Denk je dat de leveringen op de dag van release komenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:41 schreef JessedeK het volgende:
Aan de andere kant, als het spel maandagnacht in de verkoop gaat, hebben ze hem in het weekend al wel in het magazijn staan hoor
nee, daarom zei ik, het weekend daarvoor staat het al in het magazijn (van de winkel)quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Denk je dat de leveringen op de dag van release komen
twitter:Caradelevingne twitterde op woensdag 28-08-2013 om 11:46:01I am so happy to announce that I will be a radio DJ in @rockstargames new GTA V coming soon! Tune in!… http://t.co/Gv0YaF0pCo reageer retweet
Zoals met elke gamequote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
Er zullen wereldwijd zeker een x aantal mensen het spel eerder spelen
voor het weekend waarschijnlijk al binnen jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:41 schreef JessedeK het volgende:
Aan de andere kant, als het spel maandagnacht in de verkoop gaat, hebben ze hem in het weekend al wel in het magazijn staan hoor
wie de f*ck is zij?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:44 schreef Godtje het volgende:
twitter:Caradelevingne twitterde op woensdag 28-08-2013 om 11:46:01I am so happy to announce that I will be a radio DJ in @rockstargames new GTA V coming soon! Tune in!… http://t.co/Gv0YaF0pCo reageer retweet
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:44 schreef Godtje het volgende:
Ja klopt, maar ik denk niet dat Rockstar dat gaat doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Wat ze bedoelen is dat ALS gta v eerder uitkomt ( doordat rockstar dit beslist ), dan krijgt de gamemania het ook eerder en kan jij het ook gewoon op de nieuwe release datum ophalen.
Denk het ook niet nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:46 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik denk niet dat Rockstar dat gaat doen.
Had dat weleens gehad bij Dynabyte....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:44 schreef JessedeK het volgende:
[..]
nee, daarom zei ik, het weekend daarvoor staat het al in het magazijn (van de winkel)
Gras is groen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:43 schreef SecretStoryWous het volgende:
Er zullen wereldwijd zeker een x aantal mensen het spel eerder spelen
Als het maandag in de verkoop gaat, hebben ze t weekend ervoor het spel al wel binnen, miss dat sommige mensen hem dan kunnen ophalen.quote:
Nah, of mensen die er werken en er 1 meenemenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:48 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Als het maandag in de verkoop gaat, hebben ze t weekend ervoor het spel al wel binnen, miss dat sommige mensen hem dan kunnen ophalen.
Ik denk niet dat een grote winkel als gamemania zoiets doet, maar je kan het altijd proberen natuurlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:48 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Als het maandag in de verkoop gaat, hebben ze t weekend ervoor het spel al wel binnen, miss dat sommige mensen hem dan kunnen ophalen.
mag ook nietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:50 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, of mensen die er werken en er 1 meenemen
Dynabyte heeft zijn verdiensten niet alleen aan games te danken, winkels als gamemania wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Had dat weleens gehad bij Dynabyte....
Vragen of spel X er al was.
Terwijl de palet met de spellen langs me stond
Vaak is het hele internet er vol mee gepleurdquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:15 schreef dolf1010 het volgende:
Als je zo'n winkel weet : laat het mij weten. desnoods moet ik er voor naar friesland () rijden.
Grotere kans bij Gamemania (mensen die ook gamen, en weten hoe je je voeltquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:50 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een grote winkel als gamemania zoiets doet, maar je kan het altijd proberen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |