quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, niet slim maar die verdomd arrogante coppers vragen er ook om. "Ik ga voor je auto staan zodat je nergens heen kunt". Ja, prima, maar ik rij je gewoon voor je flikker.
haha deze manquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, niet slim maar die verdomd arrogante coppers vragen er ook om. "Ik ga voor je auto staan zodat je nergens heen kunt". Ja, prima, maar ik rij je gewoon voor je flikker.
Hij is "stoer" manquote:
Dat was voor een PS4 trailer. Dus een "console trailer'quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:39 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Komt er weer een trailer?
Waarschijnlijk waarvoor ze ergens met een echte crash en echte acteurs hebben gewerkt. Kan de afbeeldingen even niet zo snel vinden.
Gaat het hier over de gelekte in-game televisieshow Gangsters?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:06 schreef -Kadesh- het volgende:
Grand Theft Auto V: The Official Trailer Coming this Thursday
Posted 8 minutes ago | Author: R* Q | Filed Under: Games
http://www.rockstargames.(...)g-this-thursday.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:24 schreef Convict het volgende:
Vandaag gepreordered voor 30¤ bij game mania \o/
Nee... GTA is geen reet aanquote:
Kut spel iddquote:
Grand Theft Niggah.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 01:53 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze net ergens tegen. Toepasselijk
Nee. Tikfout volgens Rockstarquote:
Ik vraag me serieus af wtf ze daar bij Sony aan het doen zijn. Is dit een marketing trick om de hypetrain te laten rollen of wat? Ik snap er geen zak meer van.quote:
Lijkt me wel, maar dit willen ze nu uiteraard nog niet aankondigen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 22:00 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
ik hoop dat hij ook op de ps4 komt maar weet het niet
quote:
quote:
Het komt op mij over alsof die account geautomatiseerd is, dus iemand tweet wat over bijvoorbeeld RollerCoasterTycoon, dan krijg je automatisch een tweet terug van SonyUK, "RCT will look lovely on teh PS4, what other games do you want to play?"quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:43 schreef kaos- het volgende:
Ik vraag me serieus af wtf ze daar bij Sony aan het doen zijn. Is dit een marketing trick om de hypetrain te laten rollen of wat? Ik snap er geen zak meer van.
Vast wel. Ze gaan voor de release echt geen pc of next-gen versie aankondigen. Dan gana mensen wachten. Wat daarna gebeurt, tja wie zal het weten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 09:43 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus af wtf ze daar bij Sony aan het doen zijn. Is dit een marketing trick om de hypetrain te laten rollen of wat? Ik snap er geen zak meer van.
Dan zal dat ding constant dat soort teksten moeten uitspugen. Gewoon een typfout geweest waarschijnlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het komt op mij over alsof die account geautomatiseerd is, dus iemand tweet wat over bijvoorbeeld RollerCoasterTycoon, dan krijg je automatisch een tweet terug van SonyUK, "RCT will look lovely on teh PS4, what other games do you want to play?"
Nee, allemaal fanmade.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:49 schreef HansVaak het volgende:
[..]
De andere trailers waren niet officeel?
Wss bedoelen ze de launchtrailer alquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:49 schreef HansVaak het volgende:
[..]
De andere trailers waren niet officeel?
quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:06 schreef -Kadesh- het volgende:
Grand Theft Auto V: The Official Trailer Coming this Thursday
Posted 8 minutes ago | Author: R* Q | Filed Under: Games
http://www.rockstargames.(...)g-this-thursday.html
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik verwacht eigenlijk ook dat ze morgen de soundtrack presenterenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:55 schreef Pheno het volgende:
maar morgen dus weer GTA V in het nieuws
Mensen die teruglezenquote:
quote:The web resource http://www.rockstargames.(...)g-this-thursday.html has been deemed by your administrator to be unsafe or unsuitable for you to access. The resource has been blocked. No further action is required.
Hebben ze dat met GTA4 ook gedaan btw?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:57 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk ook dat ze morgen de soundtrack presenteren
Launchtrailer.. Wat zou er zo anders moeten zijn aan de launchtrailer dan aan de twee gameplaytrailers die we te zien hebben gekregen? Buiten een mix van de singleplayer en multiplayer? Misschien een paar gebieden/auto's/personages die we niet hebben gezien, maar ik vind de trailers tot noch toe allemaal heel goed.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wss bedoelen ze de launchtrailer al
Die is grotendeels al gelekt... Beetje nutteloos.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:57 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk ook dat ze morgen de soundtrack presenteren
Volgens mij niet..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:58 schreef kaos- het volgende:
[..]
Hebben ze dat met GTA4 ook gedaan btw?
Toch gaan ze hem presenteren, zie GTA V site.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:59 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Die is grotendeels al gelekt... Beetje nutteloos.
Oke, even ingrijpen. Alles wat je hier ziet is géén fanspul, maar officieel van Rockstar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:59 schreef HansVaak het volgende:
Doen die fans hun werk goed, zouden ze er voor betaald krijgen? Gratis spelletje misschien?
Zure slootquote:Op woensdag 28 augustus 2013 12:59 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Launchtrailer.. Wat zou er zo anders moeten zijn aan de launchtrailer dan aan de twee gameplaytrailers die we te zien hebben gekregen? Buiten een mix van de singleplayer en multiplayer? Misschien een paar gebieden/auto's/personages die we niet hebben gezien, maar ik vind de trailers tot noch toe allemaal heel goed.
Doen die fans hun werk goed, zouden ze er voor betaald krijgen? Gratis spelletje misschien?
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:01 schreef kaos- het volgende:
[..]
Oke, even ingrijpen. Alles wat je hier ziet is géén fanspul, maar officieel van Rockstar
En nee, niemand krijgt een gratis spel.
http://www.youtube.com/rockstargames
Het is maar een vraag, ik vind het niet erg hoor. Ik heb hartstikke genoten van die laatste twee trailers, maar vraag me gewoon af wat ze erin gaan proppen, omdat ik niet verwacht dat ze nog meer gameplay laten zien. En ze hebben al zoveel laten zien en verteld. Misschien is het iets wat we nog niet weten, om daarbij de hype nog wat te vergroten. Geen flauw idee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zure slootRockstar noemt het zelf de officiële trailer, kan ik er wat aan doen
Rockstar heeft afdelingen over de hele wereld btw.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ken anders twee rockstarmensen die het prima kunnen
Ik verwacht in-game details. Soundtrack e.d.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 13:16 schreef HansVaak het volgende:
Ik loop ook maar een beetje te trollen.
Maar serieus, wat denken jullie dat ze gaan laten zien morgen? Meer van hetzelfde of wat nieuws?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |