desnoods moet ik er voor naar friesland () rijden.
Grotere kans bij Gamemania (mensen die ook gamen, en weten hoe je je voeltquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:50 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een grote winkel als gamemania zoiets doet, maar je kan het altijd proberen natuurlijk.
Twitter zal er dan ook wel mee vol staan, of xbw forums. Al dat gezever over bonnetjes krijg je dan ook weerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:15 schreef dolf1010 het volgende:
Als je zo'n winkel weet : laat het mij weten. desnoods moet ik er voor naar friesland () rijden.
Er mag zoveel niet? Maar dat wil niet zeggen dat het niet gaat gebeurenquote:
Ik was even vergeten dat ik 'm pre-ordered heb en hij 17 september op de mat ligt.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:51 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Vaak is het hele internet er vol mee gepleurdik zal vooral letten op winkels als Bart Smit
En dan geen rockstar/Take Two meer mogen verkopen en je hele business weg.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:51 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Dynabyte heeft zijn verdiensten niet alleen aan games te danken, winkels als gamemania wel.
Daarom dat Gamemania het spel misschien 2-3 dagen eerder in de verkoop doet
Ik heb vroeger bij een relatief kleine shop gewerkt en zelfs daar werd al moeilijk gedaan om games die niet eens triple A waren.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, of mensen die er werken en er 1 meenemen
Ik heb wel vaker meegemaakt dat spellen een paar dagen eerder in de verkoop gingenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dan geen rockstar/Take Two meer mogen verkopen en je hele business weg.
Ze krijgen hun orders voor verkoop van het hoofdkantoor als een game iets eerder mogen verkopen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:51 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Dynabyte heeft zijn verdiensten niet alleen aan games te danken, winkels als gamemania wel.
Daarom dat Gamemania het spel misschien 2-3 dagen eerder in de verkoop doet
Ik denk dat het aan mijn beeld van de Gamemania ligt. de Gamemania bij mij was namelijk vorig jaar nog geen Gamemania maar een heel klein particulier zaakje. die deden toen niet zo moeilijkquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:54 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ze krijgen hun orders voor verkoop van het hoofdkantoor als een game iets eerder mogen verkopen.
Dat zal nu niet lukken
Maar mensen doen ook gekke dingen, en helemaal met een titel als GTA 5. Waarschijnlijk zal het in NL allemaal wel meevallen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:53 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik heb vroeger bij een relatief kleine shop gewerkt en zelfs daar werd al moeilijk gedaan om games die niet eens triple A waren.
Men wil echt geen enkel risico lopen met zulke titels. Mochten ze erachter komen dat er games eerder het pand verlaten heb je als winkel echt een gigantisch probleem.
De game staat dan ook wel op het net.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:56 schreef Rogan het volgende:
Gameplay staat 1 week voor release wel op het net, dit was met IV exact hetzelfde.
Lastig om dan niet kijken..
Een grote zaak heeft veel meer te verliezen dan een klein particulier zaakjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:56 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ik denk dat het aan mijn beeld van de Gamemania ligt. de Gamemania bij mij was namelijk vorig jaar nog geen Gamemania maar een heel klein particulier zaakje. die deden toen niet zo moeilijk
Ja dat soort dingen werken ook. Maar zoals ik al zei. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat mensen kwamen controleren voor dat we open waren of we er net zo veel hadden als dat er was binnen gekomen. Ze keken niet in de hoesjes omdat het plastic er nog op zat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik zou gewoon alleen de CD verkopen en alleen cash aannemen dan kun je op de release dag het doosje scannen en niemand heeft het door
Hij heeft em terug gebracht naar de vrachtwagen chauffeurquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Onze vrachtwagen man heeft ineens niks meer te melden
Bij je volgende games aankoop. Dus je kan het niet gebruiken om een strategy guide te kopen?quote:Let op: de bol.com cadeaubon ontvang je 30 dagen na release via de email en is te besteden bij je volgende games aankoop!
Niet iedereen heeft zijn/haar console aangesloten op het net.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom zetten ze gewoon geen tijdslimiet erop zodat je m al van te voren in huis hebt en daarna meteen kan spelen
Het boek staat wel in de Games-categorie dus misschien welquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:15 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Bij je volgende games aankoop. Dus je kan het niet gebruiken om een strategy guide te kopen?
Kun je er zelfs nog 70 euro voor vragen kun je per game 10 ekkies in je beurs stoppenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:07 schreef Wells.p het volgende:
[..]
Ja dat soort dingen werken ook. Maar zoals ik al zei. Ik heb ook wel eens meegemaakt dat mensen kwamen controleren voor dat we open waren of we er net zo veel hadden als dat er was binnen gekomen. Ze keken niet in de hoesjes omdat het plastic er nog op zat.
Staat in de boeken categoriequote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:17 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Het boek staat wel in de Games-categorie dus misschien wel
Laat maar, je hebt gelijk. Ik moest iets verder terugkijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:18 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Staat in de boeken categorie
http://www.bol.com/nl/p/g(...)de/9200000015480647/
Home > Boeken > Engelse boeken > ... > Computergames >
oh, goed dat je het zegt. fuck dat danquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:15 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Bij je volgende games aankoop. Dus je kan het niet gebruiken om een strategy guide te kopen?
haha ik dacht alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:19 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Laat maar, je hebt gelijk. Ik moest iets verder terugkijken
Ik eigenlijk ook niet, achja het is wel 10 euro.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
oh, goed dat je het zegt. fuck dat danik koop nooit games.
Headsetjes vallen wel in die categorie, dus als je die nodig hebtquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:22 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
haha ik dacht al
[..]
Ik eigenlijk ook niet, achja het is wel 10 euro.
Stoer.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Headset? Ik ga GTA V vol over mijn versterker knallen.
De multiplayer van V is niet te vergelijken met de vorige delen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik denk dat ik, net zoals bij alle andere delen, amper online ga spelen.
Enige leuke multiplayer was MTA SA of SAMP.
Dan heb je een puntquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:35 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik denk dat ik, net zoals bij alle andere delen, amper online ga spelen.
Enige leuke multiplayer was MTA SA of SAMP.
Miley, is it you?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |